Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vreau o chiuloasa
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
dacia_slk
Salutare! biggrin.gif

Vreau o chiulasa, am posibilitatea de a alege de pe mai multe masini una.

Cum s-o aleg? La ce trebuie sa ma uit (avand in vedere ca inca este pe
motor) ca sa fie buna?

Merge o chiuloasa de la 1300 la 1400 (si chiar la 1600)?

Multumesc.
payty
pai oricum trebuie sa o verifici si dupa ce o scoti de pe motor.

asa, la prima vedere trebuie sa te uiti daca s-a pus reductie la vreo bujie (din cauza de filet stricat) sau daca nu are crapaturi. Eu am intalnit una care avea o crapatura undeva pe partea cu bujiile, mai jos un pic.


Apoi cand o scoti, vei avea de verificat daca ai joc la ghiduri, daca e plana si in ce stare sunt scaunele/supapele.

Nu ti-as recomanda sa iei o chiulasa de pe o masina care a avut GPL, pt ca s-ar putea sa stea rau la capitolul supape/scaune.



Legat de schimbarea 1.3/1.4/1.6 eu nu te-as sfatui sa faci asta. Castigi un RC mai mare dar canalele de la supape difera (si camerele de ardere) si mai mult pierzi.

Daca vrei raport de compresie mai mare, mai bine iei chiulasa exact pt motorul tau si o rabotezi. Ai grija cat iei din ea ca pe urma te trezesti ca ai tijele prea lungi si nu vei mai putea regla culbutorii si va trebui sa le scurtezi. La inaltime de 71 de mm din cate imi aduc amine deja nu se mai puteau regla si era necesar sa scurtez tijele.


Minel
QUOTE(payty @ 23 Aug 2010, 09:24)

Legat de schimbarea 1.3/1.4/1.6 eu nu te-as sfatui sa faci asta. Castigi un RC mai mare dar canalele de la supape difera (si camerele de ardere) si mai mult pierzi.

Daca vrei raport de compresie mai mare, mai bine iei chiulasa exact pt motorul tau si o rabotezi. Ai grija cat iei din ea ca pe urma te trezesti ca ai tijele prea lungi si nu vei mai putea regla culbutorii si va trebui sa le scurtezi. La inaltime de 71 de mm din cate imi aduc amine deja nu se mai puteau regla si era necesar sa scurtez tijele.
*



Eu am chiulasa de 1,3 pe motor de 1,4 si functioneaza superb, iar tijele am pus de R11 .... mai scurte cu 2,5 mm ... smile.gif
dacia_slk
In primul rand vroiam sa stiu cum s-o aleg.

Tijele se pot scurta asa, pur si simplu sau nu - in sensul ca sunt calite (cimentate?!) la capete si trebuie refacut tratamentul?

Daca canalele de la supape difera, as putea totusi sa pun supape (si
scaune) de 1,6 pe chiulasa de 1,3 (1,4) la un atelier specializat?

Merge chiulasa de 1,4 pe bloc de 1,3?
Merced
Nu vrei sa faci un sacrificiu si sa mergi la cineva care se ocupa, relativ in zona ta, sa o dai pe cea veche la schimb, si diferenta pana la una rectificata la modul cel mai responsabil?
dacia_slk
N-as prea vrea Merced, pentru ca sincer as prefera s-o pastrez
p-asta a mea de pe masina (cu raportul de compresie pe care-l
are - cred ca cel de fabrica) si sa fac alta cu un raport cat mai
mare.
baciudibaciu
QUOTE(dacia_slk @ 23 Aug 2010, 14:05)
N-as prea vrea Merced, pentru ca sincer as prefera s-o pastrez
p-asta a mea de pe masina (cu raportul de compresie pe care-l
are - cred ca cel de fabrica) si sa fac alta cu un raport cat mai
mare.
*



hai ca nu mai inteleg ! blink.gif
la inceput zici ca vrei o chiulasa ,iar acu' zici ca preferi sa o pastrezi pe a ta wub.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.