djasu82
27 Jul 2010, 21:36
si se plang pe forum de crucea de la volan
eu nu am intels de ce tot va chinuiti cu cauciuce late inalte , vrei sa o ai sport intorci geanta cu roata crestezi aripa si aia e .
Mie unu imi place sa fie originala cel putin la exterior vrei ceva mai deocheat cumperi straina daca tot vrei sa fie tractor
Parca va aud ca avem nevoie de stabilitate ,ce stabilitate ca multi pe aici au oalele duse si multe alte probleme planetare etc... plus sa intelg ca multi alearga sn-ul de il ia draqu
Masina sport nu e ca sa fie alergata , vrei sport o prepari... nu inteleg de ce unii intra in ilegalitate cu modificai la masina externe aplicate cel putin pe parte mecanica si optica.
Relu_GTT
27 Jul 2010, 21:45
tu crezi ca motorul asta nu face fata la roti pe 15 ?
daca nu stiai sunt si masini iesite din fabrica cu roti pe 15 si cu motor de 1,4 chiar si diesel , de ex ford fiesta 1.4 tdci 65cp si are 195/50 r15
daca pui o janta mai mare pui un cauciuc cu talon mai mic doar nu o sa-i pui tot de 70 ca la cele pe 13
195/45 r15 este aproape la fel la diametru cu 165/70 r13
djasu82
27 Jul 2010, 22:04
nu compara tu tdci cu super nova fiindca nu se compara la nimic ce naiba de la motor , cutie de viteza si planetare.
Ce-ti scrie in talon aia e sfant restu te-a prins ti-a ridicat talonu ... faci un accident la fel ganditi-va inainte sa faceti modificari fiindca cu politia nu o mai dai la intors mai ales acum .
Relu_GTT
27 Jul 2010, 22:26
mai exact ma refeream la ce ai zis aici '' de parca ar avea si motor care sa roteasca un balon de 15 hai 14 mai ziceam ca e ok. ''
adica pe Logan merge avand si gume mari de 65 si pe sn nu o fi mergand, ca o sa consume cu 2-3 L mai mult si o sa rupa planetare dupa 3000 de km
In mare parte numai aberatii scri pe forumul asta
Bogyciu
28 Jul 2010, 07:59
Nu se pot omologa jante mai mari pe Supernova. Pt a putea face acest lucru trebuie sa vii cu o specificare din partea fabricii cum ca noile roti pastreaza parametrii de uzura pt anumite repere. Apoi daca RAR-ul considera ca trebuie sa faca teste dinamice pt a se convinge ca totul e ok, alti bani, alta distractie. Ideea e ca toata agitatia e degeaba, asta pt ca in noile taloane nu mai apare dimensiuni anvelope si textul de lege a ramas in formatul vechi. Mai exact in momentul in care ti se ridica talonul pt anvelope neconforme (chiar si de catre RAR) cu o contestatie la tribunal ai castig de cauza. Nici politistii si nici controlorii RAR nu fac legea in Ro.
Eu merg cu 175/55/15, cu jantele care le am e mai usoara roata per total cu un kg decat cea de tabla cu cauciuc, ce rezulta de aici va dati seama si singuri.
Asule, daca esti pe langa subiect, de ce te ambitionezi sa comentezi?
Maskatu
28 Jul 2010, 08:28
Daca iti ia talonul, pentru a il redobandi trebuie sa te duci la politie parca sau la rar, sa faci dovada ca gumele sunt conforme cu cele din fabrica.
Stiu pe cineva care a ramas fara talon din cauza asta, cred ca avea talon vechi. Avea gume de 175 si jante pe 14 daca nu ma insel. I-a fost retinut talonul pe motiv ca nu erau conforme cu cele standard cu care a venit masina din fabrica. In consecinta a trebuit sa faca rost de alte jante de 13 si gume de 165, s-a dus la politie sau unde s-a dus, le-a aratat alora ca si-a schimbat gumele si jantele si nu ma incalca legea, aia i-au dat talonul inapoi si el evident si-a pus la loc gumele si jantele pentru care initial ii fusese retinut talonul si primise si amenda.
Prea mare bataie de cap ... Si chiar daca nu sunt trecute in talon, iti zic eu ca politistul stie ca ar fi trebuit sa ai 165 cu 13" si nu 175 sau 185 sau alte dimensiuni. El este acoperit, cand ti-a luat talonul tu incalcai legea. Degeaba te duci sa faci contestatie, ce dovezi ai ca atunci cand el te-a oprit tu nu aveai de 175, ci de 165?
Daca era o masina straina mai ziceai... nu stie politistul toate dimensiunile la toate strainezele, ca ar fi trebuit sa fie de 185 si nu de 195,etc, dar la dacie... sa fim seriosi.
djasu82
28 Jul 2010, 19:52
QUOTE(Relu_GTT @ 27 Jul 2010, 23:26)
mai exact ma refeream la ce ai zis aici '' de parca ar avea si motor care sa roteasca un balon de 15 hai 14 mai ziceam ca e ok. ''
adica pe Logan merge avand si gume mari de 65 si pe sn nu o fi mergand, ca o sa consume cu 2-3 L mai mult si o sa rupa planetare dupa 3000 de km
In mare parte numai aberatii scri pe forumul asta
Nu crezi ca ma ataci citeste regulamentul forumului , nu compara mere cu pere fiecare face cum il taie capu.
Se pare ca multi de pe forum nu a avut parte de politie si isi da aere , daca ai pile si bani se poate orice dar atunci nu ai modifica sn-ul si ai modifica o sportiva straina.
and_rei
28 Jul 2010, 21:48
bai da nu inteleg de ce va certati.eu am intrebat daca se pot omologa nu daca duce.ca duce si pe 16 daca vrei
djasu82
28 Jul 2010, 22:36
si ti s-a raspuns ca nu se poate , vrei dai o fuga in comuna voluntari si iti spun mecanici daca se poate sau daca nu . Daca se poate iti spune ce-ti trebuie in afara de bani.
Maskatu
29 Jul 2010, 07:53
QUOTE(ianys_andrey @ 28 Jul 2010, 22:48)
bai da nu inteleg de ce va certati.eu am intrebat daca se pot omologa nu daca duce.ca duce si pe 16 daca vrei
Pe 16"?
Ia sa te vad eu cum bagi cauciuc de 225/55/16 in locul celui de 165....
Bogyciu
29 Jul 2010, 11:18
Dimensiuni echivalente pe 16 sunt 195/40/16 si 215/35/16. Uite un Tico cu 215/35/16 si spre mirarea multora masina se si misca din loc
.
Ca idee exista si
185/35R17 care pica la mm pe diametru de 165/70/13.
Ramane problema greutatii rotii echipata, asta pt a putea pastra cat de cat performantele actuale (accelerare-franare).
Maskatu
29 Jul 2010, 11:30
Stiu ca sunt unele modele de audi a6 care sunt echipate din fabrica cu 225/55/16, de aceea am dat esemplul acesta. In orice caz asa ceva este total ilegal si nu va fi autorizat in veci de catre rar.
Nu poti sa pui gume de 215 pe o masina care din fabrica a venit cu 155 (sau cu cat o fi venit). Motorul stock nu va mai trage caroseria niciodata precum o facea cand avea gumele stock.
Probabil ca unora le place sa vada asa ceva dar nu se gandesc la riscuri. Pe mine ma lasa rece. Sunt pline strazile de teribilisti care isi tiuneaza masina in garaj, le baga xenoane sau mai stiu eu ce porcarii, reglate cu rulete, si omoara oameni nevinovati.
and_rei
29 Jul 2010, 14:26
maskat
tr04www
29 Jul 2010, 15:10
a facut cineva de curand geometria la dsn?imi puteti spune si mie cat mai costa si unde sa ma duc in bucuresti? ca sunt multi mecanici care habar nu au sa foloseasca aparatele alea.
fuzzzy
29 Jul 2010, 15:14
Vreo 80-100 de lei ar trebui sa coste.. dar ca loc nu stiu sa iti recomand, sunt multe locuri si locuri chiar ok.....
Maskatu
29 Jul 2010, 15:15
Maxim 50-60 de lei. Depinde si unde te duci. Daca ai venit la kaufland banuiesc ca stai prin zona. Incearca la service-ul dacia de pe salaj, la colt cu amurgului, vis a vis de fabrica aia mica de paine. Intrebi si tu si daca e ok accepti.
tr04www
29 Jul 2010, 16:17
maskatu eu stau in giulesti.dar ajung aproape zilnic prin rahova.stiu unde e service-ul ala.o sa ma interesez si daca e ok fac geometria ca de cand aman, acum i-a venit randul.
dar am inteles ca pentru a putea sa face geometria, cauciucurile de pe fata trebuie sa fie aceeasi marca si model?sau nu stiu eu bine.
ca eu le-am schimbat pe amandoua dar unul avea un defect si nu a putut echilibra roata bine.si acum am pe o roata matador si pe una montana.
Bogyciu
29 Jul 2010, 16:53
QUOTE(Maskatu @ 29 Jul 2010, 12:30)
Stiu ca sunt unele modele de audi a6 care sunt echipate din fabrica cu 225/55/16, de aceea am dat esemplul acesta. In orice caz asa ceva este total ilegal si nu va fi autorizat in veci de catre rar.
Nu poti sa pui gume de 215 pe o masina care din fabrica a venit cu 155 (sau cu cat o fi venit). Motorul stock nu va mai trage caroseria niciodata precum o facea cand avea gumele stock.
Probabil ca unora le place sa vada asa ceva dar nu se gandesc la riscuri. Pe mine ma lasa rece. Sunt pline strazile de teribilisti care isi tiuneaza masina in garaj, le baga xenoane sau mai stiu eu ce porcarii, reglate cu rulete, si omoara oameni nevinovati. Aici sunt de acord cu tine, dar pana la un punct, totusi sa nu bagam in aceeasi oala pe toata lume. Tico respectiv nu isi facea aparitia decat la saloane auto si expozitii de tuning, nu era masina cu care se circula cu ea pe strazi, era doar exponat, axat pe design exterior (care a fost facut la o firma specializata din Oradea si care mai are lucrari de nici nu stii ce masini au fost initial) si muzica.
Nu inseamna ca daca vreau roti mai mari imi pun ce gasesc "la oferta" sau dimensiuni care nu au nici o tangenta cu cea originala (225/55/16 nici nu cred ca incape sub aripa la SN) cazuri concrete ar fi o Solenza galbena care era pe aici pe forum cu niste jante 17 cu gume 205/40, sau alta albastru inchis cu gume 195/45/14 fata si 225/45/14 spate, de care proprietarii erau foarte mandri, dar masinile aratau intr-un mod pe care eu nu il pot descrie (nu vreau sa ma gandesc si cat de bine mergeau...).
Important e sa te bazezi cat de cat pe niste calcule simple dar in acelasi timp f importante, si astfel ai sa fii uimit ce "poate duce" o Supernova. Pt unii masina nu e doar acel "ceva" care iti plimba curul la munca si inapoi, sau te mai scoate pe bulevard poate poate ti-o pica si tie o bucatica sa ii faci felul... Pt unii mai exista si pasiune pt automobil, fie ca el e Dacie, Trabant sau Ferrari.
Maskatu
29 Jul 2010, 17:20
Nu mai are rost sa iti explic pentru ca oricum nu pricepi. Iar ultima parte din mesajul tau spune totul despre tine si despre cum gandesti si cum vezi tu lucrurile din jur.
spor
fuzzzy
29 Jul 2010, 17:56
Va propun un schimb de replici mai atenuate... amandoi aveti dreptate, fiecare in felul lui... pasiunea de care vorbeste Bogyciu este un lucru frumos, fie ca masina e supernova, ca e trabant, ca e mercedes... dar nu toata lumea simte acest lucru... pentru altii masina e facuta doar pentru transport mai rapid, mai confortabil, etc... eu zic sa nu uitam ca aceasta masina are multe hibe si datorita pretului scazut... iar comparatiile care le-am vazut si pe alt topic nu isi au rostul... cat costa un golf 3 de nou si cat costa o supernova? cat costa un logan acum si cu cat este mai bun fata de supernova?
Eu zic sa ne multumim cu "cotetele" noastre, sa facem fiecare cam ce doreste cu el fiindca pana la urma sunt banii fiecaruia. Posibilitati exista, monetar sa fie... Spor amandurora...
djasu82
29 Jul 2010, 21:52
pasiunea nu merge la brat cu legea la noi in tara asta am invatat-o pe propia piele .
Diferenta dintre logan si sn e ca la logan poti sa aduci mai multe imbunatatiri fata de sn cam atat in rest sta mai prost la tabla decat sn-ul si nu e antifonat din fabrica precum sn-ul cu burete antifug in interior pe podea si tablier.
Sn-ul sta prost la plastice se stramba cu timpul de aceea multi si-ar dori plastice de slz.
fuzzzy
29 Jul 2010, 22:02
Pasiunea nu inseamna mereu sa modifici masina in orice fel posibil... unii vor poate sa o mentina la exterior si la interior exact cum a iesit din fabrica, poate chiar putin mai bine... cunoastem o supernova ingrijita excelent si foarte stock care ne-a vizitat capitala prin iarna...
robyvol33
29 Jul 2010, 23:24
QUOTE(tr04www @ 29 Jul 2010, 16:10)
a facut cineva de curand geometria la dsn?imi puteti spune si mie cat mai costa si unde sa ma duc in bucuresti? ca sunt multi mecanici care habar nu au sa foloseasca aparatele alea.
eu am facut acum aproximativ o luna tot in rahova(acea cladire rosie) de linga McDonald's dar un service mai special baieti au zis ca e moft dar eu am fost foarte multumit mai ales ca schimbasem multe chesti pe la aupernova mea
Ma costat 100ron
Maskatu
30 Jul 2010, 08:14
Da, eu sunt cel care a zis ca nu merita sa te duci acolo. Am fost de 2 ori si mi-au lasat un gust amar. Mi-au rupt niste plastice in bord prima oara iar a doua oara cand am luat o pereche de difuzoare, am constatat (mai tarziu) ca erau mai scumpe cu 30-40 de lei fata de alta locatie.
coco_blondu
30 Jul 2010, 13:18
se mai uita si dupa fata omului:))=))..maskatule=))
robyvol33
30 Jul 2010, 21:17
Normal ca fiecare are obiecti sau laude nu e nici o problema nu putem sa fim toti multumiti sau nemultumiti
tr04www
31 Jul 2010, 16:02
am schimbat astazi bucsele de la bara stabilizatoare, doar cele de la capetele barii.celelalte din mijloc erau bune.pe stanga nu am avut nici o problema la montaj dar pe dreapta nu am reusit nicicum sa fac sa se aseze tabla aia pe canalul ala al bucsei.pana la urma am prins-o asa cum venea ca ma exasperase.a mai patit cineva acest lucru?are ceva daca am lasat-o asa?mentionez ca am strans bine surubul ala de strange tabla aia.
De vreo 2 saptamani un prieten si-a lasat un golf mk3 la mine, in tot aceste 2 saptamani am mers numai cu el si azi cand m-am incurcat in dns-ul meu pe la 120 vreau sa pun si eu frana si am zis ca gata... masina a inceput sa se duca de spate in stanga ( fara roti blocate sau chestii , doar asa din inertie si forta aia de franare , cei drept e ca am si fortat-o un pic ca aveam cv in fata ) m-am speriat putin , ma obisnuisem cu golful ( abs) . Care e faza de fuge in halul asta intr-o parte( in partea stanga )? Roata din stanga spate nu tine suficient? Verificarea tehnica e facuta de juma de an si a fost perfecta la frane , nu mi sa ma intamplat pana acum sa se "indoaie" chiar atat de penal de am zis ca ma duc la "jalea"
...
robert1991
5 Aug 2010, 11:48
salut! este cineva prin arges care se pricepe sa curete tot ce este de curatat la supernova (injectoare , mpp , senorul de turatie , sita pompa benzina , corp clapeta) contra cost? daca da rog sa ma contacteze si cam cat m-ar costa!
nu imi spuneti ca tu nu poti ca nu e greu , ca eu nu ma bag, nu-s in stare ...
sau daca m-as duce la un service cam cat mi-ar lua pentru toate astea?
ionijhonnie
5 Aug 2010, 20:40
QUOTE(tr04www @ 31 Jul 2010, 16:02)
am schimbat astazi bucsele de la bara stabilizatoare, doar cele de la capetele barii.celelalte din mijloc erau bune.pe stanga nu am avut nici o problema la montaj dar pe dreapta nu am reusit nicicum sa fac sa se aseze tabla aia pe canalul ala al bucsei.pana la urma am prins-o asa cum venea ca ma exasperase.a mai patit cineva acest lucru?are ceva daca am lasat-o asa?mentionez ca am strans bine surubul ala de strange tabla aia.
DA ! si eu am patit la fel...
Daca ai strans surubul bine, nu ai de ce sa-ti faci probleme.
Chiar daca s-ar desface, iti vei da seama imediat deoarece va bate foarte tare.
Altceva nu se poate intampla. Rolul acelei bari este sa compenseze deplasarea pe verticala a unei roti in raport cu cealalta, la denivelari mari; adica sa le solidarizeze si implicit sa stabilizeze amplitudinea amortizarii si mai departe sa nu se torsioneze caroseria.
5 Aug 2010, 20:52:QUOTE(GrOzOy @ 4 Aug 2010, 13:15)
De vreo 2 saptamani un prieten si-a lasat un golf mk3 la mine, in tot aceste 2 saptamani am mers numai cu el si azi cand m-am incurcat in dns-ul meu pe la 120 vreau sa pun si eu frana si am zis ca gata... masina a inceput sa se duca de spate in stanga ( fara roti blocate sau chestii , doar asa din inertie si forta aia de franare , cei drept e ca am si fortat-o un pic ca aveam cv in fata ) m-am speriat putin , ma obisnuisem cu golful ( abs) . Care e faza de fuge in halul asta intr-o parte( in partea stanga )? Roata din stanga spate nu tine suficient? Verificarea tehnica e facuta de juma de an si a fost perfecta la frane , nu mi sa ma intamplat pana acum sa se "indoaie" chiar atat de penal de am zis ca ma duc la "jalea"
...
Si eu am patit la fel cu ceva timp in urma.
cauzele posibile sunt multiple:
- uzura neuniforma a cauciucurilor;
- sistemul de franare nu este bine reglat; verifica daca sunt dezaerisite cilindrii frana; verifica functionarea repartitor frana.
- uzura discuri si/sau tamburi frana;
- saboti frana spate si/sau placute fata uzate inegal;
- unul din cilindrii de franare mai uzat decat ceilalti sau garniturile cilindrilor;
mai sunt si alte cauze posbile, dar astea ar fi principalele.
cristi87
11 Aug 2010, 13:42
se potriveste planetara dreapta de LGN la DSN??
Bogyciu
11 Aug 2010, 16:23
NU, ca si lungime e identica, la fel si partea dinspre cutie, problema e la prinderea in fuzeta, acolo sunt diferite.
GrOzOy
14 Aug 2010, 13:31
Stie cineva daca se potriveste frana de mana altui model de masina ( dacii mai vechi , etc ) pe dsn??? As vrea sa o inlocuiesc si ma gandeam ca as putea face o economie
Maskatu
15 Aug 2010, 20:47
Mai bine o lasi pe a ei si gata...
GrOzOy
16 Aug 2010, 00:12
Vreau sa o schimb neaparat ca a ei nu mai merge reparata si eu ma obisnuisem cu ea . Deci stie cineva daca se potriveste de pe o dacie ceva mai veche???
caphonne
16 Aug 2010, 15:54
Cum adica nu mai merge reparata?Ce are?
GrOzOy
16 Aug 2010, 20:39
Pai asta iarna de la atata utilizare ( zapada , una alta
) , dintr-o data a sarit butonul ala si a ramas blocata iar ca sa o deblochez sa pot pleca mai departe am fost nevoie sa trag de ea pana sa indoit tija aceea din ea. Acasa am desfacut-o , cu ajutorul forumului am reusit sa o repar cat de cat dar nu m-am bucurat prea mult de ea si acum scapa, am mai reparat-o de vreo 2 ori dar cred ca e dusa, merge ce merge apoi incepe sa faca figuri . M-am gandit sa o schimb , am gasit la cineva de p una dezmembrata dar cere mult prea mult pe ea, asa ca din auzite s-ar potrivii dupa modele mai vechi , iar acum va intreb si pe voi
lirutza
16 Aug 2010, 20:51
In loc sa dai 10 lei pe un buton nou cu tija si arc, te complici cu nu stiu ce gioarse.
GrOzOy
16 Aug 2010, 20:54
Aici la mine nu se gaseste asa ceva.
Maskatu
17 Aug 2010, 16:21
Auzisem la intrunire cum ca pe placuta ovala (parca) care este situata langa motor deasupra radiatorului, printre numerele acelea s-ar afla "numarul masinii". Mai exact faptul ca este a 5-a, a 150-a, a 1856-a (etc) super nova iesita pe poarta fabricii.
Stiti ceva? Si inca o chestsiune... unde pot sa ma uit sa vad data de fabricatie a masinii? Adica luna si anul? Nu sunt primul propietar asa ca factura sau alte acte de genul, nu am.
robert1991
17 Aug 2010, 16:25
data fabricatiei este scrisa pe o tablita care se afla deasupra radiatorului in zona unde este clapeta de la capota!
@Maskatu : Pe capacul de la distributie ( in lateral dreapta fata de cureaua de la alternator ) gasesti informatia cu a cata masina fabricata este !
Mai exista o tablita metalica cu aceasta informatie, dar aceasta este amplasata in partea de jos a motorului ( sub galerie, oarecum central si sigur o gasesti murdara!)
Succes in identificarea lor si sa ne spui si noua al catalea Dsn este masina ta !
P.S. O sa gasesti ceva de genul DA 039400. Asta inseamna ca este a 39.400-a masina !
and_rei
17 Aug 2010, 17:13
ampt de cand asteptam sa aflu ce ai zis tu.sunt curios a cata e.intrucat e fabricata in decembrie 2002 e printre ultimele sigur
)
Furry-Rasputin
18 Aug 2010, 12:50
QUOTE(robert1991 @ 17 Aug 2010, 17:25)
data fabricatiei este scrisa pe o tablita care se afla deasupra radiatorului in zona unde este clapeta de la capota!
Care dintre ele?
Maskatu
18 Aug 2010, 12:51
O sa ma uit pe capacul distributiei sa vad daca gasesc... din manual stim sigur urmatoarele:
2.Numar de identificare VIN (Vehicle Identification Number):
Pozitia: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
COD : __ U U 1 R 5 2 3 1 5 _____________________
Semnificatia caracterelor:
1-3 => identificarea constructorului (UU1 = Automobile Dacia SA, Romania
4 => tip vehicul (R = vehicul pentru transport persoane)
5 => amplasarea grupului motopropulsor (5 = motor dispus transversal si transmisie fata)
6 => tip caroserie (2 = hatch back)
7 => amplasare sarcina utila (3 - 5 locuri : 2 scaune fata + 3 locuri pe bancheta spate rabatabila)
8 => tipul cutiei de viteze (1=cutie de viteze cu 5+1 trepte (JH3 050)
9 => tip motor si amplasare post de conducere // post de conducere stanga // 5 = motor RENAULT, 1400 cmc, aprindere prin scanteie ( E7J-260)
10 => cod an model (y=2000 / 1=2001 / 2=2002 )
11-17=> serie de fabricatie caroserie
caphonne
18 Aug 2010, 13:06
Salutare.Ce se intampla daca scot catalizatorul si care este el pana la urma chestia aia mica in forma de fagure???Teoretic este ''defect'' asa zicea ala la ITP.Avand in vedere ca unul nou este o gramada de bani nu-l voi schimba.Scoaterea lui va afecta functionarea corecta a masinii, va face zgomot?
Multam.
Maskatu
18 Aug 2010, 13:08
Citeste
aici pentru mai multe lamuriri.
robert1991
18 Aug 2010, 16:55
furry-rasputin! a 2a , este din 2002! pe aia ziceam ca este specificata data fabricatiei! nu stiu unde scrie a cata masina este...
am luat si eu astazi cheder haion de supernova! l-am montat frumos..dar nu se mai inchide haionul :| din ce cauza?ce pot sa fac? acum am lasat fara cheder
Maskatu
18 Aug 2010, 19:19
@robert. Chederul fiind nou este mai buretos. Tranteste mai tare hayonul sau ridica cuiul , astfel incat sa nu mai fortezi hayonul.
@ampt : m-am uitat pe capacul distributiei dar nu am gasit nici o data, o poza ar fi buna.
legat de eticheta ovala:
robert1991
18 Aug 2010, 19:41
makatu am incercat sa trantesc mai tare dar nu merge
chederul vechi este atat de uzat incat asta de acum este dublu :| pe haion am un cauciuc alb,tot cheder cred ca este..in unele locuri mai e pus peste alta bucata! sa fie si de la asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.