Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari diverse
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52
slash21
totusi cred ca cel mai bine speli aeroterma si toata instalatia.
danciusergiu84
nu faci nimic cu aerul comprimat

sa poti indeparta mizeria ai nevoie sa o demontezi aeroterma, tuburile de ventilatie si de frumusete si aeratoarele de pe masina si sa le speli bec

eu am facut asta cand am schimbat caloriferul dar dupa un an s-a strans praful si iar se simteau mirosuri ciudate la pornirea caldurii dar cel putin nu mai era oribil ca inainte

problema vine de la lipsa unui filtru de aer
cnada
Nu am stiut unde sa postez aceasta intrebare asa ca o fac aici!
Sunt in dilema in ceea ce priveste achizitionarea unei truse low-cost de scule pentru diversele operatiuni necesare in mentenanta masinii din dotare asa ca m-am orientat spre urmatoarele tri optiuni http://www.scule-expert.ro/203-GREEN-Line/...ANNESMANN-.html sau http://www.magazinulcuscule.ro/scule/chei/...-biti-14-56-buc ori http://www.scule-expert.ro/203-GREEN-Line/...ANNESMANN-.html
Astept parerea voastra dat fiind ca nu am experinta la acest cap!
Multumesc!
quick
daca tot dai un ban ia ceva cat de cat de calitate..cauta o trusa care sa aiba clichet si chei tubulare de 1/2, nu 1/4 cum ai tu in linkurile tale....eu am o trusa yato 1268 si are cam tot ce ai nevoie, bituri, chei tubulare de 1/2 si 1/4, plus chei tubulare lungi care le poti folosi la buji, prelungitor flexibil...cu trusa asta si un set de fixe cu inelare de la lidll(ieftine ca dracu dar foarte bune) imi fac toata treaba la agregatu din avatar... nu am rupt nimic la ia si am avut si suruburi intepenite ca naiba cand a trebuit sa schimb arcu.
http://www.magazinulcuscule.ro/scule/chei/...bulare-94-piese
cu tubularele de 1/4 n-o sa poti desface suruburi mari sau mai intepenite.
cnada
Multumesc..am realizat si eu dupa ceva cautari ca cele de 1/2 sunt mult mai utile si mi-am facut o trusa cam din bucati sa spun asa dar am iesit mult mai ieftin tot de la producatorul mentionat de tine!
Capitan_marian
intrebare? la Dumneavoastra.. unde tineti Talonu la masina.. in portofel (mereu) sau in masina. ?
MaRRiaN
Ce intrebare stupida blink.gif . Fiecare il tine unde vrea sleep.gif .
BoR
De ce l-ai tine in portofel? In masina e cel mai potrivit.
Capitan_marian
QUOTE(MaRRiaN @ 18 Jan 2014, 21:15)
Ce intrebare stupida  blink.gif . Fiecare il tine unde vrea  sleep.gif .
*


sad.gif vreau indrumare in viata.. wacko.gif
Maskatu
QUOTE(Pisleagmarius @ 18 Jan 2014, 20:12)
intrebare? la Dumneavoastra.. unde tineti Talonu la masina.. in portofel (mereu) sau in masina. ?
*


Unii il tin in masina desi nu mi se pare ok pentru ca daca iti sparge careva masina, poate sa iti fure talonul. Altii il tin in portofel, ceea ce mi se pare mai ok.

QUOTE(BoR @ 18 Jan 2014, 20:18)
De ce l-ai tine in portofel? In masina e cel mai potrivit.
*


Am scris mai sus de ce.
Capitan_marian
mie mi se cam indoaie.. in portofel.. sad.gif tre' sa schimb portofelu...
alexnbogdan
QUOTE(Pisleagmarius @ 18 Jan 2014, 20:38)
mie mi se cam indoaie.. in portofel.. sad.gif tre' sa schimb portofelu...
*


smile.gif)ar fi o idee!!!
Iulikk
Nasol daca ti se indoaie de la varsta asta...
BoR
Mai bine ii gasesti in masina un loc stiut numai de tine(nu dau sugestii), exclus torpedou sau parasolar!
Mai ales vara, sa tii dupa tine ditamai portofelu', e si incomod, si batator la ochi!
Sau poate folositi borseta!
GrOzOy
S.ar merita un renault megane din 98,motor 1.9 diesel,aer conditionat etc....la pretul de 50 de mil??? In conditiile in care o sa ramana p numele lui din cauza taxei de timbru. Tin sa precizez ca masina arata foarte bine pentru varsta ei,motorul e brici,consuma super putin si trage foarte bine iar la rugina sta iarasi bine. Ceva sfaturi referitor la acte si nu numai?? Propietarul imi este prieten si coleg de servici ...deci am merge pe incredere. Ce credeti? Ar' merita pt 2-3 ani sa imi fac treaba cu ea?
Capitan_marian
mi sa descarcat Bateria Fratilor.. sad.gif daca nu pornesc masina o saptamana moarta bateria...
nu mai merge nimik decat becu din bord..
baterie noua...sad.gif
e normal asa ceva mad.gif
BoR
Verifica nivelul electrolitului(daca e cu intretinere), pune-o pe redresor si apoi vezi ce si cum.
bygy007
QUOTE(Pisleagmarius @ 23 Jan 2014, 14:05)
mi sa descarcat Bateria Fratilor.. sad.gif daca nu pornesc masina o saptamana moarta bateria...
nu mai merge nimik decat becu din bord..
baterie noua...sad.gif
e normal asa ceva mad.gif
*


ia vezi mataluta ce curent ia in stendby (cheia scoasa si luminile stinse din interior) poate ai vre-o surpriza (max 50 mA) ce tensiune ai pe ea , incarca alternatorul?
Capitan_marian
am verificat e la nivel in toate gaurile...
fuzzzy
QUOTE(bygy007 @ 23 Jan 2014, 15:06)
ia vezi mataluta ce curent ia in stendby (cheia scoasa si luminile stinse din interior) poate ai vre-o surpriza (max 50 mA) ce tensiune ai pe ea , incarca alternatorul?
*



Dar intre 150 si 200 mA cum ti se pare consumul? Nu intreb ironic, chiar vreau sa stiu.
bygy007
mare , foarte mare , trebuie sa depistezi ce consuma asa mult
quick
fuzzzy trebuie sa fi atent si cum faci masuratoarea asta, adica chiar totul sa fie stins si sa n-ai nici un consumator, la supernova daca inchizi totul poti masura imediat la masini mai moderne dureaza putin pana intra toate modulele in stand-by...la fordul meu treaba asta se intampla dupa vreo 15 minute.....
Capitan_marian
e posibil ca Alarma care nu merge... sa consume?
eu iam taiat firele care ducea la goarna. am facut ceva grav?
sa zicem ca ca nu mai este goarna sa tipe.. dar pornea avarile..
la 5 zile sa zicem daca nu o pornesc . ochiu magic se face negru. ce o consuma ?
quick
daca chiar vrei sa masori(cu-n aparat de masura) amperajul si sa vezi unde ai consumator faci in felul urmator...iei un aparat de masura, il legi in serie pe borna de minus (sau plus), inchizi masina, ca si cum ai lasa-o peste noapte(adica toti consumatori sa fie inchisi) si vezi cat iti indica aparatu(ar trebui sa fie cat a spus byby mai sus )...daca ai valori mai mari deschizi portiera, faci in asa fel incat sa blochezi contactul pt plafoniera de la usa si scoti pe rand cate o siguranta, cand vezi ca scade amperajul acolo pe siguranta aia este consumatoru, vezi ce deserveste acea siguranta si mergi pe fir mai departe....la fel in compartimentul motor cu mentiuna ca daca ai contact pt alarma in mompartimentul motor il apesi si refaci pasi cu scoaterea pe rand a sigurantelor...

ce ti-am scris este la repezeala pt mai multa "luminare" exista goagle, youtub si electriceanu...bafta
Capitan_marian
intrerupatoru de la capota motor. la-m taiat si pala si am legat firele intre ele.dar cand deschid usa nu se aprinde nicio plafoniera.. pe toate pozitile iam dat.. nu merge. decat de la ea se aprine. nu mai stiu in fata sau in spate de buton. huh.gif
quick
mariusica pe mine nu ma intereseaza ce ai facut tu la masina, eu ti-am explicat ce-ai de facut pt a depista un consumator...oricum la cat ai umblat la masina asta si prin bord si fire taiate si legate impreuna, si becuri montate peste tot prin masina si enspe mii de improvizatii ar fi culmea sa stiu eu unde ai tu un consumator...probabil este alarma ca de era vreun bec iti termina bateria mult mai repede....sau poate chiar bateria este varza si nu mai tine.
fuzzzy
@bygy007 si @quick: va multumesc, acum stiu ce-i de facut.. smile.gif
gygyscafes
Va salut! Acum cca o saptamana mi s-a blochat termostatul pe deschis. Voiam sa intreb.. are ceva daca mai merg cu el asa inca o saptamana? Ca nu am cum sa ajung pe la service mai curand.
Axinte
Poti sa mergi asa cu el, dar o sa ai un consum exagerat de mare, iar de caldura nu mai zic..
Maskatu
Daca mergi asa nu prea vei mai avea caldura pentru ca apa circula din start prin toata instalatia si nu mai apuca sa se incalzeasca in motor. Drept urmare si consumul iti va creste. Poti sa il schimbi si singur ca nu-i mare bataie de cap. Iei o sticla, o tai sus, o bagi sub suportul termostatului si desfaci usor usor pana curge tot antigelul, apoi inlocuiesti, si pui la loc antigelul.
gygyscafes
Nu ma pling de caldura sau consum, ma gandesc ca daca motorul nu atinge temperatura normala de lucru apare uzura prematura a pieselor.

Multumesc de pont, Maskatu.. cred ca o sa fac singur operatiunea asta. Am mai schimbat termostate la Dacii clasice, cred ca o sa ma descurc si aici. smile.gif
Capitan_marian
Salutare ce e asta.vine in interior sub aeroterma
M_OVidiu
Salut! scrie pe ea ce este alarminstallatie= modulul de alarma instalat de fabrica...
Capitan_marian
Bun. Intrebarea mea este urmatoarea :
Are legatura si cu inchiderea centralizata.
Daca nu o mai pun are ceva?
MaRRiaN
Se pot curata farurile pe interior fara sa le desfac ? Un taximetrist mi-a zis ca se pot curata cu lichid de frana turnat in interior si lasat dupa la scurs :|. Mi se pare o prostie. Sau cred ca nu stia el ce vorbeste...
Capitan_marian
desigur.o mare prostie... lichidu de frana e unuros ca uleiu.. se pune praf ... mai repede
a ras de tine sad.gif
Maskatu
QUOTE(MaRRiaN @ 23 Feb 2014, 03:54)
Se pot curata farurile pe interior fara sa le desfac ? Un taximetrist mi-a zis ca se pot curata cu lichid de frana turnat in interior si lasat dupa la scurs :|. Mi se pare o prostie. Sau cred ca nu stia el ce vorbeste...
*


Cam greu fara sa le desfaci. In nici un caz cu lichid de frana. Plus ca mi de pare cam barbar sa cureti farul ca pe o sticla.

Trebuie desfacut insa cu grija sa nu spargi sticla. Poti sa il pui la cuptor sa inmoi masticul. Cureti bine sa nu ramana mastic, le faci ce mai vrei tu si apoi folosesti silicon sanitar TRANSPARENT.
nikuniku
si continuarea colegului de mai sus
dupa ce ai curatat/zgariat oglinda farului le poti arunca linistit si cauta altele bune
o curatare acceptabila se face cu aer comprimat,se sufla aer in far,DAR mare atentie,majoritatea compresoarelor pe langa aerul suflat mai arunca si APA (condensu de pe furtune)deci este bine ca operatia asa sa se faca la un atelier care are vopsitorie,acolo se folosesc filtre de retinere a apei de pe furtune,sa nu sara apa (mai exact picaturile de apa)pe vopseaua proaspata
razvan_fzr
Salutare . Are cineva idee care este care este limita legala a temperaturii culorii unor becuri halogen h4 . Am gasit niste becuri de 5000k ( kelvin ) si ~ 1000 lm . Nu vreau sa am probleme cu legea smile.gif
Maskatu
Este important ca becurile sa fie omologate. Cu toate astea, daca dai de un cap de creta care se crede Dzeu pe pamant, tot iti poate salta talonul, ramanand ca tu sa te duci la rar si sa faci dovada ca becurile tale sunt omologate, eventual chiar omologate de rar, ca sa scapi fara griji. Nu imi aduc aminte sa fie scris in codul rutier vreun paragraf legat de temperatura culorii.

Ps sa nu fie becurile mai mari de 55/6ow.
razvan_fzr
Nu sunt mai mari . Becurile nu cred ca sunt omologate pentru ca le iau din afara . atunci las balta aceasta idee . Pe unde gasesc prin bucuresti bercuri h4 halogen de ~5000k . . . Vreau sa le schimb pe astea de pe masina ca sunt lumanari smile.gif))
Maskatu
Poti incerca becuri din gama osram sau philips. Cele din urma sunt foarte bune insa eu unul am renuntat la ele pentru ca in decurs de o saptamana s-au ars doua. La 50 de lei bucata am zis pas. Acum am tot h4 halogene pe la 10-15 lei bucata. Daca inca ai becurile din fabrica, o sa ai nevoie de adaptoare.
razvan_fzr
Cred sa sunt inca cele din fabrica . Ce adaptoare ? nu sunt tot h4 ? Sunt scumpe alea . Vreau niste becuri care lumineaza mai alb decat astea de pe masina .
Maskatu
Din fabrica are alt model de bec. Gasesti adaptoare la piese auto. Costa 1-2 lei bucata. Fara adaptor daca pui h4, o sa se miste si se arde.
catalinski
Eu am h4 de vreo 2,3 ani fara adaptor si nu s-au ars dar sa nu incerci asta ca mie imi bat stramb farurile si ma miram de ce,pai daca becu nu sta centrat pe gaura aia cum sa bata drept sau la fel.
ORIJINAL21
Intrebare:
1. Unde pot gasi un releu de 75 - 80A ?

2. Intrerupatorul cu siguranta, care vin conectate la curentul alternativ ( cele din panoul electric in locuinte), oare pot rezista la un amperaj de 75A? ( vreau sa pun un contact general pe + la o masina auto)
Ast parerile Dvs. Domnilor. tongue.gif

quick
1 http://www.syscomelco.ro/ProdusDetaliu.asp?ID=6463
2 exista intrerupatoare pe + la baterie dedicate, nu te complica fara rost...cauta pe goagle dupa contact general pe +, si nu stiu sa-ti spun daca rezista siguranta din tabloul electric la ce vrei tu sa faci...si un prieten vrea sa-si puna una d-aia pe statie..daca aflu ceva las mesaj...dar improvizatile nu-mi plac mai ales la masini.
bygy007
QUOTE(ORIJINAL21 @ 25 Feb 2014, 21:05)
Intrebare:
2. Intrerupatorul cu siguranta, care vin conectate la curentul alternativ ( cele din panoul electric in locuinte), oare pot rezista la un amperaj de 75A? ( vreau sa pun un contact general pe + la o masina auto)
Ast parerile Dvs. Domnilor. tongue.gif
*


NU trebuie sa iei pentru curent continu si la voltajul respectiv sau 24
ORIJINAL21
Ms pt raspunsuri.
Problema rezolvata. smile.gif
quick
pai si nu vrei sa dai niste detalii despre ce ai rezolvat? in special cu siguranta automata?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.