Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce scule trebuie sa avem in portbagaj?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
mihai_bucuresti
sunt incepator, n-am decat un patent si o surubelnita + cricul si 'coarba' aia de desfacut roti. ce trebuie sa cumpar si e musai sa le am?
multumesc
Cosmin.nova
Pei trebuie sa te gandesti ce trebuie sa ai doar in cazul ca faci pana, ramai fara benzina..pentru ca daca ti se buleste ceva la motor nu cred ca ii faci tu mare chestie.
ROATA DE REZERVA; Cric+cheie cruce; un bidon de 5 L; pompa electrica; carpe si un carton sa te asezi in genunchi; un set de sigurante; cheie bujii + bujii de rezerva; o surubelnita si niste chei..
pe langa vesta, trusa de prim-ajutor, stingator si triunghi.
Cam astea..totusi mi se pare cam idioata intrebarea wink.gif
klaus
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29650&hl=
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=27484&hl=

Recomand pe viitor folosirea functiei de cautare a forumului inainte de postarea unui topic nou.
danciusergiu84
lera (pentru reglat distanta platina, distanta electrozi bujii, poate ajungi sa te bagi la jocul supapelor), vreo 2 surubelnite normale din care una mai sanatoasa si una mai fina, o surubelnita in cruce, chei fixe 8-9, 10-11, 13-14, 17, si orice tubulare sau inelare tot cam de dimensiunile astea dar nu neaparat depinde cat lucrezi ca sa ai nevoie de ele, ceva set de tubulare mici si cateva mai mari
eu mai am si o seringa pentru ulei+ac daca trebe sa mai bag la iale sau diferite surube - incheieturi, vazelina, banda izolatoare, ulei motor de complectare, becuri
plus altele care le dobandesti dealungul timpului in functie de necesitati

L.E. am postat simultan, nu stiam de acele topicuri
C@talin
voi chiar tineti un service intreg in masina ,nu e de gluma smile.gif
Cosmin.nova