Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme cu 1310 break
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
brumi
salut
am si eu o dacie 1310 break si e prima mea masina deci sunt un pic cox la mecanica biggrin.gif
merge bine in general doar ca daca e rece motorul adica nu m-am plimbat cu ea si acum am plecat imi aluneca ambreajul cand o accelerez mai tare .... de exemplu merg in a 3 a la 1800 rpm si daca accelerez urca acceleratia pana la 4000 si incet incet scade si atunci urca si viteza
si face un zgomot ciudat
fluiera sau ceva de genul

nu stiu ce sa schimb am garaj tot am demontat-o de 3 ori si nu gasesc nimic spart sau deformat

ce ar trebui sa fac sau ce piese ar trebui sa cumpar :| ca de capul meu cumpar ceva prostii si dupa aia stau langa ea .....


scuze pentru povestea lunga dar nu stiu cum sa explic altcumva wacko.gif
Bulldog
Kit ambreiaj= disc+ placa presiune+ rulment presiune.
Daca mai ai ceva prieteni pasionati de mecanica si un garaj, o curte, ceva, o faci intr-o zi. Daca nu, la un mecanic.
brumi
multumesc smile.gif mai am o intrebare
alt kit de ambreaj se potriveste de la o alta masina ? ceva mai rezistent si mai bun
ca daca iar asta e problema ar fi al doilea kit ambraj in 3 luni radmasa.gif
la prima am deformat placa biggrin.gif
dacia_slk
Da un search, gasesti recomandari de piese bune si in general si preturile lor.
bozzo
Daca e din 1994 ai ambreiaj de 180, si o sa gasesti cu siguranta sachs.
Nu cumpara Asam sau alte porcarii pentru ca risti sa muncesti degeaba si sa se strice.
Cauta aici sau vorbeste cu userul ydaniel.
krapcarasu
totusi incearca sa reglezi cablul intai
brumi
ce sa reglez la cablul ? :| ca prinde bine ambreajul doar daca face motorul un efort mai mare atunci nu mai ... incepe sa alunece
fsilviu86