Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nu porneste
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
sorinuku
salutare am o DSN din 2001,de ceva timp nu mai porneste ,iar ca sa o pornesc trebuie sa bag mina pe sub filtrul de aer si sa pun degetul pe orificiu din corpul clapeta pe unde intra aerul la motorasul pas cu pas (sa nu intre aerul deloc) si un prieten sta in masina si da la automat ,atunci porneste .
stie cineva de la ce este?
multam mult.
a mai umblat si un "meserias" la motorasul pas cu pas si a invirtit de tija si acum nu mai stiu sa il reglez .
stie cineva cum se poate regla sau macar care este lungimea aprox. a acelei tije care iese din motoras?
pician90
http://www.daciaclub.ro/Nu-porneste-la-pri...heie-t6754.html pune-te pe citit.Ar fi o multime de cauze.
sorinuku
pai am tot citit ,am schimbat senzorul de temperatura ,am curatat senzorul de miscare ,am curatat corpul clapeta si motorasul pas cu pas si tot nu vrea.
dupa ce porneste odata nu mai am treba cu ea porneste tot restul zilei.
cata82
Ca sa reglezi motorasul pas cu pas , trebuie sa pui contactul de zece ori ( fara sa pornesti motoru ) - astepti de fiecare data sa se stinga ledul din bord .
Iar pentru reglarea amestecului carburant , o pornesti , mergi cu ea pana ajungi cu ea la 3000 de ture in treapta a treia , apoi o lasi in frana de motor aproximativ 300-400 de metri .
klaus
QUOTE(sorinuku @ 19 Jul 2010, 20:42)
ca sa o pornesc trebuie sa bag mina pe sub filtrul de aer si sa pun degetul pe orificiu din corpul clapeta pe unde intra aerul la motorasul pas cu pas (sa nu intre aerul deloc) si un prieten sta in masina si da la automat ,atunci porneste .
*

blink.gif
Care orificiu sub filtru de aer?
Esti sigur ca ai toate furtunasele de recuperare a vaporilor de ulei la locul lor?
Sau ala de recuperare a vaporilor de benzina?
sorinuku
pai pe corpul clapeta este un orificiu prin care se face admisia la motorasul pas cu pas.
pe ala il acopar cu degetul si atunci porneste.

20 Jul 2010, 19:21:
cata 82

pai daca il cumpar nou e strins de tot in corpul lui .
la asta ma refeream, cit trebuie sa il desfiletez ca sa ajunga la dimensiunea corecta.
multam mult.
cata82
Nu trebuie sa il desfiletezi ( sa nu faci prostia asta ) il desigilezi si il pui pe corpul clapeta , el se autoregleaza .
Vezi ca se gasesc si de SRL-uri sunt bune , e in jur de 50-60 ron .
serviccom
Daca vrei sa rezolvi problema, e simplu, cumperi alt motoras pas cu pas, si sa nu mai faci prostia sa ii defiletezi axul, de la asta poti sa iti iei adio. Pui contactul si il iei cum zice cata82 de 10 ori, asteptand de fiecare data sa se stinga ledul rosu, dupa ce iei contactul astepti circa 10 secunde (nu mai putin de 10 sec) si repeti operatia de 10 ori. Cand de ia contactul, dupa aproximativ 8 secunde UCE injectie comanda motorasul pas cu pas facand recalarea acestuia. Probabil ca a mai observat cineva zgomotul ala pe care il face motorasul dupa ce se ia contactul, dar cu capota ridicata se aude mai bine, mai ales daca bagi si capul sub capota. Bafta si grija mai mare pe viitor ca piesele sunt foarte scumpe, iti recomand sa pui motoras de origine, srl-urile sunt cam cu probleme.
sorinuku
pai ce sa zic va multumesc tuturor o sa incerc si daca merge ,sa fiti iubiti.
multam inca odata
tuti
QUOTE(sorinuku @ 20 Jul 2010, 19:19)
pai pe corpul clapeta este un orificiu prin care se face admisia la motorasul pas cu pas.
pe ala il acopar cu degetul si atunci porneste.



hmmm, te intreb si eu... despre ce orificiu vorbesti ?
poti pune o poza te rog ?
din cate stiu eu, motorasul pas cu pas asigura "by-pass"-area clapetei de acceleratie din interiorul corpului-clapeta.
tot aerul ce ajunge la motor, trebuie sa treaca prin filtrul de aer, nu?
sorinuku
tuti
intradevar trece prin filtrul de aer ,darpe corpul clapeta in interior sunt doua orificii,unul mic prin care intra aerul exact in virful tijei motorasului pas cu pas msi unul mare care este cel de la clapeta care se misca datorita acceleratieti.
pentru ceilalti baieti care mi-au raspuns , am cumparat motorasul pas cu pas l-am pus asa cum este pe corpul clapeta ,dar din cite am vazut nu se misca doar decit citiva milimetri innapoi (cam dupa 10 secunde dupa ce iau contactul )si citiva milimetri innainte cind pun contactul.
spuneti si vi cum naiba sa il mai reglez.
serviccom
Ai facut treaba asta cu contactul de aproximativ 10 ori? Ai incercat sa pornesti si nu merge motorul normal? Pune-i corpul clapeta la loc si filtrul si mai incearca cu contactul, trebuie sa se recaleze pana la urma.
Acristi
cine ma poate ajuta nu mai vrea sa porneasca,ii pun contactul se aude pompa de benzina si nu porneste, am ridicat capota si in fatadreapta unde e o chestie mica neagra se aude un ticait cand am contactul pus, cate o data cand incercam cu cheia de rezerva dupa ce puneam contactul il loc sa se stinga becul el licarea.
klaus
1. Cheia de rezerva are o problema.
2. Curata mufa senzorului de turatie
robert1991
la mine cateodata dimineata cand o pornesc trebuie sa pisc un pic acceleratia sad.gif de la ce o fi? doar cand o pornesc prima data dupa o ia imediat sad.gif
klaus
de la motorasul pas cu pas
Acristi
a fost de la mufa senzorului de turatie. multulesc mult.
robert1991
adica trebuie curatat nu schimbat nu? ms!
trex
Pai intai cureti senzoru, si verifici si contactele la mufa apoi daca nu isi revine il schimbi daca gasesti cu unul de imprumut, apoi cumperi ca nu e tocmai ieftin.Eu l-am schimbat la un moment dat ca nu mai vroia deloc. Merge si cel de logan, dar mufa nu se potriveste, e alt tip, da intra fortat.
sorinuku
baietii eu am rezolvat-o dupa ce v-am descris mai sus mai si intrerupea si pocnea in filtrul de aer.
amcumparatfiltru de benzina si pompa de alimentare noua si acum nu o mai recunosc ,merge de mama focului.
multumesc tuturor pentru informatiile si sfaturile voastre.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.