Am o baterie ROMBAT Calciu proaspat iesita din garantie.
Saptamana trecuta am plecat pana in oras (a pornit la sfert de cheie, fara probleme- ochiul magic pe verde, incarcata, tot tacamul) o las unde aveam treaba, si cand sa plec dau iar cheie, invarte un sfert de tura dupa care BANG - s-a luat curentul ca pe vremea lui Ceausescu )
Ca sa scurtez povestea (cum am descoperit ca e de la baterie si nu de la masina) situatia sta acum cam asa:
Daca o pun la incarcat nu ia curent.
Daca pun consumator, merge maxim un bec de 40 w iar cand il tine aprins din interior se aude un bazait (Ca un contact imperfect)
Cineva mi-a spus ca ar fi unul din acele contacte care face legatura intre placile de plumb.
Exista vreo varianta de a fi reparata avand in vedere ca DPDV chimic este in stare foarte buna? (tinuta tot timpul incarcata, fara consumatori adaugati pe masina, putine porniri in acestia 2 ani - masina a stat mai mult in garaj)