QUOTE(curentat @ 20 Jan 2010, 21:48)
Klaus ......George Vag a zis ca invarte dar nu porneste sau porneste si motorul merge bine ...deci daca motorul invarte si nu porneste atunci pompa de benzina este ...verifico George
Demarorul invarte independent de orice alt sistem electric de pe masina. Poate fi UCE injectie bulit, poate sa nu mearga nimic pe masina aia dar demarorul sa invarta.
Daca nu porneste este fie aleimentarea, fie partea de aprindere.
Alimentarea poate fi pompa (defecta - ar putea fi si releul ei dar nu e cazul pentru ca ala nu se decupleaza in mers), poate fi regulatorul de presiune, pot fi conductele de alimentare (la DSN era in special aia de retur, la solenza nu mai e retur), injectoare.
Manifestarea fiind aleatoare cel mai probabil ar putea fi de la pompa sau de la gunoaie pe alimentare in cazul sistemului de alimentare cu combustibil.
Pe partea de scanteie poate fi bobina/mufarile ei, bujiile, fisele sau controlul scanteii.
Controlul scanteii e dat de senzorul de turatie. Daca senzorul nu da semnale corespunzatoare scanteia nu apare neam de neamul ei.
Fiind aleator, cel mai probabil ar putea fi de la senzorul de turatie care are o mufare defectuoasa (in principal)
Pe partea de alimentare cu aer, singura posibilitate ar fi de la motorasul pas cu pas, care sa fie blocat partial si care sa dea opriri la relanti.
Informatiile au fost vagi (nu a spus daca in mers se opreste cand sta la semafor sau in sarcina) dar, desi ar fi o posibilitate sa fie si de la motoras, aceasta e destul de mica.
Din experienta mea si cele enuntate, probailitatea cea mai mare revine senzorului de turatie si pompei de benzina.
Insa daca e de la senzor e zero lei remedierea problemei (curatare, spray contacte, indoit un pic piciorusele sa faca contact)
Daca nu e de la senzor, oricum pana acum a costat zero lei. Deci se poate trece mai departe la verificat pompa si mizeriile din rezervor.