krklet
13 Jul 2010, 09:12
Salut,
Am o mare problema.
Acum cateva saptamani am patiti o faza: Am pornit masina ca in fiecare dimineata, fara problema, la cheie, am turato putin, si am oprito. Cand am revenit la masina, nu mai mergea nimic.
Cand spun asta ma refer la.
In contact de la Motor, Garare (penultima treapta), cand ar trebui sa se aprinda tot bordul, nu se aprinde nimic. DAR NIMIC.(ar trebui sa se aprinda macar indicatorii la ulei, apa, sa se miste indicatorii.
Problema cea mai grava este ca in ultima treapta a contactului (motor) e acelasi lucru.
E ca si cum nu am baterie. E ca si cum nu am nimic pe masina.
Mentionez ca daca o imping porneste din prima(in a 2-a sau marsarier, nu conteza)
Ar fi 2 ipoteze: Contactul sau solenoidul (contactul de fortza)
PLease help
eu as zice sa cureti bornele. Le scoti frumusel, le bagi vre-o 5 minute intr-un borcan cu apa chioara, dupa care le montezi la loc si te minunezi
krklet
13 Jul 2010, 09:26
Care borne?"
alinHR
13 Jul 2010, 09:34
bornele de la baterie
ag02cws
13 Jul 2010, 09:41
Pai daca ar fi bornele de vina, n-ar mai porni nici impinsa...
Ba da ar fi pornit, daca nu fac contact bine, nu pot trimite suficient amperaj pentru ca electromotorul sa porneasca masina.
Dar daca nu se aprind nici becurile la bord e posibil sa fie si contactul. Daca ai un vecin sau prieten schimba contactul de proba, sau mergi la un magazin si roaga-l sa ti-l dea sa-l verifici, si daca e stricat il cumperi, daca nu il dai inapoi.
bv-08-fgm
13 Jul 2010, 10:45
pana la contact verifica daca iti face contact firul acela mai subtire ce este legat de borna + ,ala duce spre bord si e posibil ca acela sa nu faca contact daca zici ca nimica nuti merge.
PH-06-BOA
14 Jul 2010, 21:25
Daca impinsa porneste, nu e lipsa tensiune. Daca nu se actioneaza starterul, scoate papucul de la firul gri, ce duce la electromotor, si da-i tensiune direct de la plus baterie, cu o bucata de fir. Daca pleaca electromotorul, si la cheie nu face la fel, e contactul de vina. La fel si cu partea cealalta , daca doar pui contactul si nu se aprinde nimic, poti duce fir direct de la plus baterie, la plus bobina, si ar trebui sa se aprinda tot la bord. Daca nici acum nu, nu-i de la contact, mai ales ca ziceai ca impinsa pleaca.Asa boar bordul nu functioneaza, deci circuitul de la bord, de dupa contact. Masoara cu ceva, chiar si bec, altfel nu poti afla usor. Urmareste circuitul.
14 Jul 2010, 21:26:
In a doua faza, e vorba de bobina de inductie.
krklet
15 Jul 2010, 07:45
Am sa desfac tot bordul. Va tin la "curent" cu progresul
Cel mai probabil o sa o rezolv eu, si va anunt.
Multumesc tuturor pentru sfaturi vor fi luate in considerare.
DannyY
15 Jul 2010, 08:25
Arunca un ochi si in cutia cu sigurante, poate-o fi vreuna impuscata.
krklet
20 Jul 2010, 17:14
S-a rezolvat.
Problema a fost intradevar firul de la contact, dar nu capatul la care ma asteptam eu.
NU stiam ca firul de la contact, duce la alternator. Am gasit prin incercari repetate ( multumita aprinderii electronice care scoate un zgomot de releu in pozitia garare a contactului) ca firul de la contact nu mai facea contact cu alternatorul, (borna +) unde este impreunata (asa e la mine) cu alte 2 fire.
Oricum. odata refacut contactul a functionat si pana acum nu mi-a facut nici un fel de probleme dupa 4 zile dfe porniri si opriri repetate.
Multumesc de ajutor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.