Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Opel Astra G
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
mihaimmm
Salutare!
Stiu ca ar trebui sa postez pe forumul dedicat opel, insa va cer si voua parerea pentru ca pana acum mi-ati fost de mare ajutor cu toate nedumeririle.
As vrea sa cumpar un opel astra g 1.6 85(84cp).
Masina este din 2002, este adusa din DE, si are cam 81.000 km (mi se par cam putini, dar...). Are jante din aliaj, geamuri electrice ac, etc...
Problema e in felul urmator:
1. masina costa 4200 euro (neinscrisa) si ma intind un pic "peste plapuma", merita banii? .
Am auzit ca unele ar consuma ceva mai mult ulei.... etc
2.Sa ma astept la costuri suplimentare mari dupa achizitionare?
3.Sunt cei 84 cp prea putini pt greutatea masinii? Dar daca ar merge incarcata cu 5 oameni + - bagaje?(momentan detin vechea masina autohtona si cu 5 pers... e slabutz rau, e slab si fara, insa macar cat de cat, nu voi face curse, dar nici sa ma rog de ea...)
bobo77
Ca sa discutam de ce ai intrebat, raspund cu o intrebare desi nu-i frumos, cit te costa sa o inscrii in Romania? si apoi trecem la intrebarile tale...
ArtVandelay
motorul care consuma ulei e cel in 16v, asta n-are treaba wink.gif

asigura-te ca e euro4, altfel taxa e prea mare..
argon
e 900 si ceva de euro taxa daca e euro 3, crezi ca merita?
BZN
N-as da 4200 E pe un Opel din 2002 nici batut. Are 8 ani!
argon
si are 181.000 km minim.
mihaimmm
masina are facut de vreo saptamana RAR ul si e catalogata EURO 4. Ceva ceva cred ca ar mai lasa la pret...
Taxa e 300-350 de euro.
slider2
nu vreau sa ma laud, ieri am vandut un megane1 break 1.6 16v 107cp, 4airbaguri, abs, aer conditionat, jante aliaj, discuri frana fata spate, inchidere centralizata, alarma, 4 geamuri electrice, servodirectie, volan reglabil pe inaltime, scaun sofer reglabil pe inaltime si lombar, oglinzi electrice si incalzite, reglaj faruri electrice, proiectoare ceata, etc.
avea uleiul si filtrele schimbate de maxim 2000km, si distributia completa (cu tot cu pompa de apa) facuta la 140.000km (acum 1,5 ani). masina era fabricatie 2000, inmatriculata in 2001, cumparat de o doamna din romania, eu am fost al doilea proprietar din 2004. am luat masina cu 57.000km si am dat-o cu 160.000km, absolut reali. masina nu avea bube, nu fusese lovita, ci doar imbatranise si am luat alta.
pretul cu care am dat-o a fost 3100euro.

pana la 4200euro aia pe care ii dai tu pe masina si inca vreo 350euro pe taxa de prima inmatriculare, este cale lunga si mi se pare mult pentru acea masina, chiar daca este din 2002.
ciuhapu
Inteleg ca nu te dau banii afara din casa asa ca iti dau un sfat prietenesc si gratis: Mai bine o uiti!
Fara suparare cred ca faci parte dintre cei naivi care cred ca o masina germana la 80-100000km este ca noua. Te asigur ca te inseli amarnic, la km. astia este in perioada de batrinete. O sa incepi sa bagi bani in ea ca la balamuc si sa stii ca vorbesc in cunostinta de cauza.
Orienteaza-te spre o masina noua sau aproape noua, (2007-2009) cu adevarat fiabila si potrivita pentru Romania si pentru un buget de om normal, ex. Dacia sau Renault.
Esti avetizat, alegerea iti apartine.
In plus ce naiba vedeti voi la Opel, o masina absolut banala si care nu exceleaza la niciun capitol, nici macar la siguranta.
Succes.
paradox_utopic
1. masina costa 4200 euro (neinscrisa) si ma intind un pic "peste plapuma", merita banii? .
Am auzit ca unele ar consuma ceva mai mult ulei.... etc
2.Sa ma astept la costuri suplimentare mari dupa achizitionare?
3.Sunt cei 84 cp prea putini pt greutatea masinii? Dar daca ar merge incarcata cu 5 oameni + - bagaje?(momentan detin vechea masina autohtona si cu 5 pers... e slabutz rau, e slab si fara, insa macar cat de cat, nu voi face curse, dar nici sa ma rog de ea...)


1. la banii astia iti cumperi inmatriculata
nu consuma ulei,povesti
2. daca nu are vreun defect ascuns o sa fii surprins de fiabilitatea
si pretul mic al pieselor
3. are o tenta sportiva la 84cai,ai suficienta putere
chiar si cu greutate pe masina
4. km nu sunt reali,masini ieftine gasesti doar de la 150k in sus

eu zic sa ai rabdare si sa cauti una inmatriculata,eventual cumparata din romania.
ArtVandelay
QUOTE(ciuhapu @ 20 Apr 2010, 20:30)
Inteleg ca nu te dau banii afara din casa asa ca iti dau un sfat prietenesc si gratis: Mai bine o uiti!
Fara suparare cred ca faci parte dintre cei naivi care cred ca o masina germana la 80-100000km este ca noua. Te asigur ca te inseli amarnic, la km. astia este in perioada de batrinete. O sa incepi sa bagi bani in ea ca la balamuc si sa stii ca vorbesc in cunostinta de cauza.
Orienteaza-te spre o masina noua sau aproape noua, (2007-2009) cu adevarat fiabila si potrivita pentru Romania si pentru un buget de om normal, ex. Dacia sau Renault.
Esti avetizat, alegerea iti apartine.
In plus ce naiba vedeti voi la Opel, o masina absolut banala si care nu exceleaza la niciun capitol, nici macar la siguranta.
Succes.
*



astea le spui din vasta ta experienta cu masinile straine? biggrin.gif
ciuhapu
QUOTE(ArtVandelay @ 20 Apr 2010, 20:39)
astea le spui din vasta ta experienta cu masinile straine? biggrin.gif
*



Nu conteaza masina din semnatura daca la asta te referi, iar tu habar nu ai de experienta mea....
Am dat un sfat unui om in cunostinta de cauza si din propria mea experienta, daca ai ceva bun de spus colegului care a intrebat atunci spune, daca nu vezi-ti de treaba.
argon
o masina nemteasca e ca noua la 80.000 km, ca sa exagerez si eu, cum naiba sa fie la batranete? blink.gif problema e ca doar in bord arata atat, dar ele au cu 1, 2, eventual 3 in fata, la origine.
slider2
QUOTE(paradox_utopic @ 20 Apr 2010, 19:34)
are o tenta sportiva la 84cai
*



hai sa fim seriosi, cand o avea la 84 de cai (daca i-o mai avea si pe aia) motorul ala tenta sport, inseamna ca un 2.0 benzina aspirat deja este racheta...
ArtVandelay
QUOTE(ciuhapu @ 20 Apr 2010, 20:50)
Nu conteaza masina din semnatura daca la asta te referi, iar tu habar nu ai de experienta mea....
Am dat un sfat unui om in cunostinta de cauza si din propria mea experienta, daca ai ceva bun de spus colegului care a intrebat atunci spune, daca nu vezi-ti de treaba.
*



si daca oi fi avut tu vreo experienta neplacuta(pe care te-as ruga sa o detaliezi putin) insemna ca poti sa spui chestii de genul "intr-o masina de 8 ani din germania o sa bagi bani la balamuc, ca e deja la batranete" ? radmasa.gif

eu n-am bagat, cred ca o sa ma duc sa fac plecaciuni la fabrica ford unsure.gif

Ov
am avut astra G (varianta mancatoare de ulei, adica 1.6 16V) si interfata de diagnoza de 100 de lei. Cu interfata aia puteai sa pui kilometrajul fix la ce valoare iti dorea tie sufletelul in fix 1 minut. Masina foarte ok in rest, eu am fost super multumit de ea, dar, ca sa-ti faci o idee, eu am dat-o acum 3 ani cu 4500 de euro la 160.000km. Masina nu avea scaune de piele si clima automata (deci AC avea), in rest avea cam tot ce se putea pune pe ea.
ciuhapu
OK aveti dreptate, este ca noua din 2002 si la 80000km si este o masina exceptionala.
Ia-o frate cat mai repede, te-ai scos, asa oferta mai rar......

Ov
QUOTE(ciuhapu @ 20 Apr 2010, 20:30)
nici macar la siguranta.
*



ioi, acum am vazut ineptia asta. Astra G-ul e pe piata din 1998 si are la testele euro-ncap fix 4 stelute.

acum urmeaza sa-mi zici ca euro-ncap-ul e o porcarie icon_mrgreen.gif
Andy_ACS
Astra G din 2002 de 1.6 84 cai are o prietena de-a mea. A cumparat-o direct din Germania in 2007 cu ~100.000km, acum are ~120.000km. In afara de o revizie cand a luat-o (distributie, uleiuri, filtre, placute, bujii) nu a facut decat schimbul la ulei si atat.
Cunosc masina destul de bine si pot sa iti spun ca ciupe ulei. Nu mult, dar cam 300-500 ml intre schimburi. Chiar eu ii faceam completarea la ulei. A ei e E4.
Deci ca masina Astra G 1.6 8v 84 cai este OK, e solida, legata, confortabila, performante dinamice medii dar nu te face de rusine.
Acum legat de pret. Ea a dat 6800E acolo pe masina in 2007, cu tot cu adus si revizie a ajuns la ~8000E. Asa erau preturile atunci, insa a luat masina buna, nu cazatura.
Acum lucrurile s-au mai schimbat. Daca o iei cu 4200 si mai adaugi taxa de inmatriculatre si revizia care se impune ajungi cu masina la peste 5000E. Mie mi se pare mult. Ar merita daca intr-adevar ar fi instare buna si pretul ei ar fi ~3500E.
Daca te uiti putin pe siteuri vezi ca la ~5000E ai variante mai bune.

Bafta!
argon
la 300-500 ml intre schimburi nu completeaza nici naiba, tinand cont ca merge bine mersi si cu 1 litru lipsa fara sa scada sub minimul pe joja.
bobo77
Si mie mi se pare mare pretul, avind in vedere anul fabricatiei si faptul ca nu este inscrisa, kilometraj irelevant sau ireal si mai ales ca acesta masina mi se pare un logan un pic mai cosmetizat (asta ca sa fac si eu o comparatie cum fac unii)
Andy_ACS
QUOTE(argon @ 20 Apr 2010, 21:36)
la 300-500 ml intre schimburi nu completeaza nici naiba, tinand cont ca merge bine mersi si cu 1 litru lipsa fara sa scada sub minimul pe joja.
*



Eu i-am verificat constant si i-am adaugat sa fie tot timpul maxim pe joje. Am o fixatie sa fie totul in ordine, la nivel. Stiu ca 'merge si asa', daca nici asta nu as sti inseamna ca nu as trai in .ro wink.gif
Interesant ca la masinile pe care le-am detinut (Dacia 1310, Dsn, Lgn) nu a fost nevoie sa completez niciodata niciun strop.

Bafta!
mihaimmm
Daca as scoate-o la pret undeva la un 3900 ar merita? Are RAR, ITP facute aici in RO.
Cat m-ar ajunge service-ul dupa, schimbat distributie, filtre la aceasta masina?
ArtVandelay
pe forum la ei ai incercat? cred ca ai primi raspunsuri mai multe si mai corecte smile.gif
slider2
QUOTE(mihaimmm @ 20 Apr 2010, 21:07)
Daca as scoate-o la pret undeva la un 3900 ar merita? Are RAR, ITP facute aici in RO.
Cat m-ar ajunge service-ul dupa, schimbat distributie, filtre la aceasta masina?
*



din punctul meu de vedere nu. adica daca tot iei motor de 1.6 (cu consum, taxe si impozit specifice) mai bine ia varianta in 16v, esti mai castigat...
dandee
QUOTE(ArtVandelay @ 20 Apr 2010, 21:13)
pe forum la ei ai incercat? cred ca ai primi raspunsuri mai multe si mai corecte smile.gif
*




asta vroiam sa te intreb si eu! mi se pare cam mult pretul si nu cred ca acei kilometrii sunt reali dar pana la urma e alegerea ta!
Andy_ACS
QUOTE(mihaimmm @ 20 Apr 2010, 22:07)
Cat m-ar ajunge service-ul dupa, schimbat distributie, filtre la aceasta masina?
*



Distributie + filtre + ulei + antigel + lichid frana + eventuale alte mici probleme (placute, rulmeti amortizor, vreo bucsulita) - 300-500E, dar nu in reprezentanta ca acolo e mult mai scump.

Bafta!
einstein1984
De bani aia iei un Logan cu 4-5 ani mai nou si 60 000 km cu distributia schimbata.
aditã
da dar e logan si nu opel! tongue.gif
DannyY
QUOTE(mihaimmm @ 20 Apr 2010, 21:07)
Daca as scoate-o la pret undeva la un 3900 ar merita? Are RAR, ITP facute aici in RO.
Cat m-ar ajunge service-ul dupa, schimbat distributie, filtre la aceasta masina?
*



La Opel Astra G cu motorul Ecotec ZX16E (cel despre care se spune ca papa ulei):

Schimbul de ulei + filtre, la RUCOM (reprezentanta Opel din Craiova): 350 RON in decembrie 2009
Schimbat distributie (absolut tot): 1200 RON la aceeasi reprezentanta, acum aproape o luna.
O singura data mi-am facut niste reparatii minore intr-un service 'ieftin' si am jurat ca nu mai fac prostia asta niciodata.

Din 2004 pana acum nu am pus nici un strop de ulei intre schimburi.
Masina are cca 61.000 Km si se comporta exceptional.
Nu am schimbat inca nici un rulment, nici o bucsa si nici un pivot. Inca nu troncane, dar e adevarat ca am protejat-o cat am putut de gropi.
Sprinteneala nu e o calitate a Opel Astra, dar se conduce incredibil de confortabil.

Ce spun eu e valabil pentru o masina ingrijita. Daca tu o cumperi de la un samsar, e foarte posibil sa iei o cazatura prezentata ca o printesa.
argon
QUOTE(DannyY @ 21 Apr 2010, 13:15)
Schimbul de ulei + filtre, la RUCOM (reprezentanta Opel din Craiova): 350 RON in decembrie 2009
Schimbat distributie (absolut tot): 1200 RON la aceeasi reprezentanta, acum aproape o luna.
*



bun, sper ca li s-a taiat elanu amatorilor de Opel.
Andy_ACS
Cuurmatoarele mentiuni:
1.6 16v cred ca e Z16XE
1.6 8v 62KW cred ca e Z16SE
Reprezentanta Rucom Craiova = neseriosi care practica preturi exagerate.

Bafta!
DannyY
@argon: preturile alea presupun piese originale si o garantie a lucrarii. E mai ieftin sa lucrezi in fata blocului cu piese facute pe vreun vaporas din Marea Chinei de Est, dar mie nu-mi place sa-mi murdaresc unghiile si nici sa mi se aprinda cine stie ce beculete prin bord fix cand mi-e lumea mai draga...

@Andy_ACS:
Eu nu am avut experiente neplacute cu RUCOM, toate interventiile s-au facut acolo (cu o singura exceptie).
Preturile sunt un pic mai mari ca la alte service-uri, dar lucrarile sunt trecute in cartea de service si au garantie. Pretul il stii de la inceput, asa ca e optiunea fiecaruia sa-l accepte sau nu.
Parerea mea...

einstein1984
Dacia Logan, schimb de ulei 150 de lei
Schimb distributie 900 de lei.... si cica la reprezentanta e scump.
Hai cineva cu preturi de la VW
argon
Daewoo Matiz, in service IATSA, schimb ulei cu filtru 90 ron, schimb distributie 250 ron all inclusive biggrin.gif
aditã
QUOTE(einstein1984 @ 21 Apr 2010, 14:54)
Dacia Logan, schimb de ulei 150 de lei
Schimb distributie 900 de lei.... si cica la reprezentanta e scump.
  Hai cineva cu preturi de la VW
*


ce se include in 900 de lei?
rolele,cureaua ,pompa si manopera?
ArtVandelay
QUOTE(einstein1984 @ 21 Apr 2010, 15:54)
Dacia Logan, schimb de ulei 150 de lei
Schimb distributie 900 de lei.... si cica la reprezentanta e scump.
  Hai cineva cu preturi de la VW
*




pe mine m-a costat 6 milioane cu totul distributia la ford, motor 16v.
e drept ca nu la reprezentanta blush.gif
mihaimmm
@ArtVandelay ce tip de ford ai, an fabricatie, motor, etc?
ArtVandelay
focus 1 2001 1.4 16v 75cp
argon
imediat apare unu sa-ti spuna ca nasol e fordu' ca reno la 1,4 16 v are o sut' de cai.
slider2
la anul ala 1.4 16v avea 95cp, ceea ce este bine daca stai sa te gandesti asa, dar din ce stiu eu, motorul de la ford are mai mult cuplu motor si o cutie de viteze etajata corespunzator, astfel incat diferentele nu sunt chiar asa mari...

plus ca intr-un fel sta pe drum un focus1 si intr-un fel megane1...
einstein1984


QUOTE(aditã @ 21 Apr 2010, 17:33)
ce se include in 900 de lei?
rolele,cureaua ,pompa si manopera?
*


Kit distributie, kit accesorii manopera. De fapt aici se include si un simering de arbore cu came si manopera aferenta.
ArtVandelay
legat de topic, am vazut pe forumul local una tot neinmatricuata, 16v, pe la 3900 negociabil..
bobo77
QUOTE(slider2 @ 21 Apr 2010, 21:11)
la anul ala 1.4 16v avea 95cp,
*


In 2001 reno la motorul de 1,4 avea 98 cp, asa aveam eu pe clio...
CIPTUNING
Uita-te pe site-urile nemtesti si cauta masini similare (marca, model, an si PRET). Daca la pretul cerut tie de vanzatorul masinii din RO, gasesti masini cu sute de mii de km in Germanica, sa fii sigur ca are km manariti. Ca doar nu iese "aducatorul" masinii in tara in pierdere, iar povestile cu chilipiruri nu stiu sa le mai creada multa lume...
Au fost persoane care au gasit masinile aduse la noi, nesterse de pe site-urile din Ger. doar ca aveau cu una suta mii de km mai mult. blink.gif
slider2
@bobo tot naiba este...
mihaimmm
sunt 100% constient ca acei km nu sunt reali, si 85% renunt la aceasta masina desi pana la urma pretul final e de 4050 + un set de jante otel+ cauciucuri iarna noi...<cadou>
slider2
pretul e asa si asa. in banii astia sigur gasesti varianta cu motor 16v, o alegere mai buna zic eu, si de asemenea si alte modele concurente: focus1, megane1, golf4, etc.
eu am avut megane1 si am fost foarte multumit, in afara de consumabile, n-a fost nevoie sa schimb nimic altceva. consumul era rezonabil, motorul tragea suficient pentru capacitatea lui.
focus1 de asemenea este o masina buna, cu o tinuta de drum foarte misto, mie unul nu imi place interiorul, in schimb exteriorul este destul de frumusel.

de golf4 nu ma pot pronunta, pentru ca masina asta nu m-a atras niciodata...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.