Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Un Logan de Prahova
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3
AmunDei
De mult am zis ca fac un jurnal de bord si la cealalta masina pe care o conduc, dar lenea a fost mare sleep.gif

Modelul in cauza este din faza 1 colectia 2, cumparat in mai 2007.

Este un Laureate 1.5 dci de 70 de cai (m-am ofticat la momentul respectiv pentru ca la cateva luni dupa achizitie a aparut modelul de 85, asta e...). Pretul de catalog a fost atunci 9400 de euro la care s-au adaugat vopseaua metalizata, garantie extinsa, huse + covorase originale, aparatori de noroi, mp3 player si alarma. Dealerul avea discount vopseaua metalizata si garantia extinsa daca aduceam bon de la remat pt o masina (un fel de program rabla cu o valoare mai mica), dar smecheri cum sunt nu au fost foarte clari in exprimare (ni s-a spus ca este vorba despre programul rabla in sine), asa ca la momentul respectiv au fost negociate din celelalte optiuni astfel ca suma finala platita a fost undeva pe la 9500-9600 euro, plata integrala.

De la inceput masina mi s-a parut corecta pentru ce ofera, atunci nu erau nici ofertele astea mari de la alte firme, tin minte ca best buy ca pret/dotari era atunci Fiat Grande Punto, daca doream altceva in afara de Dacia.

Acum sa enumar si eu plusuri si minusuri, subiective evident:

+ suspensia rezistenta la gropi;
+ pretul si dotarile respective;
+ consumul mic
+ fata de altii, mie imi convine asezarea butoanelor pt geamuri, pt ca si la Citroenul CX dinainte aveam butoanele langa schimbator; in plus mi se par mai usor de actionat, doar intind un deget de la schimbator, daca erau pe usa trebuie mutata mana dreapta pe volan si actionate cu mana stanga;

- insonorizare slaba (desi urma sa aflu ce-i aia lipsa insonorizare cand am luat matizul laugh.gif )
- suportul lateral al scaunelor si pozitia la volan (niciodata nu mi se pare ca stau bine ca rezultat tot timpul reglez scaunul, pe bune ca mai bine stau in matiz unde scaunul e miscat doar in caz de curatenie)
- vopseaua proasta
- greierii, care apar si dispar cum le vine lor de cuviinta, dar se rezolva totul din volumul de la casetofon, nu sunt genul care sa duca in service pt orice zgomot de plastic
- compresorul AC care mai huruie din cand in cand
- penalele de cauciucuri kormoran si nu in ultimul rand comportamentul de barca, dar cu astea m-am obisnuit si nu ma mai deranjeaza ca la inceput.

Pe partea tehnica nu am avut nici o problema cu masina si pot sa spun ca am nimerit un lot bun. Momentan are 30000 km (asta pt ca am mers in paralel si cu matizul). Nu sunt multi si problemele pot aparea in continuare, dar ideea este ca nu a avut defecte ascunse din fabrica.

In schimb pe partea estetica ghinion mai mare nici ca am vazut vreodata, toate evenimentele fiind din vina altora. Sa le si enumar:
- un prag gasit infundat, lovitura intr-o parcare;
- o aripa spate infundata (unul cu o duba nu s-a uitat cand a dat cu spatele)
- in doua ocazii separate am primit cate o cheie imprejurul masinii (au fost in total vreo 5-6 masini afectate in parcare, au fost si reclamatii la politie pt supraveghere dar nimic concret); ca rezultat, vopsea originala mai exista doar pe plafon, haion si plasticul vopsit de pe bara fata/spate; ca bonus a fost schimbat si parbrizul si geamul dreapta fata, asta ca omul s-o fi plictisit sa tot zgarie tabla si a avansat si la geamuri;
- ziceam ca haionul are vopseaua originala? nu-i problema ca am o infundatura de la vreo piatra si pe asta;
- bara spate care s-a cojit de la sine in mai multe locuri;
- momentan multiple zgarieturi minuscule pe ici pe colo dar nici nu le mai iau in seama.
- bonusul tuturor a fost o tentativa de furt concluzionata cu schimbare butuc stanga, indreptare si revopsire portiera (prost hot pot spune, a facut o varza totala, noroc cu alarma ca s-o fi speriat si a fugit, dar oricum masina era absolut goala si nu era nimic de furat, poate doar abtibildul de la rovinieta unsure.gif )

Am ajuns la concluzia ca la noi in tara nu merita sa ai vreo culoare mai speciala pe masina, ba chiar m-as lipsi si de metalizata, motivul pt care am luat alb pe matiz.

Masina in schimb merge perfect, consuma putin, singurele 'imbunatatiri' pe care le-am facut au fost sa vopsesc aeratoarele in argintiu (acum trebuie sa le refac pt ca prima oara nu am dat cu primer si au inceput sa se cojeasca) si o remapare facuta la 11000 de km (masina este folosita aproape exclusiv pentru drumuri lungi unde mereu sunt 4-5 persoane, portbagaj full si aer conditionat in caz de caldura, si cu 70 de cai imi era frica la depasiri, asa cu 90 se mai schimba treaba putin).

Atasez cateva poze (de cand era intreaga estetic) si urmeaza sa revin cu povestiri si sa va descriu din drumurile/pataniile mai interesante, dar pe rand asa sa nu plictisesc lumea cu un post care deja este kilometric.
Merced
Nu te supara pe mine, dar daca tu crezi ca ai castigat 70 de cai dintr-o banala ramapare permite-mi sa ma amuz.
In rest, s-o stapanesti sanatos si fara incidente, nici d-alea marunte!
Duyu
QUOTE(AmunDei @ 6 Jul 2010, 14:02)
si cu 70 de cai imi era frica la depasiri, asa cu 90 se mai schimba treaba putin
*


Eu vad ca este vorba de 20 CP obtinuti prin remapare.

AmunDei s-o stapanesti sanatos in continuare si fara probleme de orice natura. Mi se pare mie sau esti mai atasat de Matiz? smile.gif
Maskatu
Care 70? Omul a zis 20...
QUOTE(AmunDei @ 6 Jul 2010, 14:02)
...... si o remapare facuta la 11000 de km (masina este folosita aproape exclusiv pentru drumuri lungi unde mereu sunt 4-5 persoane, portbagaj full si aer conditionat in caz de caldura, si cu 70 de cai imi era frica la depasiri, asa cu 90 se mai schimba treaba putin).
*



later edit: am postat in acelasi timp cu duyu.
marksman
Grea ar'metica asta, dom'le tongue.gif 90 minus 70 egal 20. Nij' io nu cre' ca a castigat 20 de cai din remapare, hai sa zicem undeva la 10%, deci vreo 6-7.


Edit: ce ne-am repezit toti la beregata! radmasa.gif
Maskatu
Bormal ca nu are cum sa "scoata" 20 cai la o simpla remapare... asa l-or fi mintit aia, si el a crezut.
AmunDei
Sunt destule informatii si date pe internet in legatura cu remaparea, nu asta e scopul discutiei. Masina se misca semnificativ mai bine si asta e tot ce conteaza.

QUOTE(Duyu @ 6 Jul 2010, 13:33)
AmunDei s-o stapanesti sanatos in continuare si fara probleme de orice natura. Mi se pare mie sau esti mai atasat de Matiz?  smile.gif
*



Mersi. Ai dreptate, imi place mai mult Matizul. Loganul il consider o masina lipsita total de pesonalitate. Vorba unui prieten: 'Maraie, caraie si consuma putin. Dar atat.' smile.gif

Edit: n-am fost crezut nici cu Matizul pana n-am masurat 0-100. Se poate face si aici foarte usor, avand ca referinta timpul de 13 secunde pana la suta al motorului de 85 cai. Nu stiu ce o fi greu de crezut, nu sunt nici primul nici ultimul care a facut chestia asta.
Maskatu
Ce consum scoti in extra-urban? Un prieten cu un un megane 1.5 dci de 85 cai scoate 4,5-5 afara. Banuiesc ca si loganul ia tot cam atat, poate un pic mai putin data fiind forma un pic mai patratoasa.
AmunDei
Cam asa ia si asta, dar depinde foarte mult de drum. Pot scoate si 4 afara, dar pot scoate si 5,5-6, nu stau sa o 'loganesc' aiurea.

Ca recorduri am urmatoarele cifre:

- la consum mic: singur in masina, fara AC, in general mers constant pe la 1600-1700 ture, cu retrogradari la nevoie. Rezultat 3 la suta pe ruta Ploiesti - Urziceni.
- la consum mare, weekendul ce tocmai a trecut: Ruta Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Miercurea Ciuc - Gheorghieni - Lacu Rosu - Bicaz, apoi retur Gheorghieni - Transfaragarasan - Pitesti - Bucuresti. 5 persoane + portbagaj full, AC cam jumatate din drum, rezultat un magnific 6,5 la suta cu un total de aproape 1000 km. Dar am scos tot untul din masina pe drumul asta.

Precizare: ambele consumuri sunt facute la pompa.
cosmin_2300
QUOTE(marksman @ 6 Jul 2010, 14:35)
Nij' io nu cre' ca a castigat 20 de cai din remapare, hai sa zicem undeva la 10%, deci vreo 6-7.
Edit: ce ne-am repezit toti la beregata!  radmasa.gif
*


10% e la motoarele aspirate, la motoarele turbo se 'castiga" pana la 30% !
Merced
Am scris gresit, evident vroiam sa zic 20...
BZN
Mi-am adus aminte de tractorasul meu, tot in mai 2007 il cumparasem. Bun, n-am avut ce reprosa in cei putin peste 20000km cat a apucat sa parcurga. Consuma 5,5 , AC era tacut, si nu aveam probleme in depasiri chiar daca nu umblasem pe la motor.
Sa-l stapanesti sanatos, si cred ca ai dreptate cand zici ca lotul ala a fost unul ok. biggrin.gif
LE
Si mie mi-a parut rau ca n-am apucat dci-ul de 85... laugh.gif poate nu treceam in tabara benzinarilor! icon_mrgreen.gif
AmunDei
In weekendul 2-4 iulie loganul a fost solicitat pt o 'mica' plimbare: plecare din bucuresti dimineata devreme si ajuns tocmai la Lacu Rosu unde am fost cazat la pensiunea Teo (recomand, foarte fain ca si pret si conditii). Sambata am pus si de o mica plimbarica pana la barajul de la bicaz, iar duminica traseul de retur a fost via transfagarasan (cu singura portiune de drum prost fiind cea apropiata de Curtea de Arges). De asemenea am oprit putin si in Sighisoara si am urcat in cetate.

Am oprit si la Balea Lac pt mancare, nu recomand. Preturi nesimtite, mancare proasta si servire 'indoielnica', cel putin acolo unde am fost eu (cabana de pe malul lacului, nu mai retin numele).

Sosirea a fost la ora 22:00 inapoi in Bucuresti, iar drumul per total pot sa spun ca mi-a placut foarte mult, chiar daca nu a fost perfect. Kilometraj total - putin sub 1000 de km la un consum de 6,5 % (am scris mai in detaliu cu cateva posturi mai sus).

sobolan
sunt tare curios daca s-a rezolvat problema spanului "generat" de pompa si trimis prin injectoare la motoarele astea DCI de la reno dry.gif ...sper sa nu te loveasca si pe tine....

in rest,s-o stapanesti sanatos...ca masina,banuiesc ca iti consuma f. putin....aveam una la servici si atunci vazui si eu minunea...consuma a naibii de putin,undeva la 6% max prin oras si 4,5% afara in medie,mers ponderat....
ageana
La Balea eu recomand cabana Paltinul (prima de la strada). Preturi mai mult decat decente, portii mari si servire ok (cel putin asa era asta iarna).
AmunDei
@sobolan

Mersi. Sa speram ca nu avea probleme pe viitor, pentru mine loganul si-a dovedit fiabilitatea (privit si prin prisma altor cunoscuti cu logan) si nu regret alegerea facuta, cu toate micile ei neajunsuri.

@ageana

E bine de tinut minte pt viitor wink.gif
AmunDei
Plimbat masina pana in Vama weekend-ul asta, asadar adaugat inca vreo 800 de km. Am avut noroc de drum liber si la dus si la intors.

Prin Vama 2 cuvinte: foarte scump. Iar mancare buna doar la fast-food, ca in rest as fi dat faliment.

Si o poza cu rasaritul.

Edit de 22 iulie: inca o mica 'cosmetizare' ce a avut ca scop inlocuirea unui stop spart si revopsirea barei spate ce a fost zgariata.

Partea buna: bara spate se cam decojise si acum arata ca noua.

Partea rea: din ce in ce mai putine elemente cu vopsea originala + inca vreo 2 zgarieturi fine observate dupa spalare. Sa fie acolo de prasila.
AmunDei
Dupa ce a stat vreo 3 saptamani intreaga, masina a intrat din nou in service pt inlocuire bara spate cauzata de o mica tamponare la un semafor. Acum astept sa vad cat tine minunea pana la urmatorul eveniment dry.gif
BZN
Poate ii faci o poza fara bara spate. Eventual , una din care sa-mi dau seama cum se prinde bara in zona asta:[attachmentid=1627648018]
AmunDei
Daca mai prind ocazia, nu? laugh.gif
BZN
Pai ce, au si facut-o? ohmy.gif
laugh.gif
AmunDei
A pai da, nu specificasem smile.gif.

S-a dat comanda de bara (asta acu cateva zile) si cand a venit au vopsit-o si masina a stat in service doar cateva ore (practic doar timpul de montaj).
AmunDei
Ma pregatesc de revizie, care va fi la 34000 (deh, am facut deja 10000 din martie pana acu...). Masina merge bine, haleste numai motorina si lichid de parbriz.

In legatura cu revizia, m-am uitat prin topicurile dedicate dar am ceva nelamuriri.

1. nu am vazut p-acolo sa se schimbe lichidul de frana si lichidul de racire, dar la mine scrie in carnetul de intretinere ca ambele se schimba la 3 ani, asa ca voi actiona in consecinta.
2. vreau sa schimb uleiul la cutie, consider ca 3 ani sunt suficienti si se simte diferenta fata de cum era cand masina era noua. Intrebarea ar fi, daca nu gasesc ELF 75W80 GL5, ce pun in loc?
3. nu are legatura cu revizia actuala, dar in topicul cu revizia de 6 ani/60000 km schimba lumea distributia. E, la mine in carte scrie ca se schimba la 4 ani/40000km. Asadar?
argon
Elf d'ala am pus la Matiz, e peste tot.
AmunDei
Deci am scapat de grija asta, e bine.

L.E: Sau nu, dupa cum spuneam. Pauza GL5, numai GL4+.

Dar conform http://www.lubadmin.com/upload/produit/Fic...ang_42/1075.pdf, este potrivit, asa ca o sa iau GL4+
AmunDei
Asadar am facut si revizia. Nr km: 33900, iar masina are 3 ani si vreo 3 luni de la achizitie.

Am schimbat: Ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, lichid de frana, lichid racire, ulei cutie. Numai filtrul de motorina este luat din service, restul cumparate de mine.

Cost consumabile: 497 lei;
Cost manopera: 73 lei;

Total: 570 lei, mai mult decat rezonabil zic eu.
AmunDei
In sfarsitul de saptamana ce tocmai a trecut, am efectuat 'multi kmp fara probleme', mai exact cam 1000.

Am plecat sambata seara spre Bucuresti, urmand ca duminica dimineata pe la ora 5 sa adun inca 3 pasageri si sa ne miscam in directia Iasi. Asadar, pe la ora 6 faceam plinul la petromul din Afumati si apoi am pornit. Pana la Buzau a fost o ceata crancena, noroc ca nu era destul de frig incat sa fie si polei pe jos. O data cu aparitia soarelui s-a dus si ceata si drumul a fost bun si liber asa ca am ajuns la ora 12 in Iasi, cu tot cu cateva opriri de dezmorteala pe drum. Am mancat, apoi am luat orasul la pas si ne-am plimbat pana ni s-a facut foame iar biggrin.gif, am poposit la cafeneaua La Corniche (parca...) din incinta Moldova Mall unde am servit ceai si o narghilea, apoi pe seara am mers spre Clubul Presei unde urma sa asistam la un concert al trupei numita Proiectul Tivodar (concert care a fost de fapt si motivul deplasarii pana in Iasi). Am aflat ca vor canta nu numai ei, ci si o alta trupa din Iasi sub numele ei Descantec, deci cu atat mai bine.

Am suit pe youtube inregistrarile, iar pentru cei interesati uitati aici cu ce s-a mancat concertul:


Pe la ora 12 juma noaptea s-a dat plecarea inapoi, iar soferul de rezerva a intrat in rol ca eu eram destul de obosit. De data asta am fost 5, intrucat a venit cu noi si baiatul cu vioara din filmarile de mai sus. Dupa cateva afirmatii de genul 'Bai eu nu stiu sa ies din Iasi ca am dormit cand am venit!' si raspunsuri la obiect 'Da-i ma inainte ca ajungem noi undeva!' eu am reusit sa atipesc in reprize de cateva minute (cu mentiunea ca eu nu pot dormi decat la orizontala, asa ca odihna stand pe un scaun de masina e mai mult amageala pentru mine).

Dupa ceva timp m-am dezmeticit de tot si dezmeticit am fost cand am aflat ca drumul urmat fusese putin gresit, in sensul ca pe telefoane operatorul era din Moldova si localitatea Husi era la doi pasi. Totusi, de granita nu trecusem, deci nu era totul pierdut. Dupa cateva intrebari de genul 'Cum dracu' ajungem noi in Bucuresti ca n-am vazut urma de indicator de cand am iesit din Iasi?' si dupa cateva incercari nereusite de a accesa netul pe telofon (eram pe Moldova si nu imi dadea voie, logic) realizez eu ca am un ditamai atlas cu harta Romaniei in torpedou de care ar fi trebuit sa-mi aduc aminte de la inceputul drumului. Epic fail deci wacko.gif

Cu chiu cu vai ajungem pana in Barlad, ocazie cu care incerc din nou sa prind ceva somn. Greu, foarte de greu, pana la Buzau nu stiu daca am inchis ochii mai mult de jumatate de ora, cu mentiunea ca drumul fusese infernal, ceata incontinuu si ploaie. La Buzau am trecut eu la volan, deja eram mai odihnit ca celalalt sofer, si am dat inainte spre Bucuresti, tot prin ceata si prin ploaie. Cu tot cu ocolul de rigoare am intrat in Bucuresti pe la 7:30 dimineata si am dat piept cu traficul criminal, la care ma asteptam. Pana la ora 9 am debarcat lumea care pe unde avea nevoie, urmand ca eu si jumatatea Proiectului Tivodar prezent la mine in masina sa mergem spre Ploiesti.

De ajuns am ajuns pe la 10, in continuare pe ploaie si ceva ceata, iar la 11 deja eram in casa si dormeam biggrin.gif

Poate fac rost si de ceva poze de pe drum, intrucat nu m-am ocupat de asta. Deocamdata va las doar cu filmuletele.

Cheers!
AmunDei
..
AmunDei
Din topicul cu cadouri de la Mos

QUOTE(AmunDei @ 25 Dec 2010, 02:53)
Deci mosul a fost darnic si a venit cu un cadou neasteptat la tractorul din semnatura, si anume aripa stanga fata infundata 'cu incredere'. Cum era parcata intre matiz si o alta masina imi imaginez ca s-a urmarit in special testarea gradului de rezistenta a tablei in urma contactului cu vreun bocanc nou cumparat.

Ce sa zic, sa fie primit si astept si cadoul de anul nou, eventual si pentru matiz!!

*



Si cu update, mosul nu a venit si la Matiz, ci tot la Logan, tot in parcarea din spatele blocului, dar de data asta la aripa dreapta fata. Sper sa ajung sa le rezolv cat de curand.

AmunDei
Am profitat de vremea buna si am dezmortit putin masina.



Alex4u
pe ce drum din prahova ai facut tu experimentul asta:D?
AmunDei
Pe un drum foarte putin circulat, evident biggrin.gif


Alex4u
pai ma interesa sa fac si eu un experiment asemanator:lol:
xjc0c0
Zi si tu ca ai facut pe autobahn tongue.gif

Cine stie, cine citeste ph34r.gif http://www.automarket.ro/stiri/un-tanar-de...orum-32441.html
greeneyes85
Si chiar crezi ca la noi s-ar putea intampla o chestie de genul in viitorul apropiat?
Umbla destule filmulete pe net (mii de filmulete) cu tot felul de schumacheri si manevre schumacheriene. Ai auzit de vreunu' care sa pateasca ceva?
mihai leu
masina accelereaza bine vad, oricum dci super motor
unchiul meu are un logan din prima serie de dci fabricat motorul in spania , si e super multumit
e din 2006 masina si e folosita in weekend a fost un moft al lui sa-si ia diessel e un ambiance Standard, nu a avut nici o problema in 5 ani cu el, a schimbat distributia la 4 ani vara trecuta desi avea doar 40 000 are acum 55 000 super incantat este de masina in afara de ce am mentionat mai sus a schimbat consumabile si 1 data filtrul de motorina, in res Nimic, este foarte incantat de ea, si desi e lotul ala cu rugina a lui nu are pic, si l-au chemat in garantie sa ii puna ceara in ea

A: Nici asta nu a avut probleme de ordin tehnic si face 4 ani in vara. Sa speram ca nu o sa aiba nici in continuare.
xjc0c0
QUOTE(greeneyes85 @ 5 Feb 2011, 14:37)
Si chiar crezi ca la noi s-ar putea intampla o chestie de genul in viitorul apropiat?
Umbla destule filmulete pe net (mii de filmulete) cu tot felul de schumacheri si manevre schumacheriene. Ai auzit de vreunu' care sa pateasca ceva?
*



Nu cred,dar sper...nu ar strica....oricum la cat de subiectiva este legea noastra,sigur vor exista scuze,precum "pixelu' albastru"

Ceva asemanator gasesti in ziar la rubrica "intalniri pe fir" . Sincer daca as fi politist,nu m-as mai deplasa pana pe centura sa le prind pe fetele vesele. As suna la toate numerele din rubrica ,si le-as da intalnire in fata la sectia X . Economie de carburant laugh.gif

Asa si pe forum. Ai numarul de inmatriculare,ai filmarea,si aia e.

Dar pana atunci ne vom bucura de incantatoarea noastra patrie,si de drumurile sale.

@AmunDei...sa nu cumva sa crezi ca e ceva personal victorie.gif Desi,nu sunt adeptul "dezmortirii masinei" in acest mod.

A: Stai linistit, nu m-am suparat. Este doar un test pentru a evidentia cum trage masina comparativ cu un logan cu softul de fabrica. Folosesc turatiile de putere maxima doar in cazul depasirilor, in rest merg cu ea pe la 2500-3000, functie de drum, trafic etc.
AmunDei
Aseara cat pe ce ca tractorul sa ajunga dauna totala. Veneam dinspre Crangasi si am intrat pe podul Grant, eram pe prima banda. Pe artera de intrare de pe Giulesti a venit un 'sofer' care a intrat fara a acorda prioritate. Sunt obisnuit cu din astia, numai ca in momentul de fata combinatia intrat tare el + eu care tocmai ce ma uitam in oglinda din stanga a facut sa nu il vad decat cand botul masinii lui a ajuns efectiv pe banda mea, moment in care ma aflam doar la cativa metri de el.

Factorul noroc de banda 2 libera + un reflex pe care nici eu nu mi l-am inchipuit ca l-as fi putut avea a rezultat in testul elanului mai avansat, intrucat daca nu nimeream manevra cu siguranta loveam parapetul din stanga. Asa am descris doar doar o curba in S in care am simtit masina la limita pierderii aderentei si am revenit pe banda 1. Dupa ce a trecut momentul m-am gandit la loganele actuale neechipate cu bara antiruliu si la ce s-ar fi intamplat cu ele in respectivul moment.

Pasagerul din dreapta a fost cred mai socat decat mine intrucat atipise si s-a trezit in momentul manevrei, iar prima chestie ce a vazut-o a fost masina aluia fix langa el.

Asa ca ce va pot spune este conduceti cu prudenta si fara viteza (daca mergeam tare sigur ne loveam, dar aveam cam 55 la ora si a contribuit si asta) si nu in ultimul rand purtati centura!
AmunDei
Si Loganele plang cateodata...
Alex4u
Imi place zona unde e? pe partea aia Maneciu?
AmunDei
Breaza happy.gif
b76bgaarh
la faza cu evitarea ai avut noroc . daca intrai in balans te vedeam la stiri cum ai sarit de pe podul grant. bafta.
AmunDei
Data viitoare imi pun o camera pe bord, poate prind vreo impresie la cald unsure.gif
AmunDei
Curatenia de vara.

[attachmentid=1627721475] [attachmentid=1627721474] [attachmentid=1627721473]

In alta ordine de idei, am exersat manevra varf-calcai. Cam 3 din 5 incercari bune. Pentru inceput is multumit blush.gif
MuciX
Ai loc de consola? Eu nu am reusit ca am talpa cam mare biggrin.gif
AmunDei
Surprinzator, am loc, desi in mers eu stau cu scaunul mai in spate ca sa nu dau cu genunchiul in ea. Nici pedalierul nu ajuta foarte mult, dar cand iese manevra e fain rau, ca una e sa vezi un filmulet si alta e sa simti cum nu mai ai nici o bruscare la retrogradare biggrin.gif
MuciX
Pai nu e neaparat sa simti bruscare la retrogradare tongue.gif
Merced
De ce strici volanu' cu husa aia? sad.gif
AmunDei
Pentru ca-m primit-o cadou din strainataturi. Am si la Matiz tongue.gif

@ Mucix: logic ca nu, dar cand e rost de un mers mai hotarat nu mi-ar strica sa stiu miscarea.
AmunDei
Azi am facut ITP la tractor, nici o problema constatata. Costul a fost de 60 lei la Iatsa Campina. Ca bonus mi-au dat si un cupon de reducere in valoare de 50 de lei valabil pentru urmatoarele 3 luni. Numa' bine ca o sa trebuiasca sa schimb distributia happy.gif

Si niste poze facute cu ocazia incheierii unui nou contract de casco.

[attachmentid=1627726067] [attachmentid=1627726068] [attachmentid=1627726069] [attachmentid=1627726071]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.