Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru polen pe sandero kissfm 1.4 mpi
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Imbunatatiri - Dacia Sandero
johnmanro
Salut,
Sunt posesorul unui Sandero kiss fm 1.4 mpi, luat din showroom din iasi de la Caremil.
Cu toate ca ma asteptam sa nu am filtru de polen , dupa ce am achizitionat unul de renault clio 3 , cind sa il montez am constatat placut surprins ca masina e dotata din fabrica cu asa ceva.
In plus masina are bara stabilizatoare din fabrica , si problema cu bratul stergatorului pe partea dreapta rezolvata .Mentionez ca masina a fost facuta pentru franta si expusa citeva luni in shoeroom la Iasi . Eu am achizitionat masina in 2010 luna 5 prin probramul rabla iar cei din giurgiu de la eurocar mi-au propus aceasta masina.Se vede ca e mai ingrijit lucrata .
Multumesc pt posibilitatea de a posta pe forum.
gabylzr
Traiesti tu cu impresia ca-i mai ingrijit lucrata ca te-au imbarligat ca este pentru export .
johnmanro
nu m-a imbirligat nimeni. Am documentele masinii in original, erau in torpedou, si scrie in mod clar: fabrique pour france , si are insiruit acolo tot ce are masina.
A venit cu 2 triunghiuri reflectorizante, cu stingator si vesta .
Asa e masina deci nu are rost sa mint.
bobo77
Te-ai scos ai masina pentru export...ca pe timpuri si astea sunt mult mai bune fata de ce masini primesc fraierii din tara...
johnmanro
Salut,

Nu am zis asta , am vrut doar sa subliniez faptul ca are filtrul de polen montat din fabrica . Atit si nimic mai mult. Nu am vrut sa jignesc pe nimeni.
bobo77
Dar lucru asta se stia de mult timp, oricum e bine ca-l monteaza.
lucianac79
Filtru de habitaclu au cred ca toate versiunile cu AC de anul trecut, singura chestie pe care tu o ai fata de restul celor vandute in ultima perioada este bara stabilizatoare. Eu la a mea nu am bara stabilizatoare.
alindrgn
filtru de polen se pune din fabrica doar pe duster 4x4 1.5 dCi 115 cp, adica modelul de clasa. in rest nu are nici o masina facuta pt romania.
e bine ca il ai, il ti pentru cand o fi sa il schimbi sau il vinzi. ia uita-te de curiozitate la bratele care tin usile cand le deschizi, nu ai cumva acolo obturatoare de praf? ca stiu ca doar la export se pun astea.
johnmanro
Nu stiu cum arata obturatoarele de praf ? Asa ca nu stiu dupa ce sa ma uit? Poate imi explici cum arata! Te rog mult. Multumesc.
alindrgn
am pus o poza ca sa fie mai clar. daca nu ai e o gaura mare acolo in loc de cauciucul negru care l-am incercuit.
johnmanro
Are acele cauciucuri sau plastice. Nu stiam ce rol au.
alindrgn
no..la noi in romania nu se pun. esti fericit ce sa zic dry.gif
roland
QUOTE(johnmanro @ 25 Jun 2010, 10:27)
si problema cu bratul stergatorului pe partea dreapta rezolvata
*



Eu stiam ca e o problema pe stanga. Dreapta ce avea?
Pe stanga, daca-l ridicai, lovea in capota.
IRONICK
Poate se uita din alta directie ....
Iorgovan
bara stabilizatoare intr-adevar se monteaza la versiunile care merg afara. cind am fost la revizie, baietii din service aveau de vinzare o masina adusa din germania, 1,4 mpi, 2009 care avea bara. a mea din 2009 05 "fabrique pour la roumanie" nu a avut bara, deci se poate sa fie diferente.
capacelele de tiranti la usi le am si eu, si va pot spune ca se monteaza la versiunile mai noi, din 2009 incoace. cele din 2008 nu au aceste capacele si mai sunt si alte brizbrizuri gen dopuri la scurgerile de la usi, dopuri la haion pe care masinile de generatie mai "veche" nu le au, iar cele mai noi le au chiar daca sunt pentru romani. mai nou exista si aparatoarea din interiorul aripii spate, zona prag.
bratele stergatoare la fel, se monteaza cele conforme, cu "talpa" lunga la modelele mai noi. se pot schimba pe garatie cele care bat in capota, nu e problema.
oricum imbunatatiri minore. infime, parerea mea.
probleme sunt mai nou pe partea tehnica, mai ales casetele care ne scot peri albi la cei cu sandero si ph 2.
drumuri bune.

ps revine oare iarasi in actualitate mitul "refuzata la export"?
bobo77
QUOTE(Iorgovan @ 2 Jul 2010, 09:47)

probleme sunt mai nou pe partea tehnica, mai ales casetele care ne scot peri albi la cei cu sandero si ph 2.

*


Te bazezi pe vreo statistica cand faci aceste afirmatii? ca eu unul din cati cunoscuti am cu ph2 si sandero (si am ceva) nici unul nu a avut probleme. Poate a fost un anumit lot cu probleme nu trebuie sa generalizam...
tzeegunoo
Daca doar un lot a fost cu probleme atunci de ce problema nu se rezolva cu alt lot de casete de directie? Eu am schimbat una , altii 2 , altii chiar 4 casete si nu s-a rezolvat . Deci hai sa generalizam , ca nu gresim deloc.
roland
tu 1, altii 2, altii 4, ... cat e totalul? 100? 1000?

total nesemnificativ fata de numarul de vanzari, deci problema, pe buna dreptate, se trateaza in garantie, fiecare caz in parte.
bobo77
Foarte bine punctat roland, unii cred ca daca au ei o problema toate lumea o are...
tzeegunoo
Sau unii chiar nu isi dau seama ca au problema asta. De ex. inginerul de la service care nu si-a dat seama ca sandero-ul lui troncane pana nu a mers cu a mea. Ce pretentii am eu sa imi rezolve ala problema?
Pe un alt forum exista un poll in care 40% din cei care au votat aud troncaneala. Din ceilalti 60 de procente cati oare cati o au dar nu o baga in seama?
bobo77
Te mai intreb inca odata, detii date statistice de la dacia despre acesta problema? statistica acelui forum de doi bani nu are nici o importanta (nu vreau sa jignesc membri acelui forum si sa generalizez, sunt si oameni care stiu cea ce zic si acolo, dar in mare parte media de varsta este de 20 ani si la acesta varsta se viseaza cai verzi pe pereti si cunostinte auto putine) este irelevant, ce sa spun acel sondaj este adevarul gol golut...Eu nu zic ca nu sunt probleme la casetele de directie dar nu in numar asa de mare incat sa zici "cad intr-o veselie".
tzeegunoo
Nu am date statistice , dar nu asta vroiam sa subliniez , ci faptul ca nu se poate spune ca doar un lot a fost cu probleme , pentru ca asta se putea rezolva usor , cu un alt lot de casete. Dar, la mine nu s-a rezolvat problema cu alta caseta de directie decat pentru 1000 km , dupa care iar a facut urat. Asta ma face sa cred ca sunt multe casete cu probleme si nu doar un lot.
bobo77
Poate problema nu-i de la caseta atunci, s-a gandit cineva si la treaba asta oare?
A scris bine roland, se rezolva pe garantie, mai mult de atat ce se poate face...
tzeegunoo
Nu stiu...cert e ca la VC am primit urmatorul raspuns : "Stim de problema dar nu stim sa o remediem. Mai asteptati pana gasim o solutie." Dar daca te duci la service , iti schimba caseta. Oare service-ul nu comunica cu uzina? Cei de la uzina de ce le permit sa schimbe casetele daca ei stiu ca nu e de acolo?
IRONICK
QUOTE(tzeegunoo @ 9 Jul 2010, 08:20)
"Stim de problema dar nu stim sa o remediem. Mai asteptati pana gasim o solutie."
ma-ndoiesc ca iti spun asta
BZN
QUOTE(alindrgn @ 26 Jun 2010, 20:52)
filtru de polen se pune din fabrica doar pe duster 4x4 1.5 dCi 115 cp, adica modelul de clasa. in rest nu are nici o masina facuta pt romania.
e bine ca il ai, il ti pentru cand o fi sa il schimbi sau il vinzi. ia uita-te de curiozitate la bratele care tin usile cand le deschizi, nu ai cumva acolo obturatoare de praf? ca stiu ca doar la export se pun astea.
*



Inca de acum un an se monta si pe Logan

QUOTE(Bulldog @ 16 Aug 2009, 01:37)
Asta pentru ca masina ta are filtrul de polen gata montat.
In seara asta, m-am aplecat sa vad si eu locasul care trebuie taiat. Am vrut sa imi cumpar filtrul cu pricina inca inainte sa imi vina masina. Dar bine ca nu am facut acest lucru, deoarece, surpriza, masina a venit cu filtru de polen montat. O surpriza placuta din partea Dacia.
Mi se parea mie ca nu baga praf prin aeratoare, ma gandeam sa nici nu mai montez filtrul...
*




QUOTE(Sp!ke @ 27 Aug 2009, 11:10)
Confirm si eu ca masina a venit cu filtru din fabrica. Sambata trecuta am cumparat filtru si eram pus pe decupat, numai ca... surpriza! masina are filtru de polen, montat din fabrica! Asta la un Logan II Berlina, echipare Laureate, nu stiu la versiunile mai putin echipate daca au, cert este ca domnii din showroom habar n-aveau de asta... nici macar ca se poate monta...
*

Iorgovan
QUOTE(tzeegunoo @ 9 Jul 2010, 07:20)
Nu stiu...cert e ca la VC am primit urmatorul raspuns : "Stim de problema dar nu stim sa o remediem. Mai asteptati pana gasim o solutie." Dar daca te duci la service , iti schimba caseta. Oare service-ul nu comunica cu uzina? Cei de la uzina de ce le permit sa schimbe casetele daca ei stiu ca nu e de acolo?
*




si eu am primit acelasi raspuns, din partea Dacia. "v-am sunat sa va comunic faptul ca NU avem solutii" si apropos de statisticile pe care le dorea colegul Bobo77 -daca le pot numi asa - mi s-a spus ca exista multe dosare pe aceasta "tema" si voi fi contactat de indata ce au o solutie. pina atunci.. se mai cauta.
referitor la caseta in sine, problema nu e noua la Dacia. au mai fost loturi de masini care au avut probleme legate de impingatoarele la casete. se pare ca si acum problema e tot de aceeasi natura si angrenarea la cremaliera nu e optima, respectiv acolo este un joc mai mare decit cel functional prescris din cauza impingatorului. problema tine de furnizorii de casete.
nu voi mai intra in detalii pentru ca deja sunt in afara topicului, insa tenhic vorbind
aceata problema apare tot mai frecvent in ultima perioada si din cauza materialelor folosite de catre cei care produc aceste casete. linga aceasta se adauga reglajele neconforme.
bobo77
Desi suntem of topic continui si eu, ironick are dreptate cei de la dacia chiar daca nu au o solutie nu spun nici morti ca nu stiu de la ce este, deci faza asta eu unul nu o cred. Pina la urma nici tu nu ai ceva date, tot pe vorbe te bazezi...
ionut_spanu
hai sa reinviem topicul.
sunt unul care a schimbat caseta la 40 000km(nu mai suportam) dupa 2000 de km a inceput sa troncane la fel. am mers iar la dacia, si raspunsul a fost acelasi: stim problema si asteptam solutii din Franta! am deschis dosarul in 2009 sau inceputul lui 2010...au trecut 2 ani si am ajuns la 110 000 km cu masina, am iesit din garantie, iar de contactat nu m-a contactat nimeni. deja m-am obisnuit cu ideea.

on: mi-am montat in weekend filtru polen. 30 de lei + manopera(o sticla de vin)
panter1
am un sandero fabricat in noiembrie 2008 cum imi dau seama daca are sau nu filtru de polen? si daca nu are cum se monteaza?
tribunul
Dai drumul la ventilatie pe maxim si scuturi la baza parbrizului sacul de aspirator, daca-ti baga praf in masina n-are, daca nu-ti baga are.
bobo77
QUOTE(panter1 @ 16 Mar 2012, 03:02)
am un sandero fabricat in noiembrie 2008 cum imi dau seama daca are sau nu filtru de polen? si daca nu are cum se monteaza?
*


nu ai filtru de polen in mod sigur.
IRONICK
QUOTE(tribunul @ 16 Mar 2012, 03:07)
Dai drumul la ventilatie pe maxim si scuturi la baza parbrizului sacul de aspirator, daca-ti baga praf in masina n-are, daca nu-ti baga are.
*
Nu este mai bun un sac de ciment?
tribunul
Nu, testul cu sacul de ciment se face pt. a vedea de care filtru ai, de origine sau nu.
panter1
am aflat ca nu am.. uneori imi vin frunze in masina, de praf nu mai zic, bordul se prafuie in 2 zile de la stergere.. deci pe sandero din 2008 noiembrie N-ARE! Bun.. acum cum as putea sa ii montez unul?
bygy007
nu stiu daca la sandero aeroterma este identica ca la logan , dar vezi daca se poate , detalii aici
bobo77
Aeroterma este la fel ca la logan ph2.
P-A-C-O
mai greu cu decupatu' da' pan' la urma merge wink.gif
bobo77
Cine nu se pricepe se poate duce in service binenteles contracost...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.