Lostboy
13 May 2010, 18:32
Am spălat azi mașina și în timp ce așteptam vine un spălător și-mi zice: Dar și mașina dvs. a suferit în urma grindinii de aseară. Mă uit și observ capota ”ciuruită”. După care mă uit și pe plafon - sunt câteva urme și acolo dacă privești dintr-un anumit unghi. La fel și în cazul capotei portbagajului.
Capota se va înlocui sigur (sunt 40 de lovituri aproximativ), dar nu știu ce se va întâmpla cu plafonul și capota portbagajului (4-6 lovituri fiecare).
Aveți vreo idee? A fost cineva în situația asta până acum? Ce s-a schimbat și ce s-a reparat și cu ce rezultate?
ms frumos
Depinde cat e de afectat plafonul si capota spate. Cert e ca daca vrei sa repari, de chit nu scapi. Va ramane sa cantaresti daca merita, mai ales daca urmele sunt greu vizibile.
Ce se inlocuieste, da e ok.
Chiar asa de periculoasa a fost grindina? Alte masini din zona au mai fost afectate?
Lostboy
13 May 2010, 18:47
Destul de puternică. Ideea este că dacă nu spălam mașina, nu observam. Am verificat toate conservele (a se citi loganurile) din parcare și toate cu excepția a 2 mașini care nu au fost în localitate
au fost afectate. Am verificat și un opel astra din 1993 și un golf 2 mai ”căzut” decât pegas-ul meu din copilărie și nu au nimic. Bine, atunci încă se mai puteau numi mașini. La plafon nu ar fi așa rău. Dacă tot apelez la casco ( nu am franșiză la prima daună), mă gândeam să schimb și capota spate. La plafon îmi fac mai multe griji. Nu știu ce să fac. Să-l las așa sau să risc să-mi crape chitul ulterior de la stat în soare.
Pai nu stiu daca iti dau "inlocuire" pt capota spate..., poate nici pt cea din fata.
Decat chit pe masina si o alta vopsea, mai bine o lasi asa.
mariuscond
13 May 2010, 18:52
Eu am lasat-o asa ciuruita din 2007 decit sa o chituiesc. De atunci m-a mai prins grindina anual (nu asa tare). Capota motor este cea mai afectata si la mine. Consider ca nu merita efortul, cel putin la conditiile din Romania/Bucuresti. Sa repar usile de ex., dupa care ma duc la supermarket si imi "fote" un meltean o usa in usa mea... mi-o indoaie la loc. Se mai aseaza "maimutele" cu curu' sprijinit pe capota, ca deh... nu "e" bipede, etc.
Daca vrei sa o ai ca noua si vrei sa o bibilesti... acu' te doare sufletu' ca o vezi ciuruita si dupa ce o faci "frumoasa" tre' sa stai linga ea sa o pazesti.
Eu zic ca merita tot deranjul cu reparatul/schimbatul daca e afectata tare.
Greu de luat o decizie, dar daca te macina chestia asta... go for it!
nu ma mira deloc ca s-a indoit tabla la logan si altele nu!
nu imi vine sa cred cat de firava e!
am lufturi peste tot pe masina...pe usi ...pe aripi!
dar nu ai ce face...tot aici se va ajunge pana la urma chiar daca o repari!
eu nu mai pun la suflet..imi fac rau mie!
Lostboy
13 May 2010, 19:12
A mai trecut ”prin” grindină, dar a scăpat de fiecare dată. De data asta însă....
daciafan
13 May 2010, 19:45
m-a prins si pe mine grindina de vreo 5 ori pana acum insa deocamdata am avut noroc
la o grindina serioasa sigur ma aleg cu o masina facuta zob
in ultimii 3 ani am vazut mai multe caderi de grindina decat in cei 30 de ani traiti anterior
djasu82
13 May 2010, 20:08
chitu de fibra nu mai crapa daca se da fata de chitul normal .
Asta e masina romanului deci nu se compara cu nimic strain pacat daca iti i-a pielea dupa tine sa-ti cumperi un logan si sa auzi ca din cauza grindinei a fost ciuruit .
C@talin
13 May 2010, 21:46
vine furtuna bre fugi,in bucuresti rupe.ascunde masina.
bygy007
13 May 2010, 22:59
nu am vazut grindina
C@talin
13 May 2010, 23:10
il asteapta pe lostboy sa o scoata din parcare
Lostboy
14 May 2010, 07:44
Mă duc azi la casco. Să vedem ce iese.
@C@talin - trimit cu fan curier.
si aici am avut grindina, se plangea un vechin ca avea 2-3 infundaturi minore la Logan, Matizul meu parcat langa nu avea nimic, m-am uitat din toate unghiurile pe plafon
Lostboy
14 May 2010, 08:13
Din câte mașini am vizionat ieri, doar la loganuri și câteva berline 1310 am văzut să fie afectate.
tribunul
14 May 2010, 08:27
Nu-ti da nimeni inlocuire, doar vopsire. Ca sa vopsesti 3 elemente, capota, plafon, portbagaj, intr-un service autorizat cred ca te duce la 2000 lei.
Lostboy
14 May 2010, 08:34
Cam asta e buba. La plafon și portbagaj nu ar fi mare lucru, dar la capota motor o să-mi umple de chit și după 2-3 luni de vară o să erupă ca și coșurile unui adolescent.
tribunul
14 May 2010, 08:39
Nu ai de ce sa-ti faci griji, daca e un service cat de cat ok iti face treaba buna, nu-i asa de mult de umplut cu chit.
Lostboy
14 May 2010, 08:56
Ms. frumos de sfaturi și încurajări, dar istoria reparațiilor efectuate de service-urile Dacia mi-a indus un sentiment de .... lipsă de încredere.
Ca o curiozitate: sunt persoane pe aici care au fost nevoite să revopseacă capota motor (sau orice alt reper care să implice aplicare chit) într-un service Dacia? Cu ce rezultate?
ms
v.liviu
14 May 2010, 09:32
Mi s-a vopsit capota fata acum aproximativ un an jumate din cauza unor pietricele in service-ul Dacia Auto Europa din Timisoara. Nicio problema pana acum, este ca noua.
tribunul
14 May 2010, 09:40
eu l-am pus pe vopsitor sa-mi dea mai multe straturi de lac, si acum capota portbagajului a devenit mai grea, se simte la mana. Am zis sa fie lac mai mult sa am de unde slefui.
Lostboy
14 May 2010, 09:41
QUOTE(v.liviu @ 14 May 2010, 09:32)
Mi s-a vopsit capota fata acum aproximativ un an jumate din cauza unor pietricele in service-ul Dacia Auto Europa din Timisoara. Nicio problema pana acum, este ca noua.
ms frumos
QUOTE(tribunul @ 14 May 2010, 09:40)
eu l-am pus pe vopsitor sa-mi dea mai multe straturi de lac, si acum capota portbagajului a devenit mai grea, se simte la mana. Am zis sa fie lac mai mult sa am de unde slefui.
14 May 2010, 12:37:Peste ceva timp mă duc la asigurator. Dar, până atunci, am auzit de un caz similar iar asiguratorul în cauză îi cere proprietarului auto o ”adeverință”
de la primărie că a fost grindină la data declarată. Este prima oară când aud de așa ceva și vă rog să confirmați/infirmați dacă primăria poate emite un astfel de act și cine are obligația de a obține un astfel de act.
ms
Jack Daniel's
14 May 2010, 12:42
QUOTE(Lostboy @ 13 May 2010, 19:32)
Am spălat azi mașina și în timp ce așteptam vine un spălător și-mi zice: Dar și mașina dvs. a suferit în urma grindinii de aseară. Mă uit și observ capota ”ciuruită”. După care mă uit și pe plafon - sunt câteva urme și acolo dacă privești dintr-un anumit unghi. La fel și în cazul capotei portbagajului.
Capota se va înlocui sigur (sunt 40 de lovituri aproximativ), dar nu știu ce se va întâmpla cu plafonul și capota portbagajului (4-6 lovituri fiecare).
Aveți vreo idee? A fost cineva în situația asta până acum? Ce s-a schimbat și ce s-a reparat și cu ce rezultate?
ms frumos
Se vopseste tot, nu se inlocuieste nimic, aia cu adeverinta e probabil pentru a putea descuraja reclamatiile false.
tribunul
14 May 2010, 12:52
QUOTE(Lostboy @ 14 May 2010, 10:41)
Peste ceva timp mă duc la asigurator. Dar, până atunci, am auzit de un caz similar iar asiguratorul în cauză îi cere proprietarului auto o ”adeverință”
de la primărie că a fost grindină la data declarată. Este prima oară când aud de așa ceva și vă rog să confirmați/infirmați dacă primăria poate emite un astfel de act și cine are obligația de a obține un astfel de act.
ms
Te duci la asigurator si-i zici ca asa ai gasit-o, nu stii ce s-a intamplat.
Eu am avut probleme asemanatoare cu a ta, dar cu castanele, o parcam sub castani, cand mi-am dat seama deja era prea tarziu.
Lostboy
14 May 2010, 15:11
Am fost la asigurator. Luni fac constatarea și au chemat o firmă din Timișoara care scoate astfel de lovituri. Să vedem ce iese. Am fost și la dealer (are și service): au un parc auto de 80-90 de mașini format în marea majoritate din logan și sandero, dar au și duster, fluence, megane 3, clio. Erau ”varză” toate. Au venit de la Mioveni niște tipi, au filmat și urmează să ia o decizie. Probabil le vor repara și repune în vânzare.
La partea cu ”actul” doveditor, au ei un articol din ziar, să nu mă mai pună pe drumuri.
Firma menționată mai sus este din Timișoara. Sper să fie ok.
Eu tot sper să-mi schimbe capota motor. Am întâlnit azi cazuri care le-a fost acceptată schimbarea capotei (cea mai avariată).
zanzie
14 May 2010, 17:10
QUOTE(tribunul @ 14 May 2010, 12:52)
Eu am avut probleme asemanatoare cu a ta, dar cu castanele, o parcam sub castani
Idem. A mea e ciuruita de castane. Oricum asa o las.
bv-08-fgm
14 May 2010, 17:42
doamne deci o singura intrebare voi cu ce va ocupati?
deci in cazul in care nu stiau(cei care ziceau ca chitul crapa)la gaurele alea mici facute de grindina daca stii sa il aplici chitul nu va crapa.
am mai vazut logan facut la fel din cauza la grindina lam reparat acu 2 ani si credema ca arata ca nou fara sa crape chitu.
doar ca la fel cum au zis si altii te sfatuiesc so lasi asa deeoarece e logan nu merita sa investesti in tabla ca la a doua grindina e la fel
)
bobo77
14 May 2010, 21:30
Voiam sa-ti zic lostboy ca imi pare rau pentru masina ta si celorlati care vor sa insinueze ca doar in gama dacia apar astfel de probleme (asta nu inseamna ca tabla si vopseaua sunt de calitate buna) se inseala amarnic, am trei colegi care au fost in concediu la munte impreuna si ia prins grindina, masinile fiind facute ciur si ma refer la kia ceed, pasat si cielo.Deci se poate si la case mai mari.
Lostboy
15 May 2010, 08:55
Ms. bobo. M-a mai ”prins” o grindină în trafic, veneam de la iarbă verde. Eram 6 mașini, am tras pe dreapta pt. că nu vedeam nimic în față. Dar nu a fost așa de rău.
Fază tare: avem un lăstun în parcare - n-are nici pe dreaq. Și totuși cred că trabantul ar fi avut mult de suferit.
EUGEN2008
15 May 2010, 23:31
du-te cu incredere la reprezentanta , se lucreaza cu materiale destul de bune si ai si garantie un an de zile la lucrare . Iti recomand pastrarea capotelor caci o inlocuire aduce cu ea elemente mai proaste care nu au aplicate tratamentele anticorozive din uzina , ma refer la partea interioara a capotei , cea noua precis va rugini pe la imbinari mai repede decat cea veche. Nici in privinta chitului nu-ti fa griji , am un logan din dauna totala care avea o cuta de 20 cm pe pavilion in dreptul stalpului central , l-am indreptat si chituit si de 3 ani e in stare perfecta. La reprezentanta nu se lucreaza cu chit "ceresit" ca in spatele blocului. Bafta la reparatie ca de aia ai casco , nu te mai lua dupa sfaturile celor care "nu investesc" , ca daca nu voiai sa investesti atunci nu mai plateai 3-400 de euro pe an la casco fara franciza.
Sunt de acord cu Eugen, doar că recomand să mergi în service serios pt. a-ți rezolva problema. Eu am avut un accident cu Solenza (mi-a ieșit unu' cu o Berlină Break în față de pe o străduță cu cedează, din spatele unui autobuz, și l-am pocnit la vreo 40 la oră) și am avut partea stângă un pic boțită (aripă, far, bară, capotă și alte elemente de deformare). Am fost cu mașina la Meridian și băieții nu că au vopsit-o, au gazat-o doar cu un pic de bază, apoi au dat cu ceva lac peste.
Concluzia - MERGI LA UN SERVICE BUN dacă ai de gând să execuți operațiuni care implică vopsitorie asupra mașinii tale.
bobo77
20 May 2010, 21:32
Lostboy cum a ramas pina la urma, a mers pe casco?
C@talin
20 May 2010, 21:49
amers cascocu el pana lapoarta si ia zis papa
george_scala_2004
21 May 2010, 07:32
fiindca topicul se refera la grindina ia uitati
aici si
aici...
Lostboy
21 May 2010, 08:16
Am făcut dosarul și aștept să mă sune inspectorul de daune. Mi-a făcut poze la frigider și urmează să mă duc în service. Oricum, am fost destul de ocupat zilele astea.
Vă țin la curent.
Ms. de ajutor și sfaturi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.