Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: condensul de la ac curge in masina
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
mihaianti
am apa pe presul pasagerului din dreapta fata si dreapta spate
BZN
Nu cred ca e de la AC, cum sa ajunga pana pe presul din spate? huh.gif
N-ai lasat cumva geamul deschis?
mihaianti
aerul ajunge in spate prin niste fante de sub scaun
iulian'71
Ai infundat sau iesit din stut furtunul de scurgere al condensorului de la AC. Dute la reprezentanta si sa ti-o urce pe elevator da ti-l curete sau sa ti-l introduca la loc. A patit acelasi lucru amicul caruie i-am vandut Loganul si a reperat-o el cu o sarma fiindca era infundat furtunul si ca si tine avea mocheta uda tocmai in spate dreapta.
NascuToamna
asa este, Iulian are dreptate. si eu am patit chestia asta la Duster dupa ce am trecut prin niste noroaie. furtunele de degajare a condensului s-au infundat, asa ca a inceput sa bage in masina. se repara repede
EUGEN2008
inseamna ca ai scufundat-o rau de tot de ai ajuns sa infunzi orificiul acela
dacotec
Pana la urma cum s-a rezolvat problema?Eu am avut acceasi problema la loganul meu si era de la AC, toata apa intra in habitaclu si ajungea pana la bancheta spate, mocheta era fleasca de cata apa era in ea!Stiu sigur ca apa poate ajunge din fatat pana la picioarele celor din spate si sigur nu fusese vina mea!
iulian'71
Nu are cum sa fii tu de vina atata timp cat aceiasi problema o gasesti si la masinele de fite noi sau aduse de afara SH. Important e sa nu stai cu apa in masina mult timp.
mihaianti
Am rezolvat problema ieri dar era ceva mai complicat. Apa curge si uda si niste senzori de esp si din cauza asta tremura masina , a durat 10 ore reparatia cu reclamatii si scandal ca altfel vroiau sa mi-o tina 2 zile in service la Bacau. Pana ieri eram convins ca daca fac rost de bani imi mai iau una ( cu asta merge mai mult nevasta eu am alta masina ) acum nu mai sunt convins , sper sa mearga asa .
iulian'71
Sa le transmiti salutari calde chiar fierbinti celor de la service de la DEDEMAN. Si eu am avut ceva probleme cu cheia cand aveam Supernova si eram in garantie iar maistru mi-a propus sa cumpar eu de la magazinul lor tot sistemul inclusiv broaste si contact de la magazin si sa mi-l monteze ei urmand sa mi-l deconteze ulterior. Am rezolvat problema in alta parte in 15 minute cu o lipitura si tot service Dacia era.
Tot respectul pentru cei de la vanzari indiferent de marca vanduta de ei.
Apropo Mihaianti si tu mergi cu o masina mica ca si mine cand sunt pe acasa (Chevrolet Spark in cazul meu si soata cu Megane)
mihaianti
eu merg cu un logan , cat despre bani aveam un megan in 2006 l-am bulit si la bacau mi-au zis sa platesc eu reparatia 120 mil si recuperez banii mai tarziu de la asigurator.
iulian'71
Vezi tot cu o masina mai mica mergi. Deci si in 2006 ca in 2003 si ca intotdeauna foarte expeditivi si promti cu masinile in garantie (cred ca si in cazul tau)
CatalinMarian
Pentru Dsign
Eu am luat de bun ce a scris Mihaianti si el a luat de bun ce i-au spus cei de la service. Nu am avut intentia de a arunca cu noroi in proiectarea de la Dacia, insa se pare ca este marcat in codul genetic al celor de la Dacia lucrul facut de mantuiala (vezi postul dinaintea mea). Chiar daca masina este low cost zic ca proiectarea ar trebui sa-si urmeze cursul firesc ca la toate masinile nu sa se faca reduceri si aici.
As vrea sa lucrez in proiectare pentru o masina electrica si numai la partea electrica pentru ca la restul nu ma pricep.
Dsign
Ei, uite ca intre timp s-au mai desteptat baietii de la Pitesti. Au inceput sa joace dupa regulile Renault, care nu-s neaparat ideale, insa mult mai bune decat comunismul din vremea Nova/Supernova.

Sa stiti ca se fac eforturi supraomenesti pentru a mentine si imbunatati calitatea produselor. Interesati-va numai despre lansarea Logan Pick-up si plasticul de pe marginea benei, lansarea MCV si suportul lampii de numar, lansarea Duster si motorizarea benzina pe 4x4...

Au si ei greselile lor, insa trebuie vazut si din partea lor : chiar se munceste acolo.

Acum 10 ani ne plimbam cu Dacia 1310 Li sau Nova GTi, niste cazane ordinare, in care nu aveai incredere nici in primii 2000km ca nu te lasa in drum. Astazi nemtii (!!!) si francezii ne cumpara si ne apreciaza produsele.


Imi pare rau pentru colegul Mihai, sunt sigur ca se vor rezolva toate problemele, totul e sa tratezi cu calm lucrurile, nu cu temperament vulcanic, asa cum suntem noi romanii obisnuiti. La noi vorba dulce mult aduce.

Ca fapt divers, zilele acestea a sosit in curtea dealerului Duster-ul 1.6 16v 4x4 comandat acum 3 luni. Abia astept sa-l calaresc nitel pe coclauri si nu ma sperii de problemele minore. Loganele din semnatura inca nu m-au dezamagit, sunt sigur ca nici Duster-ul nu ma va dezamagi.
djasu82
QUOTE(Dsign @ 20 Jul 2010, 00:45)
Ei, uite ca intre timp s-au mai desteptat baietii de la Pitesti. Au inceput sa joace dupa regulile Renault, care nu-s neaparat ideale, insa mult mai bune decat comunismul din vremea Nova/Supernova.

Sa stiti ca se fac eforturi supraomenesti pentru a mentine si imbunatati calitatea produselor. Interesati-va numai despre lansarea Logan Pick-up si plasticul de pe marginea benei, lansarea MCV si suportul lampii de numar, lansarea Duster si motorizarea benzina pe 4x4...

Au si ei greselile lor, insa trebuie vazut si din partea lor : chiar se munceste acolo.

Acum 10 ani ne plimbam cu Dacia 1310 Li sau Nova GTi, niste cazane ordinare, in care nu aveai incredere nici in primii 2000km ca nu te lasa in drum. Astazi nemtii (!!!) si francezii ne cumpara si ne apreciaza produsele.
Imi pare rau pentru colegul Mihai, sunt sigur ca se vor rezolva toate problemele, totul e sa tratezi cu calm lucrurile, nu cu temperament vulcanic, asa cum suntem noi romanii obisnuiti. La noi vorba dulce mult aduce.

Ca fapt divers, zilele acestea a sosit in curtea dealerului Duster-ul 1.6 16v 4x4 comandat acum 3 luni. Abia astept sa-l calaresc nitel pe coclauri si nu ma sperii de problemele minore. Loganele din semnatura inca nu m-au dezamagit, sunt sigur ca nici Duster-ul nu ma va dezamagi.
*


Diferenta e ca un logan plecat in nemtia nu se compara cu un logan pe piata autohtona am destui amici care au desfacut de curiozitate sa vada direct daca e antifonat sau nu precum conservele romanesti si surpriza a fost ca e facut asa cum trebuie precum nemtoaicele.
Si oricum multi dintre noi nu se compara cu salariu unui neamt care in 3 luni schimba masina iar multi de aici nici in 10 ani nu o mai schimba.
Eu am fost si sunt multumit de o nemtoaica veche din 70 pe care am calarit-o si eu dupa aceea 1310, sn, opel si asta ultimul l-am cumparat fara sa bag de seama ca piata se prabuseste eh teapa mea oricum ce e nou e bine venit.
imagecam
Am avut aceeasi problema la un A6. Diferenta e ca scurgerea s-a infundat in timp... E important sa verifici daca in timpul functionarii aerului conditionat, se face balta de condens sub masina... Daca nu, toata apa ramane inside...
baia mare
problema cu AC si apa evacuata in interior si eu am avut .Am stat o saptamina cu masina desfacuta in service pt a se usca ! Se mai intimpla ,cu vreo doi ani in urma am stat cu un Peugeot intra apa pe la parbriz!
dar mai nou a mai aparut o problema,pardon doua !
1 - nivelul lichidului de racire era ceva de genul ,, pe fundul borcanului``adica cu foarte mult sub minim .Cei de la service mi-au spus ca este normal .Eu nu vad normalitatea !
2 - tremurat ,o nu , nu eu ci masina . Cel mai tare se simte la o viteza de 60km/h in timp ce masina este accelerata. Fara acceleratie nu se simte asa tare .O viteza mai mare imprima un tremurat mai ,,fin`` nu se simte asa tare
tremuratul vine de undeva de la sasiu ,roti(am echilibrat rotile,am fost si in service si nimeni nimic , Initial in service au motivat echilibrarea incorecta(tot la reprezentanta facuta!)Desi am tot respectul pt cei de la service ,este prima data cind intilnesc o echipa de oameni ( mecanici) deosebiti
am uitat sa va spun ca am parcurs cca 13,000km si nu stiu daca intimplator sau nu a crescut consumul de la 6-6,2in conditii incarcat si cu AC la 6,4-6,5 cu incalzire!?ceva nu e OK . Mai aud un zgomot cind accelerez usor (ceva de genul burduf de aer care nu este etans)
cam intr-o luna ma duc la revizie si vom vedea atunci ce si cum
si am omis sa va spun ca sint femeie si am masina din prima decada a lunii mai ( trebuie sa va impartasesc ca a fost prima din oras si cam doua luni m-am bucurat de multa admiratie(masina ,nu eu)si pot sa va spun ca e prima masina pe care o iubesc ,(pe restul care le -am avut sau le mai am(masini de serviciu) le respect dar dd mi-e drag. smile.gif
SYL
QUOTE(baia mare @ 20 Oct 2010, 17:31)
am uitat sa va spun ca am parcurs cca 13,000km si nu stiu daca intimplator sau nu a crescut consumul de la 6-6,2in conditii incarcat si cu AC la 6,4-6,5 cu incalzire!?ceva nu e OK .


Faci in general drumuri scurte ? Ca daca da, e normal sa creasca consumul, pt ca un motor rece consuma mai mult decat motorul cald, iar acum ca temperaturile au scazut fata de cand foloseai A/C, motorul atinge mai greu regimul normal de temperatura(mai ales la diesel care se incalzeste greu), si deci va consuma mai mult.
Squirrel
Plus faptul că dacă încălzirea se face cu rezistență electrică cât timp motorul este rece, are și un consumator în plus…
shardoc
problema pleca de la o fisura pe tubul de scurgere a apei. e dificil sa-ti dai seama pentru ca, trebuie ori sa stai in apa cu masina cateva secunde bune ori sa insisti cu jet puternic de apa pe sub masina.
danielst
QUOTE(Squirrel @ 21 Oct 2010, 15:47)
Plus faptul că dacă încălzirea se face cu rezistență electrică cât timp motorul este rece, are și un consumator în plus…
*



Chiar eram curios sa intreb de chestia asta: am pornit motorul (1.5 dci 110) si dupa aceea am dat drumul la ventilatie pe treapta 1, in bord se auzea (daca asculti atent), repetitiv, la 3-4 secunde un tacanit, si foarte iute a inceput sa vina aer cald. Concluzia mea a fost ca exista o rezistenta electrica care incalzeste aerul cand motorul e rece. E adevarat? (scuzati-mi ignoranta, daca chestia asta e implementata din 1900 toamna si numai eu n-am stiut)
caphonne
La dci duster chiar si la logan exista acea rezistenta.Citeste la topicul ala cu webasto.
danielst
Mersi de raspuns. Am mai citit prin topicul acela dar nu vazusem 'confirmarea' la banuiala mea.
mariuscond
QUOTE(djasu82 @ 21 Jul 2010, 23:19)
Diferenta e ca un logan plecat in nemtia nu se compara cu un logan pe piata autohtona am destui amici care au desfacut de curiozitate sa vada direct daca e antifonat sau nu precum conservele romanesti si surpriza a fost ca e facut asa cum trebuie precum nemtoaicele.
*
Pai era greu de facut o poza, doua sa vada si ochiu' nostru antifonarea asta "minune" pe loganele de nemția?
caphonne
Pai e greu ca la vorbe suntem campioni dar o poza este greu de facut ba nu ai aparatul la tine ba s-a terminat bateria la telefon....
pedrovl
si eu as vrea sa vad o "nemtia" din asta antifonata "altfel".....
shardoc
QUOTE(mihaianti @ 10 Jul 2010, 06:46)
am apa pe presul pasagerului din dreapta fata si dreapta spate
*


citeste mai jos la shardoc despre problema asta wink.gif
casuba
Salutare.
Daca are cineva cu o poza cu furtunul de condens aer conditionat ca eu l-am cautat si nu dau de el.
Daca stie cineva locul sa ma ajute si pe mine.
Va multumesc.
IRONICK
Nu este nici un furtun, este doar un capacel de cauciuc sub aeroterna.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.