Ygi_17
19 Jun 2010, 11:43
Cum e sistemul 4x4 de la Duster fata de alte sisteme 4x4 (ex Suzuki SX4, Tucson etc)
ce mare diferenta e intre 4x4 si 4x2 la DUSTER( adica unde se simte aceasta diferenta ? unde te scoate din belea ? )
daca ar fi sa mergi pe drum forestier uscat exemplu sa urci la cabana SUSAI poti urca si cu un 4x2 ( Duster, Stepway, LOGAN etc)
puyutzu07
19 Jun 2010, 16:09
pe uscat poti urca linistit cu orice,,,cand e vorba de iarba panta abrupta si alte chestii dastea si nu o tii lunga si te opresti..e cam greu sa mai pleci de pe loc doar cu tractiune fata.
QUOTE(Ygi_17 @ 19 Jun 2010, 11:43)
ce mare diferenta e intre 4x4 si 4x2
La o intrebare atat de "savanta" un raspuns pe masura: daca unui caine ii tai 2 picioare, cum va merge e fata de unul cu 4 picioare ?... Sau mai pe intelesul tau, incerca sa te sui pe o scara verticala, intr-un copac, etc., folosindut-ti doar mainile(=4x2) si apoi folosind si mainile si picioarele (=4x4) si sa ne spui daca e vreo "ce mare diferenta e".
iulian'71
22 Jun 2010, 21:31
Pentru a face off-road iti trebuiesc si anvelope pe masura, cu cele ce vin ele echipate te descurci cu un 4x4 bine doar pe uscat. Daca ploua sau chiar roua iti trebuiesc sigur M+S-uri.
caphonne
23 Jun 2010, 09:56
Pai M-S-uri are poate ai vrut sa spui M-T-uri .
Squirrel
23 Jun 2010, 11:46
Nu sunt mai bune AT-urile?
caphonne
23 Jun 2010, 12:28
Ba sunt mai mult decat bune chiar foarte bune pentru ce poate Dusterul.Ma repet v-am aratat in filmulet ca chiar si cu M+S tractorul pe care l-am avut se descurca.
iulian'71
23 Jun 2010, 15:15
Bine cum zici tu caphonne, dar nu cu anvelope de strada.
caphonne
23 Jun 2010, 15:19
Iulian masina are din fabrica cauciucuri M+S adica Mud&Snow(noroi si zapada) ce nu intelegi?
iulian'71
23 Jun 2010, 15:24
Ma duc dupa-amiaza pana la fina-miu si ma uit, asa ca sa o fac pe Toma necredinciosul.
Squirrel
23 Jun 2010, 15:27
Ar trebui să fie Michelin Latitude Tour HP All season…
caphonne
23 Jun 2010, 15:44
QUOTE(iulian'71 @ 23 Jun 2010, 16:24)
Ma duc dupa-amiaza pana la fina-miu si ma uit, asa ca sa o fac pe Toma necredinciosul.
Fugi fa si cateva poze eu asa am vazut la showroom ca le schimba astia dupa o zi pe alta tot ce se poate.
iulian'71
23 Jun 2010, 15:45
Michelin Latitude Tour conform descrierii producatorului este o anvelopa pentru utilizare rutiera ce are ca scop reducerea cu 5% a vibratiilor si zgomotului. Rutier inseamna care tine de drumuri si sosele, de transport pe sosea. Deci pe Duster avem anvelope de sosea nu de noroi si zapada, dar construite pentru modele 4x4.
Caphonne pe Pajero din semnatura sigur ai M+S-uri.
Inca nu am ajuns la finu.
caphonne
23 Jun 2010, 15:52
Caphonne pe Pajero din semnatura sigur ai M+S-uri.
Ma intrebi sau afirmi ca nu am inteles
.
iulian'71
23 Jun 2010, 15:57
Afirm. Eu de regula nu fac afirmatii aiurea, si am vazut un filmulet cu masina postat de tine.
caphonne
23 Jun 2010, 15:59
Am inteles am fugit acasa daca ajungi la finul tau chiar fa o poza doua vorbesc serios.Va salut vorbim maine.
iulian'71
23 Jun 2010, 19:03
Am fost la finu si anvelopele sunt cele prezentate de Squirrel, adica Michelin Latitude. Fotografiile pe maine cand aduc cablurile de la telefon.
iulian'71
24 Jun 2010, 22:18
Caphonne ai imaginile cu anvelopele si cu detinatoarea lor. Din ce scrie cei de la Michelin ar trebui sa fie mixte.
[attachmentid=1627634188] [attachmentid=1627634189] [attachmentid=1627634190][attachmentid=1627634191]
caphonne
25 Jun 2010, 08:35
Squirrel
25 Jun 2010, 09:12
asybo2002
25 Jun 2010, 09:50
...in atasament aveti o alta echipare prezenta pe Laureate 110 CP 4x4...M+S...
caphonne
25 Jun 2010, 10:12
Da bine punctat.
Squirrel
25 Jun 2010, 12:05
Michelin Latitude Tour HP- All season
- Indice încărcare: 98
- Indice viteză: H sau T
- Dimensiune: 215/65 R 16
- Preț: 450ś530 RON
Continental Conti Cross Contact LX- All season
- Indice încărcare: 98
- Indice viteză: H
- Dimensiune: 215/65 R 16
- Preț: 360ś500 RON
Probabil ca pana la urma sistemul 4x4 de la Duster si face treaba daca e ajutat si de niste anvelope mai bune in teren.
cu anvelopele din fabrica eu personal cred ca nu e face fata pe un teren noroios, mocirlit cu tot 4x4 ei.
IRONICK
3 Jul 2010, 08:20
eu astept sa incinga cineva cuplajul dupa o remorcare mica ...
Adica? Cum preconizati ca se va comporta sist. de tractiune integrala, atunci cand autoturismul va fi folosit pentru a tracta o remorca (in limita de greutate specificata de constructor) ?
vladut88
3 Jul 2010, 22:52
daca va trebe masina de teren luativa minim un aro ,ca dusteru nu e pt asa ceva (dusteru actual nu aro 10 )
Eu am un prieten ce lucreaza intr-o companie unde oamenii au primit pentru o zi intreaga Duster de test (4x4 1,6). Ei s-au declarat multumiti de cum se misca masina. Sunt persoane care bat drumuri in afara soselei de multi ani si au avut in mana mai multe modele (diverse marci) de 4x4, mai mult sau mai putin "4x4 veritabil"
Squirrel
6 Jul 2010, 08:56
Era mașină de uzină pentru teste sau era pusă la dispoziție de dealer zonal?
IRONICK
6 Jul 2010, 09:01
Destule firme care au flote de 4x4 au primit dastare de test.
QUOTE(Squirrel @ 6 Jul 2010, 09:56)
Era mașină de uzină pentru teste sau era pusă la dispoziție de dealer zonal?
Era primita pentru teste dar nu stiu de unde. Banuiala mea este ca de la fabricant, intrucat dealerul local nu are 1.6 4x4 de test.
Squirrel
8 Jul 2010, 13:52
Da, pentru că de abia de săptămâna viitoare încep livrările la 1,6 16v 4Ś4…Le-or fi venit piesele lipsă să le facă Euro5…sau au băgat piesele mai scumpe, sughițând.
stolniceanulucian
27 Oct 2019, 20:46
Eu cred ca sistemul 4x4 de la Dacia este foarte bun
https://www.whatcar.com/news/off-road-4x4-mega-test/n20385Oamenii de la WhatCar zic asa in mega testul lor 4x4:
Deși s-ar putea să vă gândiți la Dacia Duster ca la nimic mai mult decât la o afacere cu o afacere chibzuită care s-ar lupta pe o peluză plină de umiditate, tracțiunea pe patru roți este disponibilă pe o gamă confortabilă din gama medie în sus. Îl puteți asocia fie cu un motor pe benzină de 1,3 litri de 148 CP, fie cu un diesel de 1,5 litri de 113 CP, pe care îl avem aici.
De fapt, a fost doar o secțiune de deal deosebit de prăbușită, cu un viraj la vârful său, numit Horseshoe, care a surprins Dusterul. Cu o roată din spate care se plimbă în aerul aerian, nicio cantitate de control al tracțiunii nu ar putea împiedica Dusterul să se oprească mort pe pistele sale, neputând continua ascensiunea.
Proactic doar situatii foarte particulare fac diferenta intre Duster si offroadere mai scumpe.
Pentru 99% din cazuri sistemul de la Dacia este arhisuficient.
einstein1984
28 Oct 2019, 10:51
ahem, cu o roata in aer dusterul se misca
Mai nou toate misca, unele mai repede, altele mai tirziu, in functie de cit de repede se trezeste ABS-ul, ca in fapt ala face toata treaba.
Este bun sistemul insa ai o problema, pe drum cu aderanta scazuta dintr-o data te trezesti oprit din inaintare.
Oricum, decit deloc este mult mai bine cu el.
Ramine Duster-ul cu o roata in aer ca nu are cursa suficienta sa incruciseze puntile, alea dedicate terenului sau cu pedigree n`au nici o treaba cu asta, vezi LC, Suzuki, MB, Wrangler.
Oricum Dusterul se comporta bine in teren, asta din experienta proprie, este scurt si repartitia maselor este mult mai buna decit la un pick-up lung.
tavi_ro
28 Oct 2019, 18:03
Pentru cine are chef de off-road ceva mai greu exista LSD torsen autoblocant....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.