Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Uncle-Sam
am antifonato pe fund! mai am pe la aripi/contraaripi si o vopsea sumara
pui de drac
esti vedeta:))
Laurentiuu
QUOTE
am antifonato pe fund! mai am pe la aripi/contraaripi si o vopsea sumara


Da si un strat subtire de vaselina si apoi o baie de praf pe un drum de tara (vorbesc foarte serios).
Uncle-Sam
am facut asta la 4 ore dupa ce am dat ultimu strat de antifon. Laurentiule, ce se mai aude de carburatoru de 1100? Mie mi-ar trebui sapt asta. Daca mai e de vanzare cum facem? Ca eu nu sunt 100% sigur ca e din carburator problema si as vrea sa vad mai intai cum merge cu al tau. Daca il trimiti si nu merge ti-l trimit inapoi+banii care i-ai dat la posta?
Laurentiuu
QUOTE
Laurentiule, ce se mai aude de carburatoru de 1100? Mie mi-ar trebui sapt asta. Daca mai e de vanzare cum facem?


Din cele scrise de tine pina acum, nu reesea ca mai ai nevoie nici de carburator nici de garnitura:

QUOTE
s-ar putea sa-mi pun luni de 1300. Merci oricum.




Carburatorul sta bine merci la mine impreuna cu garnitura, capacul si un cui pontou sigilat. Vorbim pe PM.
Uncle-Sam
niste poze facute azi
Uncle-Sam
cea mai importanta am uitat-o :oops:
lm
Salut pe toata lumea.

Iar am nevoie de ajutorul vostru.

Am facut o excursie de 700 kilometri dupa care nu mai pot schimba vitezele inferioare decat greu si se aude si un sunet ca si cand nu as fi apasat pedala pana la capat. Daca schimb uleiul se va remedia oare ? Si apropo cum se poate introduce uleiul cu vreo palnie sau cu furtun se poate ? Si ce ulei recomandati ?

Va multumesc.
pui de drac
ce zgomot se aude? cu carait lung cand intra in viteza,sau unul scurt??



incearca sa reglezi cursa pedalei de ambreiaj,daca nu e de-aici,o fi din ambreiaj,daca nici de-acolo nu-i e din cutie..



putin probabil ca dupa ce schimbi uleiul sa se remedieze...doar daca n-ai acum ulei in cutie si o umpli...



uleiul de cutie ar trebui sa vina intr-un bidon cu gatul maleabil cu gaura de scurgere mica incat sa-l poti indiu pe sub masina cum iti trebuie ca sa il bagi in gaura de umplere a cutii



de recomandat?? cel mai bun....smile.gif
costi
U-Sam ai antifonat si catelul ? tongue.gif
lm
Mersi pui de drac.

Caraitul e scurt si schimbatorul opune rezistenta.

Uleiul oricum schimb daca nu revine incerc sa reglez cursa pedalei.

Nu am inceput cu asta pentru ca acum 1000 km mi-au schimbat ferodoul si m-au chemat inapoi dupa 100 km pentru verificare.
george_d
cel mai probabil s-a dus placa de presiune. Am patit acelasi lucru cu dacia unui vecin si cand i-am scos placa avea o bucata rupta din soare.
lm
Am patit asa ceva de 2 ori cu 1400 dar asta se comporta altfel, in a 3 -a si a 4-a merge bine.

Sper ca nu ajung acolo nu stiu de unde as gasi placa de presiune .

Oricum multumesc george_d.
Laurentiuu
QUOTE
...asta se comporta altfel, in a 3 -a si a 4-a merge bine...nu stiu de unde as gasi placa de presiune .


La placa de presiune crapata, intrarea in viteze cu motorul pornit este imposibila. La rece intra fara probleme.

Daca volanta de pe masina este prinsa in 7 suruburi (RO) si nu in 5 (Fr), se poate monta placa de presiune de Dacie 1300 sau 1310 inlocuind volanta si discul de ambreiaj in functie de tipul ales. Daca ai volanta Fr, placa de presiune poate fi inlocuita cu una de Fiat 850.

La tine s-ar putea sa se fi intins cablul de ambreiaj si nu mai permite debraierea corecta.

In marcharier, intra usor :?:
Uncle-Sam
costi, s-a antifonat el singur cand s-a bagat pe dedesubt! dupaia s-a gandit ca ar fi bine sa-mi arate putina "recunostinta" si a sarit pe mine cand eram cu capu sub masina, dupa care (cred ca-l manca pielea) s-a scarpinat de pereti, antifonandu-i si pe ei smile.gif)) il invat meserie si pe el ca sta mereu pe langa mine si se uita cum lucrez. vi-l imprumut ca ucenic biggrin.gif azi m-am chinuit vreo 4 ore sa montez capacu pt sondele de apa pt ca cel vechi n-avea nici un filet pt sonda si dupa ce l-am scos a ramas 3 sferturi de garnitura lipita pe chiuloasa.n-am reusit s-o desprind cu surubelnita,dar am luat un spaclu indoit la varf si ascutit si ce nu s-a luat cu ala am pus o oglinda in spate si o lanterna deasupraca sa vad ce fac acolo. marfa,nu? tongue.gif
pui de drac
laurentiu,te inseli tare cu suruburile si ce mai zici tu,in cartea tehnica este specificat si pe motorul meu am observar ceea ce scria in carte: arborele cotit are 6 ( S A S E ) suruburi,nu 5 si nu 7,probabil tu aveai alt arbore cotit(ciudat tare,sau nu mai tii tu minte) oricum nu poti schimba placa de presiune cu alta de la 1300 eventual sau mai mult pt ca e mai mare in diametru,deci trebuie schimbata si volanta ,utopic vorbind pt ca n-ai cum s-o prinzi de arbore..una la mana si apoi ai o masa inertiala prea mare,volanta fiind mai mare si mai grea,lucru de nedorit



sfatul meu: daca e placa de presiune,io zic ca nu,in fine,ori cauti la dezmembrari,ori incerci o placa de renault 5 motor de 1100,sau renault 11 si 9,tot motor de 1100



pana una alta ia si regleaza ambreiaju de pe sub masina,mai exact sub cutie ai un surub de reglaj al furcii,incomod ce-i drept dar merge usor,sa iti cuplese ambreiajul intre mijlocul cursei spre a doua treime din pedala,eventual poti sa incerci s-o reglezi la jumatatea cursei,daca tot caraie,dar nu mai sus ca incepe sa patineze..



daca fenomenul persista e posibil sa fie din ambreiaj sau cutie,oricum daca vezi ambreiajul inseamna ca fie ai dat cutia jos,fie motorul,deci oricum te uiti si la cutie...



inca un amanunt,vezi daca nu cumva iti intra naspa in viteza din cauza levierului de comanda,poate tija care trece de-a lungul caroseriei pana in cutie are tampoanele rupte la prinderea selectorului din cutie(2 tamponase mici ce se gasesc si vin de la 1300 din cauciuc cu suruburi),sau probabil atinge pe undeva tija si nu permite furcii sa cupleze um trebuie,pune pe cineva sa schimbe itezele problematice iar tu stai sub masina si observa fenomenul



mult succes,sper totusi sa se rezolve cu reglatul ambreiajului
pui de drac
aaa,si ar mai putea fi intins cablul,asa e,eventual rupt putin,dar atunci ar trebui sa ai pedala elastica,la tine cam cum e??
lm
Multumesc pentru raspunsuri.

La mine totul e original made in france.

Si la marcharier are aceasi problema.

Am cumparat ulei romanesc, pentru ca cel cu gatul lung cu pilnie(Castrol) e 190 de mii litrul. Cel mai important e ca am gasit printre piese o placa de presiune pe care membrana e aproape noua.

Sambata ma bag sub ea si luni va mai scriu ce am reusit sa fac.

Toate cele bune.
Uncle-Sam
bre baieti,nu ma am prea bine cu mecanica,dar daca ii face probleme DOAR la anumite trepte n-ar trebui sa fie de la pinioane sau cum a zis pui de drac din cauza levierului? Si mie imi facea probleme la a1a (cateodata) si la marchearriere (stiu asta cei care m-au vazut la intalnire cum schimbam). mam uitat atent cand am rasturnato si am observat ca levierul lovea in primul lonjeron pe care il strapunge (nu stiu din ce motive)
pui de drac
da,pai asta ziceam si eu,o fi din tija,agata pe undeva,sau din tampoanele de prindere in furca cutiei..sau ai un jic exagerat in nuca manetei schimbatorului,etc...intai verifica acolo,apoi daca tot nu merge,uita-te la ambreiaj..apoi in cutie...



cat despre ulei romanesc...ma abtin,in fine,castrol e made in turkey,astept rasunsuri



succes la reparatii,a,si inca ceva,protejati-va okii ca e de jale sa va intre ceva si sa mergeti la doctor,eu n-am mai fost om o saptamana dupa ce-am schimbat toba si mi-a intrat niste rugina in oki...asa ca pazea
mihu
Salut,



Masina asta are o chestie mai nasoala dupa mine in ceea ce priveste cablu de ambreaj. Cablu asta e format de fapt din o tija lunga si dupaia inspre motor cu un cablu. Unde incepe partea de cablu, camasa cablului se prinde intr-un suport deasupra unei traverse. Traversa asta e exact unde se termina al doilea scut de sub masina daca le numeri incepand cu fata. La mine problema a fost cu suportu ala care se cam indoia cind apasai pedala de ambreaj.



In concluzie miscarea pedalei nu se transmitea pana la furca ambreajului in totalitate. Cind am schimbat discu de ambreaj dupa ~100k km nu mai intra in 1,2 si inapoi de nici o culoare. Reglam ambreaju periodic pentru suportu ala se tot indoia. Dupa ce am facut calumea suportu ala imi intra in viteza super usor si cu discu de ambreaj nou.



Poti sa incerci sa mai stringi cablu de ambreiaj de sub cutie pina cind cursa libera a pedalei este foarte mica.
Uncle-Sam
io nu stiu de ce imi atinge mie tija primu lonjeron. presupun ca nu e proiectat asa. puiule chiar azi am preluat o tona de praf de rugina cu orbitele pt ca naveam decat o pereche de ochelari soare cu care nu vedeam nimic. sper sa nu patesc cva!
Dacia 1100 S
Totul a inceput acum 3 ani, cand am cumparat o Dacia 1100. De atunci am facut o mare pasiune pentru aceasta masina. I-am refacut caroseria si am vopsit-o, fiind lovita in partea stanga. Am schimbat jantele originale cu unele de Aro 10 pe 14”, cu cauciucuri 175/65. Asa am stat cu ea vreo 2 ani, cand la ideea unor tovarasi (Alex & Sita) “i-am tras” doua dungi pe partea stanga, asemenea unui Renault 8 Gordini si numar pe usi ( 07 ). Toate abtibildele sunt din autocolant. Apoi am inlaturat barile de protectie, din fata si din spate (marginile curbate).

Masina arata foarte bine atat la interior cat si la exterior. Cei 43 de cp nu mai erau de ajuns asa ca au fost facute unele modificari la motor. A fost montat un motor de Dacia Nova, un sistem de soc cu actionare electrica (o inventie proprie), filtru aer sport de pe Alfa Romeo, radiator marit, cu doua ventilatoare(unul cu actionare continua si un electroventilator de Tico), fiind indispensabile deoarece motorul se supraincalzea.

In ceea ce priveste cutia de viteze am lasat-o pe cea originala deoarece nu am gasit cutie in 5 trepte care sa se potriveasca la masina cu motor cu tractiune pe spate. Plecarile de pe loc au fost imbunatatite datorita unui disc de ambreaj de 200 mm. Amortizoarele de pe spate sunt de Isuzu. Evacuarea gazelor a fost imbunatatita prin marirea diametrului tevii de evacuare a tobei de esapament. In final puterea motorului este aprox 75 CP. Suplimentar au fost montate doua aparate ce indica temperature lichidului de racier si presiunea uleiului din sistemul de ungere a motorului.

Au fost schimbate scaunele originale cu unele de Dacia Berlina, care sunt mai confortabile. S-au montat doua proiectoare fata (Maxtell) si stopuri suplimentare de frana pe spate.

La exterior au mai fost aplicate cateva stikere cu nume de firme, aplicate pe aripi.

Ca planuri de viitor: reprofilarea aripilor, adaptarea a inca 2 proiectoare si montarea unei tobe cu doua iesiri, poate si ceva sistem de sunet. Viteza maxima atinsa este de 150 km/h.

In rest...ce sa zic … asta e “bolidul” meu. Nu o puteti rata, masina fiind unica in Bucuresti, ca sa nu zic Romania .
Dacia 1100 S
bai nene...nu pot sa pun poze cu mashinutza mea ca ocupa prae mult...hmmm ce pot sa fac.?astea sunt cateva poze de acum o luna unde am fost la prisma la curse shi am intrat in stalp. .. mi s-a rupt caseta de directie.cand faceam cerculetze...acum mashina e complet refacuta dar nu pot poze cu ea pt ca sunt prea mari..la kb ma refer..
St4rs4|lor
cu mashina asta am facut cunostintza acum catziva ani...e a unui prieten....shi de la inceput mi-a placut...era in stare foarte buna interior exterior...cu tot original pe ea...ce mai era o mashina clasica (singurul lucru modificat la ea erau jantele de aro 10)...Dar cum dacia k masina clasik...hmm sa zicem k simtzeam ca ii mai trebuie ceva...shi i-am adugat dungile pe capota...shi binentzeles numarul pe portiera...asta impreuna cu desfacerea barilor laterale din fatza shi spate...(arata mai bine aja..un aer mai sportiv), shi k sa completam alura de mashina "rea" am pus o toba noua mai mare...sa se shi auda mai fioros... dupa liftingul asta....arata mai bine...dar...ma rog...performantzele nu faceau cinste aspectului! Asa k am mai modificat shi inima mashinii....motorul. A fost ilocuit motorul de 1100 cu unul de dacia nova...carburator de 1400, filtru de are sport de pe alfara romeo...shi mai multe chesti care au fost adaptate sau chiar inventate...

asta ar fi rezultatul...tongue.gif
B-34-SGM
Frumoasa masina, am vazuto pentru a doua oara in seara asta ( prima data la Prisma, cand a avut loc evenimentul nefericit)

Daca tot vrei sa alergi cu ea, recomand doua dublu corp orizontale si o axa cu came defazata. Consumul nu o sa treaca de 13 in oras ( la un mers sportiv), si o sa prinzi 100 cam in 8 secunde la cat de usoara e masina.

Esti ajutat mult si de grupul conic 8x33.
Laurentiuu
QUOTE
laurentiu,te inseli tare cu suruburile si ce mai zici tu,in cartea tehnica este specificat si pe motorul meu am observar ceea ce scria in carte: arborele cotit are 6 ( S A S E ) suruburi,nu 5 si nu 7,probabil tu aveai alt arbore cotit(ciudat tare,sau nu mai tii tu minte) oricum nu poti schimba placa de presiune cu alta de la 1300 eventual sau mai mult pt ca e mai mare in diametru,deci trebuie schimbata si volanta ,utopic vorbind pt ca n-ai cum s-o prinzi de arbore..


Puiule, nu vreau sa te contrazic dar iti "recitesc din mesajul meu:

QUOTE
se poate monta placa de presiune de Dacie 1300 sau 1310 inlocuind volanta si discul de ambreiaj in functie de tipul ales.


Poate nu mai tin minte numarul de suruburi, deh, a trecut ceva vreme de cind am dat masina dar, stiu sigur ca numarul lor este fara sot si difera la cele RO fata de Fr. Nu poti spune ca aceasta lucrare nu se poate executa. Eu am facut acest lucru si mergea masina foarte bine. Nu-mi permiteam sa tin o masina pe dreapta din cauza unui amarit de disc de ambreiaj asa ca .............. am facut modificarea scrisa anterior.
pui de drac
nu stiu laurentiu,sincer,eu am dat jos ambreiaju de pe motor si am numarat suruburile de la volanta,erau 6 poate aveai tu alt arbore cotit(ro/fr),io stiu??



nu neg,in fine...tot ce-i posibil,eu am dat jos si-am masurat si placa de presiune,era mult mai mica in diametru,cam vreo 1,5 cm,poate 2,deci ori schimbi tot ansamblul ambreiaj cu tot cu volanta,ori ba..
Laurentiuu
QUOTE
...deci ori schimbi tot ansamblul ambreiaj cu tot cu volanta,ori ba..


Daca citesti mai cu atentie, exact acelasi lucru l-am spus si eu:

[quote]inlocuind volanta si discul de ambreiaj in functie de tipul ales
Uncle-Sam
Dacia 1100 S, vii joi la intalnire? dak da aduc si aparatu foto! belea masina!!!
pui de drac
uuuuaaazzzaaaaaaaaaappp?
Dacia 1100 S
:shock: UNCLE SAM!! ce intalnire?...spune-mai multe detalii ..unde? cand..? ..dc..?
B-34-SGM
In fiecare joi la ora 20:00 la Academia Militara in parcare. Uita-te la detalii despre intalniri. Vin multe masini mereu, peste 20-25
Uncle-Sam
am uitat sa mentionez: vii impreuna cu 1100 :wink:
lm
Am schimbat uleiul in cutie dar in afara de faptul ca in gol se pot schimba mai usor vitezele nu s-a schimbat nimic. N-am mai reglat nimic pentru-ca o ureche de mecanic mi-a spus ca mi-sa dus rulmentul de presiune, fluiera tare. Deci musai sa desfacem totul asta ma costa cel putin 600k. Nu-mi place sa fac modificari la ea dar decat so tin pe dreapta (cum zice Laurentiuu) mai bine fac si eu cateva modificari. Partea buna e ca am o diafragma destul de buna si un cablu de ambreiaj made in france nou nout. Partea proasta e ca nu am rulment. Nici macar unul stricat si trebuie sa astept pana ce-l desfacem. Stie cineva ce sa caut, pana atunci (eventual de la ce alta masina se potriveste rulmentul de presiune) ?

Respect tuturor fanilor 1100 cum zice 'Dacia 1100 S' , apropo a mai vazut cineva circuland vreun S ?
Dacia 1100 S
joi sunt acolo....vin..cu 1100 S..aducetzi aparatele de fotografiat..shi camerele de filmat... (glumesc_ laugh.gif ne vedem joi baietzi..pe la 20:12 ! byee :inger:

Dacia 1100 S,
B-34-SGM
Ok, astept sa iti revad masina. Mai pune-i o pereche de faruri sa arata ca 1100 S.

1100 S avea dublu corp, pune-i si tu asa ceva, si o sa se simta diferenta. Degeaba ai 1600, daca nu are ce sa iti dea benzina.
pui de drac
da,logic,dca fluiera e dus rulmentul...



1100S eu n-am vazut,dar se poate gadili una normala sa arate ca 1100S..nu-i greu,in fine..multa bafta l;a toti si spor la reparat!!
Dacia 1100 S
cum sa ii pun dublu corp mei? ca o sa am consumul ala mare...de peste 15l shi nu vreau. shi ii mai pun o pereche de proiectoare..dar nu am bani...
B-34-SGM
Cu doua dublu corp orizontale si cu axa cu came defazata ( relanti la 1300 ture) mai mult de 13 in oras la mers sportiv nu ai consum, iti spun din experienta.

Nu inteleg ce se sperie lumea de dublu corp. Acest carburator e genial, daca nu deschizi camera 2, consuma mai putin decat carfil-ul tau, dar cand deschizi camera 2 ai putere, si consum un pic mai mare cu 1-2 l la 100 km.

Ala de nova/ papuc nu il recomand pt ca se deregleaza repede. Cumpara un solex sau un weber, o sa simti diferenta, crede-ma :twisted:
Uncle-Sam
astea duble n-au gurile mai mici decat unu normal? la ala de oltcit parca asa e
cj82ufo
2 dublu corp ???13 in oras sportiv???maxim ???intrebati de fred tga ca stie foarte bine cum e la consum

eu vreau sa pun 4 carburi hitachi pe a mea si a spus ca daca mergi linistit iti ia cam 12 si la shpantzer 20

el asa avea consum pe a lui cu carburatoarele alea
cj82ufo
asa ceva o sa pun eu pe masina vinil tribal argintiu reflectorizant

desenul e cam grosolan ca nu am avut timp sa fac o poza calumea la masina si nu am prelucrat poza cum trebuie dar in mare cam asa o sa arate desenul pe masina
B-34-SGM
L-am intrebat pe baiatul din constanta cu BUT la numar (poate a-ti auzit de masina, fuge rau de tot 8-9 secunde pana la 100). Are 2 dublu corp orizontale, si axa cu came defazata( care mareste consumul) si ii consuma maxim 13.5 in oras, si se da la ea, nu merge calm. Motorul lui e de 1.6 :wink:

Am vb si cu Fred si mia zis ca a scos consum 10 in oras cu dellorto-urile, mers normal. Deci 13 e posibil, schimband pe la 3500.

Acum normal ca daca te apuci sa schimbi la 7000 si mergi asa constant golesti rezervorul.

Aprope,l-am intrebat pe un vecin care alerga la raliu, Renault 12 Gordini ( care are 1.6, 2 dublu corp) ii consuma 35% in regim de raliu :mrgreen:

Si dublu corp-urile verticale progresive sunt fenomenale. Am acum pe masina un 32/36 si nu depasesc 10 in oras si ma dau la ea :mrgreen:. Oricum cand deschide a 2 a camera daca sunt in a 2 a patineaza din mers, misto senzatie.

Asta e provizoriu pana montez doua dublu corp orizontale.
cj82ufo
azi sau maine primesc un dublu corp webber sa vedem cum se descurca



si daca se poate explicati va rog axa defazata .(detaliat ) ca in mare cam stiu de ce e vorba
Uncle-Sam
B-34-SGM, mam uitat azi la socu meu automat si e identic cu al tau. singura diferenta e ca tie iti intra furtunele de apa lateral si sunt muult mai groase. imi face careva rost de un vopsitor care sa se apuce luni de treaba la mine acasa? nu mai pot sa o mut ca e dezasamblata.
Uncle-Sam
inca ceva: daca o fac neagra ce ziceti, ii pun o sigla de solenza pe bot?
cj82ufo
nuuuuuu sa nu ii pui asa pune sigla de la mama ei originala iti trimit eu daca nu ai .dar din poza am vazut ca ai .ce zici de tribal ca mesengeru azi mi so bulit si deaia am iesit so blocat idiotul si o si picat netu



neagra cu dungi rosii,loool, ma intreb cum va arata
Dacia 1100 S
vreau sa facem undeva..sa ne intalnim totzi astia cu 1100... ce zicetzi?
Uncle-Sam
asta aveam eu de gand mai demult, pe la bv pe undeva, da au aparut probleme tehnice, pui de drac a abandonat 1100 si au lasato toti balta.ar trebui sa vina toti in bucale ca aici sunt majoritatea cu 1100 wink.gif azi mam luptat toata ziua cu carburatoru lu laurentiu, ca sa constat ca problema nu era 100% din carburatoru vechi. ala vechi nu mergea deloc cu garnitura la capac decat daca mareai relantiul la maxim si atunci vai de mama lui in ce hal se ineca si fumega(negru).fara garnitura mergea cat de cat cu relantiu tot mare si tot cu fum negru.cu asa pe care lam luat merge cu garnitura cum mergea ala fara si daca i-o scot merge brici! am schimbat totu de la aprindere mai putin platinele.ma intreb ce inconveniente sunt daca merg fara garnitura.nu imi spuneti ca e infundat ca am curatat mai mult decat trebuia la el (problema nu e din carburator). One more thing: vreau sami schimb culoarea si numerele. cum pot sa fac asta deodata? adica sa nu fac un drum de mai multe ori? multumiri anticipate
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.