Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Impresii despre Dacia Duster
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
Michael
QUOTE(TAW @ 19 Mar 2010, 08:43)
Drive test cu Duster 1.5 110 CP 4x4 cu ESP.

Pareri personale

Plusuri:
Motor vioi, bine "imperechiat" cu cutia in 6 trepte; face fata cu brio atat on- cat si off-road
Izolare fonica mai buna ca la Logan/Sandero
Comanda CV care este precisa, placuta in utilizare si comoda (ca forma si amplasare)
Capacitate de urcare buna tinand cont de puterea motorului si de tipul de anvelope
Usuor de controlat in teren alunecos datorita transmisiei, dar si greutatii reduse, precum si gratie repartitiei maselor pe punti
Tinuta de drum apreciabila, inclusiv pe curbe; comportament neutru
Sistem ESP care chiar functioneaza in conditii de aderenta redusa
Confort corect pe denivelari, chiar si pe un drum rupt cum e cel dintre Campulung si Pitesti
Tractiunea integrala care munceste bine in offroad, chiar si cu cauciucuri de "strada"
Confortul si mai ales spatiul peste medie (si peste Logan) la bancheta spate
Zgomotul de rulare redus (in ciuda anvelopelor late)
Pozitia inalta la volan - specifica masinilor de aceeasi clasa
Asamblare parca ceva mai ingrijita fata de restul gamei
Spatiu organizat de depozitare langa roata de rezerva, asemanator cu cele de la Megane Sedan II
Scaune fata parca ceva mai comode fata de Logan
Portbagaj modulabil, dar parca ceva cam micut in 4x4
Martor revizie la bord (in functie de km, dar nu si de timp); martor colmatare filtru aer
Jante otel cu un aspect chiar elegant - pe Laureate; sunt o alternativa chiar la cele de aliaj
Tapiteria de piele care arata chiar bine pentru o marca low-cost
Telecomanda radio sub volan
Oglinzile rabatabile care ofera o vizibilitate buna pe laterale
Acces mai simplu la becurile de far, chiar si la dci...
Senzatie de "masivitate" oferita celui de la volan de capota fata mai putin plonjata ca la actualele modele... biggrin.gif

Minusuri
Lipsa optiunii ESP pe 1.6 16v, sau chiar pe 1.5 85...sau de ce nu si pe 4x2
Lipsa unui diferential blocabil sau autoblocabil - macar pe fata
Portbagajul ceva mai mic (mai putin adanc) la 4x4 fata de 4x2
Tetierele de pe spate care ar fi putut fi toate trei "tip virgula" ceea ce ar fi facut mai usoara rabatarea banchetei spate si ar fi oferit mai multa vizibilitate in absenta pasagerilor - nu cred ca ar fi implicat costuri cine stie ce...poate chiar ar fi costat la fel
Lipsa incalzirii in scaune (macar la tapiteria de piele)
Lipsa sistemului de spalare faruri - extrem de util pe un off-roader, si nu numai...
Placheta portbagaj care nu este foarte practica si nu are nici un aspect foarte placut. Este inferioara celei de pe MCV
Zgomot la nivelul flansei de amortizor, cand rotile sunt bracate. Se manifesta in teren accidentat si  da o senzatie neplacuta.
Zgomot usor de etriere la una dintre masini (3800 km parca). Apare la denivelari mici si dese. Probabil ca in timp se va accentua, in genul celor de la Clio 3.
O miscare usoara a capotei fata la trecerea in forta peste denivelari mai pronuntate. Poate era doar o impresie dar mie asa mi s-a parut.

Cam asta imi amintesc momentan...Daca mai imi vine ceva, voi posta.
Nota: Masinile erau de preserie, fabricate la finele lui 2009.
*

QUOTE(TAW @ 24 Mar 2010, 14:16)
...Ca era multa lume curiosa va impartasesc niste impresii personale referitoare la cum merge Dusteru' in afara soselelor.
Pe off-road masina se comporta onorabil, tinand cont de solutia simpla adoptata la transmisie. Controlabila pe curbe cu aderenta redusa (noroi si/sau zapada)chiar si fara ajutorul ESP. Urca bine pante accentuate (cca 60-65 %) pe teren alunecos; coboara fara probleme pe LOCK chiar daca in anumite momente are o usoara tendinta de a rupe aderenta pe spate. Urcarea pantei o face si cu demaraj pe plecare (tr.1 sau tr.1-2), dar si de pe loc in panta...la al doile caz, se simte clar aportul transmisiei 4x4 (facuta pe LOCK si in tr.1)
Masina iese usor din sleauri de noroi/zapada (echipata cu Continental de sosea), folosind sistemul pe AUTO; se controleaza usor din acceleratie si volan; in unele cazuri la o asemenea manevra intervine controlul de tractiune, care insa nu stiu in ce masura ajuta...personal mi s-a parut mai degraba ca masina se descurca mai bine fara.
Nu am facut proba de "twist" veritabila asa cum se vede in imaginile cu Forestierul, dar cred ca Dacia s-ar apropia destul de mult de prestatiile acestuia, chiar si fara sistemul avansat de transmisie.
Singurul regret este ca masina nu e echipata cu un diferential blocabil (manual sau automat) macar pe una dintre punti (fata sau spate), solutie care ar face mult in off-road si nu cred ca ar fi nici extrem de scumpa; ar putea fi oferita macar optional, si ar oferi un plus important in materie de off-road...
Ca o concluzie, eu am gasit Dusteru' ca fiind o masina cu prestatii corecte in teren accidentat, apropiata de nivelul unei RAV4 mk2 si mk3 (conduse de mine in versiunile 2.0 benzina 4x4 MT/AT) sau Freelander 1 (2.0 Td4). Qashqai 4x4 2.0 dci am condus, dar on-road, pe drum "de praf", fara off road mediu. X-Trailul este mult peste Duster (si masinile de mai sus) in conditii asemanatoare, dar si diferenta de bani este alta...Nu compar (pentru ca nici nu se poate tongue.gif) un SUV gen Duster cu masini cum ar fi Defender, Discovery, G-Klass (K si L), Jeep Cherokee (seria 2), Landcruiser (80, 90 si 100), Ford Bronco/F150 sau Hummer H1 biggrin.gif.
Astept sa ne ajunga masina noastra de drive (4x4) ca sa o supun la niste cazne pe unde stiu eu...wink.gif
Traseul pe care am mers (drum forestier+de tara) era mediu spre mediu-dificil (pe alocuri), cu portiuni acoperite cu zapada si noroi moale...Urcari, coborari si denivelari usoare abordate cu viteza, sau denivelari mai mari negociate mai usurel. Rampa accentuata cu coama dreapta, fara coborare succesiva. Lungime: circa 25 km...
*

M-am gandit ca ar fi bine sa adunam intr-un topic separat impresiile viitorilor posesori sau ale celor care vor face drive test cu Duster. Si cum TAW a avut ocazia sa testeze masinuta smile.gif cred ca ar fi oportun sa incepem acest topic cu impresiile lui.
tag21
Foarte buna initiativa ta up.gif up.gif
Jack Daniel's
QUOTE(Jack Daniel's @ 1 Apr 2010, 10:35)
Tu esti in urma melcule, eu deja am Duster pentru drive test. Masina merge bine, mai ales 4x4, ce ma enerveaza e ca mi-au dat motorul 1.2 16v, la fiecare plecare de pe loc trebuie sa turez pana la 4000 sa nu moara.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
venusake
Mi se pare mie sau Taw ne promisese oaresce poze/video de pe cardurile colegilor ? Sa nu fiu "citit" rautacios .....
TAW
Ba da venusake... Imi cer scuze, dar m-am luat cu treaba, si am uitat... Si mai bine, ca ieri am primit pozele de alt coleg care s-a dat cu Dusteru' in conditii ceva mai dure decat am facut-o eu, si am inteles (si vazut in imagini) ca masina s-a comportat surprinzator de bine. Iata cateva exemple:
[attachmentid=1627608651] [attachmentid=1627608652]
[attachmentid=1627608653] [attachmentid=1627608654]

Masinile sunt echipate cu anvelope M+S Continental. Mocirla este in panta si masinile au urcat si au coborat fara probleme.
IRONICK
alea sunt de la formari ...
TAW
Aha... wink.gif
venusake
Esti BOIER!
Mai asteptam si altele !


1 Apr 2010, 13:22:
QUOTE(IRONICK @ 1 Apr 2010, 13:20)
alea sunt de la formari ...
*


Tu sti mai multe decat spui ?
IRONICK
Nici eu nu stiu ce spun.
nicku01
TAW....vad ca in poze apar mai multe masini.... presupun ca era si un benzinar 4x4. ii diferenta mare intre motorul benzina si cel diesel pe traseul parcurs (noroaie putina panta etc.) ???
TAW
Toate erau 1.5 dci 110 4x4... Din pacate, nu am putut face comparatie...
aphophis
QUOTE(TAW @ 1 Apr 2010, 13:18)
Ba da venusake... Imi cer scuze, dar m-am luat cu treaba, si am uitat... Si mai bine, ca ieri am primit pozele de alt coleg care s-a dat cu Dusteru' in conditii ceva mai dure decat am facut-o eu, si am inteles (si vazut in imagini) ca masina s-a comportat surprinzator de bine. Iata cateva exemple:
[attachmentid=1627608651] [attachmentid=1627608652]
[attachmentid=1627608653] [attachmentid=1627608654]

Masinile sunt echipate cu anvelope M+S Continental. Mocirla este in panta si masinile au urcat si au coborat fara probleme.
*


daca nu au ramas intepenite dupa ce s-au facut pozele, jos palaria pt dacia. Oricum, parca vad ca vor apare in curand cocalarii care vor incerca acelasi lucru cu cauciucuri all season si vor concluziona ca dacia e proasta dom'le icon_mrgreen.gif
membru_DC
ce bucurie o fi pe catalizator si DPF sa se loveasca intruna de dunele acelea de namol (lut) uscat
venusake
Io n-as baga mana in foc sa zic (,) ca e lut uscat!
Crede-ma, am fost la viata mea si pe aratura (mai exact la arat) si stiu cum poate fi de "uscat" pamantul la 10 cm adancime, chiar daca la suprafata pare BETON!
Daxidus
QUOTE(TAW @ 1 Apr 2010, 13:18)
Masinile sunt echipate cu anvelope M+S Continental. Mocirla este in panta si masinile au urcat si au coborat fara probleme.
*



Daca vad bine la ultima poze la volan e o "caprioara/gazela" autohtona. Masina a trecut si a ei.
In cazul asta ar trebui sa o fac fericita si pe "gazela" de acasa. Care dati urgent un credit?
Arhimede
QUOTE(TAW @ 1 Apr 2010, 13:48)
Toate erau 1.5 dci 110 4x4... Din pacate, nu am putut face comparatie...
*



Poza cu masina alba e de pus intr-un catalog de prezentare.
uadiv
mie chiar imi place poza cu "gazela" biggrin.gif
TAW
QUOTE(Arhimede @ 2 Apr 2010, 22:16)
Poza cu masina alba e de pus intr-un catalog de prezentare.
*


Ma indoiesc...tongue.gif
lacusta77
Azi am facut si eu un test cu un Duster 4x4, varianta de varf, dci 1.5 110Hp blush.gif

* Rularea pe sosea, in oras (mod automat), a mers....pot sa spun ca normal pt o masina de "marimea" asta. Demarajul este foarte bun multumita motorului. Insa in afara orasului nu am putut merge... ca eu consider ca este destul de importanta testarea la viteza mai mare (140km/h)
* Rularea offroad m-a impresionat profund.
Testarea am facut-o pe niste dealuri foarte abrupte. Am urcat cu el in rampa aprox. 100m. A urcat fara sa simt ca ar fi dat vreodata vreun semn de oboseala.
La coborare, a caborat foarte linistit. Am citit pe undeva pe forumul asta ca masina ar avea Down Hill Control automat, "imprumutat". Nu este adevarat. La coborare trebuie sa te obisnuiesti un pic cu greutatea masinii.
In concluzie ...... VREAU MASINA ASTA !!!!


PS: bobo, intradevar, ai dreptate...am editat biggrin.gif
bobo77
Care masina de gabarit bre? duster?
PaulT
Este cu aproape 3(trei) cm mai lung decat Loganul si cu 100kg mai greu(varianta 4x4, ca aia 4x2 are o masa identica...) . Pai daca la Duster vorbim de "gabarit" si trebuie sa"ne obisnuim un pic cu greutatea" inseamna ca MCV-ul este un fel de Cadillac Escalade . radmasa.gif
IRONICK
Pleaca cineva in Maroc? Hai ca maine incepe nebunia.
venusake
QUOTE(IRONICK @ 13 Apr 2010, 22:55)
Pleaca cineva in Maroc? Hai ca maine incepe nebunia.
*



Da ce e acolo ?
Sincer...... nu-s informat sau imi scapa!

Se potrivesc cheile mai usor ?

LE:
Gata, m-am documentat!
Sa vedeti ce o sa curga scribeleala din partea jurnalistilor nostri!
Io, de fapt, daca e sa fiu curios, in de ce o sa scrie nemtii si englezii!
Participa si jurnalistii teutoni si saxoni oare?
nicku01
QUOTE(venusake @ 13 Apr 2010, 23:25)
-
LE:
Gata, m-am documentat!
Sa vedeti ce o sa curga scribeleala din partea jurnalistilor nostri!
Io, de fapt, daca e sa fiu curios, in de ce o sa scrie nemtii si englezii!
Participa si jurnalistii teutoni si saxoni oare?
*



Previzibil ce or sa scrie.... ii de koko masina... normal... Ei nu vor sa protejeze productia lor interna oare????.... mai ales nemtii..
mic&rau
Am facut astazi drive test la dacoserv militari cu duster-ul 4wd 1.5dci cu absolut toate optiunile puse pe el.La prima vedere arata bine din exterior cel putin mie mi-a placut dar cand intri in ea in afara de faptul ca stai mai sus si ca vizibilitatea este mai buna, ma simt ca si cum a-si sta in loganul meu adica totul este asemanator cu echipamentele de la logan, si ce avea in plus fata de logan este o maneta pentru reglarea spatarului adica in locul rotitei obisnuite pentru reglare este aceasta maneta.
Insa am fost foarte mirat de motorul acesta in sensul ca nu se aude absolut de loc in interior la relanti, iar in mers ca sa fie deranjant trebuie sa depasesti 3500 de rot/min, drive test-ul l-am facut cu radio-ul oprit pentru a vedea izolarea fonica a masini.Franele mi se par mult mai bune ca la logan.
Cutia de viteze cu 6 rapoarte dupa parerea mea este foarte reusita cursa de schimbare scurta, doar ca prima treapta mi se pare foarte scurta adica trebuie sa ii dai foarte repede a 2-a, in rest se schimba foarte usor.
Motorul are un cuplu destul de bun si astfel impreuna cu cutia in 6 trepte se misca foarte bine masina chiar am fost umpic uimit de cateva reprize in a 4-a resppectiv a 5-a si a 6-a.
Consumul pe care il afisa computerul de bord era de 9.1 in 75 de km efectuati doar in bucuresti si in regim de drive test, eu zic ca e o valoare foarte buna.

In situatia in care a-si dispune de suma de 17000 de euro nu a-si ezita sa o achizitionez.


C@talin
pai sa discuta dilerul se pare ca era c-am imcompetent.la 1.5 dci de 110 cai cu 6 trepte a 1-a e un fel de reductor mai preistoric,in manualu de utilizare si scrie ca se pleaca cu a 2 dupa loc.
1 e ptr urcari iesiri din noroaie etc .
TAW
La ambele motorizari pe 4x4 tr.1 este un soi de reductor (ajutor pentru teren greu sau la urcare/coborare panta). Dar nu se pleaca de pe loc in tr.2. In manualul de utilizare nu se precizeaza asta nicaieri.
IRONICK
QUOTE(mic&rau @ 15 Apr 2010, 17:06)
Insa am fost foarte mirat de motorul acesta in sensul ca nu se aude absolut de loc in interior la relanti, iar in mers ca sa fie deranjant trebuie sa depasesti 3500 de rot/min, drive test-ul l-am facut cu radio-ul oprit pentru a vedea izolarea fonica a masini
Alti producatori se chinuie sa puna destule materiale si sa blocheze propagarea sunetelor in habitaclu si dintr-o data Dusterul este silentios doar cu doua plastice suplimentare. Faptul ca s-a trecut la comenzi de schimbator pe cabluri, ambreiaj hidraulic si acc pe potentiometru, a fost cel mai de ajutor. Dar sa nu exageram.
tribunul
QUOTE(lacusta77 @ 13 Apr 2010, 20:27)
Azi am facut si eu un test cu un Duster 4x4, varianta de varf, dci 1.5  110Hp blush.gif
In concluzie ...... VREAU MASINA ASTA !!!!
*



Multa lumea vrea multe lucruri, dar in momentul in care le vrei trebuie sa ai si o justificare, fie ea cat de mica.

Pt. ca urca si coboara, asta-i motivul pt. care o vrei?

15 Apr 2010, 17:56:
QUOTE(mic&rau @ 15 Apr 2010, 17:06)
Am facut astazi drive test la dacoserv militari cu duster-ul 4wd 1.5dci
In situatia in care a-si dispune de suma de 17000 de euro nu a-si ezita sa o achizitionez.
*



Eu daca as dispune de banii astia cred ca as alege un focus sedan, sau o octavia, un lancer....etc.
TAW
<<Faptul ca s-a trecut la comenzi de schimbator pe cabluri, ambreiaj hidraulic si acc pe potentiometru, a fost cel mai de ajutor.>>
Astea erau si pe unele versiuni de MCV (1.5 7 locuri) si masina e mai zgomotoasa ca Duster.
undemerg
Iar acc. pe potentiometru e la toate diesel-urile, chiar si la al meu care e din prima serie de logan dci
IRONICK
Ma refeream la acc pe potentiometru la benzina.
Oricum, cine a mers cu toate dCi-urile a observat ca sunt diferente de zgomot intre ala de 65 si cel de 70 sau 85. Nu te da pe spate diferenta, dar este.
CGDBZ
Am facut si eu un mic test cu Duster 4×4 dci 110CP undeva pe langa Posta Calnau-Buzau . Traseul a fost cam scurt , cateva rampe abrupte si trecerea prin paraul Calnau . La urcare am incercat putin sa vad daca trage bine la turatie mica , aproape de relanti , si se descurca foarte bine .Eu nu m-am bagat prin parau ( la volan) dar s-a trecut cu cinci persoane in masina si s-a urcat un mal destul de abrupt care credeam ca nu-l urca mai ales ca se udase cauciucurile (pacat ca nu-mi merge inregistrarea , nu se deschide filmul furios.gif ).Cel de la Dacia a facut o proba la urcare pe langa "drum" (am pus intre ghilimele caci ala nu prea este drum caci nu poti urca decat cu o masina de teren ) pe iarba masina a pierdut aderenta , a dat inapoi si a incercat mai in forta reusind sa urce .Atunci s-a vazut foarte bine cum trag toate rotile .
In concluzie eu sunt multumit de prestatiile masinii .
asgard1955
Cheie ai primit la intrare?
CGDBZ
Da , dar nu a intrat in contact , nu m-am uitat atent la ea dar cred ca e identica cu celelalte pe care le aveam .In ziare nu am gasit , m-am uitat la Adevarul si Gazeta Sporturilor .Testul l-am efectuat la General Autocom Maracineni- Buzau , numai azi aveau la dispozitie modelul 4×4 si tin sa-i felicit pentru traseu si organizare .
undemerg
QUOTE(IRONICK @ 15 Apr 2010, 20:03)
Ma refeream la acc pe potentiometru la benzina.
Oricum, cine a mers cu toate dCi-urile a observat ca sunt diferente de zgomot intre ala de 65 si cel de 70 sau 85. Nu te da pe spate diferenta, dar este.
*



Intre 65 si 85 e o diferenta semnificativa. E drept, cand am facut eu comparatia, a mea avea 50k km, iar 85-ul era nou, dar diferenta era foarte mare.
IRONICK
QUOTE(www.drive-test.ro)
A testa Dacia Duster in Maroc pare o chestie exotica, gen safari. Chiar este. Testele sunt tinute langa Marrakech, un oras aflat practic in centrul Marocului foarte aproape de tropice intr-o zona care imbina absolut ciudat saracia lucie cu luxul, uratenia ghetourilor cu splendoarea palatelor si a cartierelor rezidentiale de lux, dar mai ales parfumul a sute de mii de trandafiri infloriti stapanind peste toate, inclusiv turme de oi pascand pietre, drumuri de tara pierzandu-se printre coline prafuite, valuri de praf si camile.

Am pornit la drum cu versiunea 4x2 echipata cu motorul de 1.5 litri dCi de 85 CP. Aparent submotorizata si nedemna de a iesi de pe asfalt. Nimic mai gresit. Intr-adevar, daca o vei baga in noroi, ai toate sansele sa nu iesi cu ea de acolo. Dar noi am mers pe drumuri asfaltate prost intretinute, ale caror suprafata asfaltica disparea deseori, apoi am luat-o de-a curmezisul pe drumuri de tara printr-un peisaj de-a dreptul selenar. Un desert plin de coline, rape si pietre, numai bun pentru a testa suspensiile si trenul de rulare.

Prima impresie (voi reveni cu un articol complet, dupa cum v-am obisnuit): trenul de rulare de la Duster este absolut fenomenal pentru offroad, chiar si in varianta 4x2. Nu simti absolut nimic: nu gropi, nu santuri, nu macadam, nu rape, nu nimic. Treci peste ele ca un tanc, ma rog, ca unul in miniatura. Puntea spate ramane si ea surprinzator de stabila, fara joc neplacut la viteze de 70-80km/h pe macadam. Din acest motiv, masina e extrem de distractiva, chiar mai distractiva decat Stepway (tot 4x2).

Evident, directia nu iti comunica cine stie ce iar ruliul este prezent in virajele pe asfalt luate mai tare. Insa franele tin bine iar vizibilitatea este foarte buna (pana cand vrei sa parchezi cu spatele), ceea ce compenseaza minusurile la care de altfel ma asteptam.

Dar revin la trenul de rulare: in teren accidentat este mult, mult, mult mai bun decat al majoritatii crossoverelor de pe piata, ba chiar decat al unor SUV-uri cu pretentii. Iar cutia de viteze de pe modelul 4x2 diesel, chiar daca nu are modificarile de pe versiunea 4x4 (care i-ar oferi o prima viteza special conceputa pentru offroad), isi dozeaza foarte bine efortul. Rezultatul este spectaculos: te dai cat de tare te pofteste inima cu aceasta masina, chiar si printr-un desert marocan. Repet, e vorba de versiunea 4x2, cu punte spate similara Loganului, dar tren de rulare intarit.

Dar offroad? Acolo au fost folosite exemplare diesel de 110CP 4x4. Sistem de tractiune integrala de la Nissan, cu cuplor electromagnetic preluat de la Murano (de ce Murano si nu Qashqai care foloseste unul similar: Murano e mult mai greu, recte cuplorul electromagnetic e mai puternic si mai potrivit pentru utilizarea la limita ceruta de statutul de cross-offroader al lui Duster).

Senzatie: prima treapta poate functiona singura, fara mentinerea apasata a ambreiajului, ca la o cutie automata. Tinand minte acest lucru, am putut cobori pante extrem de abrupte fara a atinge ambreiajul, doar lasand masina sa curga la vale in prima treapta si dozand domol raspunsul franelor. De urcat, urca tot intr-a-ntaia, fara a fi nevoit sa turezi motorul, doar in rampele accentuate fiind nevoit sa accelerezi. Da, nu ai reductor, insa in 99% din modurile in care vei folosi masina nici nu vei simti nevoie.

Confortul oferit in teren accidentat si chiar in offroad de catre Duster a intrecut asadar cu mult asteptarile. Stiu, multi vor zice ca ajung in acelasi tip de zone cu berlinele sau hatchurile lor. Tuturor acestora le zic sa testeze mai intai un Duster pe acelasi tip de teren, sa vada cum masina niveleaza orice prinde sub roti, si mai ales sa invete cum sa se catere cu un Duster prin albii uscate de torenti.

Ca minusuri amintesc evident comenzile geamurilor electrice nefericit puse pe bord, ba chiar insasi faptul ca masina foloseste un bord de Logan, apoi faptul ca pe sosea iti doresti totusi mai multa putere. Nu e o masina lenesa, insa nici vivace din cale-afara. Ramane sa o testez si maine si sa revin cu impresiile de la un drum mai lung pe asfalt. Plus cu o noua transa de imagini de la un lac aflat in mijlocul desertului, la poalele muntilor Atlas.

Pana atunci, bucurati-va de imaginile din galeria foto de azi. Ele spun doar o mica parte a povestii.

Marrakech, 15 aprilie 2010

Adrian Mihaltianu
boga81
la adras in dr taberei nu aveau la test decat un 4x2 dCi - 85 de caluti... merge ok si mi s-a parut putin mai silentios decat sandero diesel...
sa vad pe unde gasesc un dCi de 110CP - 4x4... tare sunt curios de rapoartele din cutie... si, logic, sa-l tavalesc putin... dar, deh... sa vedem cand oi prinde vreunul...
nicku01
s-a tot scris pe acest forum despre duster dar majoritatea din poze, filmulete.... parerile mele:

minusuri (-)

- hayonul de la portbagaj pe interior ii acoperit pe jumate cu plastic... in rest se vede tabla,suduri, mastic...inestetic.
- la varianta 4x4 foarte prost facut portbagajul... o bucata de carton presat runcat peste roata de rezerva... arata ca dracu... puteau sa il lucreze putin mai bine ca si la varianta 4x2.
- la varianta cu scaune din piele DEJA au inceput sa apara cute pe scaunul soferului in showroom. cum o arata pe la 50.000 km????
- capacul ala de WC.... scuze.... rezervor daca ii dai un bobarnac tremura tot. m-am uitat la 5 dustere iar la 3 facea de parca mai are putin si pica.
- scaune ca si pe logan... identice sad.gif. puteau sa mai le bibileasca puitn...
- cremul ala de pe bord arata destul de urat in cazul in care masina ii verde sau gri... hmmm.
- stergatoarele de parbriz de generatie veche (20ani)
- geamurile electrice spate pozitionate foarte rau.
- protectiile de usi (acelea din plastic optionale) arata urat ...prea mari.
- manerele de la usi FOARTE FRAGILE
- nu are ca optiune climatronic.

plusuri (+)

- botul masinii arata foarte bine.... nu as modifica la el nimic. spatele nu arata nici el rau
- aripile fata si spate sunt foarte unflate. da senzatie de masivitate si aduce un mare + la estetica.
- pe spate la varianta 4x4 are bari de torsiune... un lucru EXCELENT la offroad.
- sistemul 4WD auto si LOCK. excelent gandit/imprumutat.
- de la volan se vede botul masinii (lucru tipic SUV) un mare +
- scaun reglabil pe inaltime... aku nu mai stau cu capul in tavan ca si la logan.
- Bordul putin mai bine lucrat fata de logan/sandero ceasurile si volanul au un look foarte bun.
- kitul de protectie aripi cu utilitate maaare (din experienta propie)+ ca arata foarte bine pe caroseriile inchise la culoare.
- airbaguri laterale CU PROTECTIE SI PENTRU CAP +++
- barile de pe plafon sunt mari si tapene.
- frane simtitor mai bune fata de logan/sandel.
- geamurile fumuri pe spate arata foarte bine.
- garda mare la sol, oalele rotilor foarte mari +.
- nu mai trancane usa asa tare ca si la logan. mi ne pare ca se inchide mai ''ermetic''.
- loc suficient pentru piceoare in spate.
- esp decuplabil +.
- PRETUL cu 6.000 mai mic fata de concurenta (excludem sx4 ca ii o jucarie)

dupa drivetestul cu dci-ul 4x4 full ala de 17.000 euro voi reveni cu pareri legate de tinuta de drum cuplu, zgomot etc...
C@talin
zgomote nu sunt ca e inca noua tongue.gif
nicku01
QUOTE(C@talin @ 16 Apr 2010, 13:35)
zgomote nu sunt ca e inca noua  tongue.gif
*



ma refer la motor.... insonorizarea.
C@talin
am zis 1.5 dci e insonorizat calumea se aude ca un benzinar in interior.
la insonorizare nu se mai compara cu loganu .e peste
Manuel
M-am dat si eu cu un Laureate dCi de 85. Ce sa zic, e faina rau masinuta! Cel mai mult mi-a placut cum trece peste gropile din asfalt si peste plombe, fara sa simti absolut nimic. Vreau si eu una!
OldMan
...drive test pe sosea ...Duster 1,5DCI 85HP, 2x4...parerea mea...zgomotos la viteze peste 100km/h, in spate si mai zgomotos, capac rezervor cam prea mare, consum 7,5l/100, masina rulata in afara, promter centuri urat pozitionat...da aste e, cand vrei sa spargi piata cu pretul mai tai din calitate.
tkx
am facut si eu ieri drive test la amat pitesti. masina un dci de 85 laureate.
-ma asteptam sa incaseze mai bine zonele cu asfalt peticit, dar tremurau plasticele destul cat sa se auda bine
-mi s-a parut mic exteriorul si foarte mic interiorul
-pe usa din spate abia te strecori
+zgomotul de la motor si de afara destul de mic
+aspectul general

consumul pe cb 6.9 in cei 248km cat avea masina
avand in vedere pretul nu merita duster 4x2
lacusta77
QUOTE(tribunul @ 15 Apr 2010, 16:53)
Multa lumea vrea multe lucruri, dar in momentul in care le vrei trebuie sa ai si o justificare, fie ea cat de mica.

Pt. ca urca si coboara, asta-i motivul pt. care o vrei?

<span class='edit'>15 Apr 2010, 17:56:</span>
Eu daca as dispune de banii astia cred ca as alege un focus sedan, sau o octavia, un lancer....etc.
*


Amice ... nu e cazul sa-ti explic tie ce fac cu banii mei .... blink.gif
Am "N" motive sa-mi schimb masina... cool.gif chiar daca sunt indragostit de laguna mea:wub:

Si-n alta ordine de idei... iarna trecuta am ramas blocat de cateva ori in zapada iar daca acest Duster ma v-a scoate cel putin odata/iarna din bucluc ...eu voi fi foarte multumit wink.gif

Si ca sa termin intr-o nota mai fericita(pt mine rolleyes.gif ) ....am si comandat una. Nu au putut sa-mi dea o data de livrare clara, au zis "undeva in Iulie"
aphophis
felicitari pentru duster smile.gif asteptam un jurnal de bord pe aria dedicata, cand iti va sosi masinuta
asgard1955
QUOTE(lacusta77 @ 16 Apr 2010, 16:54)
Amice ... nu e cazul sa-ti explic tie ce fac cu banii mei .... blink.gif
Am "N" motive sa-mi schimb masina... cool.gif chiar daca sunt indragostit de laguna mea:wub:

Si-n alta ordine de idei... iarna trecuta am ramas blocat de cateva ori in zapada iar daca acest Duster ma v-a scoate cel putin odata/iarna din bucluc ...eu voi fi foarte multumit wink.gif

Si ca sa termin intr-o nota mai fericita(pt mine  rolleyes.gif ) ....am si comandat una. Nu au putut sa-mi dea o data de livrare clara, au zis "undeva in Iulie"
*



Multi de aici de pe forum ar vrea sa spuna acelasi lucru ca si tine dar din pacate la noi puterea de cumparare e problema de sau comandat numai cateva sute de bucati.
i96nds
Vecinul meu a facut un drive-test, neoficial... evident...
Lui i-a placut Duster - ceea ce e super, tinand cont ca el se cam pricepe la masini si a mers cu Mercedes si BMW...
A zis ca e evident faptul ca masina e sub marcile mentionate dar e o masina decenta la un pret foarte decent.

Plasticele sunt mai OK decat la Logan, i-a placut mult suspensia. Si motorul - tot dCi - i-a placut mult, suficient pt RO. Masina tot 4X2.
Design-ul poate nu e foarte atragator la exterior.. dar la fel s-a zis si de Logan cand a aparut, nu ? Si s-au vandut sute de mii.... poate chiar milionul.
mark``
Maine am programare si eu la un Test Drive. Abea astept sa vad ce modele au pt test. Trebuie sa marturisesc ca as vrea sa testez un benzinar. Mie imi place mai mult benzinarele si sunt curios daca un 1.6 16v face fata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.