Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Logan 1.4
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3
johny_bravo006
Salutate tuturor ! Vreau sa imi iau un logan 1.4 smile.gif si doresc pareri ale posesorilor de Lgn ,ce probleme ati avut ,daca sunteti multumiti de masina...aaa si piesele am auzit ca ar fi mai scumpe decat la un opel astra...sunt chiar asa de exagerat de scumpe? Spuneti-mi avantajele si dezavantajele si problemele care le-ati avut si cati km are.
JJY
QUOTE(johny_bravo006 @ 17 May 2010, 17:31)
...aaa si piesele am auzit ca ar fi mai scumpe decat la un opel astra...
*


asta ti-a zis un posesor de astra,nu? sau unul care le are pe amindoua, ca sa poata face diferenta? radmasa.gif
johny_bravo006
Mi-au spus mai multi posesori de ambele...
hash
1.6 2005, 51000 km, 5 ani; schimbat:
- bielete (capete bara) rupte la 40000 (drumuri forestiere prea multe pe langa Olt si Cheile Rasnoavei)
- becuri faruri (din cauza de faza scurta), unu' la 30000 si altu' acu'
- kit distributie (la 4 ani)
- kit ambreiaj (la 50000)
- sonda mers inapoi (la 40000)
- termostatul sonda de apa (idem)
- bujii (de vreo 3 ori, cam dupa 15000km )
- placute de frana (o data)
- un tambur pe spate (din cauza de prostie proprie, pe la vreo 30000)
- ulei si filtre la fiecare 7000 (o data pe an)
- lichid racire si lichid frana (la 4 ani)
- reparat mecanism clapeta recirculare
- brate stergatoare (pe garantie, sarise vopseaua, deh, UAMT, o data)
- huse (o data)
- revopsit spoiler (prostie proprie, zgariat vitejeste in bordura)
- facut inca o cheie (de kiki, de fapt nu-mi trebuia)
- pus alarma (de la inceput)

in rest benzina, cam 8l la suta, viteza medie 35km/h, parcurs 10000 pe an, juma' urban, juma' afara.

cam asta e relatia mea cu service-urile autorizate Dacia si peco-urile in 5 ani.

per global - o masina ieftin de intretinut.
johny_bravo006
hash cat te-au costat distributia si ambreiajul?
b6ae23
Sa iti iei ce vrei tu. In ce masina te simti bine.

Eu am logan si vecinu opel.
Dupa 2 ani si drumuri similare per total a costat mai mult ce a cazut /schimbat pe a lui chiar daca piesele la masina lui sunt mai ieftine.
Confortul e mai mare la el dar si taxele de Rar, de casco, de consum in general.

Ii place sa imi arate ce buna e masina lui, care are incalzire in scaune, ca se infige la drum. Eu ii spun de costuri. Amandoi avem cu ce ne lauda.

Tu gandeste-te unde te simti mai bine si cat vrei sa dai pentru cati km faci.
Alegere usoara.



bobo77
Masina care vrei sa o iei, va fi noua sau sh?
BZN
Depinde ce vrei de la ea. Eu nu as cumpara 1,4 nici batut.
C@talin
QUOTE(JJY @ 17 May 2010, 18:40)
asta ti-a zis un posesor de astra,nu? sau unul care le are pe amindoua, ca sa poata face diferenta?  radmasa.gif
*



credeamca numai io cunosc dastia cu astre. radmasa.gif
crising
Piesele de origine la Logan sunt mai scumpe decat piesele non name pentru Opel Astra. Piese de origine Logan vs. piese de origine Astra sunt mai ieftine la Logan chiar si la dealer. Acum depinde de tine cum vrei sa-ti intretii masina.
Florin_Matei
Eu am din 2005 Logan 1,4 Ambiance,cu 56.000 km parcursi.
Pana in prezent.am schimbat la fiecare 10.000 km uleiul de motor si filtrul de ulei.
Filtrul de aer l-am schimbat de 2 ori.
Am cumparat saptamina trecuta set bujii,set placute frana,filtru aer ,set de distributie,pe care le voi schimba in concediu la vara.


johny_bravo006
Masina o iau sh ca de noua nu am bani
71doru
Cauta una cu km cat mai putini daca tot te-ai gandit la Logan, pt. ca piesele nu sunt tocmai ieftine nici la Logan nici la alte marci. Avantajul la Logan este acela de a putea gasii la un pret redus o masina cu putini km la care sigur vei avea mai putine probleme decat la o nemtoaica trecuta de 140000km.
hash
QUOTE(johny_bravo006 @ 17 May 2010, 21:50)
hash cat te-au costat distributia si ambreiajul?
*



Distributia vreo 600-800 de lei anul trecut, ambreiajul vreo 900. S-au inlocuit toate piesele din kit, cu piese de origine, la reprezentanta.

Distributia se face la 60000 sau 4 ani, ambreiajul la cat de repede il uzezi, nu te gandi ca sunt cheltuieli capitale, insa daca iei un SH, va trebui sa dai banii astia. Mai considera sa schimbi si lichidul de frana si sa cureti instalatia de AC, pe langa placute, bujii, ulei si filtre.

C@talin
io m dat 3mil pe distributie s imanopera, cand am schimbato la 1.4 acum 1 an si ceva ,fara pompa de apa.aia maiera1 mil deci 4mil cu totu.
marksman
QUOTE(johny_bravo006 @ 17 May 2010, 17:31)
Salutate tuturor ! Vreau sa imi iau un logan 1.4  smile.gif  si doresc pareri ale posesorilor de Lgn ,ce probleme ati avut ,daca sunteti multumiti de masina...aaa si piesele am auzit ca ar fi mai scumpe decat la un opel astra...sunt chiar asa de exagerat de scumpe? Spuneti-mi avantajele si dezavantajele si problemele care le-ati avut si cati km are.
*



1.4 e bun daca nu mergi cu viteza. Taxe mici (RCA, impozit). In depasiri te rogi de el daca nu vii lansat. Sa nu uiti sa opresti A/C in depasiri.
Eu am pus numai piese de origine, cumparate din reprezentanta (deh, a fost masina firmei, in leasing, puteam deconta pe atunci). Per total am iesit cu toate reviziile si piesele schimbate mai lejer decat un prieten care are Audi si baga ulei Aral o data la cateva luni si filtre "pe compatibile, ca e mai ieftine".

QUOTE(b6ae23 @ 17 May 2010, 21:13)
Sa iti iei ce vrei tu. In ce masina te simti bine.

Eu am logan si vecinu opel.
Dupa 2 ani si drumuri similare per total a costat mai mult ce a cazut /schimbat pe a lui chiar daca piesele la masina lui sunt mai ieftine.
Confortul e mai mare la el dar si taxele de Rar, de casco, de consum in general.

La Logan se vede din prima ca e facut "low cost". Acum nu mai merita sa iei unul nou, ca la banii aia poti sa iei alta masina.

QUOTE(b6ae23 @ 17 May 2010, 21:13)
Ii place sa imi arate ce buna e masina lui, care are incalzire in scaune, ca se infige la drum. Eu ii spun de costuri. Amandoi avem cu ce ne lauda.

Tu gandeste-te  unde te simti mai bine si cat vrei sa dai pentru cati km faci.
Alegere usoara.
*


Si mie imi place moaca alora care imi spun ca ei au incalzire in scaune, apoi le spun ca si eu am, nu ma cred si le arat biggrin.gif Bonus e cand vad ca am si spalatoare de faruri, deschidere electrica la por'bagaj, CD changer cu mp3 si satelit de comanda la volan.


QUOTE(BZN @ 17 May 2010, 21:54)
Depinde ce vrei de la ea. Eu nu as cumpara 1,4 nici batut.
*


Dupa ce am condus un Logan 1.6 16v si un Accent cu 1.5 CRDI si 110 CP nici eu nu as mai lua un 1.4
george_scala_2004
salut,

sint citeva anunturi la bursa cu logane, unele foarte aratoase.
johny_bravo006
Va multumesc pentru mesaje ,dar cred ca o sa caut o Solenza...imi place mai mult interiorul si exteriorul si este mai aerodinamica.
OFF TOPIC
slider2
treaba ta, dar sa fii constient ca solenza este sub logan, aproape din orice punct de vedere. chiar sunt curios de unde iti dai tu seama ca este mai aerodinamica, si ce relevanta are...
bobo77
Este sub logan la toate mai putin la consum...
Este alegerea ta dar si eu sunt de parere ca gresesti.
IRONICK
QUOTE(johny_bravo006 @ 19 May 2010, 21:13)
Va multumesc pentru mesaje ,dar cred ca o sa caut o Solenza...imi place mai mult interiorul si exteriorul si este mai aerodinamica. OFF TOPIC
*
Sigur, aerodinamica ca un bolovan. Nu mai asculta sfaturile mecanicilor de la coltul strazii.
$$ilvviu
Eu ti-as recomanda Logan.
Pentru a-ti face o idee despre preturi intra pe www.autokarma.ro
aditã
tot la solenza se ajunge?iti place mai mult interiorul??? wacko.gif blink.gif

19 May 2010, 21:36:
eu cred ca nu aveai bani de logan..si de fapt aveai in gand solenza!ai vrut doar sa te spargi in figuri ca vrei tu logan! blush.gif radmasa.gif
marksman
Sigur ca Solenza e mai buna. Atat de buna incat cei de la dealer mi-au zis ca n-o sa se mai fabrice dupa ce incepe sa se vanda Loganul.
Dar au fost unii care au inteles un pic altfel mesajul, ca altfel nu-mi explic de ce se vindeau la suprapret. E o masina rara, ca n-am mai prea vazut multe in ultima vreme.

Daca nu ai bani de Logan, cumpara o Solenza. Dar nu incepe cu povestile de la coltul blocului. Asa cum zicea si bobo77, consumul (si as adauga eu si stabilitatea in curbe) e punctul slab al Loganului. In rest, n-as schimba cotetzul din dotare (edit: ala pe benzina) cu doua Solenze.

Just my $ 0.02
iulian'71
Din cate am inteles vrei un SH, ei atunci mai bine un ambition de 1.6 la preturi dela 3500-4800euro cu 40k-80k si ai de toate de la ABS si A/C la geamuri si oglinzi electrice. Iar ca sa-l distrugi trebuie sa circuli pe drumurile lui hash adica in padure(fina-miu cu loganul in scoala de soferi si aproape 200k nu a schimbat decat cauciucuri si bieletele de directie si alea in garantie). Ca si consum in utilizare cotidiana 1.6 nu este mai mancacios decat 1.4 unde mai pui ca vara cu A/C-ul mai ai vlaga. Piesele sunt dupa toate buzunarele: placute de frana 40lei, bielete de directie de la 90lei, filtru de aer 20lei, etc.
Buna si ideea cu solenza dar deja majoritatea au inceput sa se corodeze iar pretul e cu 1000euro mai mic si in plus nu se mai fabrica de peste 5ani garda la sol e mica si stiu asta findca am avut supernova care era cam tot aia.
Singurul inconvenient la varianta propusa de mine ar fi RCA-ul mai scump cu 20-50lei functie de asigurator (eu dupa 3ani la Alianz-Tiriac am plecat la Generali).
slider2
la 4800euro deja poti sa ai pretenti de 1.6 16v....
iulian'71
Si asta este adevarat, dar din cate se poate citi nu prea vrea sa investeasca mult si preturile sunt de pe Autovit si ce am vazut duminica in targ la Bacau. Stii care mai e faza? Eu cat am avut Loganul nu am schmbat decat Contactul de pe cutie pentru mers inapoi si am facut cu el 49k in 3.5ani, insa de 3 saptamani schimb placute si bielete pe la prieteni, fiindca de aici mai stiu preturi.
slider2
eu nu vorbesc de targ vitan si alte chestii. colegul nostru drmke a luat acum cateva luni un logan ph1 1.6 16v din 2006, 30.000km si a dat pe el 5200euro. deci cu 4800euro sigur gasesti unul cu in jur de 60.000km, care nu sunt deloc km multi.
iulian'71
In februarie am fost cu un prieten la Pitesti si a luat un ambition din martie 2005 cu 46k de la primul propietar cu 3900euro la care am schimbat placutele si bieletele sambata (are 53k acum). In rest nu-i poti reprosa nimic masinii.
slider2
si eu sunt de aceeasi parere. loganul mai ales la mana a doua este o alternativa foarte buna pentru cei cu buget mai redus.
iulian'71
Sfatul pe care il dau eu e ca decat un 1.4 full dar puturos mai bine mai pui 2-300euro si ei un 1.6 full dar multumitor in performante.
slider2
total de acord. oricum 1.4 full inseamna fara abs, jante si geamuri electrice spate. ultimele 2 nu sunt chiar importante, dar abs-ul...
mikey_gtx
Eu sunt multumit de loganul din semnatura. A fost ieftin la cumparare => fara AC, fara servodirectie, fara sonorizare, fara proiectoare de ceata, fara geamuri electrice, fara... si lista continua. Cu toate astea, simt doar lipsa AC si servo. Cu sonorizarea am rezolvat singur biggrin.gif.
Daca stii ca ai drumuri mai multe pe autostrada sau prin strainatate pe autostrazi, ia un 1.6 sau 1.6 16v, desi, poate e mai rentabil un diesel in cazul in care faci peste 20 000 km pe an. Daca stai mai mult prin oras sau, ce stiu, nu ai autostrada in zona ta, merge si 1.4, presupunand ca mergi cu viteza legala, sau cu cel mult 10 km/h peste limita. Depinde foarte mult de nevoile tale.
Iti recomand sa alegi un logan cat mai dotat ca sa ai mai putin de adaugat dupa cumparare laugh.gif.
Ca si costuri, loganul castiga in comparatie cu strainezele. A, ca unu' cu golf 3 cu 200 000 la bord alege componente care se potrivesc de la noname-uri, e cu totul altceva. Asa si pt logan gasesti turcisme si chinezisme ce rezista dupa montare vreo 2 luni, la preturi mici.
Am condus si un logan 1.4 cu AC si intr-adevar e cam lenes. In depasiri dezactivezi AC, ii dai turatie si te-ai dus.

Nu vad intr-o solenza o optiune viabila. Dpdv al sigurantei, al dotarilor posibile, al volumului din habitaclu si din portbagaj castiga loganul. La consum (e mai usoara) si stabilitate (garda la sol mai mica) castiga solenza.

A, da. Uzura nucii schimbatorului si a volanuli reflecta destul de bine kilometrajul real al masinii. Daca volanul arata aproape nou, cu cateva urme vizibile, masina are undeva pe langa 30 000km. Daca se simte ca sunt putin cam netede volanul si schimbatorul, are pe la 60 000. Cand volanul si nuca sunt lucioase, e clar, are pe la 100 000 sau mai mult. Am mentionat asta pt ca am un amic ce a mers pe incredere si cand am dat jos tabloul de bord, am vazut ca a fost umblat la eeprom...

Bafta in cautarea ta!
slider2
si de abs nu duci lispa?? blink.gif

ca sa faci depasire cu ac pornit bagi acceleratia in podea si se dezactiveaza singur...
BZN
Daca merge potolit n-are nevoie. Eu as resimti mult mai acut lipsa puterii...
1,4 ? Niciodata!
mikey_gtx
QUOTE(slider2 @ 26 May 2010, 23:43)
si de abs nu duci lispa??  blink.gif

ca sa faci depasire cu ac pornit bagi acceleratia in podea si se dezactiveaza singur...
*


da, scuze, am uitat de abs. slap.gif bine ca mi-ai amintit. pacat ca nu montau abs standard in 2006.
nu stiam ca in pozitia "pedal to the metal" se dezactiveaza. intrebare.gif

am condus si symbol chel din asta nou cu motor 1.2 16V. ce pot sa zic decat... loganu' 1.4 chiar merge comparativ cu symbolu'. si symbolul e mai usor cu vreo 100kg.

Edit: pardon, 200kg, conform renault.ro si dacia.ro. symbol are 904kg si logan (e drept, ph2) 1105kg.
diferenta dintre motoare e (evident) cilindreea, numarul de valve, 5Nm si punctul de cuplu maxim (4250rpm 1.2 16V si 3000rpm 1.4)

nu reusesc sa inteleg de ce loganul fuge mai bine decat symbol. o fi avut mai multa apa in benzina decat mine.
george_scala_2004
QUOTE(slider2 @ 26 May 2010, 22:19)
si eu sunt de aceeasi parere. loganul mai ales la mana a doua este o alternativa foarte buna pentru cei cu buget mai redus.
*



asta cam asa este. numai cu conditia ca acea masina sa fi fost intretinuta corespunzator, sa nu i se fi dat kilometrajul peste cap, sa nu fi fost minarita, cum se spune icon_mrgreen.gif

pe mine m-au impresionat clio-urile de 1.4 16 v de la bursa. merita o privire. si mai era un logan, userul miria parca il vindea.
slider2
miria mi se pare ca l-a vandut... nu mai stiu sigur.

clio 1.4 16v e foarte ok, dar nu este foarte spatios, e o masina buna de oras. acelasi lucru se intampla si in cazul symbolului. degeaba ai portbagaul ala mare, daca in interior e inghesuit. are un tovaras de al meu logan masina personala si symbol masina de serviciu. s-a intamplat de cateva ori sa ne urcam imediat dintr-unul in altul. daca te urci in logan dupa ce ai fost cu symbolul zici ca te-ai urcat in cine stie ce limuzina, asa ti se pare de spatioasa...
iulian'71
De ABS poti avea nevoie doar o singura data si atunci sa nu-l ai. Iar in legatura cu A/C-ul un prieten total absorbit de blonda pieptoasa de la vanzari a luat un preferance verde cameleon, cu garantie extinsa, cu presuri, huse si sorturi care faceau adunate mai mult decat laureatul fara vopsea metalizata. Explicatia lui la nevasta si prieteni a fost ca sunt doar 2 luni de vara, iar replica mea "aprilie si octombrie ca intre ele ori e canicula ori e ger" asta ca sa-l scot cica. Macar de era si naturala blonda.
C@talin
daaa pai deja incepe sa fie canicula acuma.sa vezi mai lavara peste 40 grade. biggrin.gif
iulian'71
Din mai 2006 de cand a luat masina e in a 4 vara "racoroasa".
tonicelli
slider2 da-mi voie sa te contrazic wink.gif
A fost o serie ca cea din semnatura care avea ce ai enumerat tu (mai putin jante aliaj)
Si on topic - 53000 km, nu am schimbat nici un bec, 4 ani si o luna are masina, urmeaza acum distributia smile.gif
Si cum au spus si altii, intradevar este cam lenesa dar te obisnuiesti
slider2
stai linistit ca stiu de varianta laureate plus, numai ca nu gasesti, este foarte rara. si daca nu ma insel aceasta a aparut prin 2006...
iulian'71
Tonicelli nici eu nu am schimbat la mine dar la altii si prin telefon pe ce din stanga.
Laureate plus a aparut in ianuarie 2006 si era un fel de ambition de 1.4 fara jante.
C@talin
QUOTE(tonicelli @ 27 May 2010, 21:04)
slider2 da-mi voie sa te contrazic wink.gif
A fost o serie ca cea din semnatura care avea ce ai enumerat tu (mai putin jante aliaj)
Si on topic - 53000 km, nu am schimbat nici un bec, 4 ani si o luna are masina, urmeaza acum distributia smile.gif
Si cum au spus si altii, intradevar este cam lenesa dar te obisnuiesti
*


io inca am aia de becuri originala sigilata.nici macar un far nu sa ars happy.gif
slider2
QUOTE(iulian'71 @ 27 May 2010, 20:51)
Laureate plus a aparut in ianuarie 2006 si era un fel de ambition de 1.4 fara jante.
*



jantele erau optionale
iulian'71
Asta stiam, ca si vopseaua metalizata.
bobo77
Si geamurile electrice pe spate tot optionala si faceai ambition 1,4...
iulian'71
Geamurile spate erau la laureate plus standard. Uita-te in pliantele di vremea aceea, sau poate confirma toticelli.
tonicelli
Geamurile pe spate nu erau optionale wink.gif
Cel putin cand am luat-o eu (aprilie 2006) erau la pachet smile.gif si cum scriam mai de mult tot aici cred ca cel mai prost lucru gandit de cei de la dacia este amplasrea butoanelor pentru geamurile spate sad.gif
Cel mai usor le actioneaza soferul/pasagerul din dreapta smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.