Am montat și eu în trecut câteva kit-uri de senzori de parcare pe diverse mașini. Ca observații aș zice așa:
-nu te amăgi singur, precizia lor nu e de 1cm cum spui. Tu pe ecran ai indicație din 10 în 10 cm, nu din 1 în 1, iar sub 30 cm indicația este ZERO. Deci rezoluția (precizia) lor nu e de 1cm. De exemplu, între 36 și 45 cm față de un obstacol, pe ecran va fi afișat 0.4 m.
- eu aș fi montat senzorii mai jos, sub cuta aceea din bară, și aș fi folosit inelele directoare, pentru a orienta senzorii în jos. SN are fundul destul de ridicat, și în poziția în care i-ai montat, poți rata ușor un ciot de țeavă de gaze. Poți testa cu o sticlă...
- nu lăsa cabluri "în aer", că nu vor avea viață lungă, din cauza vibrațiilor.
- e indicat să folosești releu pentru alimentarea unității centrale. Astfel protejezi sonda de marche arriere din cutie. Dacă n-ai priză de 12v sau vreo stație audio în porbagaj, e mai complicat însă.
- încearcă, pe cât posibil, să nu lași mașina cu spatele în soare perioade îndelungate, că vei avea probleme.
- cu timpul cred că vei renunța la poziționarea display-ului așa la vedere, și te vei ghida mai mult sonor.
Ca o opinie personală, fără a jigni, eu cred că SN are vizibilitate excelentă în spate, și cam orice șofer poate parca fără zenzori la 30 cm de un obstacol.
Senzorii sunt utili în cazul altor mașini, mai mari, cu vizibilitate mai puțin bună, și pe cât posibil, se recomandă senzorii de origine, din fabrică, pentru că precizia lor e mult mai bună decât a celor chinezești.
Și încă ceva, pentru 70 RON eu nu plecam din service cu așa hal de montaj. Aia e bătaie de joc, nu montaj.