Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: bujii
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tab`
SALUT
am si eu o intrebare,am cumparat jiglere de 1300 si eu am dacia 1310,pentru un consum mai mic am cumparat acele jiglere.
Am pus tubul emulsor de 175 si jigleru de aer de 170 sau ceva de genu,masina trage mai greu se vede ca sa redus consumul de carburant dar bujiile tot sunt negre,mentionez ca motorul merge rotund,nu are nici o bataie.
Mai am de mentionat ceva am pus la jiglerul ala de la ciocul de papagal acel arculet cum am citit pe forum,masina merge la ralanti foarte bine dar in mers imi da in nas si ia foarte greu viteza(in 200 de metrii ia cam 30km/h)puteti sa ma ajutati...multumesc anticipat
za_kristake
vezi ca la ciocul de papagal am avut si eu probleme, am curatat carburatorul si cand am montat ciocul de papagal nu a mai etansat bine, in loc sa arunce benzina pe coic iesea pe langa el si se scurgea pe difuzor. Problema e ca nu am gasit saibele alea 2 de cupru la mag. de piese ca cica nu se mai fac
Tudor Badescu
Sa nu aiba debit prea mare jiclorul de ralanti! Sau bujiile sa nu fie prea reci.In ce priveste jicloarele,e bine 135 la principalul de benzina(cel oblic de jos),dar la aer s-a exagerat.Acolo se pastreaza emulsorul original si se mareste cu un burghiu cel de aer de la 145 la150...155 sutimi de mm.Asa masina nu va deveni prea lenesa.Si important:daca se saraceste peste o anumita limita amestecul la motoarele obisnuite,consumul iar creste si masina devine si prea lenesa.
tab`
kristake
masina nu da benzen pe la saiba de la ciocul de papagal
tudor
masina are 2 saibe la jiglerul de ralantii k altfel nu isi mentine ralantiul...multumesc
Paulorossi
QUOTE(tab` @ 16 Jun 2010, 12:31)
SALUT
am si eu o intrebare,am cumparat jiglere de 1300 si eu am dacia 1310,pentru un consum mai mic am cumparat acele jiglere.
Am pus tubul emulsor de 175 si jigleru de aer de 170 sau ceva de genu,masina trage mai greu se vede ca sa redus consumul de carburant dar bujiile tot sunt negre,mentionez ca motorul merge rotund,nu are nici o bataie.
Mai am de mentionat ceva am pus la jiglerul ala de la ciocul de papagal acel arculet cum am citit pe forum,masina merge la ralanti foarte bine dar in mers imi da in nas si ia foarte greu viteza(in 200 de metrii ia cam 30km/h)puteti sa ma ajutati...multumesc anticipat
*


Ce ai facut tu e o strutocamila...
Ai exagerat cu dimensiunile jiclerelor noi.Macar le-ai masurat sa vezi daca au aceste dimensiuni sau ai citit doar ce scrie pe ele? slap.gif
Referitor la arcul de pe ciocul de papagal,dupa ce-ai montat ai verificat daca pompa spritzeaza la acceleratii mari?Odata ce ai pus jiclere de 1300 trebuie crescut si nivelul in CNC sa poti depasi o bicicleta,alfel stai la coada....
Oricum trebuie sa te astepti din start la micsorarea performantelor.
krapcarasu
fa sa mearga fara saibe la jicloru de ralanti, de acolo se innegresc bujiile si consuma porceste
Spune de cat e motorul, 1397 sau 1289, ca asa 1310 am si eu masina;daca mai cumperi seturi noi de jicloare verifica-le in magazin sau iei vreo 3 sa alegi unul bun
Tudor Badescu
Cu saibele alea la jiclorul de ralanti maresti debitul de benzina,dar necontrolat.Ralantiul se regleaza el din surubul de amestec,dar cum ai deschis putin clapeta de acceleratie trage benzina garla prin orificiile de progresie,nereglabil.Si sa vezi bujii negre si consum la turatii joase!E foarte greu sa nimeresti o saiba care sa dea exact debitul necesar.Pentru asemenea situatii,eu am jicloare cu debite diferite si cresc in trepte debitul cu cate 3...5% pana e totul in regula.Sunt situatii in care oricat ai curata carburatorul,tot nu ai debit corect de benzina.Plus ca,vezi,au constatat si altii ca au calibrajele cum da Dumnezeu.Masina mea a avut probleme de noua cu ralantiul.Si singura rezolvare a fost un jiclor de ralanti cu debit marit cu circa 25% si la principalul de benzina 140(real) in loc de 135 ca sa nu mai dea in nas(motor 1300).Si merge normal si cu un consum un pic sub cel de uzina.Un exemplu ca nici corpul carburatorului nu e executat chiar la precizia necesara.
Daca nu e alta solutie decat cu saiba(adica e curatat ca lumea carburatorul),subtiaz-o treptat pana incepe sa dea intreruperi si apoi pui una ceva,ceva mai groasa.Dar nu e o solutie eleganta,nici lesnicioasa.

Mai am o idee.Nu stiu de unde esti,daca n-ai fi prea de parte as putea sa vad la fata locului.Poti sa dai un PM.
dandee
daca am vazut cuvantul bujii am si eu o intrebare care este distanta recomandata la bujiile de dacie eu am de 0.7 sinterom disntanta este ok?
Paulorossi
In principiu daca aprinderea este pe clasic este ok.Daca ai aprindere electronica poti forta la 0.9-1 mm,asta depinzand de rezistenta fiselor si de calitatea aprinderii,respectiv a bobinei de inductie.
Tudor Badescu
Totusi nu orice aprindere electronica necesita distanta marita la bujii.Ba in unele cazuri chiar e contraindicat:la aprinderile tranzistorizate care au in paralel cu tranzistorul final condensator de aceeasi valoare ca acela de la aprinderea clasica,sau chiar ceva mai mare cum e cazul la multe Malvina.
0,7 e insa o distanta care merge in toate cazurile.
Hacker
Mai, o intrebare, daca pui jigler de 1300 pe un motor de 1400, cunsumul nu creste ?
Eu am facut multe experimente la viata mea, si cea mai buna combinatie a fost : jiglere de 1400, carburator de 1400, concentrator si economizator benzina. Motorul fiind de 1300. Rezultat = consum de 6l?100km, la viteza de 110 km/h . Viteza maxima 160km/h ( cutie 5 trepte cu primele pinioane de nova si pinionul 4 si 5 de dacie I rezultand o viteza mare la o turatie mica, si un demaraj bun in primele trepte) Toate astea puse cap la cap o sa va aduca si voua satisfactii.

Daca pui jiglere mici pe un motor 1400 gandestete ca doar nevoia de accelerare va fi mai mare, atunci debitul de benzina si consumul automat vor creste. Nu cred ca tu esti genul de persoana sa mearga doar in afara localitatii si nevoia de putere implicit acceleratie sa fie mica. Daca nu vrei sa faci modificari asa cum am facut eu, pune nenea jiglerele specifice motorului tau, carburatorul la fel, jiglere bine calibrate, si vei avea un consum + nivel de confort acceptabil spre multumitor.

Succes ...
Tudor Badescu
Doar asa,punem carburator de 1400 si scade consumul la 6 l/100km la viteza de 110 km/h ! Ce simplu! Sigur,fiecare posteaza ce vrea... Si de crezut,crede cine vrea.
Alexio
Peste tot majoritatea topicurilor ajung la CONSUM.

Dar gata fratilor cu consumul ala. Vreti 5% luati-va TICO/MATIZ Dacia 500 de la REMAT.
Nu ai bani nu circuli. Adica aia de la VW s-au chinuit 1 an sa reduca consumul la Passat 2 cu 0.5% si multi de aici viseaza jicloare si bujii cu care scot conssum de 5. DACA era asa simplu as scoateti voi cu Dacia 6% nu realizati ca scoteau aia de la BMW 2%?

Da-l dracu de consum. Politica de drum e simpla: nu ai bani stai acasa/ vrei consum mic cumperi masinacu consum mic
Hacker
Tudor Badescu copile de ce esti carcotas ? Daca citesti ai sa vezi ca sunt multe modificari care toate impreuna duc la consum mic. Cum am spus, un simplu schimb de jiglere nu va duce neaparat la un consum scazut, ci mai mult la unul ridicat. Ca sa iti explic pe intelesul tau de copilas, Daca schimbi jiglerele in unele mai mici si tu mergi nu mai in oras consumul tau va fi mult mai mare si masina ta nu va fi una competitiva.
Oricum, cand vei ajunge tu sa ai o masina asa cum am eu, mai vb wink.gif. Cu respect, succes...

Eu am vrut sa le explic doar ca simplu schimb de jiglere nu va aduce un consum mai mic, asta testat si retestat, cu zile intregi si nopti pierdute umbland la motorasul de dacie.
Paulorossi
Hacker,vezi ca vorbesti prostii,ai luat-o pe aratura... slap.gif
De ce nu ai pus carburator de 1600 pe 1300,consumul crestea si mai mult,probabil 4% sau chiar carburator de 1800 de pe o masina straina,asa obtinei 1% consum si intrai in cartea recordurilor...
E usor sa spui prostii,mai greu e sa le argumentezi.La 160 km/h decolai popa.gif .Cu carburatoarele respective probabil mergeai cu 250 km/h,alt premiu Nobel...
Si tu te numeri probabil printre cei "luminati", care daca ati fi fost ingineri proiectanti la dacia obtineati cel mai bun randament.

PS: Tudor Badescu,ce mai stii de bujia gaurita,ai obtinut ceva performante notabile?
Hacker
mai copii, cand aveam bujii gaurite voi inca aveati 15 ani, eu zic sa te mai gandesti cand afirmi ceva, si gandeste logic.
daca crezi ca am intrat aici sa fac misto de voi, pot intra si face misto de voi, sunt in masura. Totusi invatati cand cineva va da un sfat.
Nu rezolvi consumul punand doar jiglere mai mici, doar il vei vreste.
Si cu mijto-ul facut mai devreme, oricand la orice ora, scot masinuta la plimbare si ne dam, sa vedem daca am dreptate.
Oricum, cu bujia gaurita vei avea o ardere mai buna, tzepesch a incercat-o si rezultatele erau mai bune dar nu senzationale.
Oricum, succes cu babutele voastre.
Paulorossi
QUOTE(Hacker @ 18 Jun 2010, 16:10)
daca crezi ca am intrat aici sa fac misto de voi, pot intra si face misto de voi, sunt in masura. Totusi invatati cand cineva va da un sfat.
*


Nu stiu de ce am impresia ca esti prea talentat...si ai facut un efort sa te reduci la nivelul nostru.Ne-am plictisit de cei ca si tine.Pt a sustine ipoteza trebuie si sa o dovedesti in principiu,asa ca lasa-ne pe noi amaratii sa studiem in contiunare problemele noastre.
tab`
nu reusesc sa o fac sa stea fara saiba la jiglerul de ralanti, motorul este de 1289.
i-am schimbat filtru de aer,bujii,jiglere,am curatat carburatorul,cnc este verificat dar nu stiu ce sa mai cred
maine am sa schimb capacul delco si platina sa vedem daca rezolv ceva,mentin ca dintr-o data a inceput sa mearga prost si sa nu mentina ralantiul si mai are momente si incepe sa trepideze,de la ce poate fii?stie careva?
multumesc anticipat
george_scala_2004
salut,

compresia ? cum e ? bobina ? da scinteie ? fisele ? sint o.k. ? condensatorul ? capacul delco ? fisurat ?

bafta,
krapcarasu
vedeti ca va-ti certat degeaba? are motor de 1300 si a pus jicloare pt el, problema e daca ele corespund;
bujiile de care sunt?
daca bujiile sunt pt 1400 si/sau jiclorul de ralanti e prea mic(compensat cu saiba), eventual avans prea mic= bujii negre
tab`
krapcarasu
ms mult pentru tot bujiile sunt 3 sinterom si una brisk;

george
compresia este buna pe undeva pe la 10, bobina la fel buna nu se incinge si da scanteie, fisele sunt de urziceni dau scanteie, condensatorul nu l-am verificat o sa cumpar maine unul,delco schimbat cu al unui prieten si merge la fel

18 Jun 2010, 21:10:
mai am o intrebare,ar merge cat de cat ok dar la 4 ture jumate sa desfac jiglerul de amestec:d este bine asa?sad.gif
Leo0608
chiar il rog pe vlad tzepesh (userul vechi de renume' tzepesh) sa vina sa posteze aicea
dupa parerea mea, hacker are dreptate, il stiu pe om, m-am intalnit o singura data cu el si omul pare ff ok , e un om de nota 100
i-am vzt masina lui si si stiu ca tragea ff bine cand era cu o cv scurta parca in 4tr, sper sa nu vb prostii ... practic depasea baiatu pe multi in traficu din buc si abia te puteai tine dupa el worship.gif omu alerga intre 80-120 la ora in bucuresti biggrin.gif prin trafic
de asemenea, tzepesh stie cum alearga hacker cool.gif poate sa confirme
Tudor Badescu
Hacker,nu stiu cum stam cu anii,nici nu cred ca are asa o importanta.Are importanta ca ma joc la carburatoare cam de acei 15 ani si nu dupa impresii ci masurand debitele prin jicloare si cam la echivalentul variatiilor de o sutime de mm.Si se poate reduce consumul modificand jicloare,dar nu spectaculos si pierzand din perfomantele dinamice.Dar nu spune,repet ca ai consumul de 6 l/100km la 110 km/h!Fara nici o modificare,alta decat ca pui carburator de 1400.Totusi,cum spiritul stiintific inseamna sa discutam pe dovezi,iti propun sa facem un test de consum la viteza 110 km/h stabilizata,cu bidonasul gradat si vitezometrul verificat cu GPS.Zii, cum facem?

Tab,vezi ca jiglerele(jicloarele) alea noi pot fi mai proaste ca cele vechi la calibraj!La ralanti trebuie jiclor cu debit mai mare,de-aia trebuie saiba.In timp datorita unor uzuri,amestecul poate deveni prea sarac chiar cu un jiclor corect.Doar ca e greu sa nimeresti saiba de grosime optima.Nu mai reiau tot postul 7.Surubul de amestec se desface cat e nevoie.Destul de des,daca e strans prea mult,merge slab si in regim intermediar(de progresie).Si la fel daca nu e debit suficient pe jiclorul de ralanti.

Cu bujia gaurita ce sa spun,mi-a expirat ITP-ul si n-am mai circulat cu Dacia...
Alexio
Am avut si eu o discutie cu tatal meu si cu cativa fosti colegi de facultate de-ai lui... -a terminat politehnica si cu doctorat in domeniul lui- spun asta nu din lauda ci ca sa se intelegea ca nu a invatat de pe forum sau de pe google... si le-am povestit despre INVENTIILE cu gauri in bujie, jicloare si multe altele de pe forum. Pur si simplu i-a bufnit rasul. Mi-au povestit intr-adevar de inventii din timpul facultatii (1977) facute pe 1100 si 1300 care chiar functionau insa sincer nu au nicio legatura cu multe inventiile de aici care sunt doar niste inchipuiri.

Repet: treaba cu jicloarele si gaurile in bujii sunt inchipuiri.
Si hai sa o dam dracu de treaba cum sa crezi ca daca dai gaura in bujie consumi mai putin? Este la mintea cucului. Daca era asa o faceau si aia de la Crysler.
Paulorossi
Alexio,unii chiar au facut-o,tzepesh stie mai bine,dupa spusele lui a remarcat ceva performante.Dadea si un link spre bujiile respective.El e in masura sa ne dea informatia.
Chiar suntem curiosi de inventiile facute de tatal tau cu colegii,poate au ei solutii,ne ajuta sa iesim din criza cu benzenu,le asteptam...
Hacker
Nu am intrat, repet aici sa fac mijto de voi,
QUOTE
Dar nu spune,repet ca ai consumul de 6 l/100km la 110 km/h!Fara nici o modificare,alta decat ca pui carburator de 1400.Totusi,cum spiritul stiintific inseamna sa discutam pe dovezi,iti propun sa facem un test de consum la viteza 110 km/h stabilizata,cu bidonasul gradat si vitezometrul verificat cu GPS.Zii, cum facem?


Daca citesti in postul meu ai sa observi ca nu doar carburatorul ci si cutia de viteze, si economizatorul + concentratorul de benzina din carburator au dus la consumul asta. Asta sustin si oricand pot dovedi.

Succes, nu mai intru ca vad ca intrerup anumte vise, iar sfaturile mele nu conteaza. Oricum nu imi pasa. radmasa.gif

Succes cu babutele..
Paulorossi
Sfaturile tale chiar nu conteaza atata timp cat nu prezinti "economizoarele" cu care te lauzi.Si eu pot sustine ca am pus jiclere de trabant si am consum de 4%,ma crede cineva?
slaiciprian
furtunul de la capac la carburator, ala pentru gaze arse il ai? vezi ca e posibil sa scoata mizerie, care se duce in carburator. la dacia care o am acum imi infunda de zor canalul de la aer si tot trebuia sa-l curat. daca il scoti sub masina, nu e nici o problema, de ajutat nu ajuta, rolul lui e de a mai reduce din gazele aruncate in atmosfera.
Tudor Badescu
Hacker,hai sa stabilim o intalnire si sa facem testul.Oricum,spui ca ai ai a IV-a si a V-a normale la cutie.
Alexio,nici eu nu cred ca gaura aia din electrod face masina sa mearga cu apa,dar cica se mentine bujia mai curata,iar asta vreau sa verific;o bujie mai in forma inseamna si ceva performante mai bune.Mai ales ca exista bujii de fabrica cu ceva asemanator:electrod despicat.Iar daca oamenii de care vorbesti au avut niste rezultate(si aveau evident si niste posibilitati riguroase de verificare) spun foarte sincer ca e pacat sa se piarda.De ce n-ar fi puse si aici pe forum? In sensul acesta,niste ingineri de la Brasov facusera o mica turbina de omogenizare a amestecului sub difuzor si au publicat rezultatele(foarte interesante) obtinute pe bancul de probe si desenul dispozitivului in revista Autoturism(nu era pe atunci Internet).Am mai cautat-o,dar ia timp sa rascolesc toata colectia.Si nu trebuie sa crezi ca nimeni de pe forum nu rezista intr-o discutie cu oameni precum tatal tau sau colegi de-ai lui.
tab`
Baieti va multumesc,
am rezolvato nu imi baga pompa benzen(adica baga foarte putin)si am schimbat plutitorul ca era crapat,dar am un dubiu:,,de ce era plutitorul crapat dar nivelul era bun in CNC''?
dupa toata treaba asta imi merge motorul perfect si sta la ralanti fara saiba.
MULTUMESC MULT TUTUROR

21 Jun 2010, 20:50:
dar mai am o intrebare,imi da un rateu la vreo 15 secunde in toba finala poate fii din culbutori ca sunt cam slabi(se aude un tacanit cand e motorul rece tare,apoi cand se incalzeste nu se mai aude)?????
MULTUMESC
Paulorossi
Plutitorul depinde unde era crapat,daca era in partea superioara nu influienta prea mult,probabil la tine a fost la limita,adica prin fisura curegea doar putin benzen sufiecient cat sa-ti tina nivelul putin mai jos.
Referitor la rateuri, incearca initial sa dai avans mai mic,s-ar putea sa fie de acolo.
Hacker
Poze cu economizatorul si concentratorul.
Cutie are treptele 4,5 de dacia pe Injectie.

21 Jun 2010, 21:25:
La furtunul care duce de la capac curbutori si carburator se poate pune un filtru separator de olcit, si se evit astefel formarea mucilor iarna, iar carburatorul va fi mai curat.
krapcarasu
QUOTE(Paulorossi @ 21 Jun 2010, 23:37)
Plutitorul depinde unde era crapat,daca era in partea superioara nu influienta prea mult,probabil la tine a fost la limita,adica prin fisura curegea doar putin benzen sufiecient cat sa-ti tina nivelul putin mai jos.

*


plutitorul spart mareste nivelul, nu il scade,nu conta pt ca nu facea fata pompa
Paulorossi
Corect,ma grabisem.
Hacker,schema centratorului era parca din Tehnium,incepusem si eu o varianta dar am abandonat-o.Se simte imbunatatiri fata de centratorul obisnuit,omogenizeaza mai bine?
tab`
SALUT,
am fost astazi si am reglat culbutorii si masina merge excelent,nu mai am rateuri la toba finala,are ralanti foarte stabil sunt foarte multumit,care este din craiova va recomand eu un mecanic bun...:>
Hacker
Nu doar ca omogenizeaza mai bine, dar datorita faptului ca benzina nu mai este pisata ci imprastiata gen vapor, nevoia de benzina atunci cand accelerezi scade, de aici un consum mai mic, bineinteles si cu elte modificari aduce.
Paulorossi
care sunt si celelalte modificari?
Hacker
Pai un ulei bun, 4 bujii NGK, o aprindere electronica, fise tesla, capac bosch, o bobina de tico, cutia de viteze, toate duc simtitor la un consum redus.

24 Jun 2010, 16:07:
Eu am preferat carb de 1400, pentru ca motorul sa isi arate putin colti, si totusi sa traga in treptele lungi 4 si 5. Cu carb de 1300 parca consumul era mai mare ( pentru ca mereu acceleram mai mult ). Eu sunt multumit de ce am reusit sa scot dintr-o batranica de 25 de ani.

App de gaura in bujii, arderea e mai curata, mai eficienta, bujiile sunt curate, dar totusi eu nu am observat o imbunatatire majora.

24 Jun 2010, 16:11:
Si poze cu batranica.
ydaniel
de cand ai CMS?
Hacker
Sa ma gandesc? de vreo 4 ani
tab`
acum revin cu o problema,la cald imi moare motorul in mers,trag pe dreapta dau la codita de la pompa de benzina si merge ce merge cat are benzina in carburator si iar se opreste si tot aja iar ma dau jos, din ce sa fie ?la rece merge perfect motorul,mentionez k am filtru pana in pompa de benzina....va rog ajutatima k maine am trb cu masina sad.gif
Paulorossi
Asigura-te ca ai filtru de aer pe pozitia aer rece.Incearca sa imprumuti o alta pompa de benzina sau sa cumperi una,s-ar putea sa fie defecta.
haules
Salut,am un papuc din 99 pe GPL care din pacate in ultimul timp imi umezeste prima bujie(cea de langa radiator),dupa culoare cred ca de ulei,nu sunt sigur.Motorul a fost segmentat acum 3 ani si are aprox 30k km.Stie cineva care ar putea fi cauza?Mentionez ca problema a aparut acum jumate cand un mecanic mi-a umblat pe la carburator si delcou.E posibil sa fie din avans?
tab`
problema era din rezervor,era infundat partial teava si venea benzen foarte greu,am puso pe bidon cu benzina in fata la motor si merge,fac astazi o cursa mai lunga si revin deseara cu amanunte
app paul nu e de la pompa ca aja a facut si knd am venit de la tara si am inlocui pompa si tot aja facea,filtrul este pe pozitia de vara...
MULTUMESC
tab`
SALUT,
am facut tura de vreo 30 km si merge f bine,acum revin cu o intrebare daca desfac sonda de benzina pot curata rezervorul pe akolo?
si mai am o intrebare fara gatul acela din plastic de vine din filtru de aer si cade deasupra carburatorului masina merge mai bine adica este turata mai mult cand ai pun gatul de plastic masina reduce din ralanti.
MULTUMESC
krapcarasu
din ce spui mizerii pot fi si pe conducte , mai bine suflii intai pe ele; rezervorul cel mai bine il dai jos sa-l speli bine; verifica/schimba filtrul de aer
tab`
cand am venit de la tara am facut chestia cu suflatul pe conducte aveam in jur de 15 litri benzen si mia mers cam 2 zile,apoi iar a inceput sa nu mai traga benzina si aveam in jur de 8 litri benzen,deci situatia revine dupa cateva zile adica cand prinde mizerii din rezervor
filrul de aer are 4 zile
MULTUMESC
Hacker
Omule ia vezi tu ca busonul de la benzina sa nu mai functioneze supapa aia. E posibil sa iti faca un fel de vacum in rezervor, si la carburatie pompa nu e de presiune mare sa poata traga benzina din rezervor in vacum.
tzepesch
TAB: salve, treaba cu rezervoru e belita daca ai rugina in el, orice i-ai face nu-l mai cureti pt ca stratul de protectie al tablei este mancat.

Daca ai alte jeguri sau apa, se curata simplu, se desface complet si se scurge. se usuca si aia e.


CATRE RESTU, cu bujiile: treaba pe care am facuto eu impreuna cu Hacker, a fost sa simulam fiabilitatea bujiilor multielectod. Avand in vedere ca nu ne-am batut capul sa ne facem aprinderi CDI multi aprindere sa dea scanteie pe toti electrozii o data, a fost inutil a punem bujii d-astea.

Deci, am gaurit cu spiral de 1mm electrodul de masa fix deasupra electrodului central, si in plus, pe BERU Z10 le-am gaurit si lateral, asa mai mult la misto. dar a functionat si nu s-au rupt electrozii pt ca e metalul f bun. altfel, ca la sinterom, se pot rupe sau decalibra distantele.

Treaba e ca amestecul, ca si la multielectrod sa ajungas mai repede in scanteie.
Daca bujiile sunt de calitate, metalul bun, si ele standard nu se decalibreaza, se presteaza la gaurit.

Treaba e ca POTI avea arderea mai buna, mai completa, dar asta trebuie completata de o aprindere pusa f bine la punt, capac delcou bun, BERU sau BOSCH, de ex., fise siliconie TESLA (rules), lulea BERU, cu limba latita la apat si fara rezistenta, vacumul etans cu supapa de sens, arc de capac pompa benzina in loc de arcul clasic de vacum, bobina f buna de dacie IAIM sau BERU sau de TICO DENSO + rezistente minim 2Ohmi 30W, aprindere GOTRONIC AT01 sau 010 cu senzor, platini beru, condensator beru daca e pe clasic, supapele facute corect, carburatie reglata f bine, eventual elica economizoare in 4 pale pilite la maxim cu gaura centrala largita la maxim, UIS-ul lui dorin DodoBird, concentrator modificat ca a al lul Hacker, filtru de vapori ulei de Oltcit adaptat pe dacie intre T carb si capac culbutori, in rest, pusca mea, un ulei decent, benzina filtrata bine prin minim 2 filtre, (pahar si hartie), pompa de benzina etansa, filtru de aer usor micsorat in incinta pt debit mai mare de aer, jiglere calibrate corect si etanse, distriburia pusa la punct sa nu bata lantu' in capac, antigel bun, etc...

mai vreti? sa va povestesc si de pilotul automat transformat din soc?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.