Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sandero bolnav
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
Stefan
Mă trezesc dimineață, învăț și plec cu mașina spre facultate să dau examen. Ies de pe străduțe pe Sebastian, schimb a doua și când să-i dau a treia, pauză - nu mai intra în nicio viteză. Trag pe dreapta, văd că nu merge de niciun fel, o las acolo și plec cu atutobuzul să nu întârzii.
M-am întors, am reușit s-o duc înapoi în parcare.
Acum, simptomele sunt următoarele - cu motorul oprit, intră în orice viteză așa cum trebuie. Cu motorul pornit, ambreiajul se simte altfel la picior și nu intră sub nicio formă în viteză. Dacă pornesc motorul după ce în prealabil am schimbat într-o viteză cu el oprit, mașina tinde un pic să se miște cu ambreiajul apăsat.
E în garanție, deci oricum o să chem Dacia Asistență. Înainte să fac asta aș vrea să știu totuși la ce să mă aștept.
driverx
PLaca presiune rupta.....
BZN
Placa de presiune distrusa. E posibil sa invoce proasta exploatare, fii atent, calm si ferm. biggrin.gif
Stefan
Păi de asta îmi este și mie frică, să nu spună că am abuzat de mașină, deși nu e deloc cazul. E clar defect de fabricație. Nici nu prea am mers eu mult cu ea - prin oraș folosesc bicicleta.
alindrgn
daca ai km putini poti sa ii spui la dealer ca si daca faceai raliu pe macadam nu pateai asa ceva, si daca tot o tine pe a lui atunci sa trimita masina la verificat (nu stiu acuma cum se numeste exact operatiunea). adica sa o duca la ei sau la alt service si sa spuna un meserias de acolo de ce a cedat placa de presiune. ca sigur o sa isi dea seama nenea ala...
aphophis
imi pare rau de problema ta stefane sad.gif sper sa o rezolvi astfel incat sa nu platesti ceva. Ai mai rezolva ceva?
einstein1984
Cati km are masinuta? Ca ambreiajul nu e acoperit prea mult timp de garantie?
membru_DC
daca observi ca-ti dau cu flit, de fata cu ei apelezi Vocea Clientului si reclami problema
IRONICK
QUOTE(aphophis @ 28 Jun 2010, 21:01)
*
QUOTE(einstein1984 @ 29 Jun 2010, 08:44)
*
QUOTE(membru_DC @ 29 Jun 2010, 09:14)
*
trupa magica ... radmasa.gif
Iorgovan
stiu si eu pe cineva care la 9.000 km a patit-o cu ambreiajul la un sandero si a platit tot din buzunar. nu a ajutat nici VC nici OPC, asa ca ...multa bafta si nervi tari. imi pare rau pt patania ta, dar in fond si la urma urmei e o masina si e cum e!
einstein1984
QUOTE(aphophis @ 28 Jun 2010, 21:01)

*




QUOTE(einstein1984 @ 29 Jun 2010, 08:44)

*




QUOTE(membru_DC @ 29 Jun 2010, 09:14)

*




QUOTE(IRONICK @ 29 Jun 2010, 09:27)

*


Cvartetul magic.
Stai linistit, ca poate doar OPC-ul sa afac ceva, nu vocea clientului.
membru_DC
mai greu, tre' sa dovedesti intr-un laborator de analiza al materialelor ca placa a avut un defect (fisura) din fabricare
chitziman
stefane multa bafta cuWC nu o sa faci nimic , dupa cum am postat pe forumul sanderistilor mama a patito a platit din buzunar 9200 km nu a rezolvcat nici cu wc nici cu OPC cauza exploatare necorespunzatoare.............
Stefan
Am uitat sa mai scriu pe aici.
Am sunat la Dacia Asistenta. Am insistat sa o duca la Dacoserv, dar era soferu' in concediu, asa ca am mers la Auto Cobalcescu. Sceptici cei de acolo. Era placa de presiune.
Pana la urma am primit acceptul uzinei sa suporte ei cheltuielile pe garantie, chiar a doua zi, m-am mirat si eu de cat de rapizi au fost. Uzina s-a comportat OK. Acum masina e inca in service, asteapta sa vina piesele.
vijelie
Ce termen au estimat pt reparatie?
Stefan
Pai trebuia sa fie gata de 2 zile smile.gif).
IRONICK
radmasa.gif

La alte service-uri dureaza programarea, la Dacia dureaza reparatia ...
djasu82
iauzi si o tine in service pai aia sunt prosti sa nu ia dupa ea piese bune m-as mira .
Ce mie ciuda ca la noi in tara nu poti avea incredere in nimeni si in nimic.
klaus
QUOTE(djasu82 @ 7 Jul 2010, 23:37)
iauzi
*


Asta e ruda cu "lăuzi" sau cu "tăuzi"?
membru_DC
QUOTE(Stefan @ 7 Jul 2010, 17:29)
Era placa de presiune.
Pana la urma am primit acceptul uzinei sa suporte ei cheltuielile pe garantie, chiar a doua zi, m-am mirat si eu de cat de rapizi au fost. Uzina s-a comportat OK.
*


stiu ei ceva....vezi-ti de treaba
dacotec
Ma enerveaza cumplit unele chestii, pur romanesti, ca sa zic asa...
La noi se pune problema doar in doua feluri:i-am prostit(mama, ce dur sunt..si destept in acelasi timp..nu mai vezi jmecher asa ca mine!) si, partea a doua: m-au pacalit, eu fiind acelasi optimist incorigibil si care crede ca va salva planeta cand se uita la Tv cu lumina stinsa....
FRATILOR!Oare nu-si mai face nimeni treaba in tara asta?
cazul colegului nostru e ceva super clasic, o problema de garantie tratata corect, tot in garantie!Ati auzit voi comentarii de la proprietar, certuri, refuzuri, OPC, samd?
Nu, astea se aud de la bagatorii de/in seama, vesnicii scandalagii care mereu si-o iau in freza ( ca sa utilizez expresii cunoscute lor).
Hai sa incercam sa fim si sa traim normal...la mine la firma sunt dati oameni afar in prostie, si principalul criteriu de selectie e lipsa de respect fata de clientii si partenerii nostri precum si lipsa cunostintelor necesare ocuparii posturilor lor.
Peste tot patronii fac la fel, chit ca firma se cheama Dacia, kaufland sau Gicu SRL.daca vrei sa mai rezisti, sa existi pe piata trebuie respect fata de client.
dacotec
Ma enerveaza cumplit unele chestii, pur romanesti, ca sa zic asa...
La noi se pune problema doar in doua feluri:i-am prostit(mama, ce dur sunt..si destept in acelasi timp..nu mai vezi jmecher asa ca mine!) si, partea a doua: m-au pacalit, eu fiind acelasi optimist incorigibil si care crede ca va salva planeta cand se uita la Tv cu lumina stinsa....
FRATILOR!Oare nu-si mai face nimeni treaba in tara asta?
cazul colegului nostru e ceva super clasic, o problema de garantie tratata corect, tot in garantie!Ati auzit voi comentarii de la proprietar, certuri, refuzuri, OPC, samd?
Nu, astea se aud de la bagatorii de/in seama, vesnicii scandalagii care mereu si-o iau in freza ( ca sa utilizez expresii cunoscute lor).
Hai sa incercam sa fim si sa traim normal...la mine la firma sunt dati oameni afar in prostie, si principalul criteriu de selectie e lipsa de respect fata de clientii si partenerii nostri precum si lipsa cunostintelor necesare ocuparii posturilor lor.
Peste tot patronii fac la fel, chit ca firma se cheama Dacia, kaufland sau Gicu SRL.daca vrei sa mai rezisti, sa existi pe piata trebuie respect fata de client.
Stefan
Abia ieri am luat masina din service. Totul e bine, soarele e pe cer, norii e albi...
Merced
A durat doua saptamani sa schimbe o placa de presiune?
Stefan
Da. Stiam eu de ce insist sa-mi duca masina la Dacoserv. Asta e, oricum nu aveam nevoie de ea.
LE: De fapt au schimbat kit ambreiaj, nu numai placa.
EUGEN2008
probabil nu aveau toate piesele pe stoc si dureaza minim o saptamana aprovizionarea
gabylzr
Adica din punctul tau de vedere nu este nici o problema nu ? ti se pare normal cat adurat reparatia , la un concesionar a caror piese vin din tara nu de peste hotare .
einstein1984
Hai zi tu sigur ca nu au venit piesele din Franta si au venit de la Brazi?
florian90
offtopic:
stiti ce nu inteleg eu?sandero,logan sunt facute in romania da?bun;dacia este un "brand" romanesc...atunci de ce trebuie sa astepti 1 saptamana sau 2,de exemplu,sa iti vina o bara fata sau spate din franta daca masina este construita in romania?
ArtVandelay
aa deci nu numai la masinile japoneze se sta dupa piese?
iauzzzzzzz afofisssss
bobo77
QUOTE(florian90 @ 21 Jul 2010, 22:01)
;dacia este un "brand" romanesc...atunci de ce trebuie sa astepti 1 saptamana sau 2,de exemplu,sa iti vina o bara fata sau spate din franta daca masina este construita in romania?
*


Ei vine pe dracu din Franta, majoritatea pieselor se fac in Romania si chiar daca nu, exista pe stoc la uzina, dar mai trebuie sa le comande si sa le transporte cineva, sa-si dea interesul pentru ca masina sa fie reparata in timp util si clientul sa fie multumit, adica sa-ti respecti clientul, restul sunt balarii spuse de lucratori de la service-uri dacia sau care au tangenta cu acesta marca...Un atu in vanzarea unui automobil de productie autohtona(pe linga pret) pe care il are dacia era tocmai asta, ca nu stai dupa piese dar se pare ca a disparut si asta.
tzepesch
aa deci nu numai la masinile japoneze se sta dupa piese?
iauzzzzzzz afofisssss


Eh se sta, putin daca-ti vin din turcia. Si daca o faci pe casco. Daca nu... Daca e productie Anglia... Pt un suport de pahar am stat 2 sapt, made in england. Dupa o bara turcia 3 zile.
Juris
Am avut si eu aceiasi problema la fosta mea masinuta vaz2106 - la un anumit moment,cu motorul pornit nu reuseam sa bag in viteza 1,2,3,4 sau mers cu spatele (Revers),se baga in viteza 1 doar cu motorul oprit dupa care il porneam cu ambreajul decuplat si asa reuseam sa o iau din loc si vitezele 2,3 si 4 se cuplau in timpul mersului fara de probleme.
Dupa multa literatura de specialitate am facut concluzia ca problema consta in ambreiaj- nu are loc decuplarea totala (conform instructiunii) al acestuia,adica la apasarea deplina a pedalei,discurile de frictiune din ambreiaj inca mai contacteaza (in mod normal cuplarea in viteza sau schimbarea vitezelor are loc la rotirea foarte lenta aproape oprita a pinionului conducator al cutiei de viteze) si in aceasta ordine de idei,datorita pinionului primar aflat in miscare,cuplajele sincronizatoare din cutia de viteza nu permit cuplarea dintilor de baza a rotilor dintate si din aceasta cauza este imposibil de-a cupla o careva viteza (de obicei viteza 1) masina in acel moment stind pe loc.Respectiv kind masina are cel putin 5 km/ora se poate usor de cuplat-decuplat-schimbat orce viteza.
Recomand tuturor celor care s-au ciocnit cu astfel de situatie sa traga o fuga la service (sau singur) si sa verifice kit de deplin este decuplat ambreiajul si respectiv sa faca careva manevre de reglare a momentului decuplarii acestuia.
gabylzr
Fix un rahat la logan , sandero s-a discutat si paradiscutat ca in majoritatea cazurilor problema este din timoniera , dar tu ai cont de ieri si nu ai de unde sa stii .
gabya99
Salut.
Acelasi lucru am patit si eu si dupa ce am schimbat kitul ambreiaj totul a revenit la normal placa de presiune find sparta. {sandero 1.4 benzina 2008}
Dar acum au aparut un zgomot pe partea dreapta ca atunci cand se lovesc doua ciocane de fiecare data cand trec peste denivelari cu roata drepta. Dupa o examinare am observat ca planetara dreapta se misca in zona cutiei de viteze.
Este norma sau nu, fiindca maine ma duc in servis si vreau sa stiu sa nu ma abureasca cu expresia "asa este la toate"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.