[SIZE=14][FONT=Arial]vă salut stimați forumiști!
Revin pe forum cu aceeași problemă care mă chinuie de 2 ani și nu am rezolvat-o nici acum.
treaba stă cam așa:
toată iarna mașina a pornit foarte bine (e vorba de 1,4 mpi) fără nicio problemă, dar a venit până la urmă și primăvara și vara și au început problemele la pornire.
problema se manifestă astfel: este vorba despre pornirea "la rece" adică mașina a stat cel puțin 2-3 h nepornită. Așadar dimineața pornește 90%din cazuri bine plec la muncă sau ...., las mașina parcată , vine ora 16 și hop problema!! bag cheia în contact, aștept să se stingă martorul antidemaraj, se stinge normal , dau la cheie normal, dar nu dă semne de pornire, electromotorul învârte însă nu dă niciun semn că pornește!
dacă țin aproximativ 5 secunde să învârtă pornește dar dacă nu accelerez puțin se oprește iar. La a doua cheie la fel învârt mai mult pornește tot prost în sensul că e subturată 400-500 turații și se bâlbâie parcă e în trei pistoane zici că e înecată sau că nu-i vine benzină! și parcă miroase si a benzină când face așa. După ce o pornesc merge bine si nu face probleme în mers, merge ca nouă. pot să opresc oricând că pornește normal doar să nu stea oprită mai mult de 1,2,3,.. ore și să fie soare.
Am fost la trei testere diferite unul la Poliserv Ploiești și alti doi la service-uri diferite și toți spun că nu arată nimic pe tester că merge normal am pus testerul pe ea și când a stat în soare și pornea prost și nu arată nimic!!!!!!
Sunt exasperat! Nu știu ce să fac!!
Să nu credeți că nu am făcut nimic ca să-i dau de cap! Am făcut următoarele :
- am probat presiunea în pompa de benzină și bagă normal ( nu am lăsat însă aparatul de măsurare a presiunii în circuit pe mașină mai mult timp să văd dacă scade presiunea);
- am pus contactul de 4-5 ori înainte să pornesc și la fel;
- am scos furtunul de alimentare mașina fiind oprită să văd dacă e benzină în rampă și este, am pus și contactul și pompa baga benzină cu presiune;
- am curățat senzorul de turație și la fel, l-am înlocuit și la fel, am înlocuit și mufa de la senzorul de turație și nimic!
- am schimbat corpul clapetă cu motorașul pas cu pas cu tot;
- am pus fișe noi;
- are baterie nouă ;
- mașina are 79000 km și o am de nouă;
- am schimbat la 60000 bujiile, am pus originale;
- ulei și filtru de aer schimbate din 10 în 10 mii am pus numai elf;
- am înlocuit si senzorul acela de sub cutia filtrului de aer cel de sus dreapta prin dreptul rampei de injectoare;
- am dat cu spray de contacte pe peste tot am inversat și releele alea mari din cutia neagră de la motor , am verificat siguranțele..;
- am înlocuit până și oringurile acelea de la mufa din capul furtunului de alimentare care intră în rampa de injectoare;
- am scos injectoarele și le-am pus pe tester - au ieșit normale.., am schimbat și oringurile alea de la injectoare;
NU MAI AM IDEI!!!!!!!!!
vă rog mult să mă ajutați! nu vreau să stric altceva pe la ea gen electromotor sau altceva!
Aștept cu nerăbdare părerile voastre!
Mulțumesc pentru răbdarea de a citi tot romanul...!