Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrerupe motorul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kitzsteinhorn91
Salutare ! Problema la Dacia mea persista. In orice viteza, sub 2000 rpm, cand accelerez mai rapid, motorul se intrerupe pentru o secunda, apoi merge normal. Daca accelerez treptat, aceasta simptoma dispare. Dispare de asemenea aceasta intrerupere si daca merg cu socul tras. Mentionez ca am schimbat toate jiglerele in carburator, bujii noi, delcou si platina noi, bobina noua, pompa de benzina noua, filtru de benzina si filtru de aer noi. Nu stiu de la ce poate fii problema. Nivelul l-am reglat ca la carte... Nu imi dau seama ce mai este de facut...
deceneu32
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 25 Aug 2009, 20:53)
Daca accelerez treptat, aceasta simptoma dispare.

Sistemul de accelerare al carburatorului:''ciocul de papagal'' sau membrana.
kitzsteinhorn91
Am schimbat si ciocul de papagal cu unul nou "Carfil" si pompa de sprit cu tot cu membrana noua. Chiar nu stiu ce sa ii mai fac...

Ma ajuta si pe mine cineva ?

25 Aug 2009, 22:27:
Am mai observat o treaba. Daca umblu la surubul de amestec si il strang si ii mai iau din aer, motorul merge bine. Daca il dau cum e normal, iar face asa... Treaba asta dispare si daca merg cu socul tras... Chiar nu imi dau seama de la ce poate fii si nici nu stiu ce sa ii mai fac sau sa schimb...
Mr_Devil83
pompa de spritz si ciocul de papagal, cum spunea mai sus si deceneu...
kitzsteinhorn91
QUOTE(Mr_Devil83 @ 25 Aug 2009, 22:37)
pompa de spritz si ciocul de papagal
*



Tocmai ce am zis ca am schimbat si ciocul de papagal cu unul nou si pompa de sprit (capacul cu acea parghie + membrana). Chiar si dupa ce am schimbat acestea, motorul tot la fel face...

25 Aug 2009, 22:58:
Poate influenta cu ceva faptul ca sub carburator pe galeria acestuia am o "elica" sau cum i se zice: este ca o rozeta cu niste palete. Are vreun efect ?
CGDBZ
"Daca umblu la surubul de amestec si il strang si ii mai iau din aer, motorul merge bine" - daca merge bine de ce nu il lasi asa findca eu cred ca e din reglaj deoarece spui ca atunci cand tragi socul merge bine , asta inseamna ca nu ai amestecul reglat bine .
kitzsteinhorn91
Sa fie din cauza amestecului ? Daca strang surubul nu imi consuma mai mult ?

25 Aug 2009, 23:23:
Stau sa ma gandesc ca i-am facut cam tot ce se putea. Deci asta ar fii ultimul lucru de facut. Imi poate spune cineva cum se regleaza corect surubul de amestec ? Cum se regleaza astfel incat sa obtin un consum scazut ?
CGDBZ
Intai de toate motorul trebuie sa mearga uniform in toate cazurile(relanti , mers constant , cand acelerezi),apoi faci consumul si vezi daca consuma normal .De reglat se regleaza neaparat cu motorul cald , ai dai putina aceleratie si apoi reglezi surubul de aer pana obtii mersul cel mai rotund(binenteles ca aprinderea trebuie sa fie pusa la punct cat si nivelul de benzina sa fie normal).Daca vrei un consum mai scazut mai dai drumul la aer dar atunci motorul o sa aive mai putina putere si o sa ai si acele intreruperi , daca acelerezi mai brusc.
ag02cws
Sigur motorul merge normal dupa ce sta o secunda? Nu cumva abia urca in turatie? Daca e asa, verifica garniturile de sub carburator si furtunul ala cu diuza care da in galerie. Nu strica sa te uiti nici la furtunul care se duce la pompa de servofrana, precum si la capacul de delcou.

Zici ca ai bujii si platini noi. Raman capac delcou, fise si carburator. Trebuie sa mearga, da-o naiba...
kitzsteinhorn91
Furtunele sunt noi, le-am schimbat si tot la fel face. Ce poate fii in neregula la capacul de delcou ?
krapcarasu
nu influenteaza consumul, nu e aer e amestec;daca strangi vine mai putin amestec (emulsie)sub clapeta, cred ca problema e de la tubul emulsor, scapa prea mult aer in emulsie, so fi infundat vreo gaurica
Pardon, daca sunt prea mari gaurile vine aer mult
kitzsteinhorn91
L-am curatat si pe acela. L-a scos din carburator si l-am curatat ! Chiar nu imi explic !
krapcarasu
tubusoru emusor poate fi de 2 feluri :F20 la 1400, E6 la 1300 , poate nu e conform cu mot tau; gaurile de progresiune pot fi infundate partial
kitzsteinhorn91
Aici m-ai bagat in ceata... Atunci de ce merge bine cu socul tras ?
krapcarasu
intreruperea vine de la o saracire de moment a amestecului, prin soc suplimentezi cu benzina
kitzsteinhorn91
Deci pana la urma ce ar fii de facut ? Sa mai desurubez surubul de amestec ?
krapcarasu
vezi sa fie potrivit emulsoru, gaurile de progresiune si canalul lor desfundate, in primul moment al accelerari pe acolo se imbogateste
kitzsteinhorn91
Am curatat ieri tot carburatorul. L-am luat in casa, am scos toate jiglerele + tubul emulsor + ciocul de papagal si le-am curatat cu spray special pentru curatat carburatorul. Apoi am dat cu spray in toate canalele jiglerelor si toate sunt curate, desfundate si functioneaza. L-am asamblat la loc cu garnitura noua la capac + garnituri noi la galerie. Am sperat sa vad vreo diferenta dar tot nu s-a schimat acea opinteala in mersul motorului. O sa mai dau maine drumul la surubul de amestec (desurubez). Sper sa se observe vreo diferenta...
krapcarasu
avansul ti-e bun? gaura din diuza sa fie de 2 mm , nu mai mult,talpa carb plana, furtunasu de la capsula nefisurat; nivelul se regleaza vizual mai precis, la jum pl inclinat, jetul din cioc sa iasa imediat si puternic pe mijloc
Nu in ultimul rand jicloarele principal si de aer sa corespunda unu cu altu si cu motorul. 1400 sau 1300?
kitzsteinhorn91
1400. Setul de jiglere este nou cumparat si sunt originale "Carfil". Furtunele de asemenea sunt noi (cel cu diuza, cel de la vacuum), capsula de vacuum este noua de asemenea. O alta intrebare ar fii: la cati dinti trebuie sa pun acea rozeta care tine parghia de la capsula vacuumatica in delcou ? Eu o am pusa la al doilea dinte, cu dintii in partea dreapta. Este bine ?
krapcarasu
asa la ochi pui sa se poata misca platina cand tragi cu gura, mai pe dintii mici
kitzsteinhorn91
L-am pus astfel incat cand trag pe acel furtun, platina sa atinga in centru platina fixa. E bine ?
Mr_Devil83
Deci vezi ca daca clapeta de acceleratie nu sta la relanti fix pe prima gaura de progresiune si daca pompa de spritz scapa (jiglerul cu bila) poti sa faci si slujbe la muntele athos ca masina ta o sa dea in nas in orice viteza, la turatie mica accelerata brusc.

Avnsul conteaza cel mai mult la consum. O toleranta de +/- 5 grade (10 la arbore) este insesizabila.
kitzsteinhorn91
Spune-mi mai exact ce trebuie sa verific si mai ales ce sa fac !
Mr_Devil83
da un search pe forum ca o sa gasesti manula de service pt carburatorul ala, il studiezi si vezi cum functioneaza motorul tau si apoi aplici pe masina ta.
kitzsteinhorn91
Speram sa imi spui exact ce pot face... Urmeaza sa plec la drum lung cu ea si nu prea am timp de studiat...
Mr_Devil83
auzi fa un experiment: lasa masina la relanti, ridica capota si da-i gatul de lebada jos. Accelereaza brusc si vezi daca da sa moara si apoi isi revine sau moare complet.

Ok, acuma ia o seringa si umple-o de benzina, cam de 5mm cred ca e destul. Repeta aceeasi faza, doar ca atunci cand accelerezi ii scuipi benzina si din seringa. Urca frumos si repede in turatie?

Vezi ciocul de papagal daca lasa lichidul sa curga sau il pulverizeaza. Normal trebuie sa curga si cand accelerezi violent sa arunce multa benzina, pana cand vezi ca incepe sa tasneasca din difuzor.
cuciy
si mie imi intrerupe motorul la viteza constanta, am schimbat ghidurile la supape , supapele si semeringurile la supape, am facut scaunul la supape cu freze speciale si a scazut consumul dar tot intrerupt merge. nu am benzina in ulei si nici apa. am inlocuit si carburatorul si delcoul. ce ar putea fi? care stiti ceva ziceti-mi si mie aici sau pe costel_h2004@yahoo.com. va multumesc
CGDBZ
Poate fi de la bobina de inductie ,imprumuta de la cineva de pe o masina care merge bine o bobina si vezi cun iti merge masina.
MojoGaby
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 25 Aug 2009, 20:53)
Salutare ! Problema la Dacia mea persista. In orice viteza, sub 2000 rpm, cand accelerez mai rapid, motorul se intrerupe pentru o secunda, apoi merge normal. Daca accelerez treptat, aceasta simptoma dispare. Dispare de asemenea aceasta intrerupere si daca merg cu socul tras. Mentionez ca am schimbat toate jiglerele in carburator, bujii noi, delcou si platina noi, bobina noua, pompa de benzina noua, filtru de benzina si filtru de aer noi. Nu stiu de la ce poate fii problema. Nivelul l-am reglat ca la carte... Nu imi dau seama ce mai este de facut...
*



Exact asa am patit si eu.Eu am rezolvat problema la un service de carburatoare unde l-au curatat si reglat ca la carte,si de atunci nu mai am probleme.(a costat 60 de lei,a durat max 45 min,si iti dau si 6 luni garantie)
cuciy
aaa si inca ceva ce am omis...intrerupe numai la pistonul 2.....insa bujia nu o uda
krapcarasu
ai verificat sa nu planga dupa repararea qlasei? mai poate fi fisa, bujia, jocul culbutorilor de la 2; capacul delco zgariat, mai rar cama 2 tocita
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.