dacia_slk
23 Aug 2010, 01:35
Salutare!
Vreau o chiulasa, am posibilitatea de a alege de pe mai multe masini una.
Cum s-o aleg? La ce trebuie sa ma uit (avand in vedere ca inca este pe
motor) ca sa fie buna?
Merge o chiuloasa de la 1300 la 1400 (si chiar la 1600)?
Multumesc.
pai oricum trebuie sa o verifici si dupa ce o scoti de pe motor.
asa, la prima vedere trebuie sa te uiti daca s-a pus reductie la vreo bujie (din cauza de filet stricat) sau daca nu are crapaturi. Eu am intalnit una care avea o crapatura undeva pe partea cu bujiile, mai jos un pic.
Apoi cand o scoti, vei avea de verificat daca ai joc la ghiduri, daca e plana si in ce stare sunt scaunele/supapele.
Nu ti-as recomanda sa iei o chiulasa de pe o masina care a avut GPL, pt ca s-ar putea sa stea rau la capitolul supape/scaune.
Legat de schimbarea 1.3/1.4/1.6 eu nu te-as sfatui sa faci asta. Castigi un RC mai mare dar canalele de la supape difera (si camerele de ardere) si mai mult pierzi.
Daca vrei raport de compresie mai mare, mai bine iei chiulasa exact pt motorul tau si o rabotezi. Ai grija cat iei din ea ca pe urma te trezesti ca ai tijele prea lungi si nu vei mai putea regla culbutorii si va trebui sa le scurtezi. La inaltime de 71 de mm din cate imi aduc amine deja nu se mai puteau regla si era necesar sa scurtez tijele.
QUOTE(payty @ 23 Aug 2010, 09:24)
Legat de schimbarea 1.3/1.4/1.6 eu nu te-as sfatui sa faci asta. Castigi un RC mai mare dar canalele de la supape difera (si camerele de ardere) si mai mult pierzi.
Daca vrei raport de compresie mai mare, mai bine iei chiulasa exact pt motorul tau si o rabotezi. Ai grija cat iei din ea ca pe urma te trezesti ca ai tijele prea lungi si nu vei mai putea regla culbutorii si va trebui sa le scurtezi. La inaltime de 71 de mm din cate imi aduc amine deja nu se mai puteau regla si era necesar sa scurtez tijele.
Eu am chiulasa de 1,3 pe motor de 1,4 si functioneaza superb, iar tijele am pus de R11 .... mai scurte cu 2,5 mm ...
dacia_slk
23 Aug 2010, 13:11
In primul rand vroiam sa stiu cum s-o aleg.
Tijele se pot scurta asa, pur si simplu sau nu - in sensul ca sunt calite (cimentate?!) la capete si trebuie refacut tratamentul?
Daca canalele de la supape difera, as putea totusi sa pun supape (si
scaune) de 1,6 pe chiulasa de 1,3 (1,4) la un atelier specializat?
Merge chiulasa de 1,4 pe bloc de 1,3?
Merced
23 Aug 2010, 13:45
Nu vrei sa faci un sacrificiu si sa mergi la cineva care se ocupa, relativ in zona ta, sa o dai pe cea veche la schimb, si diferenta pana la una rectificata la modul cel mai responsabil?
dacia_slk
23 Aug 2010, 14:05
N-as prea vrea Merced, pentru ca sincer as prefera s-o pastrez
p-asta a mea de pe masina (cu raportul de compresie pe care-l
are - cred ca cel de fabrica) si sa fac alta cu un raport cat mai
mare.
baciudibaciu
26 Aug 2010, 21:58
QUOTE(dacia_slk @ 23 Aug 2010, 14:05)
N-as prea vrea Merced, pentru ca sincer as prefera s-o pastrez
p-asta a mea de pe masina (cu raportul de compresie pe care-l
are - cred ca cel de fabrica) si sa fac alta cu un raport cat mai
mare.
hai ca nu mai inteleg !
la inceput zici ca vrei o chiulasa ,iar acu' zici ca preferi sa o pastrezi pe a ta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.