Am o problema cu pompa de frana,mai precis cu bidonasul acela de plastic,in care se pune lichidul de frana, cel care este montat pe pompa de frana, pe sub el curge lichid.E prima data in 8 ani cand patesc asa ceva.Frana este ok, dar nivelul a scazut sub minim.Este posibil sa se schimbe cauciucul acela care este intre bidonas si pompa?sau trebuie schimbata pompa cu tot
djasu82
24 Jan 2010, 18:40
schimbi garniturile .
melomanuu
24 Jan 2010, 18:59
sunt 2 garnituri intre bidonas si pompa cum zicea si DJasu. Alea le schimbi, dar incearca sa le schimbi mai la vara cand e mai cald ca si eu le-am schimbat anul trecut in iarna si m-am cam chinuit cu ele putin din cauza frigului. Nu sunt scumpe, vreo 2 lei
serviccom
24 Jan 2010, 21:13
Un pic de vaselina pe stuturile de la vas si merg foarte bine si iarna sa le schimbi
bidonasul acela se scoate relativ usor?sa nu rup ceva pe acolo
Maskatu
25 Jan 2010, 09:12
Se scoate usor. El sta doar in acele 2 garnituri din cauciuc. Nu are alte prinderi si este bagat prin fortare. Pur si simplu tragi de el dar cu atentie. Poti eventual sa pui lichid de frana pe centrul lor astfel incat sa alunece mai usor pe pozitie.
vampiru
25 Jan 2010, 09:42
am patit si eu asta vara. cele doua presetupe (garnituri) sint de vina....am cumparat unele noi, de nova, caci de dsn nu se vind decit cu pompa (dar sint identice), si problema s-a rezolvat. e posibil sa ai nevoie si de aerisire...
Cred ca pe frigul asta nu am sanse de reusita sa remediez problema, mai ales ca posibil sa fie nevoie si de aerisire dupa schimbare.Sper ca cele noi sa nu fie mai rele ca cele vechi, am gasit pe forum ceva plangeri de genu asta.
lirutza
25 Jan 2010, 12:34
De ce esti asa de pesimist? De aerisire eu nu am avut nevoie, acum depinde si cat lichid ai pierdut. As recomanda sa faci aceasta operatiune dupa ce mergi putin cu masina, sa fie cat de cat cald pe acolo. Noile garnituri le tii si tu putin la caldura. Si sa nu uiti de vaselina!
Bafta!
serviccom
25 Jan 2010, 18:37
Nu e nevoie de aerisire pentru ca iti pierde lichid pana la intrare in pompa, daca ti-ar fi pirdut dincolo de pompa pe oriunde, atunci ai fi avut nevoie de aerisire. Operatia se face in felul urmator: se trage cu o seringa lichidul din vas atat cat poti, pui o carpa mai mare sub pompa ca lichidul ce mai ramane sa nu iti curga pe acolo (ataca bine vopseaua si metalul), scoti furtunul dinspre fata masinii din vasul pompei de frana (acesta duce la pompa de ambreiaj) si il ridici un pic mai sus ca vasul si il legi cu o sfoara ceva (ideea e sa nu il cobori mai jos decat locul unde e bagat in vas) pentru ca ala duce in masina la pompa de ambreiaj si e posibil daca il lasi in jos sa iti traga aer pompa de ambreiaj si apoi va trebui sa aerisesti "ambreiajul". Tragi inspre parte din dreapta a masini de vas si acesta va iesi relativ usor (nu tragi in sus), montezi garniturile noi, dai cu un pic de vaselina pe stuturile de la vas si il bagi tot asa cum lai scos intr-o parte (dinspre partea dreapta), apoi apesi bine pe el. In partea dinspre fata masinii va intra usor, la partea din spate va trebui sa insisti mai mult, te uiti sa fi intrat complet vasul. Garnituri merg si de dacie 1310, dar trebuie sa te uiti bine la ele cand le cumperi sa nu aiba defect( le desfaci din punga), daca nu sunt bune ti le schimba. Ceri garnituri vas pompa frana cu 4 conducte de dacie (aceeasi pompa de frana e si pe dacia 1310 modele mai noi). Cum au zis si colegii mai sus tii un pic la caldura garniturile inainte de a le monta. Succese
Mihai_eon
27 Jan 2010, 21:04
ms serviccom pentru indicatii,au fost de mare ajutor ,le-am schimbat si eu si a mers perfect nu mai curge
serviccom
27 Jan 2010, 21:29
Cu multa placere, ma bucur ca am putut sa ajut.
dragoescu
25 May 2010, 09:22
Salut,
din cate stiu vaselina ataca plasticul,
eu am reusit sa le schimb aseara, nu am dat cu vaselina,
azi am vazut ca e tot umed pe acolo ( nu am mers cu masina decand le-am montat).
o sa mai verific zilele astea sa vad cum e.
paterrafail
25 May 2010, 18:44
Am schimbat si eu vreo 2 randuri de garnituri pana sa nu-mi mai curga. treaba e ca, dupa cum am observat eu, ar cam fi doua feluri: unele dintr-un cauciuc mai moale, mai putin retusate si putin diferite la forma (parca au un santulet in plus, nu mai tin bine minte) si celelalte, cele bune, mai bine scoase din forma, mai tari. Ei, treaba e sa ai grija sa pui dintr-astea; intra mai greu decat primele si o sa fii nevoit sa folosesti vaselina, ceva, sa-ti alunece, dar nu mai scapa lichid. nu cred ca sunt diferente de pret; doar uita-te bine cum arata! Spor!
si eu le-am schimbat nu de mult, am luat de care mi-a dat vanzatoarea nu am cautat prea mult, vezi ca cauciucul/garnitura are niste bavuri care trebuie taiate ca alea incurca la etanseizare parca zicea cineva pe aci si ce am luat io aveau bavurile alea dar le-am taiat cu un cutter si vreau sa zic ca au intrat foarte greu fara vaselina nu au vrut sa intre si m-am apasat cu tot corupul, inca nu am probleme cu ele, nu curg deloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.