Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum Carburant
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
asybo2002
Stiu ca e devreme pentru a stabili un consum mediu, real si definitoriu pentru Duster, momentan, majoritatea utilizatorilor, fiind in rodaj sau putin peste, plus ca acesta oricum e stabilit de fabricant dupa norme, departate de realitatea cotidiana si, in plus, stilul de conducere e hotarator in stabilirea consumului, alaturi de drum si trafic.
As vrea insa sa strangem niste pareri, acum si pe mai incolo.

Incep eu:

Duster 4x4, 110 CP, diesel. Acum 1250 km la bord si cu un consum de 6,5%.
Numai motorina EVO de la Mol.
Maxim 3000 de ture in acest interval, schimbat la 2500, mers 50% din rulaj, cu AC pe treapta 2.
Bucuresti ore de varf, autostrada (500 km) si Transalpina (e destul de asfaltata. Offtopic: super peisaje, v-o recomand cu toata inima.).
Intre timp drumuri nationale, judetene si comunale si ceva coclauri destul de solicitante, sa spunem vreo 30 km.
Evident au existat depasiri si ture in consecinta, dar nu semnificative.

Uitasem: 70% 2WD, 20% AUTO, 10% 4WD.

Multumesc,

smile.gif
vimp
Multumim si noi. Asteptam si la 1,6. Pe un forum la nemti la 4x2 am vazut 7.5 unul si 8.1 altul. Pana in 1000Km (parca)
saddan
4X4 1.6 16 V 620 km 3000-3500 rpm max. schimbare trepte la app 3000rpm.
Primii 100 km in oras (CJ) consum 9.3%
urmatorii 350 drum intins + diferenta in localitati oradea felix calea mare + un soft offroad (nu hard enduro sau mai stiu eu ce, dar consider ca orice nu este sosea este offroad). La mine a fost un deal (in panta evident:)) cu iarba si denivelari a la Maroc (+3 oameni in masina).
Consum CB 7,9% (cumulat cu primii 100km).

In procente aproximative:
90% 4X2
10% auto

50% DE
50% DN+ drumuri judetene


Multumit????? pana acum foarte.
dragos101010
waw saddan la mine sub 10% nu scade nici daca ma omori. tot benzinar 1,6 waw dar are 200 de km si numai in afara orasului astia facuti. waw
saddan
QUOTE(dragos101010 @ 27 Jul 2010, 14:31)
waw saddan la mine sub 10% nu scade nici daca ma omori. tot benzinar 1,6 waw dar are 200 de km si numai in afara orasului astia facuti. waw
*



cum dracu? sau ti-ai bagat picioarele in ce ti-ai spus dealer-ul despre rodaj si schimbi doar la 4000-4500 de ture? 4X4 sau 4X2?
vimp
Banuiesc ca e vb de consumuri dupa CB si nu metoda plinului
saddan
vimp asa cum scrie si la catastif, consumul CB este pur informativ, asta inseamna ca nu este exact..... Consumul cu metoda plinului (facut la 514 km cand m-am oprit in pompa) este +1 l adica 9.1%. O sa vedem dupa ce se lasa un pic motorul daca scade sau creste.
vimp
Asta vroiam sa zic... E bine de precizat cum calculam consumul cand postam.
10x
saddan
vimp daca citeai mai atent ceea ce am scris in postul initial referitor la consum vedeai ca am precizat. Citez: "Consum CB 7,9% (cumulat cu primii 100km)." Si daca tot am scris sa fac o completare....dupa ce saptamana asta am mers doar in oras consumul CB a ajuns la 8.3%.
tribunul
Spectaculos consumul prafuitului, mai putin ca frigiderul.
saddan
QUOTE(tribunul @ 28 Jul 2010, 07:53)
Spectaculos consumul prafuitului, mai putin ca frigiderul.
*



Mai asteapta si tu un pic... deocamdata sunt 2 benzinare la capitolul consum.... uita-te la dragos101010 ce consum a scos:)
vimp
Sincer nu mi se pare un consum exagerat, dar mai asteptam sa vedem si alte rapoarte. Iar daca se vor scoate consumuri apropiate de "carte" .... ar fi minunat smile.gif
jay333
Al meu are pe bord undeva intre 7,6 si 9 insa real bate spre 10+. Bine, a si vazut drumuri de munte si de oras. Deocamdata nu ma stresez cu consumul, voi vedea peste vreo 2, 3 mii de km cum sta treaba.
bobo77
Intreb si eu nu dau cu parul, oare consumul afisat de CB este real cunoscuta fiind problema cu indicatorul de combustibil,(liniutele danseaza cind masina urca sau coboara un deal si nu numai) sau nu influenteaza acesta problema....?
saddan
QUOTE(bobo77 @ 28 Jul 2010, 11:18)
Intreb si eu nu dau cu parul, oare consumul afisat de CB este real cunoscuta fiind problema cu indicatorul de combustibil,(liniutele danseaza cind masina urca sau coboara un deal si nu numai) sau nu influenteaza acesta problema....?
*


nici eu nu dau cu paru doar cu presupusa....... din cate stiu CB-ul este relativ. Metoda clasica cu umplut rezervorul si aplicat regula de 3 simpla duce la un rezultat, cel putin in cazul meu, diferit cu aproximativ 1 litru in plus. Deocamdata nu ma incurca nici nu ma deranjeaza, ce-o fi pe mai incolo vom mai vedea.
Andy_ACS
Nu are legatura indicatorul care arata cat combustibil mai e in rezervor cu consumul calculat de CB, deoarece consumul nu se face masurand cata benzina mai e in rezervor, ci cata benzina trece catre injectoare/cilindri
Eu as avea mai de graba incredere in consumul de pe CB decat ce rezulta la pompa. Ma bazez pe faptul ca nimeni nu poate face plinul exact la acelasi nivel de fiecare data, 1-2-3 lintri diferenta fiind usor de obtinut (adica o data poti pune plinul mai 'plin', alta data mai 'gol' tongue.gif ). De asemenea e posibil sa fure pompa putin, desi sunt sanse mici.
Cine are rabdare poate sa incerce un experiment de lunga durata, unde erorile se diminueaza: reseteaza CB, face plinul, apoi peste cateva luni/mii de km face iar plinusl si analizeaza cat ii arata CB si cat combustibil a bagat (pastreaza toate bonurile). Parerea mea e ca cele doua consumuri vor fi foarte apropiate, sub 0.5L%

Bafta!
saddan
QUOTE(Andy_ACS @ 28 Jul 2010, 12:59)
......Ma bazez pe faptul ca nimeni nu poate face plinul exact la acelasi nivel de fiecare data, 1-2-3 lintri diferenta fiind usor de obtinut (adica o data poti pune plinul mai 'plin', alta data mai 'gol' tongue.gif ). De asemenea e posibil sa fure pompa putin, desi sunt sanse mici.
*



Zici tu ceva acolo..... nu combat ce ai spus doar corectez/completez:
1. Trebuie sa pui carburant de la acelasi furnizor. Astfel te asiguri ca pompele sunt identice.
2. Daca pui pompa pe automat sa bage carburant pana sare si se opreste pistolul singur, poti sa ai o diferenta de max. 200-300 ml (in nici un caz 2-3 litri)
3. Daca in schimb persisti sa umpli rezervorul pana sare benzina afara (mai mult sau mai putin) atunci poti avea acea diferenta la nivel de litri.
4. Ramane problema furtului a pompa. Plecand de la premiza de la punctul 1 tragi concluzia ca toate pompele furnizorului fura la fel. Ai eliminat din start variabila asta.

Deocamdata diferenta in cazul meu este de app 1 litru (calcul facut la 514 km).
CGDBZ
Cand bagi combustibil pe automat nu intra mereu aceeasi cantitate , in functie de cat combustibil mai ai in rezervor (mai mult sau mai putin) iti va iesi o diferenta de 1, 2 chiar si 3 litri la aceeasi pompa , e probat de mine .
Andy_ACS
@saddan - logica ta in unele cazuri e gresita smile.gif
Daca dupa cum spui "toate pompele furnizorului fura la fel" nu inseamna ca alimentand de la aceeasi pompa elimini eroarea/furtul.
Hai sa exemplific - exagerand putin: Daca benzinaria iti inregistreaza de fiecare data 1L la 0.5L alimentati tu o sa alimentezi real de fiecare data sa zicem 50L, insa o sa iti apara la pompa 100L. De aici rezulta un consum dublu. Deci faza cu alimentat de la acelasi furnizor/pompa e folclor care circula pe forum fara nicio acoperire logica. Daca am plinul facut si plec la plimbare, cand ma intorc sa fac plinul din nou NU CONTEAZA ca fac plinul la alta pompa, in alt oras, la alta statie. Singura chestie e ca ultima pompa sa inregistreze corect, ca sa contorizez la fix cat am bagat. Primul plin poti sa il faci si cu cana negradata, nu conteaza smile.gif
Conteaza insa mult sa umpli la fel de fiecare data, aici eu zic ca e o diferenta mai mare de cateva sute de ml, intrucat conteaza chiar si cat de mult infigi pistolul in gatul rezervorului.

Bafta!
PaulT
Cu punctul 2 saddan are perfecta dreptate. Nu ai diferenta de ordinul litrilor cand pistolul se opreste singur din alimentare. Referitor la furtul la pompa eu am cam "testat" fara intentie cateva pompe(luand benzina pentru berlina care nu prea s-a miscat in ultimul timp) si corespundeau cantitatile bagate(5l) cu ce arata pompa. Asa ca as inclina sa cred ca benzinariile de brand(OMV,Petrom, Rompetrol,LukOil) nu prea se joaca la pompe(care oricum ar trebui sa fie calibrate si sigilate).
saddan
Prieteni, nu vreau sa facem un flame din discutia inceputa referitoare de cum se alimenteaza corect la pompa, dar:
CGDBZ e logic sa nu iti intre 50 de litri la fiecare alimentare (asa cum spuneai depinde de carburantul pe care-l mai ai in rezervor). Dar debitul la pompa (masurat sa zicem in litri per minut) e reglat sa fie constant. La fel si viteza de decuplare a pistolului. Asta inseamna ca indiferent ca ai in rezervor 5 litri sau 30 de litri viteza de curgere a carburantului prin teava e aceeasi. Asta inseamna ca si inertia pistolului in a decupla e aceeasi in momentul in care carburantul loveste pistolul. Sa presupunem ipotetic ca debitul la pompa este de 1L/s (nu e atata, dar sa zicem de dragul exemplificarii) iar inertia pistolului este de o secunda. Asta inseamna ca de la momentul in care carburantul loveste pistolul pana la decuplarea propriuzisa pompa mai apuca sa bage un litru de carburant in rezervor. In schimb, exagerand, daca s-ar pompa cu o viteza aditiva (in fiecare secunda sa spunem ca s-ar pompa cu cate un litru in +) dupa 5 secunde am avea un debit de 5l/s. Respectiv, speculand ideea in momentulin care decupleaza pistolul pompa apuca sa mai bage inca 5 litri in rezervor. Ceea ce desigur e aberant.
Iar, Andy_ACS, ceea ce am spus in postari se referea strict la cazul meu, la a doua alimentare, si la modul cum am facut calcule si cum am alimentat (si pot spune ca pistolul a fost infipt la fel ca prima data, toleranta de max un mm).
Uff ma doare capul de cate lucruri academice am debitat relativ off-topic.
Inchiei cu o concluzie (de fapt doua) pe care am tras-o si la logan.
Chiar nu ma intereseaza cat consuma Dusterul meu (decat de dragul statisticilor) atata timp cat eu sunt cel care pune banii de benzina. Asta e una. A doua, ca atata timp cat o sa pot o sa alimentez doar cu 98 si nu cu 95. La Logan am vazut ca e mai sanatos.
Cu asta ma opresc aici, o sa revin cand o sa am alte date referitoare la consumul agrgatului propriu.
Cu bine tuturor
bobo77
QUOTE(Andy_ACS @ 28 Jul 2010, 13:59)
Nu are legatura indicatorul care arata cat combustibil mai e in rezervor cu consumul calculat de CB, deoarece consumul nu se face masurand cata benzina mai e in rezervor, ci cata benzina trece catre injectoare/cilindri


*


Sincer stiam chestia asta, dar intrebarea nu iti era adresata tie tongue.gif
Cb este adevarat este mai mult informativ mai ales la dacia, dar sunt oaresce probleme cand iti arata cata autonomie mai ai(adica cati km poti face cu combustibilul din rezervor) zic eu, dar poate gresesc...
mariusjo
Nu gresesti. Km pe care ii mai poti face (aproximativ) cu motorina (benzina) ramasa in rezervor sunt influentati de indicatorul de combustibil.
venusake
Ca tot e vorba de consum, ..... aseara pe la 10, o venit la mine un cunoscut (a fost cea de-a doua comanda pt 4x4, .1.5 dci, 110 CP din Arad, si o primit-o pe 12 iulie ..... iar pe mine ma "vrajise" ca s-a razgandit ....) cu Profosul mult discutat.

Are la bord, din 12 iulie pana acuma, 3600 km, si un consum mediu afisat de 5.3!


Zic eu ca ..... in intervalul asta, sa faci 3600 km, numa "ca la carte nu poti merge". In concluzie .... eu zic ca e bine!
PaulT
3600 km in 18 zile inseamna o medie de 200km. Daca a facut si cateva drumuri lungi(cred ca e clar ca da...) poate a avut zile in care a facut 4-500km. Clar e ca a rulat extraurban si linistit(asta daca nu a resetat deloc de cand a luat masina..). Se pupa cu ce zice pompa la alimentare?
IRONICK
QUOTE(venusake @ 30 Jul 2010, 19:04)
aseara pe la 10, o venit la mine un cunoscut [...] 4x4, .1.5 dci, 110 CP[...]Are la bord, din 12 iulie pana acuma, 3600 km, si un consum mediu afisat de 5.3
Tot aseara pe la ora aia am discutat si eu cu un cunoscut, membru d epe forum. Si mai erau de fata inca cativa membrii respectabili de pe forum. Si nu intelegea cum scot unii consum de 5%. El are peste 6% pe nationale si 8% pe autostrada. Pe langa faptul ca il enerveaza indicatorul de combustibil.
venusake
MAi, .... nu stiu!
Eu va spun ce am vazut. Omu, in principiu, in kilometrii astia cred ca o cuprins doua drumuri de Arad - Sighetu Marmatiei, pe varianta Oradea - Satumare sau Deva - Cluj.
In rest, cred ca-s drumuri Savarsin (jud. Arad) - Arad, Savarsin-Lugoj-Timisoara

In padure nu o bagat-o (inca - este lemnar de meserie - exploatari forestiere )

Mai multe ..... cand mai aflu.

Oricum, pt mine, urmeaza un test in padure cu masinuta. Nu la fortare , dar .... is curios cum se misca pe frunze ude si alte cele


L.E.:
Consum de 5 nu mi se pare imposibil, daca Laguna mea de o tona jumate si 110 caluti scoate 5 jumate (dreptu-i ca la drum Arad - bucuresti, Arad -Constanta, Arad - Bacau, in oras .... se mai infometeaza). E motor de 1,9. Chiar nu cred ca e imposibil!
IRONICK
Vorbesc de un condus normal, nu grabit sau genul in care toata lumea te depaseste.
PaulT
QUOTE(venusake @ 30 Jul 2010, 23:27)
Consum de 5 nu mi se pare imposibil, daca Laguna mea de o tona jumate si 110 caluti scoate 5 jumate (dreptu-i ca la drum Arad - bucuresti, Arad -Constanta, Arad - Bacau, in oras .... se mai infometeaza). E motor de 1,9. Chiar nu cred ca e imposibil!
*



De curiozitate .. tu ce viteza ai la 3000rpm in ultima treapta?
iulian'71
Consum la finu 6.5% in oras in regim de scoala cu A/C si 5-5.5% extaurban cu maxim 120 km/h cu 4x4 110cp (nu a depasit 2500n/min decat rar in depesiri). De retinut masina e neagra si A/C-ul face fata.
venusake
QUOTE(PaulT @ 31 Jul 2010, 13:06)
De curiozitate .. tu ce viteza ai la 3000rpm in ultima treapta?
*



Sincer .... nu stiu sa-ti spun, .... cred ca 120 - 130 km/h (repet ..... nu sunt sigur, o sa verific)
LucianLucaci
Postez si eu câteva date legate de consumul ''Prăfosului'' meu (DCI 110CP, 4x2) și anume:
-drum Arad-Filiasi prin Timisoara la dus, prin Valea Jiului-Hateg-Deva la intors, CB mi-a aratat un incredibil 4.9l/100, la sosirea in Arad. Am resetat calculatorul la plecarea din Arad. Am fost singur in masina, fara bagaje, iar la intoarcere am avut un scut flansa de vreo 50kg. Tot drumul cu AC pornit. Stil de condus sportiv in depasiri, in rest mers intre 80-120km/ora, mai mult 100 în afară si intre 70-80km/h in localitati.
-drum Timisoara-50km nord de Nurnberg (putin peste 1000km) CB mi-a aratat la sosire o medie de 6.7. Singur in masina, cam 200kg bagaje, AC pornit tot timpul. Condus pe autostrada mai mult cu 120-130km/h, rar 150-160.
La intoarcere, singur in masina, fara bagaje, AC pornit tot timpul, condus mai mult cu 100-120km/h, rar 130-140, CB mi-a aratat 5.3.
Interesant este ca am alimentat la o pompa din Germania când mai aveam o liniuta pe bord si estimativ 120km autonomie si au intrat 56l si ceva in rezervor. Oare nemtii fură mai mult ca noi la pompă? Cum se explică fenomenul? Mentionez ca am alimentat la o benzinărie ''no name'' dintr-un sătuc uitat de lume, unde găseai cel mai ieftin carburant din zonă (1.21,- euro per litru).
Am venit cu acel plin pina la Nadlac (1050km) si mai aveam o liniuta pe bord (150km autonomie).
-drum Arad-Pasul Vârtop (Mtii Apuseni), aprox. 170km, drum de munte, 2 persoane si un copil, masina plina ''ochi'' de bagaje, AC pornit tot timpul, am avut 6.3 pe CB la sosire.
specialist
@saddan si alti amatori de plin ochi la masini... printre care ma numaram si eu...
Poate va intereseaza patania mea (am postat-o si pe reno)> Eu am facut plinul masinilor numai ochi pt a le vedea consumul (de la berlina, la solenza si la clio). Sapt trecuta am pus ochi la Clio, nu mai statea pornita. Am oprit, am chemat omul, intre timpa inceput sa curga benzina prin coltul spoilerului dreapta (eram un pic in panta cca 5%). Au zis ca a intrat benzina prin nu-s ce canistra carbon (?) si mi-au scos un furtun de la motor, am mers cu ea sa consum 5 l, apoi l-am repus si acum totul pare in ordine...
Ati mai avut aceasta problema?
Ca sa nu fiu off-topic (desi cred post-ul util) sotia mea poseda de 500 km un dci 4x4 si pana acum pare un consum de 6,6 resetat dupa primii 200 km... drum neaglomerat, reprize scurte, putin prin oras, subturat...
Numai de bine! wub.gif
inspektah
Mi-am cumparat revista autoshow care in colaborare cu quattroruote au facut un test cu cele 2 motorizari duster respectiv dci 110 si 1.6 16 v iar la test de consum pe pista din vairano a iesit asa :dci 110 6trepte consum de 6 la 90 ,7 la 100 si 10,63 la 130, 11.90 la 140 ohmy.gif ! benzina la 130 11,36 ohmy.gif au calculat asa :urban 6.8 (735km)+6.28(extraurban)+ 11.76 (autostrada,425km)=media generala 7.63 !!off topic :numai de rau legat de frane,punctul nevralgic sad.gif sad.gif.consumul mi se pare enorm !!!!
PaulT
Nu ma mira absolut deloc consumurile. Pentru mine tot ce citesc in diverse teste nu sunt decat confirmari a ceea ce spuneam de mult la topicul de vs... Ce consum putea sa aiba 1,6 16v daca la 130km/h are 4190rpm? Iar dci-ul la 130km/h are vreo 3200rpm... Astea, combinate cu aerodinamica dau consumul.
inspektah
Facand comparatie cu un peugeot partner 1.6 16v hdi 90hp pe care il conduc aproape zilnic la 130 cu 5trepte am aceasi turatie ca dusterul, aerodinamica zic eu mai scazuta pt pj dar nu am astfel de consum.poate un 3.2 di-d 170 hp pajero automat s-ar putea compara cu dusterul de 110 hp la consum la viteza aia smile.gif.inca un lucru sa nu o luati ca fac misto eu abia astept sa-mi vina dusterul in octombrie !
IRONICK
QUOTE(inspektah @ 29 Aug 2010, 23:09)
aerodinamica zic eu mai scazuta pt pj
Serios? Garda la sol ai luat-o in calcul cand ai masurat Cd-ul? Sau suprafata frontala?
inspektah
peugeot partner versiunea vtc(adventure),cea cu grile la faruri garda la sol e un pic mai inalta decat stock http://auto.motors24.ee/vehicles/276318-Pe...rtner-2010.aspx.
in sfarsit, noi sa fim sanatosi sa avem bani de combustibil,sa ne bucuram de dustere.Bafta
danielst
Am reusit sa fac in 3 saptamani 6000 de km.
Despre consum (4x4 dci 110):
- rulaj autostrada (pana la Frankfurt) la viteza de 145-150 km/h mentinuta constant (stiu ca o sa zica uni ca e mai mica in realitate, pe gps-ul meu diferenta e de 3-4 km/h, dar asta e alta discutie) - consumul e de 7.6 l/100km
-rulajul la 130 (alt drum la Budapesta, nu asa grabit) - consum 7.1/100 km
- drum Deva - Constanta: consum mediu 7.0 l/ 100, pana am ajuns pe Autostrada la Pitesti aveam 6.2 l /100 (Deva - Rm. Valcea), de acolo am inceput sa-i dau 145.

Cam astea sunt, n-am avut inca timp sa vad cat consuma "concurenta" la vitezele astea, desi sunt curios.

O remarca la etajarea cutiei de viteze, dupa 6.000 de km in 3 sapt, in conditii diverse: e chiar cum trebuie sa fie, masina trage in orice treapta de viteza, trage bine si de la 130 in sus in a 6-a (deaia nu cred ca trebuia sa fie a 6-a mai lunga) iar a 5-a e perfecta pentru un rulaj pe Valea Oltului cu enspe mi de tiruri in fata si fara prea mari sanse de depasire (masina de familie, cu familia in ea smile.gif, deci fara vitejii )
fansuv
Concurenta rupe: am mers cu KIA sportage si la 140 vezi cum coboara nivelul. Ala papa carburant la greu.
PaulT
Sunt sigur....
klaus
Mai marmota draga, mai lasa cicolata aia ca i-ai pus 2524 straturi destaniol...
dragos101010
consum la CB etraurban 6,5 la o viteza de maxim 90 de km/h urban 8 dar cu 1900 de km la bord.
P.S. dupa cati km ar trebuii sa se lase motorul la consum?
luciango
Benzinar 1.6 16v 4x4 luat ieri mers numai in oras (Bucuresti) 115Km fara aer mi-a luat 12-13%.
Maine voi face un drum mai lung (Buc-munte-Buc) si voi reveni cu consumul.
bobo77
Este un consum normal pentru acesta masina mai ales pentru Bucuresti.
saddan
QUOTE(bobo77 @ 11 Sep 2010, 11:31)
Este un consum normal pentru acesta masina mai ales pentru Bucuresti.
*



Mai ales in conditiile in care dupa ce ai resetat CB-ul counter-ul porneste de la 18l/100 si incepe sa scada..... eu am la 4000km un mixt de 8.3
luciango
Am facut azi urmatorul traseu:
Bucuresti - Cabana 3 brazi- Cabana Poiana Secuilor - Bucuresti.
Am mers numai pana in 3000 ture care este egal cu 100KM/h la benzinarul meu. Consum mediu 7.7%.
Sper sa se mai lase motorul si sa mai scada consumul.
Astept pareri
vimp
Parerea mea, daca tot astepti pareri, ca in privinta consumului sa nu te astepti la minuni. Poate o sa mai scada, dar asta nu datorita faptului ca se mai lasa mototul ci ca o sa te dai tu dupa masina si o sa stii cum lucreaza mai bine vitezele.
specialist
Salut! Uite eu cu Dusterul sotiei, condus majoritar de ea, cu 3 persoane, 1 copil si bagaje am facut 1656 km cu 92 l motorina (consum CB 5,8%, calculat 5,55%) in 5 zile pe traseul Cimpulung Muscel - Piatra Neamt - Suceava- Sighetu Marmatiei - Fagaras - C-lung. Am vazut manastirile din Moldova, Sapanta si tongue.gif Transfagarasanul.
Masina s-a comportat super, am alimentat de la Petrom, OMV si Mol.
Ca si bonus, pt amatorii de drumetii, va pot spune ca drumurile n-au fost rele cu exceptia tronsoanelor spre Lacul Sf Ana, Borsa - Satu Mare si Curtea de Arges - C-lung. Am stat la pensiuni - torent in PiatraNeamt - cel mai urat, 80 lei camera, Bicom Suceava - dragut, 210 lei apartament cu 3 camere in Suceava, LaButi in Sighetul Marmatiei cu 110 lei camera cu mic dejun si D&C Fagaras, 80 lei camera, noua.
A fost reconfortant, ne-am simtit bine si am rodat masina - deja are 2500 km.
Numai de bine!
luciango
Am mai facut un traseu (dupa rodaj): Buc-Sinaia-Dichiu-Piatra Arsa-Sinaia-Buc cu un consum mediu de 9.8%. sad.gif
Diferenta fata de primul drum a fost ca am avut barele transversale cu 3 suporti de biciclete montate si am mers 110-130Km/Hrs + 20-30Km/Hrs in offroad.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.