Dupa cateva saptamani de asteptare, mi-a venit Loganu'. Inainte de a pleca cu masina de la dealer, surpriza ... capota de la portbagaj era putin "infundata" (central la o palma sub incuietoare). Este adevarat ca la prima vedere nu se observa nimic, decat daca te uiti foarte atent. Dupa indelungi "tratative" cu dealeru am convenit sa-mi aduca o capota noua si sa mi-o vopseasca la ei (dar cu conditia sa imi monteze capota noua si sa o vopseasca, apoi sa-mi bage masina in cuptor). Aici am o intrebare, chiar e necesar sa bagi masina in cuptor, cand se poate vopsi capota separat si se prinde apoi in cele 4 suruburi ?
Dilema mea e urmatoarea: pe de o parte as lasa masina asa (am inceput sa ma obisnuiesc cu "cicatricea"), pe de alta parte mi-e ciuda ca am dat atatia bani pe ea si sa o iau lovita. Am niste retineri in a schimba capota. Capota noua vopsita s-ar putea sa nu iasa la fel ca cea din fabrica (vopseaua s-ar putea sa difere calitativ, capota ar putea sa nu "calce" bine pe cheder si sa ma pomenesc ca-mi ploua in portbagaj). Ce sfat imi dati ?