QUOTE(ArtVandelay @ 24 Sep 2009, 21:51)
Chiar nu inteleg de ce un om normal ar renunta COMPLET la confort, cu suspensii sport si cauciucuri cu talon mic (am doar asta si stiu cat de mult se simte) pentru un plus de stabilitate. Daca aveam drumuri ca in Germania mai ziceam da' asa.. sa mai si faci praf pivoti, bucsi, planetare, consum mai mare...
Chiar nu inteleg de ce iti dai cu parerea fara sa cunosti...
Ce zici de un pivot nasol abia la 100 000 km la un Logan cu suspensie tare si jante pe 17" (exact ca la Sandelul asta) ?
Ce zici de un rulment nasol, pe aceeasi parte cu pivotul, cam la aeeasi km? Acelasi Logan...
Ce zici de bielete de bara stabilizatoare inca bune la acelasi Logan, dar la 130 000 km? (suspensia joasa solicita mai mult aceste bielete)
- Martor la cele relatate mai sus imi este chiar antevorbitorul meu, caruia ii multumesc mult pentru bascule
. Am schimbat una din ele pe camp, in iarba -
Eu zic ca cele de mai sus sunt strict rezultatul drumurilor, si nu neaparat al elementelor de "tuning" aplicate.
Inteleg ca pentru unii confortul primeaza, insa suntem intr-o economie de piata, cel ce vinde suspensii sport trebuie sa aibe profit. Si este ajutat de unii ca noi (eu, eDU, si alti...)
Acum, pe partea cealalta : crezi ca putina siguranta la rulare in plus strica? Crezi ca e mai bine sa zbori pe aratura cand eviti un caine, decat sa-ti pastrezi traiectoria?
Sandelul arata binisor cu garda la sol mica, insa arcurile acelea sunt inutile fara amortizoare pe masura.