Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Traseu evacuare Solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
T0m4T0m4
Salut! Am o problema destul de mare cu Solenza mea!
1 la mana fost taxi=> numai mantocari peste tot
2 ontopic....iti puteti arata o poza cu traseul evacuarii original de solenza?

Problema la mine e urmatoarea ....am fost la un prieten care are o rampa in curte sa ma uit pe dedesubt ( face un zgomot de pornesc alarmele masinilor pe strada )
Am urcat-o pe rampa si m-am bagat dedesubt . Pornind de la motor totul parea ok...ajuns in dreptul franei de mana teava care venea din fata facea un unghi de 90 grade apoi se unea cu o alte teava tot la 90 grade ( a doua teava la 90 grade inadita de 2 ori pe acolo scapau o mare parte din gaze ) apoi in continuare o alta teava....si la sfarsit o finala cred ca are jumatate de metru . O poza cu evacuarea originala m-ar ajuta foarte mult pt ca vreau sa imi inlocuiesc traseul.

Scuze pt greseli de ortografie ... m-am grabit cand am scris.

Multumesc anticipat!
ramsen
la ce spui tu acolo inseamna ca ai solenza euro 3...adika la jumatatea traseului dupa primul cot la 90 grade nu ai toba tu...de inlocuit traseul il poti face cu unul de inox 100%...si cu finala tot de inox pe diametrul de 50 si un zgomot super placut la masina...si eu cred ca o sa imi pun la fel fara toba detenta de la jumatate...eu am solenza euro 2 cu detenta si finala...tu ai euro 3 fara detenta si numai cu finala...o mica detenta este inspre fatza un fel de teava mai larga in diametru...daca vrei sa schimbi decit finala cumpara o toba finala de solenza normala si innadeste-o cu traseul tau original...asa fac toti cu slz euro 3...toba sa fie din aia aluminizata si de COWELL
augustin87r
Lamuriri in plus va rog :

Se pot schimba sistemele de evacuare intre ele ? De ex, daca eu pun de euro3 pe a mea care e Euro 2 , merge perfect? Sau e diferenta de imbinare cu catalizatorul E3 care mai are o sonda lambda? Cele Euro 3 nu mai au detenta care costa in plus. Inca nu a trebuit sa schimb tobele, dar o sa ma orientez spre un traseu de inox care cred ca e mai ieftin fara detenta. De asta intreb.
ramsen
ai modificare... la euro 3 ai colierul de prindere intre catalizator si teava de legatura pina la finala...detenta nu mai ai...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.