Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ARR vs. DACIA clasic
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
Goa
As vrea sa posteze aici toti cei care au avut probleme cu ARR-ul pe soselele patriei, locurile in care au fost opriti, defectiuni constatate etc. Multi si-au tras Daciile pe dreapta din cauza ARR-ului, inspectia tehnica la statiile Grivitei si Voluntari fiind destul de riguroase.
Mentionez ca locuiesc in Bucuresti si pot recomanda evitarea zonei Gara de Est si DN3 (Com. Branesti) pentru ca am observat destul de des filtre ARR foarte selective pentru Daciile mai vechi.
Personal am avut o experienta de acest gen cu un final fericit despre care nu va pot da foarte multe detalii... 111.gif
einstein1984
ARR nu are treaba cu RAR-ul. Sunt agentii diferite. ARR se ocupa de vehicule comerciale, camioane si autobuze.
Goa
Crede-ma ca stiu ce vorbesc...
Ex.: http://www.daciaclub.ro/NOXE-t50332149.html
einstein1984
Amice, ARR da si ia licente de transport si atestate, RAR-ul se ocupa de conformitatea tehnica a masinii. E drept ca cele 2 fac si echipe mixte de control.
CA sa fiu mai precis, uite ce verifica ARR pe strada:
[attachmentid=1627549732]
Goa
Fie cum zici tu... Pe masina scria mare ARR. Acum citeste postul si schimba "ARR" cu "RAR" ca sa fii multumit. Dar cum tu nu ai avut probleme nici cu una nici cu alta intri deja in offtopic.
Asteptam relatari interesante biggrin.gif
IRONICK
eu sper sa ii prinda pe aia care nu am masina pusa la punct
einstein1984
SI eu astept sa trimita la remat masinile alea, nu sa le ia talonul.
argon
pe langa astea de mai sus eu astept sa opreasca si masini mai noi sa-i intrebe de ce nu au inlocuit catalizatorul ci doar au scos fagurii din el.
IRONICK
Orice masina care nu are doua sonde de oxigen o rabla, o vechitura.
einstein1984
In special cele coreene.
argon
au treaba doar cu cele omologate euro cutare si nu-s in realitate, si e plin de ele.
cristio_79
La intrarea in Constanta dinspre Valul lui Traian - Medgidia a stat toata vara un echipaj mixt Politie - RAR. De dimineata pana seara tarziu. Controlau tot, noxe, frane, jocuri articulatii. Intr-o seara cand veneam dinspre Bucuresti, am vazut de la distanta mai multe masini trase pe dreapta la control. Cand am trecut pe langa ele, era o singura Dacie berlina, restul de vreo 5-6 erau numai masini straine cu o vechime de maxim 5 ani si toate inmatriculate in Romania.
argon
e foarte intereseant ca pe de o parte ITP-ul se da pe spaga, si inspectorii de la statiile particulare sunt pe mana cu supraveghetorul de la RAR care primeste partea lui, si pe de alta parte se verifica masini in trafic de ochii lumii...trebuie, echipele alea mobile pe bani de la buget functioneaza.
litza
QUOTE(IRONICK @ 2 Sep 2009, 13:37)
Orice masina care nu are doua sonde de oxigen o rabla, o vechitura.
*



Corect! Ar trebui interzise toate diesel-urile!
sorin1983
QUOTE(IRONICK @ 2 Sep 2009, 14:21)
eu sper sa ii prinda pe aia care nu am masina pusa la punct
*


Bine zis!
IRONICK
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
adip
QUOTE(IRONICK @ 2 Sep 2009, 21:21)
eu sper sa ii prinda pe aia care nu am masina pusa la punct
Gura pacatosului adevar graieste tongue.gif:P
QUOTE(litza @ 2 Sep 2009, 22:01)
Ar trebui interzise toate diesel-urile!
Subscriu.
IRONICK
este bine ca mai sunt si oameni care inteleg ce citesc
STORMTROOPER
1.Eu as vrea sa-i intrebe de sanatate pe astia cu microbuzele transformate prin hambare din vehicule de carat marca in vehicule de transportat calatori.
2. Sa-i intrebe de sanatate pe aia care dau drimbe de fum de cite 2-3 metri de nu se mai vede om cu persoana. Indiferent daca e disel sau nu.
3. Cine zice ca nu aceste asa zis autoritati de reglementare nu sunt pornite impotriva celor cu Dacii ceva mai vechi se inseala amarnic.

La intoarcerea din Copenhaga, la iesirea din Abrud, jud. Alba m-a tras pe dreapta un echipaj mixt, politie&RAR (asa scria pe masina). Au tras de masina, de roti, de volan, m-au pus sa aprind toate farurile, chit ca veneam cu faza scurta aprinsa. Au facut un test la frine, mi-au bagat mustiucul pe teava de esapament, m-au intrebat de stingator&triunghi&trusa, si cind au vazut ca nu au ce sa-mi faca mi-au dat o foaie de constatare ca masina este in perfecta stare. Au zis ca m-au prins ca nu aveam oglinda pe partea dreapta. Am scos-o din torpedou si am montat-o.Pe linga mine au mai tras vre-o 2 dacii, una papuc cu cabina dubla, care fusese verificata inaintea mea si soferul era catran, si una dupa mine, dar nu am mai stat sa vad ce a gasit.
ct-03-tvy
QUOTE(litza @ 2 Sep 2009, 14:01)
Corect! Ar trebui interzise toate diesel-urile!
*




adica vrei sa zici ca un Ford F450 cu punte dubla pa spate.si cu motor de 5000 cc ,.polueaza mai putin decat un motor 1.6 TD pus la punc?

frate daca masina e ok ,si respecta specificatiiile fabricantului,pt anul si tipul motorului, si platesti taxe pt asta ce sa ai cu ia?


L.E din cauza sondelor de oxigen bulite vezi si nori de fum in spatele unor masini euro 4 /ceea ce nu se intampla si in cazul motoarelor neprevazute cu sonde din fabrica.

ca vezi rabe pa strada care merg 50/50% motorina -ulei ars in rezervor .aia ii partea 5 A


sunt multe de zis
brigada_diverse
am vazut echipaj intre ovidiu si cta
am trecut f repede de ei...pe banda 2 ca aveam viteza si era greu sa ma opreasca , banda 1 fiind f aglomerata
Muttley
Eu as fi curios sa aflu altceva...
Ce masuri iau astia in caz de nereguli la masina? Exemplu eu, in momentul de fata, am traseul de evacuare gaurit de rugina.
Amedeus
QUOTE(STORMTROOPER @ 2 Sep 2009, 17:48)
Au zis ca m-au prins ca nu aveam oglinda pe partea dreapta. Am scos-o din torpedou si am montat-o.
*


wacko.gif Pai de ce nu o aveai pe masina daca tot era in torpedou?
C@talin
suspendare talon,pana la remediere
membru_DC
QUOTE(Goa @ 2 Sep 2009, 14:17)
Fie cum zici tu... Pe masina scria mare ARR.
*



eu zic ca era o dubita alba pe care scria mare cu albastru CTT si mai jos cu caractere mai mici RAR wink.gif

http://www.avocatnet.ro/content/articles/i...me=shEAPopUpWnd
bobo77
Eu zic ca nu vineaza "dacia clasic" dar este stiut faptul ca acestea nu sunt bine puse la punct, dar sa nu generalizam.Eu as vrea sa opreasca masinile cu nr de bulgaria, de am si eu un off...
Laurentziu83
Eu as vrea sa opreasca orice fel de masina, indiferent ca e trabant sau Bugatti Veyron, si sa verifice daca respectiva masina corespunde normelor de poluare si siguranta rutiera.
Daca Trabantul scoate fum albastru si se incadreaza in normele pentru motoarele in 2 timpi, poate sa circule. Daca Veyron-ul nu scoate, fum, dar nu se incadreaza in normele euro 4 (cred ca atata are), ci doar euro 2 sau noneuro, sa fie tras pe dreapta.
Daca Dacia berlina de acum 30 de ani corespunde verificarii ca si cum ar fi facut atunci ITP-ul pe bune, poate sa circule. Daca vreun BMW X6 este gasit cu vreun joc la vreun pivot, atunci sa fie tras pe dreapta.
Daca vreun diesel este gasit in trafic scotand fum peste normele admise, atunci sa fie tras pe dreapta, indiferent daca este autobasculanta Roman sau Tuareg V10 TDI.

Si cu asta am incheiat. Nu conteaza ce masina este oprita in trafic, oricare dintre ele poate trece linistita de aceasta verificare. Asa cum am putut si eu anul trecut sa investesc 2500 de lei in al meu Clio, (desi avea doar 50 de mii de km atunci) ca sa-l fac sa ia acum ITP-ul pe bune (amortizoare, bielete, caseta, anvelope, bucsi, etc), asa poate face orice detinator de masina. Daca are masina scumpa si i se par piesele scumpe, nu-l opreste nimeni sa o vanda si sa-si ia alta mai ieftina, la care isi permite intretinerea. Daca nu isi permite, sa o traga pe dreapta si sa ia autobuzul.
ydaniel
astia(rar+arr)mai stau vis a vis de AMG,unde a fost vreo 2 luni benzinarie shell!
bygy007
QUOTE(Goa @ 2 Sep 2009, 13:50)
As vrea sa posteze aici toti cei care au avut probleme cu ARR-ul pe soselele patriei, locurile in care au fost opriti, defectiuni constatate etc........
*


solutia statie CB si afli din timp care este problema unde stau etc , de exemplu luni in jurul prinzului am plecat de la mare iar pe drum era mare coada (un tir intrat in sant), daca nu stiam ce se intimpla ma cam enervam dar aflind despre ce e vorba am mers foarte lejer , in plus am aflat si de un control la bariere spre bucuresti care pe mine nu m-a interesat , dar oprise ceva masini
yon
Salut! Spunea cineva pe aici ca rar-ul ar trebui sa traga pe dreapta masinile cu numere de bulgaria, uite ca pe la olt pe aici sau organizat razii dedicate doar acelor masini si multi din propietari risca dosare penale pt faptul ca au circulat cu masinile respective mai mult de 90 de zile
http://gdo.ro/Eveniment/2009-08-21/Masinil...ul+politistilor
CGDBZ
Daca nu au actele in regula e vina lor ca circula asa , cat despre ARR vs Dacia clasic cred ca e pusa gresit problema , ar trebui ARR vs rable , caci nu numai daciile pot avea defectiuni sau pot trece ITP-ul pe spaga , sunt o gramada de cazaturi aduse din occident care nu trec ITP-ul corect .
Iulikk
Pai si daca stau cu masina 89 de zile in RO, apoi ma duc in BG o zi, adica plec dimineata si ma intorc seara?

In Mangalia, masinile de BG sunt conduse in mare parte de "discrimatii lu' Madona" si majoritatea sunt niste jeguri de prin '85-'90. Chiar mi-ar parea bine daca s-ar face si la noi asa ceva. Pe langa partea mecanica a masinii, eu cred ca ar trebui sa verificie si instalatia de iluminat; cate masini au farurile reglate sa bata in pom, doar ca sa vada cocalaru cum trebe, fara sa-i pese de restu lumii?
C@talin
se verifica si farurile,am vazut un echipaj rar cum verifica farurile cu picioru daca bat unde trebuie biggrin.gif
CGDBZ
Ca veni vorba de faruri , e jale , am intalnit masini in trafic ce au faza scurta de zici cai lunga si daca cumva iti dau faza lunga nu mai vezi nimic , nu ai ce face decat sa reduci pana aproape de oprire pana trece dobitocu plus ca mai aprind si cinestie ce proiectoare.
SSilent
cel mai mult am boala pe microbuzele de transport pasageri... in special ale GMS... sunt niste BOMBE pe roti... am facut naveta un an de zile pe ele, si sincer imi era frica, si foarte rar mi-e frica sa merg cu masina (indiferent de stilul de condus al soferilor) dar deh... p-alea n-o sa le vezi niciodata trase pe dreapta ca sunt ale lui mazarica.... si sa nu mai zic de soferi... chiar se iscase o data un conflict in microbuz intre calatori si sofer pentru ca asta n-a dat prioritate la un giratoriu in mamaia si eram sa fim toti proiectati in stalp... la care soferul foarte sincer (dupa toate acuzatiile calatorilor) "pei sa ma opreasca si sa-mi dea amenda... dar a doua zi va asigur eu ca el nu va mai aduce venit in casa"

si asta e un caz dintr-o multime... deci fratii mei... respectati legea, c-o sa ajungeti............ nicaieri wink.gif
ydaniel
STIU SI eu cum sunt microbuzele din jud CT.smile.gif)in special in sezonul estival:))
Iulikk
Sa vezi localu' de Mangalia wink.gif . Alea bombe pe roti wink.gif . Microbuze cu 5-600k de km 10412898.gif
pyngi
Eu sunt de acord cu controalele astea de la R.A.R pacat ca nu se fac mai des, de ce nu in fiecare zi cel putin o luna pe an. Poate asa am scapa de majoritatea gunoaielor care circula pe drumurile publice. E drept ca eu o singura amenda am luat in 8 ani de cand conduc si aia tot cu ocazia unui astfel de control pe vremea cand nu se gaseau truse medicale. Altceva nu au gasit in neregula la masina dar trebuia sa ma amendeze pt ceva. Zi de zi vad masini care pun in pericol viata celorlalti si vinovata pentru lucrurile aste este Politia Romana care trece cu vederea multe, prea multe lucruri. Si fara RAR poate sa-ti ia frumos talonul pentru o groaza de lucruri. De ce nu o fac? Nu stiu.
A si as vrea sa vad si eu sa fie obligatorii cauciucurile de iarna sa nu mai vezi blonde care iau taxiul numai ca le-a fost frica sa nu-si rupa unghiile curatand zapada de pe masina si nu din cauza ca nu au cauciucuri de iarna. (chestie cu care m-am intalnit iarna trecuta)
membru_DC
QUOTE(yon @ 2 Sep 2009, 23:46)
pe la olt pe aici sau organizat razii dedicate doar acelor masini si multi din propietari risca dosare penale pt faptul ca au circulat cu masinile respective mai mult de 90 de zile
*


acum ca ambele tari sunt membre UE nu cred ca mai este valabila legea respectiva

QUOTE(C@talin @ 3 Sep 2009, 01:34)
se verifica si farurile,am vazut un echipaj rar cum verifica farurile cu picioru daca bat unde trebuie biggrin.gif
*


radmasa.gif ce ma, care era procedura? laugh.gif
C@talin
Stetea mesteru de la Rar in fata fiecarui far pe rand la vreo 50 cm distanta,drept cu un picior.si il punea pe sofer sa dea faza lunga si scurta radmasa.gif
dandee
atentie stau si pe la adjud la iesirea inspre Focsani mai zi de zi ii vad din fericire nu m-au oprit si mai am doar o luna pana la itp sad.gif
mar10may
QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Sep 2009, 21:18)
Eu as vrea sa opreasca orice fel de masina, indiferent ca e trabant sau Bugatti Veyron, si sa verifice daca respectiva masina corespunde normelor de poluare si siguranta rutiera.
Daca Trabantul scoate fum albastru si se incadreaza in normele pentru motoarele in 2 timpi, poate sa circule. Daca Veyron-ul nu scoate, fum, dar nu se incadreaza in normele euro 4 (cred ca atata are), ci doar euro 2 sau noneuro, sa fie tras pe dreapta.
Daca Dacia berlina de acum 30 de ani corespunde verificarii ca si cum ar fi facut atunci ITP-ul pe bune, poate sa circule. Daca vreun BMW X6 este gasit cu vreun joc la vreun pivot, atunci sa fie tras pe dreapta.
Daca vreun diesel este gasit in trafic scotand fum peste normele admise, atunci sa fie tras pe dreapta, indiferent daca este autobasculanta Roman sau Tuareg V10 TDI.

Si cu asta am incheiat. Nu conteaza ce masina este oprita in trafic, oricare dintre ele poate trece linistita de aceasta verificare. Asa cum am putut si eu anul trecut sa investesc 2500 de lei in al meu Clio, (desi avea doar 50 de mii de km atunci) ca sa-l fac sa ia acum ITP-ul pe bune (amortizoare, bielete, caseta, anvelope, bucsi, etc), asa poate face orice detinator de masina. Daca are masina scumpa si i se par piesele scumpe, nu-l opreste nimeni sa o vanda si sa-si ia alta mai ieftina, la care isi permite intretinerea. Daca nu isi permite, sa o traga pe dreapta si sa ia autobuzul.
*


frate tu la 50 000 km la renault clio ai schimbat amortizoare,bieleta,caseta si bucsi?cauciucuri hai sa zicem ca ai vrut sa fie mai bune.dupa 50 000 se cam uzeaza.dar numai pe fata.pe spate mai merg lejer inca 30 40 de mii.eu am dacie 1310 la 53 de mii de km si nu are nici cel mai mic joc pe nicaieri.la fostul papuc de la serviciu la 83 de mii de km abia am schimbat un pivot.pe la 150 de mii am mai schimbat niste bucsi si o bieleta.dar la renault sa schimbi la 50 de mii?poate nu l ai avut de nou si au fost masluiti km.ori s a mers cu masina in dusmanie sau pe aratura.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.