Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mașinile sud-coreene se vor ieftini
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
MadHawk1
Mașinile sud-coreene se vor ieftini cu aproximativ 2.000 de euro

Mașinile sud-coreene ar putea fi în curând mai ieftine cu aproximativ 2.000 de euro. Uniunea Europeană și Coreea de Sud vor semna, până la finalul anului, un acord care, potrivit specialiștilor, va duce la scăderea la minimum a taxelor vamale. Prețurile produselor importate din această țară vor scădea inclusiv în cazul automobilelor.

În România, vânzările de mașini sud-coreene deja merg ca pe roate. În primele șapte luni ale acestui an s-au vândut 13.000 de mașini produse în această țară, ceea ce înseamnă că una din șapte mașini comercializate la noi a fost făcută în Coreea de Sud.

Mașinile sud-coreene sunt printre cele mai ieftine de pe piață. Semnarea acordului de liber schimb dintre Uniunea Europeană și Coreea de sud va mai tăia din preț aproximativ 2.000 de euro și va pune într-o situație extrem de dificilă concurența.

QUOTE
Va avea efecte asupra menținerii locurilor de muncă pentru care guvernele au făcut eforturi. Evident că și România va avea de suferit pentru că de regulă automobilele din România sunt de aceeași clasă cu cele care se aduc din Coreea de Sud

spune Constantin Stroe, vicepreședinte Automobile Dacia.

Toți producătorii de mașini din Uniunea Europeană critică Bruxelles-ul pentru decizia anunțată de a semna acordul de liber schimb cu liderii sud-coreeni.

Sursa: realitatea.net
C a t a l i n
Stroe nu prea știe ce spune...wacko.gif
ArtVandelay
Adica limuzinele o sa fie gratis? ohmy.gif
Filip
Foarte bine, de obicei cu cat concurenta este mai acerba, clientul are de castigat.
MadHawk1
QUOTE(Filip @ 26 Sep 2009, 12:02)
Foarte bine, de obicei cu cat concurenta este mai acerba, clientul are de castigat.
*


Good point! wink.gif
C a t a l i n
Dacă ne referim la concurență pentru un preț mic, s-ar putea să nu fie în avantajul clientului...
sorin1983
Mie mi-ar conveni... daca ar importa si daewoo nu chevrolet.
CGDBZ
Asa poate mai fac si cei de la Dacia vreo reducere caci nu au facut nici o reducere pana acum .
C a t a l i n
Cum să nu? Au făcut reduceri, dar nu la preț...
Arhimede
Reduc....caii putere...
MadHawk1
Acuma nah, stii cum e: fiecare isi cumpara ceea ce isi permite pentru ca altfel toti am avea limuzine la scara! In momentul in care ai cumparat o masina, inseamna ca esti dispus sa treci si peste neajunsurile mai mici sau mai mari ale respectivei masini, de vreme ce nu ai putut cheltui mai mult!
In aceste conditii, o scadere a preturilor pentru a spori concurenta, nu poate fi decat binevenita!
Garett
Indignarea lui Stroe e de fatada, care sunt concurentii coreeni ai Daciei?
BZN
De ce ar zice asta de fatada? Ar avea doar de pierdut daca ar face-o. Nu stii ce iti rezerva viitorul ( chiar apropiat) cand in discutie este industria auto.
Andy_ACS
Multe masini se produc deja in Europa (de ex Ceed).
Cam care ar fi modelele actule la care s-ar aplica aceasta reducere? Reducerea e in suma fixa, nu e procent din valoarea masinii?
E foarte bine daca s-ar intampla asa, concurenta nu aduce decat lucruri bune pentru clienti. Nu imi e teama ca ar falimenta Dacia, trebuie sa se adapteze, daca aia reusesc sa le produca ieftine si bune trebuie sa reuseasca si Dacia. Daca nu mai scot cate ceva pe ici pe colo, pe unde nu se vede (vezi logan PH2 fata de PH1).

Bafta!
C a t a l i n
Păi de asta ziceam că poate fi rău pentru client...smile.gif
Serje
Pai Kia Ceed & Rio, Hyundai Accent & I30 ... nu ti se pare ca se apropie foarte mult cu pretul de Logan & Sandero?
Io m-as bucura daca ar fi asa biggrin.gif
C a t a l i n
Alea nu sunt mașini făcute în Coreea de Sud! Sunt doar mașini coreene, iar dacă sunt produse în Europa, taxa nu există... Gândești ca Stroe...
Serje
Ups blush.gif ... si atunci care is coreene?
Dacia oricum tot scoate, ba o bara, ba un plastic, ba materiale mai proaste ... si culmea ca greutatea masinii creste desi ei tot scot radmasa.gif
argon
QUOTE(sorin1983 @ 26 Sep 2009, 11:10)
Mie mi-ar conveni... daca ar importa si daewoo nu chevrolet.
*



mai se fabrica masini Daewoo? blush.gif
C a t a l i n
Doar de spălat. Cu bule.
argon
n'ar fi rau, dar alea sunt de acum 15 ani si inca merg perfect..
sandy461229
QUOTE(Garett @ 26 Sep 2009, 21:36)
Indignarea lui Stroe e de fatada, care sunt concurentii coreeni ai Daciei?
*


Hyundai Accent, i20, i30 si Elantra, Kia Shuma, Rio, Cerato si Cee'd, Daewoo Cielo si Nubira....si cred ca mai sunt si altele care ar concura Dacia daca s-ar ieftini cu 2000 de euroi
fansuv
Somaj, deficit enorm. Ce exportam noi in Corea? Nimic zero.

Desfacem pietele - ajungem ca in USA. Falimente.
C a t a l i n
Ce mașină FABRICATĂ ÎN COREEA DE SUD este sau se va vinde atât de bine în România, încât să aducă deficit enorm? Și mai ales cui?
MadHawk1
Pai...poate ca nu se refera la masina ca un intreg ci la parti componente care mai departe sunt asamblate in Europa! Sau poate vor sa-si mute productia, inapoi in Coreea! unsure.gif
E cam neclara informatia, din pacate! sleep.gif
Fan3
bine ca UE nu le plateste si trasportu' pana in Europa...
Eu consider ca aceasta masura nu poate face bine sub nici o forma industriei de masini ieftine de la noi, or sa le cheleasca astia de la dacia si mai mult :|...
aphophis
QUOTE(Filip @ 26 Sep 2009, 11:02)
Foarte bine, de obicei cu cat concurenta este mai acerba, clientul are de castigat.
*


corect. da atunci cand concurenta nu e suntata cu tot felul de tampenii. Btw, stii ca dezvoltarea daewoo (pana la faliment) a fost puternic ajutata de statul sud coreean, prin credite preferentiale, prin protejarea pietei interne de competitorii externi ai daewoo si prin manipularea cursului de schimb? Si ca , daca nu ar fi fost criza din asia, care a lasat statul sud coreean fara bani pentru dezvoltarea daewoo, probabil daewoo ar fi fost printre primii 10 constructori mondiali?
LuluMOB
Totusi, majoritatea masinilor coreene care se vand la noi sunt de fapt fabricate in Europa, nu?
mariuscomx
Problema nu e ca se vor ieftini masinile produse in europa. Problema e sa nu mute din nou fabricarea modelelor care se produc in europa ...in coreea de sud.
Adica in loc sa faca ceed-ul la ungari sa il faca la ei ... costul de productie va fi mult mai mic ..

Si chiar daca cativa oameni s-ar putea sa castige ... (adica se poate ca pretul sa ramana acelas) mult mai multi oameni vor ramane fara locuri de munca.

Ia ganditi-va cat am castiga daca toate masinile produse in turcia s-ar scumpii cu 30 % adica sa se aplice taxa aia de non UE.
S-ar scumpii pentru un timp masinile .. dar toate fabricile alea se vor reloca in europa de est .. gen romania ungaria etc. Astea inseamna salari , exporturi .. rulare de bani.

Ganditi-va ca dacia e ca o "vaca de muls" cu cat avem mai multe cu atat e mai bine .. cat si pentru noi cat si pentru UE.
bobo77
Probabil lea-a fost pusa conditia sa nu inchida fabricile care le au in Europa.
fictiv2004
Pentru acei dintre voi care a-ti uitat o lege economica importanta : in cadrul unui holding, preturile sunt dictate de strategia generala, nu neaparat de preturile de productie locale, deci nu prea cred ca o sa reusiti sa aflati noile preturi ale coreeenilor daca nu luati in calcul multe variabile dry.gif
Garett
QUOTE(sandy461229 @ 26 Sep 2009, 21:48)
Hyundai Accent, i20, i30 si Elantra, Kia Shuma, Rio, Cerato si Cee'd, Daewoo Cielo si Nubira....si cred ca mai sunt si altele care ar concura Dacia daca s-ar ieftini cu 2000 de euroi
*


Cee'd si i30 se fac in EU, Cielo si Nubira nu cred ca mai exista, la fel si Accent, i20 nu prea cred ca e concurent pt Logan, cel mult pt Sandero ca dimensiuni.
aphophis
QUOTE(bobo77 @ 27 Sep 2009, 21:10)
Probabil lea-a fost pusa conditia sa nu inchida fabricile care le au in Europa.
*


nope. au dat industria auto la schimb, cu industria alimentara. Adica nema taxe pt produsele agricole importate din ue (in coreea). Parerea mea e ca au facut o greseala, tinand seama ca coreea de sud are una dintre cele mai protectioniste economii, strans legate de marile chaebol-uri (hyundai, daewoo, lg)..
b76bgaarh
stie cineva de cand intra in vigoare??????

ca ma bate gandu la un santa fe sau captiva......
LuluMOB
Voi stiti cam ce salarii sunt in Coreea de Sud?
aphophis
ce salarii sunt?
daciafan
stroe are o problema reala si anume : nu va mai putea vinde masina de 5000 cu 10 000 de euro
astept cu interes ieftinirea coreenelor
b76bgaarh
stati putin..aici ne referim la coreene produse in corea....

ca sid si sportage tucson si accent...sunt facute aici la noi in europa....

ps...va reduce si reno pretul la koleos.... presupun....
aphophis
QUOTE(daciafan @ 28 Sep 2009, 22:04)
stroe are o problema reala si anume : nu va mai putea vinde masina de 5000 cu 10 000 de euro
astept cu interes ieftinirea coreenelor
*


radmasa.gif corect. pentru ca deja coreeni ofera masini de talia loganului, cu 3-4 stele euroncap, cu 4airbaguri,abs, ac la 5000 de euro cu tva. productie 2009 bineinteles icon_mrgreen.gif
BlaueCorsa
Logan Prestige, 105 CP, 4 airbaguri, 3 stele EuroNCAP - 9.750 EUR (culoare nemetalizata)

Hyundai i30, 109 CP, 6 airbaguri, 5 stele EuroNCAP - 10.889 EUR

Hyundai are EPS, nu doar servodirectie hidraulica. Garantie 7 ani/150.000 fata de 3/100.000. i30 nu are CB, am senzatia. Oferta e relativ echilibrata, avand in vedere diferenta de 1000 EUR.
Garett
QUOTE(b76bgaarh @ 28 Sep 2009, 22:08)
ps...va reduce si reno pretul la koleos.... presupun....
*


Nuuu, ca-i premium! tongue.gif
@BlaueCorsa: i30 era oricum facut in Slovacia, nu o sa-i scada pretul. In schimb poate ar trebui totusi si Dacia sa se sperie un pic si sa mai umble la gama si la dotari.
Concurenta reala este un lucru bun, daca Dacia ar fi fost singura pe piata si acum fabrica 1310!
BlaueCorsa
Stiu ca gemenii Cee'd/i30 sunt facuti in EU. Dar intr-adevar, Dacia ar putea face mici ajustari (macar motorul de 1.4 16v...).
aphophis
QUOTE(BlaueCorsa @ 29 Sep 2009, 05:22)
Logan Prestige, 105 CP, 4 airbaguri, 3 stele EuroNCAP - 9.750 EUR (culoare nemetalizata)

Hyundai i30, 109 CP, 6 airbaguri, 5 stele EuroNCAP - 10.889 EUR

Hyundai are EPS, nu doar servodirectie hidraulica. Garantie 7 ani/150.000 fata de 3/100.000. i30 nu are CB, am senzatia. Oferta e relativ echilibrata, avand in vedere diferenta de 1000 EUR.
*


la 5000 de euro , tva inclus? icon_mrgreen.gif
Andy_ACS
Daca comparam Logan Prestige cu Ceed/i30 din punctul de vedere al raportului pret/calitate eu zic ca Dacia iese clar in dezavantaj. Intr-adevar coreenele sunt cu 10-15% mai scumpe (1000-1500E) insa sunt mult peste Loganel. Loganul are cateva dotari in plus fata de coreene, cum ar fi jantele din aliaj sau geamurile electrice spate. Insa la coreene avem pe langa cele 5 stele euroncap, cele 6 airbaguri (dotari de siguranta) si dotari de confort cum ar fi cotiera + mp3 player cu conexiuni usb si ipod, suspensie independenta pe spate, distributie pe lant, per total aspect mult mai bun, mai placut, parca pozitie mai buna la volan, stabilitate mai buna, garantie mai mare.
Eu zic ca merita diferenta PENTRU CINE ISI PERMITE (atat cost initial cat si casco + revizii mai scumpe).
Insa masinile astea sunt facute la Zilina, deci nu prea intra in discutie.
P.S. a aparut faceliftul la Ceed, e draguta masinuta.

Bafta!
LuluMOB
QUOTE(aphophis @ 28 Sep 2009, 21:38)
ce salarii sunt?
*


Hai sa nu ne legam neaparat de cifre.
Crezi ca sunt mai mari sau mai mici decat in Europa?


1 Oct 2009, 14:08:
Daca Europa suna prea general, se poate inlocui cu Cehia.
fansuv
Deficit comercial!

Importam si nu exportam nimic. E foarte grav mai ales pentru joburile europene si deficitul Romaniei.

Coreeni sunt totusi putini, mai putini ca ucrainieni! CAT SA VINZI? Plus ca sunt nationalisti pana la sange. Francezii aduc bani, creeaza joburi, platesc CASS, CAS, produc in Romania!

http://www.zf.ro/companii/renault-ar-putea...-dacia-4891425/

Renault ar putea aduce inca un miliard de euro la Dacia!
Squirrel
Din declarațiile date de Pelata:
QUOTE
"Nu vedem încă nevoia pentru o nouă platformă tehnică pentru Dacia în Europa, iar platforma actuală suportă motoare mai mari. Nu credem însă că motorizările actuale sunt potrivite", a spus Pelata.
biker17
Articolul asta de pe realitatea a fost facut la misto. ei dadeau exemplu c'eed si i30 care vor scadea cu 2000 euro DAR, in realitate, nu sunt facute in coreea, ci in UE si taxele vamale nu sunt chiar 2000 euro . i20 iese din discutie pt ca e fabricata in india si turcia. din ce stiu eu doar masinile chevrolet sunt produse in coreea si le-ar putea scadea pretul insa cu 800-1000 euro. fara suparare dar sandero nu se poate compara cu i20, cred ca sandero se compara cu aveo hatch iar i20 cu corsa/clio
MadHawk1
Eliminarea taxelor pentru masinile sud-coreene ar avea efecte dezastruase


Eliminarea taxelor la importul de masini din Coreea de Sud ar putea avea consecinte dezastruase pentru piata auto europeana, implicit asupra industriei auto din Romania, odata cu aplicarea acordului de liber schimb incheiat de UE si statul asiatic, considera presedintele ACAROM, Constantin Stroe, citat de Mediafax. Acordul de liber schimb, semnat de cele doua parti in 15 octombrie, prevede eliminarea tuturor barierelor tarifare in comertul dintre UE si Coreea de Sud. Intrarea in vigoare a acordului este prevazuta pentru a doua parte a lui 2010. In ceea ce priveste masinile, taxele pentru autovehiculele cu motor mai mare de 1,5 litri vor fi eliminate treptat in urmatorii trei ani de la intrarea in vigoare a acordului, iar la cele cu motor mai mic de 1,5 litri, in urmatorii cinci ani.

"Ridicarea taxelor pentru masinile sud-coreene reprezinta reduceri de pret de minim o mie de euro per unitate. Acest lucru este clar in dezavantajul Daciei, care nu va putea lasa din pret", a afirmat pentru MEDIAFAX presedintele Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM), Constantin Stroe, care este in acelasi timp si vicepresedinte al constructorului Dacia.

El a precizat ca, pana la eliminarea in totalitate a tarifelor comerciale, importul de masini sud-coreene in Romania se va dubla.

Stroe a adaugat ca prevederile acordului avanteajeaza multe domenii economice, precum agricultura sau industria farmaceutica, insa comertul cu masini intre cele doua parti este si va fi inechitabil.

"Daca in 2007 Uniunea Europeana a importat 700.000 de masini sud-coreene, Coreea de Sud a cumparat doar 20.000 de masini europene. De aceea, reprezentantii industriei auto din Romania au facut lobby pe langa Comisia Europeana, prin comisarul european Leonard Orban, dar, la fel ca si unele state UE care si-am manifestat dezaprobarea pentru acesta masura, nu am primit inca niciun rasuns favorabil", a afirmat presedintele ACAROM.

Potrivit datelor Asociatiei Producarorilor si Importatorilor de Automobile, cota de piata a marcilor sud-coreene pe piata romaneasca este de 12%, fara Chevrolet, marca produsa si in acesta tara.

Industra auto sud-coreana este prezenta pe piata romaneasca cu marcile Hyundai, Kia si SsangYong, primele doua afandu-se in top 10 al celor mai vandute masini straine in Romania in 2009, Hyundai ocupand primul loc in clasament, cu 8.882 unitati livrate pana in septembire.

Sursa: stiriauto.ro
aphophis
stroe sa stea linistit. Deocamdata in clasa loganului, unii dintre concurenti isi dau singuri cu stangul in dreptul (vezi cazul accentului cu nenumaratele belele de fiabilitate pe care le are).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.