mutulica_ionutz
18 Nov 2009, 13:18
stiti cumva.. arcu din spate de la nova .. e acelasi cu...cu cel de la super nova?
18 Nov 2009, 14:18:sau..cel de la solenza
Cu cel de la super nova da, posibil si cu cel de la solenza dar nu stiu sigur.
sunt lafel..adica se potrivesc. Difera posibil doar material rezistentza..etc. dar se potrivesc de la un model la altul.
Am eu arcuri fata + spate 50lei/buc 70lei/2arcuri
0726161413
PH-06-BOA
23 Dec 2009, 21:20
Doar intrebi de potriveala, dar nu spui ce vrei sa faci. Daca ti se pare, sau chiar e joasa de spate, o poti rezolva foarte simplu, spingluind arcurile ce le ai, distantand spirele dinspre capatul de sus , special penultimele 2, rezultand un arc cu mai mult de 4 Cm. lungime. Daca vrei detalii de lucru, si te incumeti, iti povestesc, si-ti pot da si poze cu una astfel lucrata. Are o luna de cand merge cu ea, si n-a cedat deloc.
PH-06-BOA
25 Dec 2009, 14:58
Iata cum arata:
Relu_GTT
26 Dec 2009, 15:16
cum se face? sa inteleg si eu ce vrei sa zici
PH-06-BOA
26 Dec 2009, 17:00
Ce nu intelegi, ce vreau sa zic, sau cum se face? Vreau sa zic, ca, intinzand arcul la cald si recalindu-l, inalti masina cu cat vrei. Penultimele 2 spire de la capatul de sus, le incalzesti pe rand si le departezi, calindu-le imediat, pentru a nu schimba in rau structura. Daca ai facut scoala dupa '90 n-ai nicio sansa. Poate ceva experienta in serviciu, sau daca faci ceva acasa. Si totusi '90 e rapa.
Relu_GTT
26 Dec 2009, 18:38
nu mi se pare o metoda buna
PH-06-BOA
26 Dec 2009, 19:08
Nu-i de ajuns. Exprima-te. Daca-ti spun ca am mers si cu arcuri sudate, crezi? Le-am schimbat preventiv, nu ca se rupsese sudura. Asa ati zis si cand v-am spus de sudarea planetarelor. Metoda e folosita si la productie, iar voi continiuati sa ramaneti incuiati, dupa opiniile "specialistilor " aparuti dupa '90.
26 Dec 2009, 19:14:
Materialul de adaos la sudura, ocupa un spatiu de max. 2 mm lungime, ceea ce e imposibil de torsionat si rupe. Daca ar fi pe o lungime de cativa centimetrii, da, se torsioneaza, rupe la oboseala.... Nu-mi dati motive sa va scriu romane, ca-s experimentate de mine, zeci de ani, cu invataturile de pana-n '90.
26 Dec 2009, 19:17:
Tare de cap trebuie sa fiti, daca va dau si poze, si nu stiti ce sa vedeti.
danciusergiu84
27 Dec 2009, 15:41
cum se schimba arcurile pe spate? cum se procedeaza cel mai usor?
PH-06-BOA
28 Dec 2009, 21:31
Desfaci amortizorul, de sus ca merge mai sigur, bagi ceva mai lung la punte( o ranga) cu care sa poti apasa mai usor, si va cadea, daca e destul de ridicata pe cric,sa ai spatiu de apasare. La bagat, iti mai trebuie cel putin o mana.
danciusergiu84
30 Dec 2009, 02:29
Daca ridic spatele sa stea ambele roti in aer cred ca mi-ar fi mai usor sa schimb arcurile nu? Cred ca merita efortul sa o ridic doar cu cricul pe ceva butuci...
PH-06-BOA
31 Dec 2009, 17:01
Si daca desfaci intai ambele amortizoare, e si mai usor.
danciusergiu84
1 Jan 2010, 03:34
ok, ms, si an nou fericit tuturor
QUOTE
Nu-i de ajuns. Exprima-te. Daca-ti spun ca am mers si cu arcuri sudate, crezi? Le-am schimbat preventiv, nu ca se rupsese sudura. Asa ati zis si cand v-am spus de sudarea planetarelor. Metoda e folosita si la productie, iar voi continiuati sa ramaneti incuiati, dupa opiniile "specialistilor " aparuti dupa '90.
26 Dec 2009, 19:14:
Materialul de adaos la sudura, ocupa un spatiu de max. 2 mm lungime, ceea ce e imposibil de torsionat si rupe. Daca ar fi pe o lungime de cativa centimetrii, da, se torsioneaza, rupe la oboseala.... Nu-mi dati motive sa va scriu romane, ca-s experimentate de mine, zeci de ani, cu invataturile de pana-n '90.
26 Dec 2009, 19:17:
Tare de cap trebuie sa fiti, daca va dau si poze, si nu stiti ce sa vedeti.
Salut ! Cu ce ai sudat arcul ? Cu electrod si daca da, ce tip de electrod ai folosit ? Daca ai sudat wig/tig ce adaos ai folosit ? Cu samfren sau nu ?...In alta ordine de idei unde as putea gasi arcuri de fata pt. nova gti 2000. S-a rupt cel din stanga, este necesar sa le schimb pe amandoua ? Multumesc !
3 Mar 2013, 13:59:Salut ! Il mai rog pe, PH-06-BOA, sa ne explice , exact, cum face la recalirea arcurilor, le scufunda imediat in ulei , sau cum ? Vreau sa le lungesc si eu pe ale mele, stiu cu ce se "mananca", dar nu vreu sa inventez eu roata , odata ce acest lucru s-a intamplat !
Multumesc !
ORIJINAL21
3 Mar 2013, 14:26
spik
ca un sfat ti-as recomanda inlocuirea arcurilor si nu sudarea lor..
daca tot le inlocuiesti, iti recomand sa iti cumperi noi noute si nu obosite....
sh-urile pot fi dupa noroc /bune-rele.
sudura arcului rupt nu ti-o recomand deoarece se v-a rupe din alta parte...
Ai dreptate, ORIJINAL21, am sa cumpar arcuri noi. Pe de alta parte, lucrand intr-un atelier de prelucrari prin aschiere a materialelor (am calificare de strungar si sudor), ma incita faptul ca se poate o "lungire" a arcurilor pe spate, cat despre sudarea lor sunt curios cum a procedat colegul de forum, stiut fiind faptul ca sudarea otelurilor este mai dificila cu cat creste continutul de carbon. Cele bune !
Cu sudatul arcurilor nu am incercat si sunt sceptic, dar daca BOA spune ca mere, chiar il cred. Fiecare face cum considera.
ORIJINAL21
4 Mar 2013, 19:53
spam, eu nu am zis ca nu il cred pe boa, ca poate repune arcurile in circulatie dupa sudura... doar ca ele trebuie sa fie bagate la cuptor si facute la o aceeasi temperatura,si nu cred ca are toata lumea conditiile astea cuptor/sudura/tratament.
spik, daca vrei spatele sa fie mai inalt, bagi inaltatoare pe arcuri(cauciucuri)
As baga inaltatoare, dar alea din cauciuc faceau urat in curbe ( pe vechea berlina "79
). As confectiona din metal, la fel si prelungitoare pt. amortizoare, dar ce fac la ITP ? asa cu spincluirea arcurilor scapam mai repede !
PH-06-BOA
10 May 2013, 18:10
Degeaba bagi inaltatoare, daca arcul se comprima pana ajunge spira langa spira. O alta solutie abordata de mine, din arcuri de camera de franare de Raba, poti fac epe spate arcuri ceva mai tari, dar vor fi rigide, ceva asemeni tipului sport. Eu am doar pe dreapta spate pus unul, si a ridicat masina de sta perfect, se si comporta corect . Arcul sudat, nu e recomandat, dar faptul ca se rupe din alta parte, asta nu denota ca sudura ar fi fost nereusita sau e nepotrivita. Ca la mine a tinut si sudura si spingluirea, unde trebuie foarte bine sa se cunoasca culoarea la care sa se inroseasca, temperatura uleiului si a mediului (altele facute iarna, au crapat), nu inseamna ca poate reusi oricine, ca si atatea fabrici care le fac diferit, chiar aiurea. Otelul e unul singur prescris pentru ceva, pentru o anume piesa. Ca nu se respecta procesul tehnologic, din nesimtire, necunoastere hotie si economie (pentru ei), e greseala lor, ducand la diferente intre calitatea unora si a altora (producatori).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.