Salutare baieti.Am reusit si eu sa strang niste bani si sa investesc in tuning la solenza mea 1.4 mpi .Ce am facut pana acum a fost asa: traseu complet inox sport Borla si dat jos catalizator nu e mult...dar m-a costat ceva.Acum o intrebare...cu catalizatorul am gresit ca l-am dat jos?Exista vre-un risc anume, probleme cu politia, rar, sau ceva de genul?Efectul catalizatorului dat jos...e maxim (sunet frumos din toba sport, masina mai sprintena, consum mai mic ).Urmatorul pas este achizitionarea unui filtru sport KN, pentru ca nu vreau sa dau aiurea 4 mil pe niste tzevi de plastic care compun kit-ul si avand masina inca in garantie si nu pot sa umblu la cutia aceea in care e filtrul standard, iata la ce m-am gandit:sa desfac cutia, sa scot filtrul standard din ea, sa o inchid bine la loc, sa scot furtunul care vine montat pe ea, iar la gaura unde venea furtunul sa atasez filtrul.Chestia e ca o sa traga aer destul de cald...as putea sa il atasez si in fatza la capatul normal la furtunului (langa far).Spuneti-mi va rog care vi se pare varianta mai buna, ca sa stiu ce sa cumpar (la capat la far si la gura cutiei sunt doua diametre diferite).Va rog nu ma sfatuiti sa scot cutia una peste alta...chiar imi place nenorocita aia de cutie cum sta acolo , am inteles ca admisia ar fi optima fara ea, dar sunt convins ca se poate si cu ea .Astept sugestii, va multumesc.
p.s. unde se tin intalnirile joia?la academia militara?am inteles bine?si daca da...pe la ce ora...?