Am dificultati privind rezilierea la termen a contractului pentru Internet mobil facut la Zapp. In mod normal ar trebui sa se termine pe data de 4 septembrie (l-am facut pe 2 ani), dar nu e asa cum s-ar dori... din cauza unor porci din sistemul lor...
Pe data de 5 iulie am mers la un magazin Germanos din Galati (din cate am inteles ei sunt parteneri) si am cerut, in mod anticipat, sa facem o cerere de reziliere la termen a contractului meu. Zis si facut... Am plecat in concediu, zicand ca totul se rezolva in baza acelei cereri...
Lunea trecuta ma trezesc cu o scrisoare de la Zapp in care citesc, printre altele: "ca urmare a solicitarii dumneavostra, va informam ca numarul de modem 0788... a fost deconectat la data de....., CU PERCEPEREA PENALITATILOR DE INTARZIERE SI DAUNELOR CONVENITE CONTRACTUAL."
Pun mana pe telefon si ii sun explicandu-le ca nu am cerut o reziliere la data aniversara, ci o reziliere la TERMEN! Imi raspund ca m-au sunat (intr-adevar mi-au cerut la Germanos un numar de telefon, am lasat un numar, dar am uitat telefonul acasa fiind plecat in concediu: ce, sunt obligat sa raspund la telefon in concediu??)
de cateva ori luand decizia de a rezilia la data aniversara contractul meu, fiind obligat sa platesc 127 de Euro penalitati de intarziere plus daune..."
Le-am explicat frumos ca asta e o clauza abuziva si ca trebuie gasita o solutie amiabila, daca nu una mai agresiva in cele din urma... Mi-au recomandat sa merg la Germanos avand fie posibilitatea sa continui abonamentul pentru inca 1 an, fie sa trec cu numarul Zapp pe Cosmote la abonament. Nu si nu si nu se poate!!!!
Azi ma duc la Germanos si le explic clar si rastit situatia si ca nu platesc un banut, ca mi-am achitat la termen facturile la Zapp si numai o minte nebuna ar crede ca as dori sa reziliez un contract in ultima luna si jumatate de abonament! Ala imi raspunde sa fac inca o cerere de reziliere la termen la care ii spun ca nu mai fac niciuna, ci pur si simplu vreau sa vad efectul primei cereri. Pana la urma l-am determinat sa sune la Zapp la Bucuresti, a vorbit cam 15 minute cu cineva de la departementul Plati. rugandu-i sa repare greseala, mi-a luat un numar de telefon si acum astept un raspuns de la el... sper sa se rezolve ceva...
Daca nu, voi merge la Protectia Consumatorului, la presa si televiziunea locala si de ce nu, la un avocat...
Ce as putea face sa scap de Zapp ?
D.