Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fiabilitate ventilator habitaclu
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
sebibv
Salut,

Ca un mandru posesor de logan nou, vreau sa va intreb cat de fiabila este aeroterma din habitaclu si comuntatorul acesteia.
Adica, a avut careva probleme cu ea? Ma intrebam daca pot fi probleme in cazul in care o folosesc "excesiv", pe turatie moderata...
Citisem pe undeva ca accesul la ea se face destul de greu, in cazul in care se doreste o reparare a acesteia.
Intrebare...in zilele mai caldute, e de preferat sa se foloseasca aeroterma sau gemul deschis?

Va multumesc.
C@talin
nu se strica neam wink.gif
Bartro
Nu ai garantie?
V a L y O
QUOTE(sebibv @ 27 Mar 2010, 00:57)
Intrebare...in zilele mai caldute, e de preferat sa se foloseasca aeroterma sau gemul deschis?
*



AC-ul.
sebibv
Am si garantie, si AC nu am...
Dar nu prea ma incanta ideea de a repara ceva ci as vrea sa previn daca se poate biggrin.gif
driverx
Deci stai sa inteleg. Ti-ai luat masina noua, vrei sa folosesti aeroterma dar te stresezi ca s-ar strica?

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

In loc sa dezvolti asemenea probleme vecine cu Socola, nu mai bine te-ai intreba DE CE crezi ca ar trebui sa folosesi "excesiv" butonu' ala? La Logan-ul meu, butonu a ramas pe pozitia 2 in 99% din timp. Rareori, dupa ce statea mult in soare puneam aeroterma pe 4. Ce nevoi speciale ai avea tu de ar trebui sa folosesti "excesiv" butonul ala?

Ce topicuri mai urmeaza?
Cat de des sa aprinzi becurile??
Daca e bine sa apesi mai mult de jumatate pe pedala de acceleratie?
Daca vrei sa transpoti 3 persoane, cum e mai bine? Fiecare sa deschida portierele sau sa deschizi numai tu portiera de la sofer, sa intre toti 3 pe acolo, dupa care te uci si tu la volan?
sebibv
Iti place sa ii iei pe unii peste picior.
Tin sa te informez ca de regula astfel de aeroterme au niste perii (niste carbuni) care fac contact cu rotorul.
In functie de constructor, acele perii pot fi foarte lungi, sau foarte scurte.
Cand sunt scurte, este lesne de inteles ca se tocesc imediat.
Ba mai mult, se poate intampla ca acele contacte ale rotorului sa se scurtcircuiteze oarecum, si perofmantele aerotermei sa scata, concumitent cu cresterea conusumului de curent.
Tot pe acest forum citisem ca unele persoane au avut probleme cu acel contactor care pune in functiune aeroterma.

Cred ca in momentul in care muncesti din greu pentru a obtine un bun, iti pui si problema fiabilitatii lui (fiabilitatea fiind definita ca probabilitatea ca un produs sa functioneze la parametrii PROIETCTATI un anumit interval de timp). Nu stiu de ce dar ma simteam dator sa vin si cu aceasta precizare.

In loc sa ma iei la misto, puteai sa ma ignori.
mikey_gtx
Eu cred ca nu ar trebui sa te stresezi. Modulul de comanda am vazut cum e construit si are sanse mici sa se strice, pare fiabil. Cat despre electromotor... Al meu din 2006 tot merge si nu am avut probleme. A functionat pe toate treptele, mai ales pe 2.
sebibv
Ok, asa ceva vroiam sa aud.
Si eu cred ca treapta 2 este cea mai adecvata. Nu este nici foarte zgomotoasa si aerul este destul de puternic antrenat. Mersi!
bobo77
Foloseste aeroterma cit vrei ca nu se strica. Te superi degeaba ca esti luat la misto, pe acesta sectiune sunt probleme tehnice aparute nu cele cu drobul de sare...
sebibv
Imi pare rau, nu stiam ca exista si o sectiune pentru mentenanta preventiva!
BZN
Sincer, nu era cazul de asa ceva.
Exista un loc in care se pot expune astfel de probleme, unde nu deranjezi pe nimeni, ba chiar poti si modera. Nu inteleg de ce nu se foloseste aria respectiva, preferandu-se deschiderea (in aceasta sectiune) de topicuri aiurea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.