salutare!
problema e oarecum simpla - se ia una bucata motor vw passat 2.0GTI 1992, se scoate sistemul de ...injectie.. de doi bani, se confectioneaza flansa pentru galeria de admisie, se monteaza doua carburatoare 32irma - dacia 1300+. intrebarea e urmatoarea - ce presiune maxima produce pompa de benzina de 1300, cea actionata mecanic pe cama? eu am pompa electrica, in rezervor si cu toate ca am redus cat am putut de mult debitul la tur si am directionat foarte mult din combustibil pe retur, aparent nu rezista cuiul poantou si intra prea multa benzina in carburatoare, si evident imi ineaca motorul. vreo solutie? am si un regulator de presiune pe tur, dar e fix, la 3bari, si e totusi prea mult. am mai intercalat pe tur si un reductor de debit - un tub cu o duza mai mica decat diametrul furtunului, si tot imi da benzina pe dinafara din carburatoare. am tensionat si umarul ala care apasa pe cui cand e plutitorul impins in sus de benzina, tot la fel. ceva idei?
ps. am iesit cu masina la proba, merge incredibil! puterea s-a marit considerabil dar curge benzina din carburatoare si intra prea multa in admisie, iar la un moment dat se ineaca. am inteles de pe alte forumuri ca presiunea la dacia 1300+ ar fi undeva la 0.5-0.6 bar. corect?!