dydycom
26 Apr 2005, 00:10
Am considerat ca e cazul sa luam in discutie si astfel de modificari pt Logan
Amortizoare- sunt pe gaz sau nu, merita sport si de care, oare cele de clio pe fata merg(clio sport)
arcurile cum se pot intari sau de la ce se potrivesc, cum modificam garda la sol, taiem spire sau comprimam si retratam arcurile....
idei???
horsewhisperer27
26 Apr 2005, 00:57
cred ca astea chiar sunt pentru cine NU are ce face!
dydycom
26 Apr 2005, 10:46
bun......
..pentru cine nu are ce face..........eu unul de ex.....imi poate da cineva un sfat ce amortizoare sport (+arcuri)s-ar potrivi la logan...ca sa o las mai jos pe fata si pe spate?????
dydycom poti incerca pe cheiul Dimbovitei, linga Semanatoarea (statie metrou omonima) la repr. Monroe.
Te duci, le explici, cataloage, sfaturi, alea, alea..
Mi se pare cel corect decit sfaturi gen "mai taie o spira", "mai pune un tampon", etc.
Poti deasemenea sa-l contactezi pe Marty pe PM. El era la curent cu tot felul de dracii de genul asta !
DomnulK
26 Apr 2005, 12:04
QUOTE(dydycom @ 26 Apr 2005, 00:10)
Am considerat ca e cazul sa luam in discutie si astfel de modificari pt Logan
Amortizoare- sunt pe gaz sau nu, merita sport si de care, oare cele de clio pe fata merg(clio sport)
arcurile cum se pot intari sau de la ce se potrivesc, cum modificam garda la sol, taiem spire sau comprimam si retratam arcurile....
idei???
Asteapta ziua de DUMINICA si priveste National TV . Acolo vei vedea ceea ce te intereseaza. Va fi prezentat Logan AM pe care s-au montat 2 tipuri de suspensii sport:
primul tip -Confort
tipul 2 - extrem<adica din alea care rup rinichii in tine prin gropile din bucuresti>
Mai detine Logan AM si spoilere NOI Si MODIFICATE.
Mai multe detalii pe www.automondial.ro -parca
garda la sol se coboara sau ridica cu niste chestii care iti comprima o spira sau doua... s-a mai discutat, eu am vazut asa ceva de mai multe ori.
Hai mai Dsign... comprimi spire
uitati aici: suspensii Koni
http://www.turatii.ro/index.php?func=artic...20Z&articol=138
dydycom
27 Apr 2005, 23:50
dsign+costi si obtii ce vrei
ma bucur ca am agitat spiritele un pic, dar tre sa precizez ca pe partea logan nu s-a mai discutat si degeaba imi spui de un tuning la ferarri
( solenta sau dsn) pt ca acolo sunt alte arcuri alte amortizoare.Ma deranjeaza ca atunci cand trec peste denivelari mai mari parca merg cu vaporul peste valuri-asta se rezolva cu un set de amortizoare (daca nu ma insel cele cu gaz sunt recomandate) si de asemenea ma deranjeaza sa vad mizeria de pe covorasele celor din masina de langa mine de parca as conduce un SUV.
Trebuie sa precizez ca si Roverul are o garda foarte inalta dar cu mici modificari la indemana(1,5 spire taiate pe fata si alte arcuri mai scurte si mai dure pe spate masina e total transformata)
daca vreti sa intelegeti mai bine efectele aruncati un ochi pe site automondial.
ce nu am reusit sa aflu de la ei de pe site e daca acest kit se vinde, cum( pe de-a intregul sau parti), si de unde.....poate aflati voi!!!
Am propus aceasta tema pt cei ce simt acelasi lucru ca mine..........stiu ca se vor gasii voci care sa zica....daca voiai ceva de genu nu trebuia sa iti iei dacie.....se inseala amarnic pt ca aceiasi replica se poate da si celor ce vor alt casetofon, alte cauciucuri, jante..........si lista continua si daca se poate e bine venit......
Costi,de acord cu tine, dar e scump.Si decit sa te apuci sa tai din spire, sa se dezechilibreze arcul, mai bine comprimi spirele... dispozitivele respective se pot regla si in max o jumade ora iti poti transforma masina din SUV in masina de curse, vorbesc serios, am vazut cu ochii mei pe seat ibiza. Daca se taie din spire, exista ricul ca arcurile sa nu se mai aseze cum trebuie pe oale... faza cu decalitul, la fel, risti sa stea masina intr-oparte si sa nu stii de ce... Parerea mea...
E o metoda ieftina la care poti renunta oricind ti se pune pata. Si, mai mult decit atit, daca intorci dispozitivul invers (adica sa intinda spirele) poti obtine o garda la sol de Aro. Am sa fac poze cind mai vine baiatul cu Ibiza pe la mine.
dydycom
28 Apr 2005, 22:58
interesant ce zici tu cu dispozitivul ala si cu faza ca nu se mai aseaza arcul( eu am patzit la berlina maica-mii sa iasa arcul de pe spate) , dar
pe fata am observat ca suportul(talerul) arcului in partea inferioara ia chiar profilul spirei de arc.....ceea ce ma duce cu gandul la ideea de a putea taia o spira
in schimb arcurile de pe spate cu profilul lor de cocoon.......ma lasa masca. mi-a zis cineva ca la golf ar fii acelasi profil, acu ramane sa vad ce greutate suporta.
POate stie cineva......
dydycom
29 Apr 2005, 15:28
pentru cei interesati PROIECT AM este expus in 13 sept nr59 la magazinul h....
dydycom
10 May 2005, 00:53
m-am uitat pe national tv, si zicea cineva mai sus ca e pentru cine nu are ce face........asa e , numai ca prin modificarea suspensiei loganul ala AM statea f bine printre jaloane in comparatie cu cel de serie datorita centrului de greutate mai jos
Kitul amortizoare si arcuri este 589 euro la AM iar doar arcurile sint 200 euro.
am improvizat o pusculita din un bidon de 20kg si ma apuc sa strang:)
astea is amortizoarele koni de pe proiectul logan am.oricum aspectul masini este mult schimbat datorita micsorari gazi la sol.
asa arata loganul Am.oricum o schimbare foarte mare fata de modelul de serie
dydycom
17 May 2005, 00:20
acum poate ma intelege si domnul de a zis pe la inceput ca este pentru cine nu are ce face si inca ceva ...asta e un adevarat tuning nu niste spoilere imense si cateva capete de toba si trei maimutoi agatati la oglinda
dar lucrurile cu adevarat pro costa
lista de mai jos e pt logan am si o confirm...e preluata de la topicul cu eleronul de pe aici
Alecs_TGA
17 May 2005, 13:44
preturile la jenti sunt per perche sau pe bucata??? ca ar fi interesant daca ar fi pe set!!
osirus
17 May 2005, 21:21
Daca si asta se cheama tuning pro
........preturile,da!Ce au facut ei se poate face si in alte ateliere si cu bani mai putini!
dydycom
17 May 2005, 23:38
osirus, eu atat am evoluat...poate imi zici tu parerea ta ce inseamna un tuning pro... ca in afara de ce au facut cei de la am eu as lucra ceva mai mult la motor dar in rest cred ca au acoperit cam tot......ca doar nu suntem la pimp my car cu dvd in tetiere si vopsele de mii de dolari si.....
eu zic ca masina e super bine facuta doar ca s-a lucrat pe o varianta cam slaba a masini. preturile sunt cam mari dar daca ar fi (sa dea Domnu) in dollari si poate sa poti lua masina asa cu kitul instalat din fabrica si eventual sa intre in rata ar fi super bestial.Mai ales ca ar trebui sa ai casco la asemenea preturi pt ca daca da vrun prost cu smangla pe la palm sau macar la suportul de palm cred ca iti bagi unghia in gat
.
Sper sa imi permit si yo pt ca e super marfaa.
uau am facut un mic calcul si mia dat ca toata lista aia face cam 13500 de euro\usd ceea ce inseamna ca cu bani astia pot sa imi mai cumpar 2 loganuri destul de bune preferance 1.4 deci preturile chiar sunt cam mari dar totusi sustin ca se merita pt ce rezulta (acum depinde si ce materiale folosesc ca de cred ca romani nostri nor sa comandee piese din germania facute calumea ci io sa le faca ei din plastice reciclate cum e facut si bordul
).
dydycom
23 May 2005, 17:59
cred ca ai trecut aceleasi optiuni de 2 sau 3 ori....
adica in lista sunt 2 tipuri de chipare a motorului...doar una se poate pune ...... si tot asa .deci mai refa calculul
Anakin
23 May 2005, 21:33
Mai baieti voi ati vazut masina aia?Ce au facut ei(in afara de motor si daca e adevarat ce zic ei,e ceva))se poate face cu costuri mult mai mici si poate mult mai frumos(depinde de gusturile fiecaruia).Praguri si spoilere se pot face de baietii care lucreaza in fibra mult mai frumoase decit alea,jenti si roti pe toate drumurile,evacuarea e de tot risul,cei de la borla sunt mult mai meseriasi,iar la interior ce e asa spectaculos?Niste plastice vopsite?Am vazut ca sunt deja unii forumisti care au facut asta inaintea lor(ex MrSymbol)iar despre volan,nu e mare lucru sa pui niste piele pe el.Per ansamblu arata un pic altfel masina,dar sunt si eu de parere ca ala nu e un lucru pro!Se poate si mai bine!
Cred ca preturile sunt in lei grei (scrie sus ca este inclus TVA; eu stiam ca mai intai schimbi in moneda nationala apoi adaugi TVA...) altfel nu se justifica
dydycom
24 May 2005, 00:02
preturile sunt in euro cu specificatia ca includ si tva
la interior scaunele sun tapitate destul de bine la fel si panza ai de pe usi fdesii eu unul tin la animale si nu vad rostul pielii in o masina de 6000 de oiro.
cand am pomenit de pro m-am referit la suspensii si eventual la motor desii pretul cutiei aleia mi se pare de-a dreptul ridicol. Am un post pe la tips&tricks in care se arata ce s-a gasit in un box din asta( o simpla rezistenta) de costa 200 euro.
sunt de acord ca elementele de estetica se pot realiza cu un cost de cel putin 3 ori mai mici, adica un eleron sa coste120 euro iarasi....parca am fii la AMG....si putem continua.As dori totusi sa revenim la topic.
Ok am vazut ce e cu AM cred ca se pot gasii si separat de la alte firme.Nu stiu daca ati citit revista dar ei pomenesc ceva de genul ca "firma X a PROIECTAT elementul cutare"
credeti ca amortizoarele se pot gasii si la preturi mai bune ( din astea reglabile)?
ARCURILE----astea nu stiu daca se pot gasii si separat.
Am auzit ca e o firma care decaleste arcurile le modifica lungime si le recaleste......bla bla bla....poate stiti ceva mai multe
andreic
28 May 2005, 23:40
Salut.
Si eu doresc sa schimb arcurile si amortizoarele pentru obtinerea unei mai bune stabilitati.
La Am de care vorbiti am fost si kitul de suspensie costa 500e cu tva.
Acum doresc sa va intreb, daca schimbam suspensia cu una mai tare nu se intampla nimic rau la masina, adica nu apar probleme la pivoti, bucsi,structura, etc. din aceasta cauza?? Intreb ca nu ma pricep si nu vreau sa stric altceva.
Motivul pentru care vreau sa schimb suspensia este ca masina nu se opreste la franare ci se duce taras mai mult decat ar trebui. Frana lucreaza f bine anvelopele sunt Vredestein(s-a mai imbunatatit ceva cu ele la franare).
thunder
29 May 2005, 00:45
Mei alea sunt preturi in euro ... adica 344 euroi iesirile pt. esapament
probabil e tot traseul ... ca doua tips-uri de toba la pretu ala e imposibil ... poate doar placate cu aur
andreic
29 May 2005, 16:21
thunder
Salut.
Am intrebat la AM si nu au decat toba finala. Nu au traseu de evacuare.
livoasca
29 May 2005, 20:04
QUOTE(andreic @ 28 May 2005, 23:40)
Salut.
Si eu doresc sa schimb arcurile si amortizoarele pentru obtinerea unei mai bune stabilitati.
La Am de care vorbiti am fost si kitul de suspensie costa 500e cu tva.
Acum doresc sa va intreb, daca schimbam suspensia cu una mai tare nu se intampla nimic rau la masina, adica nu apar probleme la pivoti, bucsi,structura, etc. din aceasta cauza?? Intreb ca nu ma pricep si nu vreau sa stric altceva.
Ca veni vorba: cum e cu GARANTIA daca iti pui kit de la AM ? O pierzi pe aia de la Dacia, o pierzi pe toata sau doar pe partea care a fost schimbata ? Aia de la AM iti dau garantie pe ce ai cumparat , nu ?
A intrebat cineva ?
andreic
31 May 2005, 15:46
Nu ma intereseaza garantia de la Dacia. Vreau doar sa stiu daca nu stric altceva la masina.
dydycom
13 Jun 2005, 19:55
bucsi pivoti si....cam ata, cel putin in Romania
zmorfolac
24 Jun 2005, 22:01
sal. "ete unu (adik eu) nou nout"
am un LGN la 2000km in 1 luna cat are, saracul e inca cu suzeta
stiti careva ,in Timisoara sau prin apropiere, unde pot sami fac rost de arcuri mai sportive pt el si suspensii? in principiu as vrea sa cobor masina cu
max 5cm, ca nu ii prea place cum sta la viraje
si daca stie careva unde ce si cum poate imi da si niste preturi aproximative.. cu tot cu montaj preferabil
thx
Alecs_TGA
24 Jun 2005, 22:22
era cineva pe la BURSA care aducea arcuri sport care coborau masina!! cauta pe acolo poate gasesti topicul!
zmorfolac
25 Jun 2005, 15:54
thx a lot. am gasit. cautarea dupa "arcuri" ...
doar ca e din bucale, da am neste prieteni prin buc si cand am bani le trimit sami cumpere
dydycom
27 Jul 2005, 00:54
pune si tu linkul te rog ca nu il gasesc
Wolfman
24 Aug 2005, 22:11
Pana la urma, ce garda la sol are golanul, ca n-am gasit nicaieri...
Mr.Symbol
27 Aug 2005, 16:59
O intrebare de necunoscator am si eu:
Ptr.coborarea masinii cu 3-4 cm e suficient sa schimb doar arcurile sau e necesara si schimbarea amortizoarelor?
Va multumesc.
dydycom
29 Aug 2005, 23:03
pt coborarea masinii...doar arcurile dar nu iti recomand ..deoarece amortizoarele de acum permit un balans foarte mare al masinii si astfel in loc sa obtii un rezultat mai bun vei ajunge sa iti lovesti scutul si nu mult mai tarziu sa ramai si fara baie.
Orice modificare a centrului de greutate al masinii trebuie facuta luand in calcul avataje si dezavantaje...in cazul schimbarii numai a arcurilor ai numai dezavantaje, masura necesita a fi completata si de schimbarea amortizoarelor, ev cu unele cu gaz, care sa nu permita un balans prea mare sau aproape de loc...masura recomandata celor cu pietre la rinichi... pentru ca veti simti orice denivelare
uitati aici ceva arcuri mai scurte
http://www.pitstoptuning.ro/
Mr.Symbol
30 Aug 2005, 14:02
Merci "dydycom"...speram sa scap si eu mai ieftin doar cu arcurile dar asa...m-ai pus pe ganduri...
Daca e cineva care si-a coborat masina il rog sa posteze aici sa ne dea si noua detalii...preturi...magazine...etc....10x
dydycom
6 Sep 2005, 23:02
din cate stiuun amortizor e undeva in jur de 100E iar arcurile...nu inteleg daca KIT-ul e150E sau un arc sau doar pt fata/spate
Mr.Symbol
8 Sep 2005, 17:04
Eu am trimis un mail acum cateva zile la magazinu"Heba" dar vad ca inca nu mi-au raspuns...vroiam sa stiu niste preturi....cine e din Buc. si are drum pe acolo...poate ne spune si noua niste preturi...
multumesc
razvant
8 Sep 2005, 20:25
Eu am schimbat arcurile cu unele mai scurte cu 35mm. luate de la Pit stop tunning.Pretul a fost de aprox 5 mil. Rezultatele: stabilitate mai buna in viraje , scade dramatic distanta de frinare la aproape jumatate din cea initiala mai ales ca am schimbat si Montanele cu Lassa 205\60\15. Da ,intradevar sr simt cam toate denivelarile,de aceea este foarte utila inlocuirea amortizoarelor pe fata.Eu nu am gasit nicaieri amortizoare sport sau cele reglabile Koni. Cei de la Heba sunt niste ignoranti, iar cei de unde am luat amortizoarele spun ca deocamdata nu pot aduce Koni.Partea haioasa este ca nimeni nu stie ce fel de amortizoare are Loganul asa ca nu sti ce sa ceri!!!!!!
razvant, daca scade dramatic distanta de franare la jumatate inseamna ca Loganul tau franeaza mai bine ca un Porsche!
razvant
11 Sep 2005, 21:22
QUOTE(Sony @ 9 Sep 2005, 15:19)
razvant, daca scade dramatic distanta de franare la jumatate inseamna ca Loganul tau franeaza mai bine ca un Porsche!
Fara misto! Nu mai scrisnesc cauciucurile si masina chiar se opreste ,nu se mai duce sanie. Consider ca in afara de look este o investitie pt siguranta in trafic. Daca nu ai bani de arcuri ,atunci gaseste alte anvelope. Montanele sunt doar pt cei care vor sa plece cu zgomot de la stop !
Alecs_TGA
12 Sep 2005, 23:57
poti sa pui si u o poza cu masina asa mai lasata si una cu ea inainte??
se vad cei 35mm???
razvant
13 Sep 2005, 17:04
QUOTE(Alecs_TGA @ 12 Sep 2005, 23:57)
poti sa pui si u o poza cu masina asa mai lasata si una cu ea inainte??
se vad cei 35mm???
Cei 35 mm se vad daca pui doua Loganuri unul linga altul. Eu unul m-am obisnuit acum cu ea asa ca nu mai observ diferenta. imediat dupa ce le-am montat unul din mecanicii din service se intreba : ce are loganul asta de e lasat?
Mr.Symbol
13 Sep 2005, 17:07
Le-ai schimbat la un service autorizat Dacia sau...?
Flores
13 Sep 2005, 17:20
QUOTE(razvant @ 13 Sep 2005, 17:04)
Cei 35 mm se vad daca pui doua Loganuri unul linga altul. Eu unul m-am obisnuit acum cu ea asa ca nu mai observ diferenta. imediat dupa ce le-am montat unul din mecanicii din service se intreba : ce are loganul asta de e lasat?
Poze cand pui?
razvant
14 Sep 2005, 21:46
QUOTE(Flores @ 13 Sep 2005, 17:20)
Da , montatul arcurilor a fost facut intr-un service autorizat.O sa pun si niste poze cu masina mea, dar sa nu mai ploua ca sa o pot spala, altfel mi-e jena sa o pun pe forum!
razvant
18 Sep 2005, 16:23
Iata pozele. Scuze pentru jegul de pe masina. Am pus si un reper pentru garda. E posibil sa fi pierdut 1 cm prin schimbarea anvelopelor, care au fost mai mari fata de Montane
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.