gabynew1
13 Nov 2009, 12:02
Salutari,
mi-au furat aseara bobina de inductie cu fisiele.
am cumparat inlocuitor darnu mi-a trecut prin cap si montajul - aparent simplu - dar nu chiar. Stiu ca ordinea este 2-3, 1-4 dar practic nu inteleg unde intra unde - nu exista nici un insemn pe bobina.
poate sa imi spuna cineva ce fir intra unde va rog?
Maskatu
13 Nov 2009, 13:23
ordinea fiselor la bujii 1-3-4-2, cu bujia nr1 inspre cutia de viteze si pe delcou fix langa capsula aia de vacum.
einstein1984
13 Nov 2009, 15:26
TE poti uita sub capota la un logan MPI si faci o poza. Dar sa nu fie 16 valve.
Bogyciu
13 Nov 2009, 21:25
Te ajuta?
gabynew1
20 Nov 2009, 01:41
Da merci mult. Nu-mi vine sa cred ca te-ai dus jos sa faci poza.
Imi pare rau ca am raspuns tarziu. M-am luat cu altele.
shockuletz
4 Feb 2010, 17:40
In legatura cu fisele.... eram cu un prieten tot cu DSN ...fisele la mine erau puse invers ca la el...sau la el puse invers fata de ale mele...cred ca a-ti inteles ...stie cineva de ce ? adik nu ar trebui sa fie la fel ?
giannicamara
12 Feb 2011, 14:43
daca poate cineva sa ma lamureasca si pe mine raman dator. pana sa dau motorul jos dupa masina fisele mele erau puse de cineva si masina mergea bine.acum le am pus eu.la rand de la dreapta la stanga bujiile cu fisa 1,2,3,4.iar fisele dupo ordinea scrisa pe bobina.am inteles ca ordinea de aprindere este 1,3,4,2.asa trebuie sa vina si fisele? fisa 1 pe prima bujie din dreapta dreapta, fisa doi pe a 4-a bujie de la dreapta la stanga fisa 3 pe a doua bujie de la dreapta la stanga. ????
pician90
12 Feb 2011, 16:34
[attachmentid=1627696271] ..de aici poti vedea...
spor.
giannicamara
12 Feb 2011, 18:56
ms mult .asa le am si eu.inseamna k am o bujie sensibila:D
Iulikk
12 Feb 2011, 20:03
@pician90: Zi-mi, te rog, care-i faza cu "furtunul" de la filtru de aer? Te intreb pentru ca am mai vazut pe la altii aceeasi treaba si nu imi dau seama de ce.
Maskatu
12 Feb 2011, 21:50
Nu este nici o "faza". A schimbat furtunul clasic care probabil era rupt, cu unul de hota.
giannicamara
13 Feb 2011, 01:20
si cel clasic poti sa-l invelesti in folie de aluminiu pentru izolatie sau cv de genul.. ca sa nu traga aer prin peretele furtunului daca e pe duca.un furtun original pentru filtru de aer costa cat filtru de aer+de ulei+de benzina la un loc.
pician90
13 Feb 2011, 15:54
QUOTE(Iulikk @ 12 Feb 2011, 20:03)
@
pician90: Zi-mi, te rog, care-i faza cu "furtunul" de la filtru de aer? Te intreb pentru ca am mai vazut pe la altii aceeasi treaba si nu imi dau seama de ce.
pai ..cand am cumparat masina nu avea acel furtun.La un drum mai lung..(vara) cand se incalzea motorul parca nu mai tragea cum trage "de obicei".Compartimentul motor fiind fierbine..tragea aer cald si..
Dupa ce am pus furtunul am constatat ca nu mai face figuri cand motorul este fierbinte.Poza e de mult ..dar acum am tot furtun de aluminiu invelit in banda de izolat.
giannicamara
14 Feb 2011, 00:25
a mea cu cat se incalzeste mai mult cu atat merge mai bine...zici ca pluteste.zilele astea am vazut ceva haios.un cooler de calculator pus la gura furtunului si fir tras la starter acolo sau cum se cheama in cutia cu sigurante.pornea in timp de punea cheia in contact.si sufla aer cat de cat in filtru.sunt convins ca e egal cu zero..da mi s aparut cv ingenios
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.