Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Economie consum
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
Romeo-Adrian
Credeti k e bun GPL-ul pt motorul de dacie, multi spun k in cativa ani iti strica chiuloasa, pistoanele, de fapt tot ce depinde de linie. Eu am un gpl la mana a doua si as vrea sa il instalez dar imi cam da de gandit toate chestiile astea. APP: stiti cat ar ajunge omologarea+montajul instalatiei?????????? huh.gif
bucatzel
greu rau sa folositi functia de search...

http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...form+the+search
tr04www
asta ca iti distruge pistoanele cine ti-a zis-o? vreun mecanic de biciclete? pune gpl k nu are nimic.la chiulasa s-ar putea sa iti faca probleme dar dupa muuuuuuuuuulti km.acum depinde si cat mergi tu cu masina.ca daca mergi 3000 km pe an mai bine las-o pe benzina ca nu mai faci mare economie.
C@talin
unui amic cu gpl pe dacie cu injectie.folosita pe taxi deci km multi,ia terminat segmentii.
bygy007
deci se dubleaza numarul de km cu aceeasi bani , eu am avut gpl pe berlina (instalatia o am si acum) si nu a patit nimic in 30 - 40 000km ( acu cine stie ce frigider o fi) se renteaza enorm , de ce crezi ca am ales tot maisna noua pe GPL
brigada_diverse
omologarea la RAR costa 140 lei...la Bucuresti cel putin asa e....
montajul nu stiu
parerea mea...renteaza GPL...
Ady69
Eu i-am pus la un prieten un filtru sport pe o dacie care avea instalatie de GPL. Cand mergea pe benzina era totul ok, insa cand trecea pe GPL abia mai statea motorul la relanti...tremura si dadea sa se opreasca. Nedumerit s-a dus omu la ala ce a montat instalatia GPL si a zis ca filtru trebuie suflat cu ceva substanta sau ceva de genu. Dupa ce i l-a suflat mergea perfect. Voi ati mai auzit asa ceva ca eu nici acuma dupa 1 an nu-mi explic care e treaba?
maryus_83
Ady69, am pus si eu filtru sport pe o dacie cu injectie si, pe langa faptul ca mi-a dublat consumul, mergea motorul ca un cur. Mi s-a spus ca nu se pupa injectia+gpl cu filtrul de aer sport.


Daca ai dacie pe injectie, ceea ce vad ca nu e cazul tau, da, iti termina chiulasa.

La a ta pe carburatie, pune linistit ca nu are nici pe dracu.
revoOO

Da renteaza o instalatie GPL, dar doar in cazul in care faci multi kilometrii ca sa poti face economie.


Si din cate stiu eu filtru sport nu e recomandat ptr daciile pe carburatie, ptr ca depitul de aer trebuie sa fie mai redus, altfel relantiul nu e stabil si n ue sanatos. Pentru cei cu GPL nu va montati filtru de aer sport, va spun din propria experienta.
brigada_diverse
chiulasele de la motoarele de 1.3 alea vechi erau rezistente la gpl..nu aveau probleme...
in 10 000km ai recuperat pretul instalatieii(daca o pui noua)..+ omologarea
ment
Pentru ca au scaunele mult mai dure cred happy.gif.
Muttley
QUOTE(tr04www @ 17 Jun 2010, 12:43)
vreun mecanic de biciclete?
*


Depinde de bicicletele reparate de respectivul.
Daca-s dintr-alea ca-n Auchan, da, ironia ta-si are rostul.
Dar daca mecanicul respectiv repara biciclete de 25.000 euro fiecare, se schimba situatia.
Paulorossi
QUOTE(revoOO @ 17 Jun 2010, 17:41)
Si din cate stiu eu filtru sport nu e recomandat ptr daciile pe carburatie, ptr ca depitul de aer trebuie sa fie mai redus, altfel relantiul nu e stabil si n ue sanatos. Pentru cei cu GPL nu va montati filtru de aer sport, va spun din propria experienta.
*


Asta ca sunt idioate instalatiile de gaz si nu poti regla debitu de gaz asfel incat sa ai amestec optim.Probabil e mai "sanatos" sa treci filtru pe pozitia iarna sa traga aer oparit,creste randamentu motorului "substantial"...
revoOO
Lasati filtrul stock la locul lui, si instalatia GPL v-a functiona mult mai bine...
Tudor Badescu
Sunt instalatii de gaz la care se gatuie zdravan intrarea in filtrul de aer ca sa poata tine ralantiul.Astea sunt foarte sensibile la modificarea debitului de aer,deci e de asteptat ca si la montarea filtrului sport.Oricum astea cu gatuire nu-mi plac pentru ca atunci cand se trece pe benzina gatuitura e ca un soc tras.Si ce sa faci cu filtru sport daca il gatui?!
Alte instalatii nu au nevoie de gatuitura si nu sunt asa sensibile la modificari de debit de aer.Astea ar trebui sa suporte filtrul sport.Dar dupa montarea lui trebuie reglat iar gazul.
Doar ca nu stiu la ce trebuie filtru sport pe gaz,cand utilitetea lui ar fi pe benzina.
payty
QUOTE(Romeo-Adrian @ 17 Jun 2010, 12:09)
Credeti k e bun GPL-ul pt motorul de dacie, multi spun k in cativa ani iti strica chiuloasa, pistoanele, de fapt tot ce depinde de linie. Eu am un gpl la mana a doua si as vrea sa il instalez dar imi cam da de gandit toate chestiile astea.  APP: stiti cat ar ajunge omologarea+montajul instalatiei?????????? huh.gif
*




daca pui gaz trebuie sa te astepti la urmatoarele (spun din experienta, am condus destul de mult o masina cu gpl).
Minusuri.
1. Se micsoreaza intr-o oarecare masura puterea. Asta depinde de cum e instalat. se poate pune un stut gaurind carburatorul in lateral, sau printr-un fel de difuzor in capul lui.
2. Gazul e coroziv si strica supapele. eu cand am dat jos chiulasa de la dacia de care ziceam erau atat de ruginite incat semanau cu niste fiare pe care le aveam pe la tara prin curte care zacusera ani de zile in ploaie.
3. Gazul e de mai multe calitati (variaza foarte mult intre ele). Am avut experienta (ce-i drept, doar de vreo 2 ori in 60.000 de km mersi pe gaz), sa nu pot pur si simplu sa folosesc viteza a 4-a din cauza gazului atat de prost incat masina pierdea din viteza intr-a patra indiferent cat as fi apasat acceleratia. S-a rezolvat dupa ce intr-un final s-a consumat gazul respectiv.


Plusuri.

1. E foarte iefin. Daca nu te intereseaza performantele masinii ( de exemplu mergi doar prin bucuresti, etc, etc) e foarte ok. Oricum si daca repari chiulasa la 40 de mii de km sa zicem, se compenseaza cu diferenta de pret de la benzina.

2. Nu se strica pistoane sau altele in afara de scaune si supape. Ale mele erau intacte cand am scos chiulasa.
3. Nu se face calamina in camera de ardere si pe pistoane.
4. Nu detoneaza in caz de motor incins prea tare.
Tudor Badescu
Eu n-am intalnit situatia sa se repare chiulasa dupa 40000 km din cauza gazului.Cine stie ce gaz o fi fost ala.GPL-ul de ce sa fie coroziv,ca n-are acizi in el.In plus,gasim ieftin uleiuri cu bune proprietati anticorozive.Iar daca avem dubii,nu ne obliga nimeni sa avem talpa prea grea,mai ales ca gazul il punem pentru economie.
dorul3t
eu mi-am pus GPL in noiembrie... pana acum... am facut cu dacia pe carburator aproximativ 30.000 KM...
mi-am scos banii de mult sa zicem ca la 3 saptamani de umblat... mi-am calculat si am achitat investitia...
la vremurile astea se merita gpl-ul..
din pacate de cand mi-am montat-o nu am facut un reglaj la culbutori... dar duminica ce vine (peste 2 zile) e rezervata pentru masina...



si acum pentru ceilalti o intrebare... un filtru de gaz e util?
un filtru de aer sport e util?
ce modificari a-ti mai facut?
brigada_diverse
filtru de gaz au instalatiile de obicei..si da, e bine sa ffie curat...oricum daca e imbcasit, ai sa simti....
CGDBZ
Daciile pe injectie pe GPL au probleme cu chiuloasa ,si eu trebuie sa umblu la ea cat de curand .
dorul3t
eu i-am facut reglajul la culbutori cand mi-am pus gpl-ul... si acum e necesar sa-l fac... ca merge cam rau si porneste greu de tot
si mai am si o intrerupere la interval de cateva secunde (2-3) care cred ca e de la distributie...
djmix7388
ciudata faza... si la mine intrerupe la 2-3 secunde dar numai cand se incalzeste motorul. cat e rece merge rotund. am incercat tot felul de reglaje si tot la fel. am 27.000 km fara sa schimb uleiul si vad ca e transparent. motorul nu mananca ulei, trage bine; deci nu vad de ce sa imi strice ceva. saptamana asta il schimb ca imi fac toti presiuni ca se duce motorul. gazul cel mai prost pe care l-am folosit a fost de la lukoil din slobozia. abia urca la 70-80 cu a 4-a, iar daca dadeam a 5-a scadea blink.gif . si sa numai vorbim de mizeriile din gpl... saptamana trecuta nu mai statea la relanti, daca o reglam si mergeam 1km iar se deregla... am desfacut vaporizatorul si ce am gasit acolo era dezastru. am curatat cu peria de sarma un fel de funingine. acum despre economie pe gpl eu zic ca se merita si daca e reglata instalatia merge bine masina. azi am facut un drum pe nationala E85 si la 130km/h mai aveam pedala destula. Oricum eu consider ca pe la 2200-2700 merge cel mai economic.
krapcarasu
vezi , de asta se spune ca gpl dauneaza motorului, nu conteaza ca nu e negru, sigur nu mai are proprietati de ungere, si daca mai e si un ulei gros cu putin sau deloc aditiv detergent vai de motorul ala
la 6-7000 max...
brigada_diverse
lasa-ma cu proprietatea de ungere a benzinei.....gazul NU STRICA PISTOANELE...alea care se ung cu benzina(in teoria unora)

in piston nu intra benzina, ci intra ameste carburant. benzina vaporizata in carburator si pistoanele sunt destul de incinse ca sa nu se produca condens

exista segment de ungere ce are rostul lui......ungerea...cu ulei

supapele au de suferit in cel mai rau caz....

27000km e mult pt un ulei, mai ales in motorul de dacie. el se strica din cauza temperaturilor mari din motor. uzura uleiului nu se "masoara" prin colorit.....nu mai are proprietati de ungere, chit ca e curat...

bagati uleiul recomandat..si ungerea se face....

referitor la rateuri...intreruperi...
pai aici sunt : aprinderea( platina, unghiuri, unghiul dwell, distributia, reglajul avansului, avans static, vacumatic, centrifugal, bujii, fise distribuitor, etc)...ca nu doar de la gaz e problema
reglaj culbutori, cat de bine etanseaza supapele..bla bla


urmareste un lighean( a se intelege logan) si ai sa vezi ca si ala are intreruperi la ralanti...gandeste-te cat de des se produc exploziile in motor...)

28 Jun 2010, 13:24:
am uitat sa mentionez
de la ultimul schimb de ulei, am observat ca a ramas curat uleiul(ma rog..s-a innegrit f putin)....si pun fix acelasi ulei. pe benzina era negru pana acum...adica in 2500km..
djmix7388
de la 6-7000km la cei 27000km nu sesizez nici o schimbare. presiune am, nivelul e acelasi , nu am completat decat pe 20000km cu 100ml ca mi se parea mie putin scazut.
brigada_diverse
daca nu vrei sa intelegi..treaba ta....are si el o limita uleiul..chit ca nu e imputit...
proprietate de ungere nu e tot aia cu presiune...are presiune...dar nu mai unge bine....(pt uleiuri e topic special)
Gaba
Faza cu mersul rotund la rece si cu rateuri la cald e de la intinzatorul de lant hidraulic (asa e la mine) ... la rece presiunea e mare , intinde lantul bine , la cald presiunea e mica , intinde lantu ciuciu ... mai bine cautati un intinzator mecanic si ati rezolvat una din cele mai mari probleme ale motorului .. smile.gif
restu ... benzina sau gaz
djmix7388
ok sa nu stricam topicul. pana aici. uleiul l-am cumparat. cand am timp saptamana asta il schimb. multumesc pentru sfaturi
krapcarasu
[quote=brigada_diverse,28 Jun 2010, 14:19]
lasa-ma cu proprietatea de ungere a benzinei.....gazul NU STRICA PISTOANELE...alea care se ung cu benzina(in teoria unora)

ai inteles gresit, am spus ca uleiul lui nu mai are prorietati de ungere. Dupa vreo 7000km, chiar daca aspectul, nivelul si presiunea sunt bune trebuie schimbat; despre benzina din contra , este solvent, strica pelicula de ulei
bylexus
Acuma imi repar masina in urma accidentului...
Eu fac in jur de 12000 km/an...
Merita sa trec la gaz?! Voi ce spuneti?!

1 Iulie 2010.
Pret benzina: 4,70 RON
Pret GPL: 2,50 RON
krapcarasu
intr-un an economisesti ~ 2500 lei, nu mai stiu cat e o instalatie, vreo 1200; eu zic ca merita
brigada_diverse
instalatia e 900 lei noua....
si in 12000km deja o sa ai recuperata instalatia+omologare....
ionut_09_RWX
salut,
fratilor, eu am gpl de aproape 3 ani,de cand am luat masina, si sunt foarte multumit de el, chit ca imi haleste cam mult 11-12l/100km dar am si demaraj si iau si 120 cu el.
parerea mea daca instalatia e reglata bine , motorul merge mai bine decat pe benzina.
eu sincer asi putea reduce consumul daca asi conduce mai grijuliu, dar nu imi sta in fire, sa trag de ea si nici timp de pierdut pe drum nu am.
ce am mai observat eu, la drum lung face toti banii, anul trecut cand am fost la mare am scos undeva la 6,5/100 viteza 80-140km.
Ce ma deranjeaza e ca nu sta la ralantii prea bine, ba la rece ba la cald, fiind vorba de debitul de gaz, care tre sa fie foarte scazut la rece si suficient la cald. Oricum am sa imi fac timp sa desfac plosca intr-o zi sa vad ce se poate face pe acolo. Ma gandeam sa scot circuitul de ralantii, sa ii fac o preincalzire direct in galeria de evacuare si sa il duc separat in carb undeva sub clapeta se accceleratie. oricum am nevoie de idei si pareri.
spor la treaba!!
PH-06-BOA
Nu se poate sa nu stea la relanti, daca e reglata (si curat scaunul, sa inchida bine), din cele doua suruburi (la Marini si alte cateva tipri). Exista un surub care preseaza printr-un arc, membrana, iar celalalt asigura un debit constant , necesar mersului la relanti, nicidecum cum spun "specialistii" , c-ar fi pentru motoare de peste cateva herghelii. Cel care asigura debitul constant la mersul in gol, e de forma celui de amestec , de la carburator. Daca din el asiguri relantiul la rece, la o turatie mai mica de cat normal, cand se va incalzi va ajunge la normal. In acest fel, pe celalalt de la membrana, il poti strange in asa fel incat sa nu dea pauza la apasarea pedalei (echivalent cu amestec sarac). Daca da pauza la inceputul apasarii pedalei, mai desfaci din el cate o juma' de tura, pana dispare. Din T-eul de pe furtun, strangi pana ce, cu motorul turat la 4000 de ture, sa inceapa sa se reduca din turatie, dupa care slabesti inapoi, sa revina si-l lasi asa. Asta e limita minima de gaz, turat in gol. In sarcina e altfel, si s-ar putea sa mai trebuie strans, sau chiar slabit. Eu il am la o juma' de tura slabit, de la insurubarea maxima. Daca-l mai slabesc in sensul de a-i mai da gaz, nu mai demareaza la fel. I-am schimbat si arcul ce apasa pe membrana, cu unul mai tare (deci deschide mai greu supapa), si tot e necesara inchiderea T-ului aproape de tot. Daca asigurati relantiul de unde am zis eu, surubul de la membrana nu mai are efect la relanti daca il strangeti prea tare. Slabit mai mult, micsoreaza sau chiar opreste motorul, dandu-i gaz mult si inutil, ceea ce face sa demareze greu, sa afume si sa consume enorm. Imaginati-va ca eu am si arcul dublat ca tensiune, si pe T-eu strans aproape de maxim. Ce se fac, sau cat le consuma la cei ce le au originale. Conteaza mult si lungimea furtunului de la plosca la carburator. Cu cat e mai scurt, consuma mai mult (nu e o regula, ci o constatare de-a mea). Am si diuza pe furtunul de apa, care prezinta mai multe avantaje decat fara.Incercati asa.
$$ilvviu
Dati gaura in carburator si puneti o reductie cu interior suficient de mare (>6 mm ) pentru a permite instalatiei sa fuctioneze fara filtru de aer obturat.
La rece e si normal sa nu stea la ralanti fara soc. Daca dati gaura sub clapeta de soc o sa fie si acesta functional, lucru care nu se intampla daca aveti flansa pe carburator.
krapcarasu
sigur, cu stut e mai bine , dar e de evitat socul tras mai mult de jumatate,chiar si pe benzina, am gasit discul de tabla subtire de pe membrana indoit din cauza depresiunii prea mari
brigada_diverse
la mine cand mi-au pus gazul au zis cam asa : soc maxim 40%...
si aveau dreptate..daca trag mai mult se inneaca si bafta pornire....
PH-06-BOA
Dar cine a zis ca trebuie obturat filtrul? Aveti timp sa credeti asta? Socul e inutil, daca nu e reglat bine din tija de lagatura intre axa si clapeta de soc, asa fel ca tragand socul, intai sa se accelereze putin si dupa aceea sa inceapa inchiderea clapetei de soc. Am descris asta de mai multe ori si in detaliu, si nu numai eu. Inchiderea clapetei de soc, produce depresiune mare, absoarbe gaz mult stramba talerul, nu porneste decat dupa ce afli locul maxim pana unde sa-l tragi. Ideea e ca, chiar tras de tot, sa nu se tureze motorul mai mult de 1500 de ture, iar clapeta sa inceapa sa se inchida, de la jumatatea cursei, sau deloc in cazul gazului, si pentru asta dati-i arcul jos.
ionut_09_RWX
salut,
deci trebuie sa mesteresc pe la plosca aia, la asta m-am gandit si eu.
PaulT
QUOTE(PH-06-BOA @ 4 Jul 2010, 21:51)
Dar cine a zis ca trebuie obturat filtrul? Aveti timp sa credeti asta? Socul e inutil, daca nu e reglat bine din tija de lagatura intre axa si clapeta de soc, asa fel ca tragand socul, intai sa se accelereze putin si dupa aceea sa inceapa inchiderea clapetei de soc. Am descris asta de mai multe ori si in detaliu, si nu numai eu. Inchiderea clapetei de soc, produce depresiune mare, absoarbe gaz mult stramba talerul, nu porneste decat dupa ce afli locul maxim pana unde sa-l tragi. Ideea e ca, chiar tras de tot, sa nu se tureze motorul mai mult de 1500 de ture, iar clapeta sa inceapa sa se inchida, de la jumatatea cursei, sau deloc in cazul gazului, si pentru asta dati-i arcul jos.
*



100% corect. Nici eu nu am obturat niciodata filtrul si nu am avut nici cea mai mica problema de functionare. La fel am procedat si eu cu arcul.
george 07
QUOTE(PH-06-BOA @ 3 Jul 2010, 22:28)
Am si diuza pe furtunul de apa, care prezinta mai multe avantaje decat fara.Incercati asa.
*


PH-06-BOA te rog explica-mi despre ce diuza este vorba (nu am inteles) Multumesc anticipat !
ghitza
pe furtunul de tur ce intra in vaporizator(plaman) si introduce o diuza din teflon facuta pe strung cu gaura interioara dintrun capat in altul prin care circula apa (nu cunosc dimensiunea exacta asa ca nu vbesc il las pa BOA) si asta nu lasa vaporizatorul sa se incalzeasca asa tare ceea ce duce la performante mai bune pe GPL
sobolan
QUOTE(tr04www @ 17 Jun 2010, 13:43)
asta ca iti distruge pistoanele cine ti-a zis-o? vreun mecanic de biciclete? pune gpl k nu are nimic.la chiulasa s-ar putea sa iti faca probleme dar dupa muuuuuuuuuulti km.acum depinde si cat mergi tu cu masina.ca daca mergi 3000 km pe an mai bine las-o pe benzina ca nu mai faci mare economie.
*



deci...se duc segmentii mult mai repede...supapele din chiuloasa sufera si ele...
GPL pe dacia 1310 = remat ! smile.gif
bygy007
mergi frate pe benzina cine te opreste pentru GPL mai citeste si tu
george 07
QUOTE(ghitza @ 10 Jul 2010, 22:07)
pe furtunul de tur ce intra in vaporizator(plaman) se introduce o diuza din teflon facuta pe strung cu gaura interioara dintrun capat in altul prin care circula apa (nu cunosc dimensiunea exacta asa ca nu vbesc il las pa BOA) si asta nu lasa vaporizatorul sa se incalzeasca asa tare ceea ce duce la performante mai bune pe GPL
*


Multumesc ghita pt. bunavointa de a-mi raspunde, acum asteptam raspuns de la colegul 'PH-06-BOA" cu putine detalii legate de gaura interioara a diuzei.
krapcarasu
eu am diuza cu gaura de 3 mm
Asta ca se strica segmentii ce explicatie are? Cred ca ungerea lor e mai buna pe gpl pt ca nu se strica pelicula de ulei si nu se impurifica uleiul cu benzina.Ca e temperatura mai mare? Punem termostat de 82 in loc de 89
brigada_diverse
QUOTE(sobolan @ 10 Jul 2010, 23:04)
deci...se duc segmentii mult mai repede...supapele din chiuloasa sufera si ele...
GPL pe dacia 1310 = remat !  smile.gif
*



daca se duc segmentii la a ta...problema ta......dar nu se strica de la gaz segmentii


totusi ce alte supape sunt care nu au legatura cu chiulasa?...
se duc scaunele din chiulasa..adevarat....dar nu repede...dureaza 30-40 000km macar.....dar iei una de la remat cu 50 lei....
daca tii culbutorii cu joc de 0.25 la evacuare nu ai treaba(3 supape in 10000km nu au nimic)...in schimb daca sunt stransi, se strica repede(supapa de la pistonul 2 era la 0.10 si s-a strans de tot)....

oricum, pana se duc , dureaza muuuuult....mergi o gramada...

GPL pe dacia 1310= o investitie buna, care se recupereaza repede....mers ieftin si nu te arde la buzunar....
sobolan
QUOTE(brigada_diverse @ 11 Jul 2010, 15:08)
daca se duc segmentii la a ta...problema ta......dar nu se strica de la gaz segmentii
totusi ce alte supape sunt care nu au legatura cu chiulasa?...

*



s-au dus si se duc la toate pe GPL,eu nu am instalatie de aia pe dacie si nici nu m-a lovit gandu'.....am vazut si chiuloasa care se macina efectiv dupa ce am scos bucatile de garnitura lipite de ea,la demontarea motorului...practic ataca si aluminiul din care e facuta chiuloasa...

asa la sto: supapele de admisie/refulare de la pompa de benzina(pastilele) wink.gif ....
mar10may
QUOTE(Tudor Badescu @ 18 Jun 2010, 12:35)
Eu n-am intalnit situatia sa se repare chiulasa dupa 40000 km din cauza gazului.Cine stie ce gaz o fi fost ala.GPL-ul de ce sa fie coroziv,ca n-are acizi in el.In plus,gasim ieftin uleiuri cu bune proprietati anticorozive.Iar daca avem dubii,nu ne obliga nimeni sa avem talpa prea grea,mai ales ca gazul il punem pentru economie.
*


nici eu nu am intalnit sa se repare chiuloasa dupa 40 000 de km.ci o schimbau cu totul.iti spun din proprie experienta ca la fix 40 000 de km am schimbat 4 chiuloase.e vorba aici de o dacie din 2003.cele pe carburatie rezista mai mult.persoana careia i am vandut o avea un service si a montat pe ea una de la dezmembrari,lucru pe care l am mai auzit si pe la altii.se zice ca tine ceva mai mult fata de cele noi.probabil ca materialul din care sunt facurte difera

14 Jul 2010, 19:23:
segmentii nu se duc.la 160000 de km dacia pe care am vandut o nu consuma 1gram de ulei.asta in contextul in care foloseam un ulei sa zic destul de modic,era un 15w40 pt motoare pe gaz la vreo 16 lei litrul acum vreo 4 ani.depinde si de felul in care este exploatata masina.si era o masina de la serviciu,nu una personala de care sa zici ca te durea sufletul
om_bland
Vreau sa-mi spun si eu parerea , deci va rog sa nu ma criticati ! Sloganul meu: ,,Spuneti NU instalatiilor GPL ! ! ! '' De-as stii ca se va face 1 L de benzina 10 lei si tot nu as pune-o pe gaz . Fiecare merge cu ce vrea si cu ce considera ca iese in avantaj wink.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.