Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: gti
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
paulyka
cine poatre sa ma lamureasca si pe mine ? am desfacut filtrul de aer pt a curata carcasa si am observat ca din corpul de la injectie in partea dispre parbriz iese un furtun subtire cam de o palma de lung si nu duce nicaeri cand pornesc motorul si il astup scade turatia motorului si fara sa il astup la cald imi sta turatia la 900 precizez ca nu e furtunul acela de vacuum care intra si in capacul de la filtru de aer si in capacul de la motor acest furtunas iese de langa cel de vacuum , unde tre sa bag acest furtun?
ghitza
cu o poza ne-am lamuri si mai mult
paulyka
deci acolo in spate sunt trei stuturi primul are bagat furtunul care intra in filtrul de aer si in capacul de culbutori al doilea (cel din mijloc) e cel cu pricina care nu stiu de unde e iar al treilea duce catre filtrul ala de carbon sau cum ii zice o chestie ca un filtru de benzina dar mai mic si cu niste mufe din care se continua furtunul catre borcanul ala negru de langa farul din dreapta al masinii. nu pot pune momentan poze poate dupa ce se opreste ploaia sad.gif
ghitza
pai normal trebuie astupat ,dar ziceai mai sus ca scade turatia.Scade de ,da sa moara sau numai asa putin adica afecteaza cu ceva mersul motorului?normal trebuie astupat zic eu
paulyka
nu influenteaza prea tare scade turatia motorului dar nu considerabil eu cred ca avea si furtunul acela o functie unde era bagat,nu?am observat ca p acolo trage aer eu am probleme si cu relantiul ca imi cam intrerupe un pic cand e la relantiu si cand o turez brusc parca se inneaca am citit ca cel mai des trage aer fals la mine am verificat cam tot si nu trage am crezut ca poate e d la acest furtun da nu este tot asa face si cu el astupat


<span class='edit'>22 May 2010, 16:49:</span>
am revenit cu poze dupa cum se vede cel subtire din mijloc e problema
ghitza
infundal sau pune direct la stutu unde ii pus un dop.la mine asa e am berlina din semnatura si vad ca e aceeasi injectie din poze.eu am pus dop
paulyka
l-am astupat si trepideaza foarte tare la relanti cand e motorul cald parca e mai bine cu el asa liber dar treaba e unde vine acel furtun ca eu nu cred ca asa l-au lasat din fabrica
ghitza
pai nush ce sa zic atunci daca zici ca e mai rau cu el infundat,uitate pe acolo sa nu fie iarasi un capat de furtun pe undeva sau ceva stut liber nush ce sa zic
danciusergiu84
furtunul acela sigur nu are ce cauta acolo, introduce aer fals in motor, normal trebuie obturata intrarea aerului exterior prin acel stut sau prin alte zone in afara de orificiul de admisie aer a carcasei filtrului de aer, legat de trepidatia motorului la relanti incearca curatarea senzorului de turatie si curata cu wd-40 corpul clapeta dupa cum arata ar fi depozite de mizerie si pe canalul de admisiei zona clapetei
variable_dynamics
Stutul respectiv avea rol de linie de depresiune pentru diversi actuatori vaacumatici, optiune prezenta la ALTE autoturisme care au fost echipate cu MonoMotronic MA 1.7.(Peugeot, Opel, etc)

La Dacia Nova, stutul respectiv trebuie obturat.

Spor la reparatii!
Numai bine.
danciusergiu84
mi se pare ca berlina are asemenea actuatori vacumatici la sistemul de climatizare din bord,

LE - imi vine in minte o chestie si anume clapeta de acceleratie are 2 gaurele in ea tocmai ca sa treaca amestecul prin ele la relanti, la tine nu sunt cumva obturate ceva mizerie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.