QUOTE(Bogyciu @ 20 Aug 2010, 23:25)
Maskat e cam abigua enumerarea facuta de tine, din ce ai scris tu acolo reiese ca as putea doar verifica bujiile sau curelele... sa nu mai zic de Djasu care zice sa se verifice nivelul la uleiul din motor si cutie si daca nu e la nivel sa se completeze. Cel putin asa am inteles eu, nu vreau sa ma gandesc cum se duce baiatul asta la service sa ceara o revizie la 120000 care sa cuprinda verificare nivel uleiuri si completare daca e cazul si schimb de presiune roti si geometrie fata (ce de pe spate nu se verifica?).
No offence, dar daca tot incercati sa fiti de ajutor, macar incercati sa o faceti bine.
Mai sa fie, ce crezi? Enumerarea asta
ambigua, este trecuta in carnetul de service si am preluat-o de pe topicul de revizii, adica
acesta.
Cred ca este la mintea cocosului ca din toata insiruirea ai de SCHIMBAT uleiul din motor, uleiul din cutie (daca vrei), filtrul de benzina, filtrul de aer, bujiile (care conform carnetului se schimba LA FIECARE 30.000 km), intreg kit-ul de distributie (contine cureaua de distributie, rola intinzatoare, cureaua de alternator, cureaua ac), ferodouri spate, placute frana, antigel (surprinzator, conform carnetului acesta se SCHIMBA efectiv, la fiecare... 60.000 km, probabil ca logic ar fi ca la restul reviziilor sa se verifice nivelul lui), lichidul de frana (aceeasi soarta ca si cel de racire), si DE VERIFICAT presiunea rotilor + efectuarea geometriei.
Consider ca lichidul de racire si cel de frana trebuiesc schimbate deoarece in intreg carnetului de service, sunt pomenite doar la revizia de 60,000 km, drept urmare nici nu se poate pune problema neinlocuirii lor.
QUOTE(dumi81 @ 20 Aug 2010, 23:57)
.Si intradevar la fiecare 60k se recomanda si schimarea uleiului din cutia de viteze. Ma rog la SN este trecuta in cartea de service, dar la Logan e lifetime dupa producator.
Oare nu cumva loganul are acelasi ulei ce l-a avut si super nova? Anume Dacia oil extra gear? In principiu uleiul din cutie nu se schimba, ci se completeaza. In manualul de service nu se mentioneaza nimic in acest sens, dar cum 4 litri de ulei pentru cutie costa intre 100-200 ron, nu cred ca este un efort financiar atat de mare incat o data la 60.000 km sa il schimbi si sa faci un pustiu de bine cutiei...