Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: apa din borcan
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
adrianadrian
salut din nou tuturor...unii poate ma mai tin minte...am din nou o problema ce necesita ajutorul vostru...de vreo 2 saptamani am constatat ca imi dispare apa din borcan...unde ar putea sa plece? pe toba nu...in baie nu...temperatura normala(sta sub linia de la mijloc)...doar un singur loc pe unde am vazut ca picura...este deaupra cutiei de viteze un furtumas atarnat acaolo si pe acolo picura...sa aiba legatura cu sistemul de racire si de asta sa dispara...chiar nu stiu?va rog ajutati-ma...astept parerile voastre...vreau sa va zic ca are 4000 si ceva de cand e facut motorul
tichondrius95
Nu prea are ce cauta un furtunas deasupra cutiei de viteze, in stanga cutiei sunt furtunele pe care vine benzina, reacirea se face prin furtunele groase, care fac legatura intre radiato si motor, mai sunt si furtune care duc la calorifer. Sa-ti piarda apa din borcan se poate: sa curga pe la capacul pompei de apa, sau o gramada de alte locuri. Mai intai porneste motorul si uitate la capacul pompei de apa sa vezi daca nu cumva curge pe acolo, in principal pe la ax.
Alexio
Furtunasul ala e de la aeroterma din masina LOL... baga mana sub bord sa vezi furtunasul ala... pe acolo se scurge umezeala din caseta de aeroterma.

Strabunicul AC-ului LOL!
adrianadrian
intradevar ala e furtumul de la aeroterma...dar de ce curge?e nomal sa curga si sa imi dispara mie apa din borcan...nu e normal:|...
Alexio
Sincer sa fiu prin al meu nu imi aduc aminte sa se fi scurs vreodata apa... car despre apa din borcan si eu am patit o singura data sa dispara si sa nu apara nicaieri... nic in ulei nici pe sub masina... smile.gif X-Files. Insa am reumplut galeria cu antigel si de 5 luni nu mai am probleme.

16 Jun 2010, 10:48:
LE-EDIT: aaa ... mint ... am pierdut acum 3 luni jumatate din borcan deorece am pus radiator nou-nout din acela mare si pompa de apa noua (din plictiseala nu ca ar fi trebuit) si desteptii de la service nu au strans bine colierul de la radiator din dreapta jos.
adrianadrian
la mine nu pierde prin alta parte..doar pe acolo...am aerisit acum dar tot picura pe acolo...si picura si cand e oprit motorul...habar nu am ce sa ii fac
za_kristake
Daca ai calorifer clasic (sub parbriz) poate pierzi apa pe la colierele de la calorifer, apa se scurgesub grila de la parbriz si mai departe pe furtunul de care zici tu. Asta daca nu iti inchide bine robinetul de caldura
adrianadrian
asta e cauza....am bord cn si caloriferu e sub bord...am sa schimb robinetu de caldura sa vad ce se intampla...normal ar fi sa nu mai picure...oricum am fost la mecanic si mio zis ca pe la calorifer pe acolo...robinetu e pe inchis dar cred ca mai scapa ... o sa-l schimb...bine ca e cald acum...sa vad cand o sa vina iarna ce o sa fac...pffff tre sa dau bordu jos ...o gramada treaba
mecanick_maverick
QUOTE(adrianadrian @ 16 Jun 2010, 16:12)
... sa schimb robinetu de caldura sa vad ce se intampla...normal ar fi sa nu mai picure...oricum am fost la mecanic si mio zis ca pe la calorifer pe acolo...robinetu e pe inchis dar cred ca mai scapa ... o sa-l schimb...
*



Adicä tu crezi cä dacä închizi robinetul poti lua jos radiatorul cä nu mai inträ apä ? biggrin.gif
Robinetul äla nu lasä apä fierbinte sä mai circule prin radiator dar presiunea apei ( asupra fisurii sau furtunului cu colier släbit ) este aceeasi , apa inträ prin celälalt capät .
Pentru a putea izola o parte a instalatiei ( sa nu mai picure ) trebuie sä ai 2 robineti , unul la intrare si altul la iesire .
Va trebui sä desfaci bordul si sä elimini orice fugä , fie cÑa e de la furtune coapte , fie radiator fisurat .
luci_ss
Si eu am avut problema care o zici tu , tot trebuia sa completez cu apa ,si am rezolvat-o cumparand parca ii zice pulbere de aluminiu , si se baga in radiator , si astupa pori . si de atunci nu m-am mai atins de borcanul de completare . incearca cum ti-am zis eu ca pulberea aia ii ieftina pana in 5 lei ,si o gasesti pe la toate magazinele inclusiv hypermarketurile
adrianadrian
daca este asa ceva o sa cauat...o sa pun sa vad ce se intampla
krapcarasu
asta cu pilitura e o solutie de moment, cand esti plecat, formeaza dopuri pe unde nu trebuie creand probleme
luci_ss
Dopuri chiar nu imi imaginez cum ar putea forma o pilitura un dop, ca pui foarte putina , eu unu nu am avut probleme si am facut treaba asta de vreun an , si nu am mai pierdut apa si temperatura la apa nu depaseste niciodata 90 de grade , si caloriferul de invalzire merge bine , deci nu cred ca poate crea nici un dop .
marius1307
QUOTE(adrianadrian @ 16 Jun 2010, 19:12)
asta e cauza....am bord cn si caloriferu e sub bord...am sa schimb robinetu de caldura sa vad ce se intampla...normal ar fi sa nu mai picure...oricum am fost la mecanic si mio zis ca pe la calorifer pe acolo...robinetu e pe inchis dar cred ca mai scapa ... o sa-l schimb...bine ca e cald acum...sa vad cand o sa vina iarna ce o sa fac...pffff tre sa dau bordu jos ...o gramada  treaba
*




- aceeasi problema am avut-o si eu numai ca la mine furtunul de care zici era sarit, si toata apa imi intra in masina ( cd player, mocheta facute varza );
- nu este necesar sa scoti bordul, implicit si parbrizul, scoti toate plasticele de sub bord, de la maneta de viteze, torpedoul si o sa ajungi la incinta in care se afla caloriferul tau ( mai mult ca sigur ca este fisurat ). Dai niste cleme jos, iti rupi putin spatele si iti julesti mainile, dar o sa reusesti sa scoti caloriferul fara interventii la bord si alte chestii
succes
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.