cosmin_patrascu
23 Jul 2010, 09:14
salut dragi colegi,
as avea si eu o intrebare : saptamana trecuta cand am desfacut corpul clapeta si l-am curatat am vrut sa demontez si mpp dar surpriza, nu aveam nicio surubelnita sau cheie care sa desfaca acele 2 suruburi, intrebarea mea este cum as putea sa desfac acele 2 surubele cu ce tip de surubelnita si daca reusesc sa il desfac cum se curata? unde nu trebuie sa umblu ca sa nu il decalibrez sau sa il stric
si inca o chestie : n u pot in ruptul capului sa desfac senzorul de turatie sa il curat nu iese mufa aia din el, vreau sa fac toate astea deoarece dimineata masina porneste mai greu si subturata,dupa ce s-a incalzit motorul nu mai am treaba cu pornirea
Multumesc si sper ca nu am deranjat pe nimeni
tr04www
23 Jul 2010, 09:21
suruburile alea de la mpp eu le-am desfacut cu un patent.iar la senzorul de turatie vezi ca are un fel de siguranta.trebuie ridicat de aia ca sa iasa mufa.bafta!
cosmin_patrascu
23 Jul 2010, 09:32
multumesc mult de raspuns as mai avea inca o intrebare am mai postat-o mai acum ceva timp si nu m-am lamurit cand pun frana usor de la 70 km/h in sus incepe si imi face axul volan inferior ca toti dracii parca e cineva sub masina si imi bate cu ciocanul in el si in podea,e posibil ca din cauza uzurii axului? care tin sa precizez ca nu e foarte mare uzura am vazut cazuri mai grave, sa se auda acest zgomot?sau din caseta?din discuri sau placute nu e ca le-am schimbat recent ce poate fi ca ma dispera mi-a frica sa mai plec cu masina
Incearca sa faci rost de un set de torx-uri,sunt in jur de 10 lei.Cu asa ceva desfaci cele doua surubele.Cu patentul risti sa le deteriorezi.Dupa ce il scoti si il cureti retine pozitia acelei tije cu con in cap ca sa o asezi la distanta la care a fost initial.De fapt ai putea nici sa nu o scoti,cureti doar capul acela conic si partea din plastic cu care vine in contact.Cand vei desface vei intelege despre ce e vorba.
Relu_GTT
23 Jul 2010, 10:53
eu am o surulbenita dreapta care s-a potrivit la fix acolo si am defacut fara probleme
Da,merge si asa,cu o surubelnita subtire.
cosmin_patrascu
23 Jul 2010, 15:36
dupa ce azi am curatat toti senzorii am zis sa scot si senzorul de la sonda lamda am scos mufa aceea de e sub ventilatorul de racire a motorului e prinsa cumva pe caroseria masinii jos de tot am scos mufa si am zis sa ii dau la automat sa vad daca e vreo schimbare.
Spre surprinderea mea nu a fost nicio schimbare acul turometrului statea normal absolut nicio schimbare
E normal asa ceva sau am sonda defecta?
23 Jul 2010, 19:03:
nu imi raspunde nimeni?
serviccom
23 Jul 2010, 21:06
Ca regim de turatie e normal, dar daca te duci in spate la toba si mirosi esapamentul, te gazeaza.
cosmin_patrascu
26 Jul 2010, 08:52
e normal ca la imbinarea tobei intermediare de catalizator sa nu pot etansa acel colier,reusesc sa il strang dar capatul tobei nu cade perfect pe capatul catalizatorului si face ca toti dracii zici ca e avion nu reusesc sa il etansez ce pot face?si e normal ca teava aceea de la catalizator unde se imbina cu toba imtermediara sa se mist stanga-dreapta, sus-jos? ce pot face?
etanseizarea mi-au facut-o in service inainte sa ma duc la ITP cu silicion rosu si nu a mai curs apa pe la acea imbinare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.