Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Martor pompa benzina aprins
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
rais
Astazi cand am vrut sa plec cu masina am observat ca martorul acela care arata ca o pompa de benzina care trebuia sa se stinga dupa cateva secunde de la pusul contactului nu se mai stinge. Am incercat de mai multe ori pana la urma sa stins apoi am plecat si dupa ce am oprit sa iau pe cineva iar s-a nu s-a mai stins insa dupa ceva vreme de condus se stinge sau se stinge o perioada dupa care se aprinde. Care ar putea fi problema ca nivelul la benzina era peste prima linie alba de jos daca stie cineva si poate sa ma ajute. Multumesc!
ramsen
urmareste nivelul de benzina daca tu mergind cu solenza el scade atunci ai un scurt ceva pe martorul ala de avertizare benzina...ai gura de vizitare in portbagaj la rezervor???
rratzoiusexos
esti sigur ca ai benzina?ca arata bine indicatorul la bord.prima chestie pe care as face o eu e sa pun benzian.apoi..restu
ramsen
vorba colegului ai benzina in rezervor...si nu te lua dupa ce arata acul de la benzina ca poate ala a ramas acolo si tu spui ca ai benzina...eu din cauza asta am schimbat ceasul si mi-am pus de logan
rais
acul arata aproape de jumatate deci m-am gandit ca benzina as avea. Dar azi dimineata cand am vrut sa plec surpriza acu arata un pic peste rosu asa ca am pus benzina cum pun de obicei si n-am mai urcat pana sus semn ca era cam pe gol rezervorul. dar de ce acul imi arata apropape jumatate?
bogdanmardare
Exact la fel am patit si eu ca rais (acul arata ca am benzen in rezervor dupa-amiaza, dar se aprindea becul de alerta carburant, la o linie groasa). Nu am alimentat, dupa CB consumasem cam cat alimentasem ultima data (si mai aveam cam 7-8 litri in rezervor inainte sa alimentez). Dimineata, acul era in zona rosie, si alerta carburant aprinsa. Diferentele intre cantitatea aratata la pornirea masinii si dupa ce s-a incalzit bine in interior le-am mai vazut si cu alte ocazii, mai ales iarna.
Bordul citeste valoarea rezistentei sondei litrometrice, iar pentru aparatul de masura la aceasta valoare se adauga valoarea unei rezistentei lipite pe cablajul flexibil de pe spatele tabloului de bord inca o rezistenta.
Parerea mea este ca de vina este rezistenta aceea inseriata. Din cauza temperaturii (cand masina si implicit bordul sunt incinse de la stat in soare), valoarea rezistentei se modifica, si indicatorul arata mai mult decat ar trebui.
Pe de alta parte, martorul alerta carburant se aprinde pentru ca este comandat de microprocesorul tabloului, care citeste direct valoarea rezistentei litrometrului.
Parerea mea... nu dati cu pietre.
Edit: rezistenta aceea este pe alimentare (+dupa contact), nu pe semnalul care vine de la procesorul tabloului de bord...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.