Cred ca toata lumea a vazut ce potop a fost astazi in Buc (01.10).
Fratilor, lamuriti-ma si pe mine: cum dracu se dezaburesc geamurile astea? Cred ca am incercat toate varintele: aer cald, aer rece, aer rece+geam "crapat". Canci. Geamurile, desi erau date cu solutie "Agip" anti aburire se incapatanau sa se dezabureasca.
P.S. Nu-mi ziceti sa pornesc clima ca nu am
La mine se dazaburesc relativ repede parbrizul cu aer cald 1/2 si viteza mare a ventilatorului 2 sau 3 la fel si lateralele usilor din fata dar orientez si aeratoarele laterale spre geamuri. Lateralele spate? "no chance"
Poate era solutie Antidezaburire :oops:
sstanescu
2 Oct 2002, 07:57
Si mie mi se pare enervanta problema dezaburirii insa pare sa dea roade aer din exterior, cald, turatie 2 la suflanta. Nu mi s-au aburit niciodata asa de tare incat sa incerc si varianta cu pornit clima pentru a scoate umezeala (nici nu-mi vine sa ma gandesc, la ce cancer era dimineata).
verifica sa nu ai apa in masina, cel mai bine bagi mina sub mocheta din stinga fata pe sub scaunul pasagerului
Anonymous
2 Oct 2002, 09:44
Cea mai sigura solutie este Spray AntiAbureala de la Johnson & Johnson (parca).
...Roadrunner...
2 Oct 2002, 10:09
Cea mai eficienta cale ptr. dezaburire este sa ai aerul pus pe aer de afara , nu pe recirculare. Insa in cazul tau cred ca ai caloriferul spart. Daca e asa ar trebui ca pe vreme frumoasa cind dai drumul la caldura sa se abureasca parbrizul.
Apropo firma se numeste Johnson Rally...
Ba la mine se dezaburesc cu caldura multa pe pe parbriz si geamuri inchise...
Mi-a mai spus careva ca solutia Johnson e buna dar nu l-am crezut. Caloriferul nu e spart pt ca, vorba aia, nu miroase a "marar"
. Apa in masina eu stiu (si ma laud) ca nu-mi intra dar la prima ploaie o sa verific.
Anonymous
2 Oct 2002, 15:25
Dezaburire urgenta. Aer de afara (poate nu-ti merge clapeta), directie aer pe parbriz si viteza cit mai mare la ventilator. Dimineata chiar daca este rece merge la fix (dar se poate suporta max. viteza 1 la ventilator).
In rest vezi ce a zis TAZ mai sus 100% adevarat.
Da pe geamuri cu o solutie antiaburire tip spray sau, daca nu ai, chiar cu glicerina diluata cu putin alcool.
Totul e sa NU stergi imediat geamul, ci sa-l lasi putin sa se usuce si abia dupa aceea sa-l stergi.
:!: :shock: Ai grija la luneta, la liniile de la dezaburitor, sa nu freci prea tare ca se rup.
:? Oricum, tratamentul trebuie repetat cam la 3-4 saptamani. :?
Solutia antiabureala e foarte buna atunci cand geamurile sunt aburite si dai cu ea pe ele si apoi stergi!
djonexx
4 Jan 2003, 16:14
Am observat ca-i la clima mea se dezaburesc _atunci si numai atunci_ cand ia aer din exterior. Am incercat toate celelalte combinatii posibile (aer conditionat + aer recirculat, diverse viteze, diverse temperaturi). Fara efect.
Chestia cu solutia antiabureala, este foarte utila cand te supergrabesti, isi face efectul imediat, e bine sa o ai la indemana!
Cred ca suna a reclama, scuze!
:oops: :oops: :oops:
Anonymous
5 Jan 2003, 01:09
E normal sa dezabureasca doar cand e pe pozitia de aer din exterior.Daca pui pe recirculare,aerul contine CO2 si e ca si cum ai sufla tu direct pe parbriz.
GeorgeB
8 Jan 2003, 00:17
cel mai repede se dezaburesc daca pui a/c in functiune ... iar cat despre geamurile din spate o carpa la pasagerul de pe bancheta ... hihihiiii
pe bune ... la mine refuza sa se dezaburesasca fara a/c indiferent daca e pus pe recirculare sau pe fresh... nu vrea si basta... si am dat si eu cu antiabureala daia si e cam o abureala da in fine , trebuie dat in mod constant , deci parerea mea si in concluzie a/c fie vara fie iarna pentru toate problemele, iar geamurile se aburesc din cauza apei din aer, ca d'aia se face condensu', nu vi s-a intamplat si voua nu sa vi se abureasca ci sa inghete pe de'a dreptul ? cand a fost frigul ala de -17 -20 aveam gheata pe dinauntru nu pe afara !!!
...Roadrunner...
8 Jan 2003, 09:27
Ba... va spun din experienta ...totul e sa nu puneti mina sau cirpa pe geam ...Daca l-ai "monzolit" ...La revedere !!!
Eu n-am AC si totusi se dezaburesc geamurile ca focu. Indiferent daca aerul e cald sau rece, desi cu aer cald parca se dezaburesc mai repede. Pe cuvant, dau ventilatia pe viteza a doua si in cateva minute e dezaburit atat parbrizu cat si geamurile laterale din fata. Si am observat ca daca deschid un pic geamu, 2 cm nu mai mult, (fiind fumator sunt nevoit sa-l tin deschis mai tot timpu) nu se mai aburesc la loc.
mihaytza_1972
6 Jun 2007, 23:54
TOATE MASINILE AU O CLAPETA IN PORTBAGAJ,CARE IN MERS ,DATORITA PRESIUNII DIN HABITACLU, SE DESCHIDE CA AERUL SA ISI FACA CIRCUIT (SA LASE LOC LA CEL PROASPAT)
Si unde zici ca e clapeta asta la DSN?
borkanel
7 Jun 2007, 21:29
Daca instalatia de dezaburire nu face fata puteti sa incercati sa dati pe geamuri cu pasta de ras:
- le curatati
- dati cu pasta de ras si o intindeti
- apoi stergeti cu o carpa care nu lasa scame
Timp de 1-2 saptamani nu se va mai aburi de loc
byg_mann
2 Oct 2010, 21:42
salut am si eu o problema cat decat asemanatoare :am o supernova la care nu imi mai baga aer la parbriz indiferent pe ce pozitie dau.
stie cineva cum pot rezolva problema?din ce cauza ?
serviccom
3 Oct 2010, 10:27
Poate s-a desfacut unul din suruburile care fixeaza pe capat camasa cablului de actionare, tot de acolo se regleaza si cursa cat mai precisa la repartitorul de aer. Se poate vedea daca se desface laterala din dreapta consolei schimbatorului, se declipseaza din bradutii aia.
Maskatu
3 Oct 2010, 11:34
byg_mann
3 Oct 2010, 18:42
o sa ma uit multumesc
pician90
6 Oct 2010, 20:20
poate o radeti de mine dar mi-amluat de la kaufland un spray de dezaburire si ..am dar cu el de la 30 de cm de geam(cum scrie pe tub) dapai nu mai vedeam nimic.ca si cum as fi dat cu unsoare parbrizul...Este vreo metoda anume?,sau trebuie dat si sters? ca nu ma prind..
Ai citit instructiunile pana la capat? Sigur trebuie sa scrie undeva ca trebuie si sters. Daca mai tin eu bine minte din tinerete (BTW, asta e unul din primele topicuri pe care le-am citit in 2002 cand mi-am luat SN) sprayul asta se dadea pe geamuri, dupa care trebuia sters la greu cu o laveta. Drept care m-am intors in magazin sa iau o laveta cu care am frecat sparcu voiniceste pana mi-a venit acru. Rezultatul a fost zero barat. Am facut si experiente din alea ca la teleshopping, am dat doar jumate de geam. Aiurea, abia se vedea diferenta. Ca sa nu mai spun ca nu puteam da mai mult de un geam odata pentru ca se imbacsea laveta aia de smacolina si nu mai puteam s-o sterg de pe geamuri
pician90
7 Oct 2010, 14:55
am citit eticheta dapai scria sa dau cu el de la o distanta de 30 cm dupa ce il agit bine
..restu era : sa nu il arunc la gunoi,sa nu il arunc in foc,sa nu il sparg
..etc.si nu mi-am dat seama..ca de stiam,nu mai intrebam
Te cred, la ce chinezarii sunt acum prin magazine...Nu mai da banii pe prostii.
Chiar nu e buna de nimic smacolina aia nici macar daca e de firma. Practic e o substanta similara cu crema de pantofi (aia transparenta) care prin lustruire creeaza un film care ar trebui sa impiedice aderenta picaturilor de apa pe geam.
Maskatu
7 Oct 2010, 15:12
Mai bine dadeai cu spuma de ras. Peste tot pe unde am citit, am inteles ca a dat rezultate.
caphonne
7 Oct 2010, 15:15
Sprayul ala este o porcarie.Pe langa faptul ca-l inhalezi tot in plamani dupa ce-l dai trebuie sa freci la geam pana ti se apleaca altfel iti ramane parbrizul gras si lucios.Cea mai buna metoda clasica una bucata carpa buna curata frecat bine geamul pana se dezabureste singur
.
Maskatu
7 Oct 2010, 15:36
Eu nu stiu cum se aburesc geamurile la voi. Asta se intampla doar daca aveti caloriferul de caldura spart sau aerul este dat pe reciculare.
caphonne
7 Oct 2010, 15:39
La mine se abureste doar daca este frig afara si ma urc cu nevasta in masina si stam la taclale normal ca degajam caldura si se aburesc
mai nasol era asta iarna pe seara dadea o chiciura din aia misto dupa care inghet pe o parte racaiam gheata pe alta parte se facvea la loc
.Abia astept sa vina zapezile alea mari
Maskatu
7 Oct 2010, 15:43
Ah uitasem... se mai aburesc daca faci boogy-woogy in masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.