Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MPP
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
andu06
Am si eu o problema. am schimbat MPP-ul si ce-i drept nu mai merge ca inainte (adica nu imi statea la relanti , se oprea smile.gif) ) dar cand pornesc dimineatza mai ales cu iarna care a fost merge intr-adevar turata, dar dupa 5-10 secunde galgaie asa un pic dupa care intra in funsctiune MPP-ul si o tureaza la 1200 r/m. ce sa fie oare ? mersi mult .
cata82
Daca este motorul rece , nu ti se pare normal sa stea turata la 1200-1300 ture/minut ?! Asta e treaba motorasului pas cu pas .
Cand e motorul rece , cand aprinzi farurile , etc. intra in functiune motorasul pas cu pas ( regleaza debitul de aer - respectiv amestecul carburant,mai bogat sau mai sarac ) .
mikemaniack
daca nu ai probleme cu relantiul, merita sa te apuci sa curati MPP asta?
cata82
Probleme cu relantiul ai din cauza la senzorul de turatie , un caz mai special e cand se umple tija motorasului pas cu pas cu mizerie ( amestec de praf si ulei ) si se obtureaza orificiul clapetei acceleratie .

Nu stiu de ce ati mai deschis inca un topic pe aceeiasi tema , sunt zeci de topicuri deschise pe tema asta , vezi forumul dacia supernova , forumul solenza , forumul logan .
bogdanelkva
Eu mi-am curatat mpp-ul fara sa am probleme cu ralantiul,doar asa,mai mult din curiozitate.dar a prins bine,ca era plin de mizerie.e bine totusi sa fie curatat,mai bine previi decat sa apara vreo problema.
canea_dragos
vin si eu cu o intrebare

relantiul imi sta frumos la 750 cat trebuie(intre prima liniuta si cea de 10(10=1000 rot/min)) adica,cand e frig la fel sta 1 min pe la 1200 dupa care coboara frumos la relanti

problema e urmatoarea:la relanti se vad mici fluctuatii de turatie,adica acul turometrului se misca 1 mm spre zero,1 mm spre 10...adica vreo 2-3 mm oscileaza mereu

acest lucru l-am observat cand motorul era cald...probabil are o mica oscilatie si cand e rece dar nu am apucat sa ma uit

sa fie din cauza MPP sau a senzorului de turatie?
cata82
Dragos , pot fi mai multe probleme : senzor turatie , injectoarele usor infundate cu rugina , regulatorul de presiune sa fie pe duca , tija motorasului pas cu pas plin cu mizerie , pompa de benzina , etc .
rratzoiusexos
sau poate aprinzi farurile sau pozitiile,sau dezaburirea..si un din cauza unui consumator electic fluctueaza usor turatia.nu te ingrijora.
canea_dragos
cand aprind un consumator gen scurta,pozitie,dezaburire etc sau apas pe inchiderea din masina scade putin turatia(e normal) vreo secunda dupa care revine la normal si se aude cum electromotoru si MPP incearca sa suplineasca lipsa de curent in secunda aia(e normal)

deocamdata nu o sa desfac nimica...poate la vara schimb bujiile si bag metabond in rezervor si ii dau forja la drum lung pentru ca sa curat injectoarele si ce s-o mai curata pe acolo

mentionez ca acea mica fluctuatie nu se simte fizic(nu vibreaza masina(putin vibreaza,probabil e normal) ca atunci cand pornesti un consumator) ci doar se observa pe turometru

OFF-TOPIC:cand imi porneste GMV-ul(apa trece de 90 grade) masina vibreaza toata...cand se opreste GMV-ul nu mai vibreaza....e normal?...cu GMV pornit cand pun frana zici ca am ABS:))

Solenzul
Eu cred ca mica oscilatie e datorata senzorului de turatie. Il poti curata ca sa inlaturi dubiul acesta, apoi poti trece la curatarea corpului clapeta, desigur desfaci frumos corpul filtrului de aer, scoti corpul clapeta cu atentie si cu un spray de carburator faci treaba buna. Sau posibil ca motorul trage "aer fals" pe undeva, de obicei pe la garnitura dintre corpul clapeta si coloana de admisie sau pe la garnitura dintre corpul clapeta si corpul filtrului de aer. smile.gif
sky79ct
cand ai o baterie mai mare ( eu am de 74Ah) nu se mai simte acea mica fluctuatie..
inainte am avut baterie de 44Ah si simteam acea oscilatie cand porneam un consumator mai puternic...
acu pot sa le aprind pe toate dupa pornirea masinii si nu se mai simte..
rratzoiusexos
QUOTE(canea_dragos @ 17 Mar 2010, 17:06)
cand aprind un consumator gen scurta,pozitie,dezaburire etc sau apas pe inchiderea din masina scade putin turatia(e normal) vreo secunda dupa care revine la normal si se aude cum electromotoru si MPP incearca sa suplineasca lipsa de curent in secunda aia(e normal)

deocamdata nu o sa desfac nimica...poate la vara schimb bujiile si bag metabond in rezervor si ii dau forja la drum lung pentru ca sa curat injectoarele si ce s-o mai curata pe acolo

mentionez ca acea mica fluctuatie nu se simte fizic(nu vibreaza masina(putin vibreaza,probabil e normal) ca atunci cand pornesti un consumator) ci doar se observa pe turometru

OFF-TOPIC:cand imi porneste GMV-ul(apa trece de 90 grade) masina vibreaza toata...cand se opreste GMV-ul nu mai vibreaza....e normal?...cu GMV pornit cand pun frana zici ca am ABS:))
*


electromotoru nu suplineste si nu face altceva decat sa porneasca masina.
canea_dragos
bateria e de 55Ah si e aproape noua

merge sa curat corpul clapeta si cu spray degripant?...am unul nou luat de la DACIA care se lauda ei ca desface orice surub,inlatura mizeria..etc

la vara am sa-i fac o inspectie generala si atunci o sa curat MPP si corpul clapeta(deja am scos la imprimanta despre cum se face,multumita celui care a facut acel topic:D)
alexandrusiri
buna seara.am si eu o problema la masinuta mea.ieri fiind in trafic am observat cand am plecat de pe loc ca motorul a dat sa se opreasca si am crezut ca am ridicat eu abreiajul prea repede.apoi cand am retrogradat din a 3-a in a 2-a la fel.motorul a facut ca si cel de dacie veche cand se ineca.a trepidat putin si a mers zbuciumat dar si-a revenit.nu am dat importanta.apoi la un semafor am simtit o vibratie si am vazut cum a scazut turatia pt o sec si a revenit la normal.vibratia a fost ca si cum motorul ar fi vrut sa se opreasca.in seara asta am ridicat capota si am tras eu cu mana tija de acceleratie mai brusc(ca si cum ai da sprit la pedala) si am auzit un fasait sub filtrul de aer ca si cum ar trage aer pe undeva si o intarziere la accelerare.dar de infins se infinge.adica trage bine motorul.aveti idee de la ce ar putea fi?tin sa mentionez ca bujiile si filtrul de aer sunt schimbate de 5000 km.va multumesc
BoomPunk
Probabil acea fasaitura pe care-ai auzit-o,era de la aerul fals pe care-l trage.Poate sa traga pe la imbinarea MPP cu cutia filtrului de aer,sau in partea de jos.Garniturile se duc in timp.Trebuie altele noi...
alexandrusiri
pai la garnituri m-am gandit si eu,dar am cautat si nu le gasesc.peste tot mi-au zis ca nu se gasesc separat.azi am curatat mpp-ul si cand m-am uitat la injectoare am vazut ca l adoua dintre ele era un pic umed.m-am gandit la oringurile lor ca or fi duse,dar nici de acestea nu am gasit.si undeva mi-a zis ca pt un injector trebuiesc 3 oringuri si ca ar costa cam 20-30 de lei o punguta cu 3.este adevarat.si referitor tot la injectoare stiti unde as putea sa le curat in bucuresti?
ionutiulia
cu aceeasi problema ma confrunt si eu de o jumatate de an.oringuri nu am gasit, cele 2 garnituri ale MPP nici vorba, am deschis topicuri pe aici pe forum dar nimeni nu mi-a dat niciun raspuns.acum ca te-a ajuns si pe tine ghinionul asta ,poate o rezolvam in 2.daca gasesti oringuri sau garnituri anunta-ma si pe mine cat mai repede posibil sa le cumpar si eu.cocosu2007@yahoo.com.
BoomPunk
Luati legatura cu tataiedaciotul,el a reusit sa-si schimbe garniturile de la MPP.Poate va indruma si ptr oringurile de la injectoare.
ionutiulia
cine este ?, unde il gasesc? sau lasa un nr de tel, adresa de mess ,un indiciu ceva.adresa mea este cocosu2007@yahoo.com
georrgee
sall! andu06, ai scris ca ai luat 1 corp clapeta de la SIMENS VDO, da mi si mie te rog adresa sa iau si eu 1, am vazut ca au preturfi bune. Eu sint din Focsani si nu stiu cum sa iau legatura cu cei de la SIMENS.
Iulikk
Nu o sa primesti nici un raspuns wink.gif .
georrgee
am primit deja 1 raspuns de la tine Iulikk. sad.gif
BoR
Tinand cont ca este nou pe forum are circumstante atenuante si i-am dat eu un raspuns constructiv, dar pe topicul de la sectiunea Supernova.
Iulikk
QUOTE(georrgee @ 24 Jan 2012, 20:37)
am primit deja 1 raspuns de la tine Iulikk.  sad.gif
*



Ma refeream la faptul ca nenea ala nu a intrat pe forum de cand a facut cele 3 postari ale lui tongue.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.