Situatia este urmatoarea: azi m-am apucat sa spal compartimentul motor deoarece era plin de ulei si praf peste tot prima data m-am apucat in partea stanga si am inceput sa demontez bobina de inductie si tot ce mai era pe acolo ... toate bune si frumoase (adica mai urate ca era jeg peste tot) pana am gasit intr-un colt doua cabluri cu papuci pe care nu le observasem, am urmarit cablurile si am vazut ca duc in manunchiul cu cabluri care pleaca la semnalizatoare. Fiind pline de praf si ulei am vrut sa vad daca mai functioneaza asa ca am luat un bec de far (doar pe acela l-am avut la indemana) i-am pus doua fire (deoarece papucii de la bec erau mai mai decat cei de pe cele doua cabluri) si l-am conectat la bec dar cablurile nu aveau curent pe ele (asa am crezut eu) cand am deconectat becul (aveam avaria pornita) cred ca am facut un scurt-circuit intre cele doua cabluri si apoi au inceput problemele.
Problema este urmatoarea:
Fara contactul pus avaria merge normal dar semnalizarea stanga-dreapta de la maneta nu merge pana aici nu sunt probleme.
Dupa ce pun contactul cand dau semnalizare stanga-dreapta de la maneta se aude cum cupleaza releul ,semnalizarea nu merge iar in bord martorul de semnalizare sta aprins cu o lumina slaba, iar cand pun avaria (tot cu contactul pus) releul incepe sa cupleze si sa decupleze foarte repede dar nu se aprinde nici un bec de semnalizare.
Multumesc celor care au stat sa citeasca problema mea si celor care o sa raspunda.