Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Masina din Germania
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3
vallyyy
Intreb si eu pentru cineva aici ......Se poate sa aduca un opel astra G decent tehnic si optic din Germania incadrandu-se in suma de 3000 de euro cu tot cu drum si taxa de inmatriculare ? Vreau niste raspunsuri de la oameni mai avizati ,care au facut procedura asta cu Romania-Germania .....Se mai merita sa aduci masina din Germania ?
tribunul
Pai daca vrei o parere de la "oameni mai avizati" mergi in Vitan ca acolo sunt "oamenii mai avizati" care se ocupa de asa ceva.
radian
Ce intelegi prin "decent tehnic si optic"? Un Opel Astra SH la 3k euro e chiar scump...
namidee
3000 Eur masina, drum si taxa de prima inmatriculare? Nu cred ca se poate. O masina ieftina e o masina accidentata serios (nu corespunde la partea tehnica si optica) si/sau veche => Eur 1/2 sau non-euro => taxa de prima inmatriculare mare. O masina minim Eur 3/4 neaccidentata in niciun caz n-o iei foarte ieftin, deci iesi din buget. O sa fii surprins sa afli ca in Germania masinile SH sunt in general mai scumpe ca in Romania in principal pt. ca aici au iesit din criza. Poti sa verifici preturi si singur pe www.autoscout24.de . Concluzie: nu cred ca se (mai) merita sa aduci masini SH din Germania.
ArtVandelay
Nu iti ajung banii pentru o masina in stare buna.
axabrt
masina se cumpara de la persoane cunoscute care au cumparat de noua...vecin, cumnat, bla bla...stii ce accidente au avut, ce defecte au avut, daca o iei din obor sau din germaia teapa e a ta.

ia uite eu am un opel astra nelovit rau si nu il vand De ce ? Fiindca merge perfect. Doar n-oi fi prost sa dau o masina buna cu juma de pret ca sa iau una noua care imi poate crea ceva probleme. Plus ca n-am de unde sa iau exact acum inca 10000 de euro cat eu una la fel.
namidee
In Germania, prin lege, proprietarul e obligat sa te informeze daca masina a avut accident sau nu, si ce fel de accidente a avut.
bmwh548
In Marea Britanie au un serviciu la care suni si ti se spune istoricul masinii (accidente, amenzi neplatite etc). Nemtii au si ei asa ceva?
argon
Daca vrei 3000 cu toate taxele la noi, acolo trebuie sa fie sub 2000, deci gasesti destule Astra G , e totusi o masina de 12 ani. Un Vecrta din 98 stiu sigur ca iei pe la 1500, si-a luat un vecin de curand, asa ca nu vad de un Astra din 99-2000 e mai mult de 2000 de oiro.
vallyyy
concret m-am uitat si eu pe mobile si se gasesc astra G la 2000 de euro (EURO 3) ......deci dupa un calcul ar venii vreo 500 de euro drumul 1800 masina ( mai negociezi de la 2000) si ar mai fi taxa ( la euro 3 cred ca e cam 800 de euro)

8 Aug 2010, 17:08:
QUOTE(tribunul @ 8 Aug 2010, 12:06)
Pai daca vrei o parere de la "oameni mai avizati" mergi in Vitan ca acolo sunt "oamenii mai avizati" care se ocupa de asa ceva.
*




Nu cred ca pe acest forum nu se gasesc oameni care si-au adus masini din Germania ,sunt cert ca se gasesc destui ,care stiu si sumele sa le aproximeze si toate procedurile ,acte etc
C a t a l i n
Si zici ca nu gasesti in Romania una la 3000, la fel de buna ca aia de 1800 din Germania?
ArtVandelay
poti sa compari conditiile de rulare si intretinere a unei masini din romania cu ale uneia din germania?
C a t a l i n
La o masina asa veche, si la diferenta asta de pret, cam da...
vallyyy
sincer nu cred ca gasesti in Romania la fel ........uite pozele de mai jos sunt luate de pe "mobile " ,

pretul 1.950 EUR TVA nedeductibil

Vehicul second-hand, Berlină

PÎ 02/2000

143.000 km

Euro 3
Iulikk
Ia una din RO si fa-i un detailing auto sa vezi...

http://www.daciaclub.ro/galerie/displayima...113--32806.html
vallyyy
E diferenta intre anii tai si ai ei .....dar bag mana in foc ca mai multa intretinere acorzi tu la solenza( ma refer strict la fiabilitate - solenza cere intretinere mai mare decat un opel) decat acorda unu la un opel astra G
Iulikk
Nu e asta ideea... Dar pozele, pentru mine, sunt 0 (pozele pot fi cu alta masina). Mai bine sa aibe o zgarietura pe ici pe colo decat sa fie "impecabila". De obicei astea "impecabile" au cate ceva de ascuns....

Ca o idee, un coleg de-al meu si-a cumparat in decembrie 2009 un Audi A4 cu vreo 220 000 km cu 1800 de euro... inmatricularea a fost vreo 45 de mil. Deci in total ajungi pe la 3000.
EDIT: masina e din 95. Nu l-am auzit sa se fi stricat ceva la ea de cand o are.

Eu la SLZ schimb oloiu' la 10k si filtru de aer la 20k. In rest benzina si cand se murdareste o spal cu Fairy de spalat vase tongue.gif .
vallyyy
Pe mine ma intereseaza daca RENTEAZA SA IEI O MASINA DIN GERMANIA - OPEL ASTRA G si sa te si incadrezi in 3000 de euro cu totul .......ma gandesc ca multi care aduc masini in Romania pentru revanzare nu le-or lua pe cele mai scumpe de la germani
argon
diferenta e ca in Astra ala de 10 ani te simti intr-o masina, fata de Solenza tongue.gif
vallyyy
QUOTE(argon @ 8 Aug 2010, 18:11)
diferenta e ca in Astra ala de 10 ani te simti intr-o masina, fata de Solenza tongue.gif
*




Bine punctat

8 Aug 2010, 18:16:
Si totusi pe acest forum nu exista nimeni care si-a luat masina/i din Germania ,care sa aiba o parere despre subiectul asta ?
argon
Pe langa detaliile tehnice, mai consulta si un avocat, si iti recuperezi taxa de prima inmatriculare, pe forumul asta sunt sigur care au recuperat-o, dar sa zica ei daca vor, daca nu, google iz your friend.
C a t a l i n
Te imbeti cu apa rece... N-a zis nimeni ca se compara cu vreo Dacie, dar te orientezi dupa niste poze, iar de multe ori la fata locului o sa constati ca masina aia nici nu exista...

Iar masina aia din poze a avut pana acum cel putin 3 proprietari, iar service autorizat n-a mai vazut de cand a iesit din garantie... plus ca cine stie de cand zace prin parcurile auto conduse de turci...
namidee
QUOTE(vallyyy @ 8 Aug 2010, 18:09)
Pe mine ma intereseaza daca RENTEAZA SA IEI O MASINA DIN GERMANIA - OPEL ASTRA G si sa te si incadrezi in 3000 de euro cu totul .......ma gandesc ca multi care aduc masini in Romania pentru revanzare nu le-or lua pe cele mai scumpe de la germani
*



Nu, le-or luat pe alea botite, de preferinta destul de urat, pe care le indreapta si le vand ca masini apartinand unei babe/unui mos care se ducea cu ea pana la piata. Si inca un hint: o masina din Germania cu sub 15.000 km pe an e dubioasa.
vallyyy
am gasit detalii despre ce zici tu cu recuperarea taxei ,dar e si asta cu dus si intors .......Pe mine ma interesa ceva recomandari , in ceea ce priveste decizia asta cu masina din Germania( opel astra G -3000 de euro) .....adica tu Argon recomanzi sa se ia din Germania si ca ar fi ok afacerea ....alte pareri pe aici ? nimeni?
argon
Eu nu as lua pe neve dupa poze pe net, e plin de albanezi si musulmani cu parcuri auto care dau tepe, ideeal ar fi sa ai pe cineva acolo, sau sa mergi cu cineva care are conexiuni, nu de capul tau singur si pentru prima data.
vallyyy
QUOTE(C a t a l i n @ 8 Aug 2010, 18:20)
Te imbeti cu apa rece... N-a zis nimeni ca se compara cu vreo Dacie, dar te orientezi dupa niste poze, iar de multe ori la fata locului o sa constati ca masina aia nici nu exista...

Iar masina aia din poze a avut pana acum cel putin 3 proprietari, iar service autorizat n-a mai vazut de cand a iesit din garantie... plus ca cine stie de cand zace prin parcurile auto conduse de turci...
*




Dar eu m-am uitat orientativ pe site .....din ce am auzit de la altii ,au umblat prin mii si mii de masini pana si-au ales masina .....cica in Germania nu sunt parcurile ca la noi aici in targ 10 masini si gata ....acolo cica ai de unde alege . SE EXCLUDE TOTAL CAUTAREA UNEI MASINI PE NET
argon
chiar nu ai nici o cunostinta ce se ocupa cu asta? nu stii limba, nu stii mersul..
vallyyy
Ar fi cunostiinte ,dar nu se ocupa si-au luat pentru ei ..........dar am zis ca poate gasesc si aici pe forum oameni care au facut demersul asta sa-mi detalieze daca mai renteaza , daca e vreo afacere sau ajung la aceeasi masina ,suma de bani si afacere care as face-o si cu o masina din Romania cumparata
Laurentziu83
Ca fapt divers, am un prieten care e obsedat de Astra G si care isi cauta una in 4 mii de euro, din Romania.
A cumparat una din Bucuresti, 1.7 dti, 2002, 160 de mii de km, intretinuta la reprezentanta (i-am vizualizat istoricul la G&P), chiar se vedea pe ea si pe proprietari ca nu s-au zgarcit la asta, insa, a descoperit ca masina dezvolta un usor huruit in grup, problema ce a pus-o in seama unei schimbari de simeringuri de planetara si necompletat ulei de cutie cu ocazia asta, plus un rulment de presiune care incepea sa tiuie la prima pornire la rece. Cum reparatia ar fi costat foarte mult, a vandut masina tot in 4 mii, si s-a pus pe cautat alta masina. A mai gasit una la Iasi, 1.6 16V dar la o privire atenta a observat lonjeronul stanga fata lovit si carpit cu adaosuri de tabla. A cazut si asta.
A mai gasit una la Bucuresti, tot 1.6 16V, adusa de afara, cu taxa neplatita, din poze ingrijita masina, 130 de mii de km, 2 chei, certificat de autenticitate, etc. Ne ducem noi sa o vedem, intr-adevar, masina ok, insa la o privire mai atenta am observat niscai suruburi corodate, practic tot ce era surub la motor era corodat, ceea ce ne-a facut sa ne gandim ca masina respectiva statuse pe dreapta in vreun parc minim 1 an de zile. A picat si asta, n-am vrut sa ne legam la cap fara sa ne doara.
Momentan colegul a renuntat la a mai cauta Astre.

Asadar, asa cum Astre la 4000 de euro greu gasesti decente in Ro, ma indoiesc ca Astre la 3000 de euro vei gasi decente in De.

Sfatul meu, daca nu te pricepi la masini, mai degraba e sa te orientezi catre vreun Logan, fie el si de prin 2004, dar cu putini km in bord, intrucat sunt destule astfel de masini cumparate de pensinari care au chiar si 30 de mii de km maxim, eventual le recunosti dupa cauciucurile din fabrica.
Si Loganul benzineste, scanteieste, te duce din A in B la fel ca o Astra, dar macar e ieftin de reparat daca chiar pica ceva. Iar la o masina SH foarte rar se intampla sa nu bagi bani in ea.
Sa te duci sa-ti cauti masina prin DE, in conditiile in care nici nu cunosti limba si nici pe acolo pe cineva, eu zic ca sunt bani aruncati. Drumul mai costa si el 500 de euro, bani pe care mai bine i-ai pune in plus la ce ti-ai cumpara de aici.
In Franta de exemplu, unde am mai umblat, am constatat ca masinile SH sunt mult mai scumpe fata de RO, de exemplu in 2009 un Clio 3 costa la ei vreo 12500 de euro, in banii astia o iei de la noi din reprezentanta cu zero km si destul de full. Masinile toate prin afara sunt mai scumpe ca la noi, iar daca gasesti una mai ieftina fata de pretul mediu de la noi, inseamna ca respectiva masina, daca s-ar vinde la noi, ar fi mai ieftina.
In plus, sunt satul de vrajeala "nerulata in tara". Am vazut o groaza de masini "aduse de afara" care aveau niste jocuri pe directie, casete care pierdeau lichid, rulmenti dusi, rugina, turbine pe duca, de te durea capul, mai trebuia o mica avere ca sa le pui la punct.
Champs-Elisee-ul, inima Parisului, e pavat cu piatra cubica (cum e la Piata Aviatorilor la noi), sa-mi spuna mie cineva ca o masina care merge zilnic pe strada aia nu se uzeaza la suspensie. Nu mai zic ca si acolo sunt oameni care dau in borduri, si nenorocesc masinile. Nu mai zic de babele care isi iau masina ca sa se duca odata pe luna la cumparaturi (poveste indrugata de toti samsarii), oare baba aia chiar a schimbat anual uleiul?
ENERGY
era unul pe club opel care se chinuie de un an sa vanda o astra g, din 99, euro2, ca are numai taxa de 1800 dupa depreciere.
radian
QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Aug 2010, 19:00)
...  2 chei, certificat de autenticitate, etc. Ne ducem noi sa o vedem, intr-adevar, masina ok, insa la o privire mai atenta am observat niscai suruburi corodate, practic tot ce era surub la motor era corodat, ceea ce ne-a facut sa ne gandim ca masina respectiva statuse pe dreapta in vreun parc minim 1 an de zile...
*



Interesanta analiza. In functie de rugina de pe suruburi poti sa deduci cat a stat masina trasa pe dreapta... radmasa.gif Nici pionierii vestului salbatic nu aveau asa o dexteritate in citirea semnelor...

P.S. Mda, si faptul ca avea doua chei este un argument semnificativ...

P.S. 2 Taxa de prima inmatriculare nu ar trebui sa mai fie o problema prea mare. Prin instanta iti recuperezi banii, minus comisionul avocatului. La o taxa de 1800 euro, recuperezi cel putin 1500 euro.
vallyyy
am vazut si eu azi un anunt din asta pe opel club , sunt constient ca trebuie sa aduci din afara cel putin o masina euro 3 ca sa merita cat de cat sa o inscrii
radian
Taxa de prima inmatriculare ti=o poti recupera prin instanta.
vallyyy
QUOTE(radian @ 8 Aug 2010, 20:03)
Taxa de prima inmatriculare ti=o poti recupera prin instanta.
*




practic ce deduc eu de aici este ca RENTEAZA SA IAU O MASINA DIN GERMANIA si NU DIN ROMANIA
argon
Opel neaparat? un Golf 4 ce are?
ENERGY
nu e usor nici sa tii banii blocati si sa te plimbi prin tribunale. si sunt si cazuri la judecatorii din tara unde s-au respins procesele de restituire. asta e tara in care traim. justitie oarba si o balanta cu pietre gaurite.
radian
Pentru un comision de 250 - 300 euro, orice avocat iti obtine o hotarare judecatoreasca de returnare a taxei de prima inmatriculare. De aici incolo tu decizi daca e mai rentabil sa-ti aduci o gioarsa de afara sau sa cumperi una gata inamtriculata la noi.
ENERGY
masina aia pe club opel se dadea pe o mie si ceva de euro. vezi acolo. omul s-a saturat sa tot o vanda de asta iarna si a rupt din pret. din germania nu ai cum sa o iei in banii astia.
vallyyy
QUOTE(argon @ 8 Aug 2010, 20:06)
Opel neaparat? un Golf 4 ce are?
*




nu zic sunt superbe wub.gif mult mai frumoase ca astra ,insa intretinere scumpa si sunt si mai scumpe sleep.gif
Merced
Aia ar fi numai buna daca si-a recupera si cei 1800 de euro de la inmatriculare.
Intretinerea la Golf 4 nu e deloc "mult" mai scumpa, in cel mai rau caz putin mai scumpa. Sunt piese pentru Golf 4 pentru toate buzunarele. Ca masina e mai scumpa, da, aici ai dreptate.
PaulT
Dar nu e mai scumpa degeaba. wink.gif Eu as merge pe Golf 4 in loc de astra g , mai ales la vechimea asta(masini de 10 ani..) . Oricum, diferenta de pret e mica.
vallyyy
toti tovarasii de-i am cu opel astra G nu i-am auzit plangandu-se de nimic ......unuia i s-a stricat calculcatorul ( reparatia l-a dus 1000 ron) ,asta am auzit ca e buba lor calculatorul ,in schimb am pe unul cu benzinar 1.6 pe GPL ,a facut Europa cu el si nimic defect si nu i-a mancat niciun ban masina aia
Altis
Ala e un expero deghizat! E unul mai slab pentru ca nu ii produce benzina, ci doar se multumeste sa nu se uzeze...
argon
pierdut simtul umorului, il declar nul. Lasa, tu sa fii fericit ca reiei aceeasi gluma rasuflata chiar daca nu are nici o legatura cu subiectul mad.gif
cdadan
La preturile de acum, nu renteaza masina adusa de afara. Se gasesc o gramada rulate de noi in Ro, cu instoric complet si km relativ putini. Echivalentul adus de afara e cu tuning la kilometraj si evenimente neprevazute la activ.
argon
corect, la aia a trecut criza, la noi abia a inceput, sunt destui disperati ca nu-si mai permit maisnile si le dau ieftin.
OAP
QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Aug 2010, 20:00)
oare baba aia chiar a schimbat anual uleiul?
*


De ce sa schimbe bre uleiul anual? unsure.gif unsure.gif unsure.gif
argon
pentru ca e obligatoriu conform cartii, de ce altceva...la deuu e la fiecare 6 luni daca nu se fac km.
OAP
Este obligatoriu daca masina este setata pe service anual...daca are ulei Long Life si servisarea setata corespunzator...nu mai e valabila treaba cu schimbarea anuala wink.gif ...deci poate era baba long life...

9 Aug 2010, 09:05:
@argon: si la Daewoo daca ii pui un ulei cel putin semisintetic poti sa il tii un an sau 10-15000km...la modul serios...
argon
Eu am sintetic oricum, dar long-life-ul ala nu se refera la km?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.