Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Salutare! Vreau sa-mi iau Solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3
Vintila M
Salutari tuturor! Am nevoie de o masina fiabila, mai recent construita, consum mic, portbagaj acceptabil si gen breack sau hatchback, intretinere si piese ieftine, si am ajuns la concluzia ca Solenza varianta Scala ar fi cea mai buna varianta, Doamne ajuta; urmatoarea varianta, tinand cont de buget, ar fi VW Variant 98-2001 cu piese de la dezmembrari. Problema mea e ca, cu exceptia a doua anunturi, am dat numai peste samsari mascati sub diferite anunturi si desi e posibil sa fie si masini bune de la ei, totusi exista riscuri mari de a avea km dati inapoi sau alte belele pe care ei stiu sa le mascheze si eu nu stiu sa le descopar. Plus ca daca ei gasesc o masina asa de buna din descrierea lor si o revand cu 2000-2400 de euro, maxim 2600 euro, de ce n-as incerca si eu sa gasesc o masina la fel de buna dar mai ieftina ca la ei. Nu mai zic de faptul ca ei o da de buna, dar cine stie ce belele a avut ea sau cati km are, lucru care le-a permis sa o ia sub 2000 euro si o da cu 3-4-5 sute mai mult. M-a sfatuit un prieten care e pe forum Dacia de mult, inginer la Dacia cam din 2001, sa ma inscriu pe forum si sa apelez la comunitatea Dacia pentru a gasi si eu o masina buna de la un propietar de incredere. Am un copil mic de 6 luni si chiar am nevoie de o masina care a fost intretinuta si ingrijita. Microbuzul meu mi-a murit (infarct la cutia de viteze sau cardan) pe autostrada cu nevasta, copil, o gramada de preparate pentru gratar, o gramada de bagaje (ne duceam la ziua mamei) si asta dupa ce in nici 13000 de km, mai mult a stat in fata blocului stricat mai grav sau mai putin grav si m-a golit de 6500 lei si mergeam cu masini imprumutate de la rude; am citit un topic al unui membru de aici si zicea ca pe el Solenza l-a costat in 100.000 km aproximativ 5500 lei. Cateodata, ma batea gandul sa ii dau foc sau vant, dar ce vina avea masina daca propietarul nu s-a priceput sa aleaga. Oricum, cu ce are acum masina si cu ce avea inainte, ma va face sa scot din buzunar peste 3000 lei si nu mai vreau sa bag atatia bani in ea.

Stau in Bucuresti si sunt din Arges
george_scala_2004
salut,

solenza este o masina decenta care te ajuta sa ajungi de la a la b. problemele de la supernova s-au pastrat si la solenza. e drept unele au fost diminuate, au aparut altele.

exista topicuri dedicate pe forum pentru supernova si pentru solenza unde sint detaliate plusurile si minusurile fiecareia.

totusi, tinind cont ca nu se mai fabrica de aproape 6 ani iar piese de schimb se gasesc mai greu recomandarea mea ar fi un logan minim laureate cu aer si abs. e un pic mai scump dar piesele se gasesc.

bafta,

Maskatu
Gasesti o solenza cu km putini si eventual scala pe la 2300-2600 de euro. Acum pretul poate varia... depinde si de vanzator, cat de mult tine la pret. Am scris acum cateva luni o lista cu lucruri ce trebuiesc verificate inainte de a cumpara o super nova, dar sunt destul de valabile si pentru solenza. Lista o gasesti aici.
robert1991
depinde ce buget ai..dar mai bine mai strangi cateva sute de euro si iei un logan..nu se compara loganul cu solenza..parerea mea.. si daca iei..orice ar fii adica solenza sau logan sa iei numai cu carte de service si cu pana in 100.000 km.. bafta!
ngabyyy
Sal,
Eu in urma cu vreo trei luni am dorit sa mi iau masina...Logan.
Toate bune si frumoase numai ca mai bine ca m-am razgandit dupa ce am vazut ce poate sa faca ”barca” asa ii zic eu...nu degeaba nu a trecut de testul elanului...Ma rog revenind la acu 3 luni in ziua aceea cand mi-am luat SLZ am vazut un Logan 3200 euro, 1.6 8v...2005 si 120000km, vai de mine normal ca nu am avut bani astia si nu l-am luat...apoi vreo 2 Cielo...
1. Din 2000 frumos dar prea il lauda proprietarul ba ca are asa, ba ca face asa si el era vopsit si chituit 10000lei.
2. Din 1998 vreo 320000km nasol frate cadeau toate de pe el pret pe masura 4500 mai bine imi luat scuter excl.gif
Dau sa plec din oras si anume Slobozia cea din Ialomita... Si trecand pe langa ea O vad cu anuntul de vanzare 12000 77000km Clima...nu Scala, o scot la 10000...fac schimb de ulei si acte de atunci mare lucru nu i-am facut...benzina si talpa urmeaza....concluzia o tragi tu... de unde esti?

Mai bine bag 3000 lei (suspensii si distantiere) in slz asta decat sa-mi iau un logan chel la bani astia si sa ma dau peste cap cu el sa mi NU spuneti ca nu-i asa ca am vazut cu ochii mei si apoi am patit-o chiar eu ce-i drept iarna...
slider2
adevarul este ca slz are o tinuta de drum de nu mai spun...
bucatzel
are pentru cat poate, si poate suficient.
dizzy
Daca te asculta cineva o sa aiba impresia ca Solenza e vreun GTI.
Daca poti incearca sa iei un Logan, daca nu, mai bine mai strangi niste bani.
Solenza nu e o masina rea, am fost multumit de ea, dar Logan cu ABS AC si 2 airbaguri este net superior din toate punctele de vedere mai putin consumul.
Steel Tormentor
QUOTE(ngabyyy @ 17 Aug 2010, 16:14)
Mai bine bag 3000 lei (suspensii si distantiere) in slz asta decat sa-mi iau un logan chel
*



pai daca-i asa stabila solenza de ce tre` sa mai bagi bani in suspensii si distantiere?
Maskatu
E hai sa fim seriosi. Deaia nu ne mai luam logan ca au facut nu stiu ce experti nu stiu ce teste si nu e bun loganu' domne. Astea sunt strategii de marketing facute de rivali in incercarea de a influenta negativ vanzarile. Pana una alta, loganul este mult mai sigur in interior fata de o solenza, sunt versiuni cu airbag pentru pasager, plus abs, lucru la care solenza viseaza.

Si legat de testul "elanului"...
george_scala_2004
QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2010, 19:54)
Daca te asculta cineva o sa aiba impresia ca Solenza e vreun GTI.
Daca poti incearca sa iei un Logan, daca nu, mai bine mai strangi niste bani.
Solenza nu e o masina rea, am fost multumit de ea, dar Logan cu ABS AC si 2 airbaguri este net superior din toate punctele de vedere mai putin consumul.
*




apropo de consum. avem varianta diesel care pica fiind mai scumpa; iar daca are sistem de injectie delphi cu atit mai mult din cauza "sensibilitatii" acestuia la "calitatea" motorinei romanesti.

mai ramine gpl-ul. bygy poate sa confirme sau nu daca este mai bina sau mai rau cu sau fara gpl. oricum la pretul actual al benzinei si al gpl-ului este in avantaj gpl-ul. iar o instalatie brc faca mai mult decit toti banii. singurul inconvenient ar fi reducerea spatiului din portbagaj din cauza buteliei. dar se poate compensa printr-un portbagaj carenat.

bafta,
Bogyciu
Daca esti interesat, am auzit de o Solenza cu 30 si ceva de mii km, visinie, Scala, Fab 2005, are si roti de iarna, folii, ceasuri de Logan... si arata exact cum a iesit din fabrica. Fara zgarietura, nu mai vorbesc de accident. Masina are revizii facute la fiecare 2 ani cu consumabilele cele mai scumpe, la reprezentanta. Omul vrea 4000 pe ea, putin cam mult zic eu, dar fiecare e liber sa ceara cat vrea pe masina lui.
solenzoi
Raportat la ultimul post , parerea mea este ca totusi trebuie sa avem o oarecare corectitudine in informatie , aceasta insemnand poate si faptul ca , colegul nostru de forum care a postat a fost indus in eroare. Pentru initiatorul topic-ului in primul rand as vrea sa invederez faptul ca in anul 2005 , luna februarie , solenza versiune de echipare "Scala" era deja istorie cel putin pentru cei din platforma de la Mioveni. Asta pentru ca inca din septembrie 2004 apare pe piata Logan-ul in cele patru versiuni de echipare initiala(Ambiance, Preferance, Laureate si Ambition- varianta de top oferind in plus fata de "Scala" : ABS, dublu air-bag,centuri fata cu reglare pe inaltime si a treia tetiera spate la un pret de aprox 8500 Euro ) . In conditiile in care solenza versiune "Scala" costa aprox 6546 euro , sa platesti pentru cele descrise mai sus o diferenta de aproximativ 2000 euro se parea multora dintre romani prea mult astfel incat cele doua versiuni de top se "canibalizau" . Aceasta a fost si ratiunea pentru care inca din anul 2004 "Scala" a fost scoasa din fabricatie. Oricum aceste aspecte au mai fost sesizate si de alti colegi de pe forum. Ca acel autoturism visiniu despre care se vorbeste are aer conditionat , proiectoare fata , bari vopsite in culoarea caroseriei nu inseamna ca este Scala. Ca atare si pretul ar trebui sa fie corespunzator, iar cumparatorul informat , nu de alta dar dai banii pe ceva ce nu este.
Respecte si o seara buna tuturor!
Bogyciu
Asta era anuntul original, daca e cineva interesat de masina in cauza o gaseste la locul precizat. Se pare ca intradevar data fabricatiei nu era cea prezentata, dar eu unul eram pe langa subiectul asta.
puiu82
@ Vintila M.......o masina buna nu o gasesti usor....si mai ales nu o gasesti ieftina....decat in cazuri speciale.
Despre samsari numai de bine si multa......sanatate.
Depinde cati bani ai......totusi nu uita,ca orice masina ai lua,trebuie o revizie generala......ma indoiesc ca o sa gasesti samariteanul care o sa iti dea o masina cu reviziile la zi si in stare perfecta de functionare.
Daca ai bani de logan.......nu sta pe ganduri.
@ Ngabyyy.......cu tot respectul.......suspensii si distantiere poti monta si pe logan,daca simti nevoia....
Bafta!
Ryco1
Pentru Solenza in cativa ani nu vor mai exista piese de schimb.Mergi pe Logan.
ramsen
cine ti-a spus tie ca in citiva ani(poate peste 10 ani) nu o sa mai existe piese de schimb pentru solenza...tu ai observat cite sint pe str. Dumbravei???decit sa am logan si piese contrafacute mai bine solenza si piese originale..acum depinde de care cumperi tu...eu folosesc numai produse Renault...bafta colegule
Claudiu35
Omul nu mai da niciun semn de viata. Nici nu se stie daca mai citeste topicul....
Dar daca mai esti totusi prin preajma, asculta-i pe cei care iti recomanda totusi loganul pentru ca au dreptate. Si eu care am Solenza iti recomand cu toata caldura un logan si nu Solenza. Suntem totusi in 2010. Nu te mai lua dupa toti cei care au ramas blocati pe Solenza si dupa toate "argumentele" lor. Cei care iti recomanda Solenza in detrimentul loganului sunt la fel de depasiti ca masinile lor. Bafta.
ngabyyy
Renault clio....
ramsen
nu ar fi mai bine un FERRARI...
voi nu vedeti ca toti care intreaba de solenza au bani dispusi pentru solenza...ce naiba... cind am cumparat solenza am avut bani pentru un logan laureat plus si tot nu mi-am luat ca nu imi place...fiecare cu ce il ajuta buzunarul merge...de ce voi care recomandati alt gen de masina nu va luati alta???pentru ca nu aveti bani...vedeti ca totusi banul vorbeste in ziua de azi???asta este fratilor mergem cu ce avem si gata...logan as cumpara decit varianta 2 cu motorizare 1,2 16V...am mers cu el si prin oras si in afara...merge super frumos...bafta
Iulikk
Mai de graba un "Ferrari romanesc" tongue.gif .
Maskatu
Prea mult off topic, iar userul nu mai este activ de aproape 20 de zile. Topicul se inchide. Daca initiatorul doreste sa fie redeschis, pm sau report.
aluibasarabeanu
As dori un pic de ajutor daca se poate.Intentionez sa achizitionez o solenza.Am gasit si masina, este o clima din 2004 are 34000 de km iar interiorul este exact cum a iesit din fabrica.Masina sta de cel putin un an si jumatate, o sa am de lucru la exterior ca sa fac vopseaua sa luceasca dinou insa problema este cu ce ar trebui schimbat la masina?In prima faza o sa trebuiasca sa schimb distributia si pompa de apa, eventual si cauciucurile ca sunt pe jumatate dezumflate si stau demult in aceeias pozitie dupa care urmeaza uleiul,bujiile si antigelul.Mentionez ca motorul a mai fost pornit.Ce credeti ca ar mai trebuit schimbat sau urmarit?Multumesc anticipat pentru raspunsuri.Am fost foarte multumit de ajutorul primit in trecut de la voi biggrin.gif .
Maskatu
Treaba suna bine. Nu ai mentionat pretul pentru masina.

In primul rand dupa cum ai spus si tu ar trebui schimbata distributie, din cauza uzurii "morale" si nu neaparat fizice, adica a rulajului. Pompa de apa chiar nu ar avea sens sa o schimbi, doar daca are scurgeri ceea ce ma indoiesc ca ar avea.

De asemenea verificate si schimbate (dupa caz - daca este necesar): bujiile, fisele, filtrele (aer, ulei, benzina) ulei motor, ulei cutie ( macar verificat ). In continuare, verificate subansamblele rotilor. Bucsi, pivoti bascula, bucsi bara stabilizatoare, bielete directie si capete de bara, discuri frana, placute frana, saboti.

Din cauza faptului ca masina nu a "rulat" exista sansele ca anumite componente din cauciuc (bucsi pivoti) sa se fi "copt/uscat". De asemenea as verifica garniturile de la etrier din aceleasi considerente.

As mai curata si senzorul de turatie + papucul de la electromotor. In rest probleme ce pot aparea la orice solenza.

Daca o cumperi, alimenteaza macar primele dati cu benzina de 99 sa ii mai cureti injectoarele/catalizatorul.

bafta
aluibasarabeanu
Pe masina vrea 2700 si sper sa o iau la 2600 ca sunt cam stramtorat cu banii.Am vorbit cu omul si cand ma hotarasc sa o iau sa mergem sa o spalam sa vad exact cum se prezina vopseaua ca are 3,4 mm de noroi pe ea.Capota are deja o lovitura de picior si o zgarietura de vreo un metru.Mai sunt curios de ce nu o avea toate cauciucurile la fel ca nu cred ca le-a tocit in 34000 de km.Poate le-a schimbat de siguranta.Omul arata de incredere si este singurul proprietar.
Maskatu
Uite o lista, poate te ajuta. Am scris-o pentru super nova dar este valabila si pentru solenza, mai ales ca a "stat" nemiscata ceva timp.

1. verifica oalele spate portbagaj, MAI ALES sub mocheta care le acopera ( de preferat scoaterea mochetei pentru o mai buna vizualizare)
2. de verificat chederul parbrizului spate , mai ales partea de jos, pentru urme de rugina provenite de la eventualele scurgeri de apa, de care au avut parte multe dintre ele.
3. de verificat partea drepta fata (pasager - sub torpedou), pentru eventualele urme de antigel provenite de la calorifer spart + lichidul de racire daca se afla la nivelul corespunzator, multi care au caloriferul spart uita sa complecteze inainte de a aduce clientii sa vada masina.
4.de verificat lufturile de la usi, mai ales partea dreapta care e predispusa infiltrarii apei.
5. de verificat usile cum se inchid si daca colturile usilor (toate 4) lovesc partea de sus a aripii (valabil pentru usile spate) si coltul fata al usilor din spate (valabil pentru usile din fata)
6. de verificat cum se inchide hayonul, daca are joc sau nu.
7. de verificat daca masina a fost implicata in accidente( se verifica lufturile dintre aripi-usi / usi-usi,etc)
8. de verificat proiectoarele, multe s-au spart si au ruginit din cauza apei.
9. de verificat toate becurile de pe masina... avarii, ceata, marsalier, proiectoare, in special stopul de pe eleron (daca are), care de obicei nu functioneaza din cauza contactelor imperfecte
10. se verifica de rugina capetele amortizoarelor, in special cele spate, predispuse la rugina.
11. se verifica macaralele geamurilor prin actionarea lor (toate 4 usi)
12. de verificat sinele scaunelor. multe au ruginit si nu mai culiseaza deloc
13. de verificat MOCHETA din interior, in special cea din fata, ma refer de verificat daca este USCATA. Mai exact se scoate presul de cauciuc si se palpeaza mocheta.
14 de verificat lufturile la toate aripile, usile, capota, hayon, asta pentru a vedea daca este la "linie" si sa nu fi fost lovita, aripi/ usi schimbate, sau alte piese.
15. de verificat ceasurile de pe bord, kilometraj, turometru, benzina, daca functioneaza corect, si de verificat daca este posibil iluminarea ceasurilor din bord si functionalitatea martorilor + becurile din consola centrala si butoanele amplasate in bord (ceata fata, ceata spate, deschidere usi, dezaburire si avarii ( nu mai stiu sigur daca are bec pozitie in el din fabrica..)
16 de verificat tabla de sub bancheta spate. Daca a "luat apa" prin portbagaj sau usile din spate, atunci cu siguranta are urme de rugina.
17. de verificat compartimentul motor, eventuale urme de fusta fata schimbata, grila schimbata, tevi ac mutate.
18. de verificat instalatia de racire (ac) + treptele 1,2,3.
19 de verificat rotita de directionare a fluxului de aer ( picioare, parbriz, aeratoare bord)
20. de verificat reglajul farurilor prin rotirea rotitei din dreapta ceasurilor. Se poate parca masina in fata unui perete, se actioneaza rotita, apoi se urmareste daca cele 2 fascicule de lumina coboara respectiv urca in acelasi timp.
21. de verificat roata de rezerva si sistemul de prindere al acesteia. Coarba are in capatul celalalt un fel de "+" care se introduce in suportul special aflat in interiorul portbagajului spre bara.
22. de verificat inchiderea centralizata, inchiderea din cheie a usilor fata + hayon.
23. de verificat alarma si senzorii de prezenta. Se lasa un geam deschis, se armeaza si dupa 1-2 minute se baga mana in masina, ar trebui sa urle.... la fel si cu usile.... se armeaza alarma, si dupa 2 minute se descuie usile fata dreapta si stanga + hayon pentru a verifica daca functioneaza.
24. De verificat actionarea incuietorilor cu ajutorul cheii. Ambele usi fata (daca si cea din dreapta are incuietoare) + incuietoarea busonului de la rezervor + incuietoarea de la hayon.
25. Din fabrica masina primeste 2 chei. De verificat daca ambele chei sunt in regula, respectiv functioneaza inchiderea/deschiderea alarmei + inchiderii din fabrica de pe ele (chei), doar daca este cazul, anume masina este prevazuta cu alarma si inchidere.
26. de verificat uleiul. Sa nu fie negricios. Asta ar insemna ca nu a fost schimbat la timp si in timp pot aparea alte defectiuni din cauza neexploatarii corecte a motorului.
Andy_ACS
@aluibasarabeanu - da ce-ti veni sa dai 2600E pe o Solenza abandonata, in care mai bagi MINIM 500E sa o aduci la o stare buna de functionare?
Si o sa te alegi cu o masina de 6 ani, cu capota infundata, fara cine stie ce dotari si performante, probabil deja atacata de rugina.
M-as mai gandi in locul tau, daca ti-o lasa la 1800-2000E ar mai merge, sa o scoti la 2500E cu totul.

Bafta!
aluibasarabeanu
Multumesc!O sa vedem cat de bine am verificat-o dupa ce o iau si o sa postez aici ce am gasit pe la ea!
Maskatu
Eu zic ca nu ar avea de ce sa "bage" 500 de euro. Singurele lucruri care ar trebui schimbate ar fi cele legate de buna functionare a motorului.

La 1800 nu o sa scada in veci, mai ales ca este clima. Cu 1800 isi gaseste o super nova clima in stare foarte buna, dar nu solenza...
Andy_ACS
Parerea mea:
- distributie 120E
- cauciucuri 150E
- ulei motor, cutie, filtre, antigel, lichid frana 100E
- alte probleme probabile (daca e cazul):(bucsi bara stabilizatoare sigur smile.gif, placute frana, tobe esapament, bielete, reglaj directie, bujii, freon) - pret dupa caz, poate sari lejer de 100E
- acte si taxe peste 100E (inscriere, rca, impozit, itp)
- mai raman problemele la caroserie (indoituri, zgarieturi, rugina) - costa si astea daca vrea sa le faca

Bafta!
Maskatu
Eh, poate sa le faca in timp, nu ar fi chiar toate urgente. Si distributia costa 120 de lei, cureaua si rola intinzatoare, tu la ce te referi cand spui 120 de euro?
ramsen
kit distributie 120E ??? unde ai gasit tu asa ceva???
Iulikk
E 300 de lei cu tot cu montaj la Tulcea.
Andy_ACS
Ma refer la: Kit distributie format din curea si rola (~170 ron), pompa de apa (~130 ron), curea accesorii (~50 ron) si manopera (~150 ron).
Total ar fi 500 ron.
Daca gaseste mai ieftin e cu atat mai bine.
De fapt eu la toate preturile prezentate mai sus am inclus si manopera. Evident toate sunt estimari ale mele, poate sa fie mai mult sau mai putin.
Unele piese poate sa nu le schimbe daca nu e cazul (de ex pompa de apa), insa de exemplu eu la mine la Logan am facut distributia la 33.000Km (facea 5 ani) si a fost nevoie si de pompa, ca curgea putin.

Bafta!
Ampt
O masina care sta 1 An si jumatate are o uzura mult mai mare decat daca s-ar fi circulat cu ea in aceiasi perioada ( macar in week-end sa fi iesit cu ea la plimbare !)
Surprizele neplacute care pot aparea la o astfel de masina sunt foarte mari !
Din cate am inteles de la tine, masina a fost tinuta afara in toata aceasta perioada ( frig, soare, intemperii etc.) Nici nu vreau sa ma gandesc cat de "coapta" poate fi, chiar daca la prima vedere nu-ti dai seama !
In concluzie cred ca risti prea mult cu o asemenea achizitie !
Oricum alegerea iti apartine, asa ca iti doresc sa fi cat mai inspirat ! smile.gif
Maskatu
@andy S-a intiparit prea tare ideea ca atunci cand schimbi "distributia" (200-250 ron originala) trebuie sa schimbi jumatate din piesele de pe la motor, printre care pompa apa (250 ron) curea alternator, curea ac (inca 1oo ron) + manopera inca 200-300 in service, ajungi pe la 700-800 lejer. Pompa de apa "duce" si 150.000 km fara probleme, adica cat 2 "distributii" si ceva. La fel si cureaua de la alternator sau cea de la aer. Nu spun sa le neglijati, sunt repere importante ce trebuiesc verificate la fiecare revizie mai serioasa, dar nici sa le schimbati aiurea, fara sens.

Pana la urma "distributia" este doar cureaua de distributie + rola intinzatoare care costa maxim 200-250 de origine.
sorin1983
QUOTE(Bogyciu @ 25 Aug 2010, 20:35)
Asta era anuntul original, daca e cineva interesat de masina in cauza o gaseste la locul precizat. Se pare ca intradevar data fabricatiei nu era cea prezentata, dar eu unul eram pe langa subiectul asta.
*


daca ii puneai 2500 euro in brate nu o dadea, asa a dat-o la samsarii aia biggrin.gif
eu zic ca nici in stare foarte buna nu face peste 2500-2800.
Andy_ACS
QUOTE(Maskatu @ 10 Sep 2010, 12:58)
Pana la urma "distributia" este doar cureaua de distributie + rola intinzatoare care costa maxim 200-250 de origine.
*



OK, atunci in lista mea tai 120E si pui 70E (doar klt si manopera).
Daca ai noroc sa piarda pompa antigel (cum am avut eu la 33.000) o adaugi si pe aia.
Curelele celelalte le mai poate amana.

Bafta!
Maskatu
Eh la tine a fost un caz mai izolat, nu putem generaliza. Pompele tin mai bine de 100.000 km fara nici un fel de problema.
aluibasarabeanu
O parere exacta imi voi face dupa ce o vad spalata.Sunt in stare, dupa spusele multor prieteni de ai mei, "sa fac din tantar ,armasar" cand vine vorba de masini abandonate, una din vechile mele dacii statuse 5 ani afara nemiscata si nepornita iar dupa ce a intrat pe mainile mele intr-o luna se mirau toti de ce bine arata masina si ce bine functiona motorul, sa vad poate am si cateva poze.Pe mine ma incanta ca masina nu este uzata.M-am uitat foarte atent pe buzele aripilor,pe la oale (interior exterior),pe dedesupt si nu am vazut nici un punct de rugina.Eu am capatat ceva experienta in cautat solenze din martie,inainte sa-mi iau loganul si tin minte ca vazusem opt intr-o zi si am zis ca imi trece de solenza ca toate erau varza.Pe vremea aia pe solenza asta cere 3000 nenegociabil si deaceea am preferat sa ma imprumut si sa-mi iau loganul.Acum am nevoie de bani si totodata am primit o oferta de nerefuzat pe masina mea (4500 de euro) si deaceea m-am hotarat la o Solenza, vechea mea "dragoste".Cam asa arata vechea mea dacie care fusese abandonata.
Maskatu
Frumoasa masinuta... spor la cumparare cu solenza, sa fie cat mai ok, fara probleme tehnice/estetice.
djasu82
si cat a mai bagat basarabeanu in logan biggrin.gif si il facuse cum trebuie cred ca are de gand sa-si traga ceva strain opel sau ford ? Ca solz nu mi-as lua mai ales ca ziceai ca ti s-a marit familia.
Misto vechea dacie tongue.gif
Si da la schimbul distributiei nu schimbi si motorul , pare aiurea dupa unii ar trebui sa schimbi si alternatorul biggrin.gif a pai pompa se unge cu lichidul de racire si nu as vedea de ce sa pice.
Pica daca e stransa cureaua de distributie prea tare de nici cu doua degete nu o mai poti rasuci cel putin 45 de grade.
aluibasarabeanu
Ca bani, in logan nu am bagat prea mult.Prima data i-am luat oglinzi el. de MCV cu vreo 250 de lei si ultima oara am luat un cd de 460 lei, presuri tavita si cam atat, mai mult am muncit ca l-am polishat de 5 ori ca sa ii scot micile imperfectiuni ale vopselei si dureaza 4 ore fiecare operatiune in parte dar merita efortul si operatiunea "curatenia care implica scoaterea scaunelor si banchetelor si spalarea cu Vanish a fiecaruia in parte plus mocheta din interior...dar...deh...munca se uita!Poate voi avea "ghinionul" ca prietenul meu care urmeaza sa mi-l cumpere sa nu obtina imprumutul de la banca si astfel va trebui sa ma descurc cu banii si ma voi alege cu un Logan pe placul meu! radmasa.gif Inca doua poze cu una dintre masinile mele :Inainte si Dupa!
garlic_dog
Europa. Euro trei.Suta de mii de km, in curand (90.000 mai precis). Cinci ani. Distrib la 60k.

pret?
... tot 100. De sute de roni.
andreiy
Ai uitat de mentionat:carte service,unic proprietar,kilometri reali...etc(ca alte "dotari" n-are).
PS:Esti bisnitar?
garlic_dog
Unic proprietar, toate reviziile la timp pana la cea cu distributia, masina castigata la loto in 2004 in decembrie. Km reali. Cas original plus patru difuzoare montate de mine. Plus leduri in bradutii plafon spate. Troncane caseta de directie. Usor lovita portiera stanga spate.
ramram
Buna, baieti... As vrea sa cumpar o solenza... e cea mai buna masina la banii pe care-i am... Mi-am luat deja o teapa cu un samsar si m-am ales cu un tico, care merge, cu destule probleme dar merge nu-i bai, dar nu am acte pe el domnul samsar m-a amagit cu fiscalul pana nu l am mai vazut deloc. Epic.. Asta ca sa radeti putin..
Ok.. Acum stiind prin ce-am trecut cu tico, nu as vrea sa iau aceeasi teapa. Si va dau urmatorul anunt:
Dacia Solenza FAB.2004 ,model CLIMA,unic propietar, 78000 km reali, aer conditionat, servo directie, airbag, geamuri electrice, inchidere centralizata, alarma, radio CD mp3, proiectoare ceata, stare tehnica si optica perfecta !!!
pret:2200 negociabil... din poze arata bine nu se vede nici urma de rugina.. inca nu am vazut-o.. parerea voastra care este?
Si daca cumva ma hotarasc la ea.. este vreun posesor de solenza care sa se priceapa si sa mearga cu mine s-o vad? Ca sunt femeie si de obicei sunt mai slaba de inger si nu stiu sa ma tiganesc.. Fac cinste!
Marius_Jay
Daca ai spune si din ce oras esti, atunci ar fi mai usor.

(Dupa numarul de la masina reiese ca ai fi din Bucuresti, dar daca spui ca nu ai facut rost de certificatul fiscal, ma gandesc ca nu ai putut sa o inmatriculezi cu numerele tale.)
ramram
Scuze... Sunt din Bucuresti..
Later edit:hmm... se pare ca si acesta este un samsar.. chiar nu stiu ce sa fac...
aluibasarabeanu
Treaba mi se pare foarte simpla:Nu dai banii pana nu ai certificatul fiscal.Am si eu un prieten care a luat un suzuki swift de la samsar si nu a mai vazut certificatul, noroc ca avea pile prin Constanta si a rezolvat-o!Nu prea ai de ce sa te plangi acum pentru ca practic mergi cu un automobil pentru care nu platesti impozit si sa nu mai vorbim daca iei vreun radar si trimit ai amenda la proprietarul din carte! biggrin.gif La fel am un prieten care a mers doi ani cu un opel corsa fara sa aiba acte pe numele lui si a si vandut-o unuia care merge la fel.Problema este atunci cand te loveste cineva si iti da asigurarea ca trebuie sa fie proprietarul ca sa poata fi reparata masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.