Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum instantaneu
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
mmkelemen
Salutare colegi!
Ma poate lamurii si pe mine cineva cum se poate face sa indice consumul instantaneu.
La ce trebuie umblat?
Cine poate face asa ceva?
bobo77
Cumpara din vitan TB cu Ci sau contacteaza un user de la anunturi care se ocupa cu asa ceva.Simplu...
jagoman
Nu se poate.
La primele modele a fost, dar apoi s-a scos datorita multor compatrioti care erau revoltati de cifrele consumului instant, si nu intelegeau ca consumul mediu nu va fi de ordinul a zeci de litrii la 100 km.
campean_cristian
Se poate, daca isi schimba tabloul de bord, cu unul care stie de consum instant...
KM se pot rescrie... asa ca...
Bafta
ramsen
QUOTE(mmkelemen @ 9 Sep 2010, 21:06)
Salutare colegi!
Ma poate lamurii si pe mine cineva cum se poate face sa indice consumul instantaneu.
La ce trebuie umblat?
Cine poate face asa ceva?
*


1.din ce an este masina
2.vreau sa stiu ce scrie pe procesor la tine
3.daca este codul pe care il stiu pentru soft 6002 cu CI este de schimbat decit un eeprom la el
4.daca nu ai procesorul pentru CI atunci trebuie schimbat ceasul cu unul care are softul 6002...
bobo77
Sunt sigur ca dydycom il poate ajuta pe initiatorul topicului si nu numai el.
http://www.daciaclub.ro/Computer-de-bord-c...ml#entry2610269
ramsen
scuze ca te contrazic colegule...dar softurile scrise de dydycom nu sint cu computer de bord...adika ce spune el""Computer de bord pentru toata gama dacia : Logan, Mcv, Sandero, Duster orice versiune de bord 6001, 7101, 81101, 92011""...mai intereseazate inainte de a posta numai prostii pe forum...softurile pentru computer de bord sa iti arate cita benzina ai consumat cita mai ai si cit la % au softuri cu versiunile 6002,7112,81102,92012 etc...deci astea sint softurile pentru computer de bord...cele mai bune softuri mie unul mi se pare ca sint pentru consum instant 6002 si pentru consum mediu 7112...fara suparare...
$$ilvviu
Si 7102 ce are?
campean_cristian
QUOTE(ramsen @ 11 Sep 2010, 14:18)
softurile pentru computer de bord sa iti arate cita benzina ai consumat cita mai ai si cit la % ...

deci sa inteleg ca exista softuri care iti arata si cata benzina mai e in rezervor?
$$ilvviu
Nu exista, dar el recomanda altora "mai intereseazate inainte de a posta numai prostii pe forum"
ramsen
toate ceasurile de logan arata cita benzina mai ai in rezervor...7102 nu am lucrat cu el deloc...eu lucrez numai cu soft 6002 si 7112... este un soft ca si cele de mai sus scrise de mine cu compuetr de bord...deci sa fiu de inteles...eu nu recomand nimik doar spun celor care nu stiu care softuri pina in prezent sint cu computer de bord...cine stie este ok...cine nu sa mai intrebe pe alti mai luminati...
deci toate ceasurile logan au functia care iti arata cita benzina ai in rezervor...functiile computerului de bord este altceva...pentru ele trebuie un soft compatibil cu procesorul de pe placa de baza a ceasului...sper ca m-am inteles acum
mariuscond
QUOTE(ramsen @ 11 Sep 2010, 22:28)
...sa mai intrebe pe alti mai luminati...
...functiile computerului de bord este altceva...
...sper ca m-am inteles acum
*
Tu te-ai inteles...
S-au luminat altii cu mult inaintea ta, stai fara grija si daca crezi ca oferi informatii, fa-o corect si fara "aroganță".
De fapt cred ca tu stii ceva, da' e mai greu cu "esprimarea"... tongue.gif
mmkelemen
Masina este din 2010.
Cum aflu ce scrie pe procesor (unde se afla el?)
djasu82
simplu ti apasat pe reset si pui contact dupa ce incepe sa-ti baleeze acele adica urca si coboara iei degetul de pe reset si iti apare versiune .
Daca vrei sa derulezi meniul apesi scurt pe reset si vezi si cati litri ai in rezervor bineinteles daca pornesti si motorul la unele da abateri.
Oricum e un moft cu consumul instant , iti afiseaza si consumul mediu la 100km cea ce e mult mai important cel instant te poate duce la 20L si te poti speria atunci cand accelerezi biggrin.gif de aceea s-a renuntat la el la softurile cu numere mai mari.
GBC
"Oricum e un moft cu consumul instant , iti afiseaza si consumul mediu la 100km cea ce e mult mai important cel instant te poate duce la 20L si te poti speria atunci cand accelerezi biggrin.gif de aceea s-a renuntat la el la softurile cu numere mai mari."


Nu te contrazic, dar depinde de cel care foloseste masina. Mie consumul instantaneu nu mi se pare un moft. O problema care duce la cresterea consumului o poti observa rapid daca ai consum instantaneu, te ajuta si sa iti adaptezi stilul de condus pentru mers economic etc.
"Consumul mediu la 100km" e afisat tinand cont de media valorilor de cand ai resetat contoarele. Deci daca ai mers mult fara sa resetezi contoarele, consumul mediu se va modifica foarte lent. Imediat dupa resetare daca te uiti pe consumul mediu vezi ca se modifica de zici ca e cel instantaneu. Pe masura ce se creste numarul de km pe care se face media, consumul mediu variaza tot mai lent si consumul mediu afisat e tot mai putin relevant pentru ultimii km parcursi-deci pentru starea curenta a masinii.
De exemplu pe o Skoda Octavia am vazut ca aveam un consum instantaneu inacceptabil de mare si de vina era sonda lambda. Fiind o masina de firma, condusa de mai multi nu cred ca am fi remarcat asa de repede defectiunea.
Ca fabrica a eliminat afisarea consumului instantaneu e pana la urma decizia lor, dar eu unul cred ca e o eroare si voi lua asta in considerare cand voi schimba masina.
Daca ei gandesc masina pentru cei care nu pot interpreta corect niste informatii corecte tehnic...foarte bine. Era o vorba care spunea ca daca scrii o carte pe care sa o poata intelege orice prost atunci numai prostii o vor citi! Sa inteleg ca e cazul sa-i parafrazam pe cei de la Catavencu si sa spunem ca din punct de vedere al "Dacia" (by Renault) clientii nostri sunt mai putin inteligenti decat ai lor?
Nu pretind ca am 100% dreptate. Ca dovada ca accept ca afirmatiile mele anterioare pot fi gresite am o sugestie pentru Dacia. Deoarece cand se franeaza pe polei vitezometrul arata zero desi masina se misca, poate ca ar fi bine sa desfiinteze si vitezometrul, pentru ca astfel nu vor mai aparea informatii care pot deruta sau speria clientii Dacia. radmasa.gif radmasa.gif
campean_cristian
QUOTE(ramsen @ 11 Sep 2010, 21:28)
toate ceasurile de logan arata cita benzina mai ai in rezervor

Daca asa zici... da-ne si noua softul care iti arata si cata benzina ai in rezervor...

Stiu ca acest lucru se poate afla daca intri in meniul "secret"... dar din cate inteleg de mai sus, acest lucru ti-l arata in timp ce motorul e pornit... sau am inteles eu gresit?

Rog... lumina-ti-ma si pe mine.... smile.gif se poate afisa pe langa consumul mediu (sa zic asa) si cati L mai sunt in rezervor?
Va multumesc anticipat...
ramsen
QUOTE(mariuscond @ 11 Sep 2010, 23:21)
Tu te-ai inteles...
S-au luminat altii cu mult inaintea ta, stai fara grija si daca crezi ca oferi informatii, fa-o corect si fara "aroganță".
De fapt cred ca tu stii ceva, da' e mai greu cu "esprimarea"...  tongue.gif
*


deci sa recapitulez pentru tine aparte...nu ma "esprim "cu aroganta...dar cind vad pe alti ca stiu ei ca softurile respective au computer de bord si practic sint softuri fara computer de bord mor pe ei ca nu se intereseaza si dupa sa scrie ...asa pot spune si eu baliverne si postez aici...si cine nu il duce mintea o ia de buna...nu se procedeaza asa...trebuie sa explicam corect ce sintem intrebati...OK...
QUOTE(mmkelemen @ 12 Sep 2010, 08:26)
Masina este din 2010.
Cum aflu ce scrie pe procesor (unde se afla el?)
*


prima data...cum spune si djasu82... tii apasat pe butonul negru de pe ceas ala de reset si pui contactul... dupa citeva secunde acele incep singure sa se plimbe pe ceas...tii apasat pe buton pina apare un cod...codul ala indica numarul softului tau...
a doua ...trebuie desfacut ceasul si citit ce scrie pe procesor...acolo pe el este un alt cod care in functie de el se poate schimba eeprom-ul cu unul de consum instant...asta numai daca este codul bun...cea ce cred ca la anul logan-ului tau 2010 nu are cum sa fie procesor pentru consum instant...consum instant a existat pe ceas-uri decit in anul 2006
QUOTE(campean_cristian @ 12 Sep 2010, 17:23)
Daca asa zici... da-ne si noua softul care iti arata si cata benzina ai in rezervor...

Stiu ca acest lucru se poate afla daca intri in meniul "secret"... dar din cate inteleg de mai sus, acest lucru ti-l arata in timp ce motorul e pornit... sau am inteles eu gresit?

Rog... lumina-ti-ma si pe mine.... smile.gif se poate afisa pe langa consumul mediu (sa zic asa) si cati L mai sunt in rezervor?
Va multumesc anticipat...
*


chiar nu stii sa afli cita benzina mai ai in rezervor???la fel cum am explicat lui mmkelemen mai trebuie sa apesi inca de 2 ori pe buton dupa ce iti apare versiunea de soft pe care o ai pe ceas...simplu ca buna ziua...bafta...

<span class='edit'>12 Sep 2010, 20:26:</span>
eeprom cu soft 6002 si consum instant am ...cine il doreste ma poate contacta pe privat...
CGDBZ
Mi-a aratat si mie cineva asta cu cati litri sunt in rezervor , functioneza .
campean_cristian
QUOTE(campean_cristian @ 12 Sep 2010, 17:23)
Stiu ca acest lucru se poate afla daca intri in meniul "secret"... dar din cate inteleg de mai sus, acest lucru ti-l arata in timp ce motorul e pornit... sau am inteles eu gresit?


Stiu cum se verifica cati litri ai in rezervor, acolo unde iti arata ce ver de soft ai....
Asta iti arata si inainte de a-mi pune CB-ul...

Credeam ca exista "vreun soft" mai special de CB care sa iti arate acei litri din rezervor si cand mergi cu masina, la fel cum iti arata consumul mediu, viteza medie....
nu sa opresti masina, sa intri in meniul ala... si asa mai departe...

tkx
daca ai cb poti afla cati litri mai ai in rezervor pe baza consumului mediu si a autonomiei. eu asa fac. nu am folosit niciodata meniul "secret"
ramsen
da merge sa il afli...tinind minte cita benzina ai bagat ultima data...asa afli citi litrii ai in rezervor fara sa actionezi meniul secret...
teleii07
Eu nu am computer de bord si asi dori sa aflu la ce viteza si exact la ce turatie a motorului si in ce treapta de viteza consumul instantaneu este cel mai putin la un logan de 1.4MPI la mers constant in oras in jurul vitezei de 50km/h, si afara pe drum national in jur de 90 km/h si daca se poate si pe autostrada intre 100-130 km/h?
Imparatul
Consumul instantaneu este o mare bataie de cap. Nu reprezinta decat o problema, uneori psihologica, care ii pune pe zdruncini pe unii soferi.
Poate sa-mi arate instantaneu oricati litri vrea, si 30 si 50 si 100, ca la finalul sutei de km tot 5,5 sau 5 sau 6 litri imi vor lipsi din rezervor.

Asa ca mai bine sa fim atenti la trafic si la pietoni, ca e foarte bine ca au scos consumul instantaneu.

Mie mi se pare ca e o functie complet inutila.
ramsen
corect...eu pe solenza am ceas logan acum cu CI ,dar nu stiu daca de cind l-am montat am actionat functia de CI de 3 ori pina acum...numai daca sint cu cineva care vrea sa stie atit o actionez...in rest il las pe el sa isi faca meseria...
teleii07...consumul la masina il faci tu in functie de cit porti la picior...totul depinde de cum joglezi pedala cu piciorul...daca te uita d-zeu cu piciorul pe pedala de acceleratie atunci ai si consumul mare...asa ca ai grija cu piciorul...
PaulT
QUOTE(teleii07 @ 24 Sep 2010, 00:36)
Eu nu am computer de bord si asi dori sa aflu la ce viteza si exact la ce turatie a motorului si in ce treapta de viteza consumul instantaneu este cel mai putin la un logan de 1.4MPI la mers constant in oras in jurul vitezei de 50km/h, si afara pe drum national  in jur de 90 km/h si daca se  poate si pe autostrada intre 100-130 km/h?
*




Adica in ce treapta te-ai putea afla la peste 90km/h? Si la 100km/h si la 130km/h? Evident a 5-a. Deci nu pricep intrebarea.. In o anumita treapta la o anumita viteza vei avea in totdeauna aceeasi turatie. Este un raport fix de transmitere. Deci, la ce se refera intrebarea? Iar la 50km/h nu poti fi decat ori in treapta 3 ori in treapta 4...
vi_escu
QUOTE(PaulT @ 26 Sep 2010, 21:29)
Iar la 50km/h nu poti fi decat ori in treapta 3 ori in treapta 4...
*


Ce-i asta, postulat?
PaulT
Nu, dar se referea la mers constant... biggrin.gif
teleii07
QUOTE(PaulT @ 26 Sep 2010, 20:29)
Adica in ce treapta te-ai putea afla la peste 90km/h? Si la 100km/h si la 130km/h? Evident a 5-a. Deci nu pricep intrebarea.. In o anumita treapta la o anumita viteza vei avea in totdeauna aceeasi turatie. Este un raport fix de transmitere. Deci, la ce se refera intrebarea? Iar la 50km/h nu poti fi decat ori in treapta 3 ori in treapta 4...
*


Intrebarea era pt. ca sa aflu in tr.4 sau in tr.3 consuma mai putin la 50 km/h..
Sau daca merg cu 45km/h in a 3 a oare nu consuma mult mai putin decat in a 4-a la 50 km/h.....

.. am avut ocazia sa conduc extraurban o masina cu motor ecotec de 1l.. cu acelasi stil de condus ce am pe logan am obtinut lejer 5.3 l/100km...iar masina nu avea nici turometru, intradevar la demaraje este mai puturoasa putin, dar la mers constant nu era nici o diferenta intre cele doua masini....deci tin sa cred ca pot sa imi modific stilul de condus in sute de feluri dar loganul nu o sa aiba consumul dat de producator in veci...
La logan e o adevarata arta sa obtii un consum apropiat de cel dat de producator 5.5 l/100km sad.gif ..

Asi dori sa aflu de la cei care au logan cu "consum instantaneu" de 1.4 ce turatie si in ce treapta de viteza sa circul in jurul vitezelor legale ca sa aiba masina cel mai mare randament...

Am incercat varianta de a apasa cat mai putin pedala de acceleratie de a conduce cu un stil de mers economic, diferenta este nesemnificativa la consum intre mers normal si cel economic..
PaulT
Pentru mers constant cu 50-60km/h in localitati treapta 4. Pentru orice viteza peste 80km/h mers constant pe drum relativ plan treapta 5. Eu nu am avut probleme mari in a obtine consumul declarat in oras si in localitate. Dupa ce am schimbat pinioanele treptei 5 am reusit sa scot consumuri sub ce a declarat constructorul(pe extraurban) la viteze decente. Eu am motor de 1.6 8v. Pentru a obtine 5,5l/100km tot ce trebuie este sa mergi cat mai constant, apasand cu grija acceleratia si cu viteze de 80-100km/h. Frana de motor cat mai multa si in oras si in afara lui... E normal sa obtii un consum mai mic cu un motor de 1l 16v decat cu unul de 1,4 8v... Asta la mers cuminte. Altfel se pot inversa lucrurile.
ramsen
QUOTE(teleii07 @ 27 Sep 2010, 09:43)
Intrebarea era pt. ca sa aflu in tr.4 sau in tr.3 consuma mai putin la 50 km/h..
Sau daca merg cu 45km/h in a 3 a  oare nu consuma mult mai putin decat in a 4-a la 50 km/h.....

.. am avut ocazia sa  conduc extraurban o masina cu motor ecotec de 1l.. cu acelasi stil de condus ce am pe logan am obtinut lejer 5.3 l/100km...iar masina nu avea nici turometru, intradevar la demaraje este mai puturoasa putin, dar la mers constant nu era nici o diferenta intre cele doua masini....deci tin sa cred ca pot sa imi modific stilul de condus in sute de feluri dar loganul nu o sa aiba consumul dat de producator in veci...
La logan e o adevarata arta sa obtii un consum apropiat de cel dat de producator 5.5 l/100km  sad.gif ..

Asi dori sa aflu de la cei care au logan cu "consum instantaneu" de 1.4 ce turatie si in ce treapta de viteza sa circul in jurul  vitezelor legale ca sa aiba masina cel mai mare randament...

Am incercat varianta de a apasa cat mai putin pedala de acceleratie de a conduce cu un stil de mers economic, diferenta este nesemnificativa la consum intre mers normal si cel economic..
*


daca ti-as spune ca in tr a5 la 100 km/h si la 2000 ture ai un consum de 5l% te incinta cu ceva???asta depinde numai dupa tine cum apesi de tare pe pedala de acceleratie...eu cum am spus am consum instant pe solenza la ceasul de logan si niciodata nu corespunde acelasi consum instant de azi cu cel de ieri...totul depinde de picior...asa ca nu te mai gindi la treaba asta...decit sa patesti ceva mai bine puneti un soft cu computer de bord pe ceasul tau si gata problema...ce an este masina???
teleii07
QUOTE(ramsen @ 27 Sep 2010, 20:05)
daca ti-as spune ca in tr a5 la 100 km/h si la 2000 ture ai un consum de 5l% te incinta cu ceva???asta depinde numai dupa tine cum apesi de tare pe pedala de acceleratie...eu cum am spus am consum instant pe solenza la ceasul de logan si niciodata nu corespunde acelasi consum instant de azi cu cel de ieri...totul depinde de picior...asa ca nu te mai gindi la treaba asta...decit sa patesti ceva mai bine puneti un soft cu computer de bord pe ceasul tau si gata problema...ce an este masina???
*


2007..
Dupa observatiile mele daca nu vreau sa depasesc vitezele legale..
45-50 km/h in tr.3 apas mult mai putin pedala de acceleratie decat in tr.4, masina merge mai rotund raspunde la acceleratie mult mai promt dar oare e economic? cat o fi consumul instantaneu?!?
la fel se comporta si intre 80-90 km/h in treapta 4..
Nu stiu ce repere au avut proiectantii cand au facut Loganul dar cel mai prost merge in tr4 la 50, si tr 5 la 90..Deja se simte masina mult mai bine daca se merge peste 60 cu a 4-a si peste 95-100 cu a tr.5...
Eu credeam ca "consumul instantaneu' ajuta la gasirea turatiilor optime la care masina merge economic la randamentul cel mai bun...dar cum vad o sa ramana un mister pt. mine cum sa fac sa consume loganul ca la carte..
PaulT
QUOTE(ramsen @ 27 Sep 2010, 21:05)
daca ti-as spune ca in tr a5 la 100 km/h si la 2000 ture ai un consum de 5l% te incinta cu ceva???asta depinde numai dupa tine cum apesi de tare pe pedala de acceleratie...eu cum am spus am consum instant pe solenza la ceasul de logan si niciodata nu corespunde acelasi consum instant de azi cu cel de ieri...totul depinde de picior...asa ca nu te mai gindi la treaba asta...decit sa patesti ceva mai bine puneti un soft cu computer de bord pe ceasul tau si gata problema...ce an este masina???
*



2000rpm la 100km/h nu va avea niciodata in treapta a5-a la Logan.. Iar turatia la o anumita viteza intr-o anumita treapta nu tine de cat de tare apesi pedala ci de rapoartele FIXE ale cutiei.
ramsen
ce am dat eu acolo au fost un exemplu...cum naiba la 100km/h sa ai 2000 rpm...asta este de inteles ca turatia motorului si viteza o darapoartele fixe ale cutiei...dar omul vrea sa stie cit ii consuma instant la anumite viteze...eu numerg niciodata cu 50 km/h in tr 3
PaulT
Asta tot incerc sa ii spun si eu.. Ca intrebarea e din start gresit pusa. CB-ul nu arata ceva standard la o anumita viteza intr-o anumita treapta. CI este influentat de o multitudine de factori.. Inclinatie drum, vant, sarcina... Nici eu la mers constant cu 50km/h nu stau in treapta 3, pentru ca nu are rost. Merg in treapta 4. Daca vreau demaraj, retrogradez. Din ce spune initiatorul, cum ca merge prost in tr. 4 la 50km/h, trag concluzia ca vrea sa si demareze de acolo...
male
Salut!
In cazul in care cumpar din targ un tablou cu ceasuri de bord logan 1 cum pot sa recunosc daca are sau nu consum instant?
Multumesc!
motanel_pufos
De un timp nu imi mai afiseaza consumul instant. imi da ori 0 ori ---.
Nu a murit brusc ci la inceput facea figuri cateva minute si dupa isi revenea. Dar s-a agravat in timp si acum nu mai merge deloc. Am fost la un service mic si au verificat maneta de stergatoare si nu e maneta, si am incercat si cu un alt bord care il aveau pe acolo, dar ala avea vitezometrul stricat si nu a fost bun testul.
Nu stiu daca e de la bord sau alta piesa.
klaus
dar consumul mediu il afiseaza?
Ca daca da, atunci infrmatia de consum e primita de tabloul de bord, si atunci e defect tabloul.
Daca nu, e lipsa informatie, si atunci poate fi s i de la un fir/mufa.
motanel_pufos
nu imi afiseaza nici consumul mediu, nici cati litri a consumat masina de la un punct anume.
Am efectuat testul ala de diagnoza si imi da jc ceva cu scurtcircuit joja de carburant.
Dupa reset nu a mai aparut. Testul l-am facut cu motorul cald.
Am si o interfata odb2 pt tel. Pe aia nu imi da nici o eroare.
klaus
QUOTE(motanel_pufos @ 1 Jun 2018, 12:40)
Am efectuat testul ala de diagnoza si imi da jc ceva cu scurtcircuit joja de carburant.
*

Pai... ai verificat circuitul jojei? Joja, mufe (apa pe la mufele intermediare), fire?
motanel_pufos
Trebuie sa recunosc ca nu. Defapt nu prea stiu unde sa verific. Mufa aia care intra in filtru de motorina sau...
motanel_pufos
Gasesc in manualul de service circuitul ala? Joja aia de carburant are si alt nume ca nu am gasit nimic pe net.
torquemada
Copy paste, de pe daciaclub

Cum se intra in meniul de diagnosticare al Calculatorului de Bord si ce semnifica valorile afisate:

1. Se tine apasat butonul de RESET in timp ce se pune contactul (pozitia M) si se mentine apasat butonul de RESET timp de 5 secunde. Daca se porneste motorul (pozitia D) va fi disponibila si informatia de la pct. 7.
2. Turometrul ºi Vitezometrul incep sa baleieze.
3. Se elibereaza butonul de RESET, apoi se apasa scurt pe el, trecand astfel cu fiecare apasare prin cele 5 ecrane de informatii, dupa cum urmeaza:
4. Prima apãsare: Toþi martorii luminoºi ai bordului se aprind (doar la primele versiuni de software - in prezent nu mai exista acest test), pe ecranul LCD apare ceasul ºi versiunea de software a CB, turometrul si vitezometrul incep sa baleieze aproape toata scala de turatii, respectiv viteze.
5. A 2-a apãsare: Se aprind toate segmentele afiºorului LCD
6. A 3-a apãsare: Se afiºeazã nr. de litri din rezervor (dacã e vreun defect la senzor apare "---")
7. A 4-a apãsare: Se afiºeazã debit carburant în litri/orã dacã e motorul pornit (dacã e vreun defect apare "--"). La primele versiuni de software al TdB (Tablou de Bord) valoarea era afisata si daca ea era mai mica de 1 litru pe ora. La versiunile actuale nu se afiseaza decat valori mai mari de 1 litru pe ora, necesitand fie turarea motorului, fie cresterea sarcinii (de ex. prin pornirea AC).
8. A 5-a apãsare: Se afiºeazã eventuale defecte memorate la senzori (toate defectele afiºate în meniul de defecte de senzori memorate sunt defecte care au fost detectate dar nu mai sunt confirmate prezente, adicã au avut loc)
- 8.1 "- - -TO" - circuit deschis senzor temperaturã apã (literele afisate sunt asemanatoare cu "t o") - dacã motorul e rece nu se þine seamã de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald)
- 8.2 "- - -TC" - scurtcircuit senzor temperaturã apã (literele afisate sunt asemanatoare cu "t c")
- 8.3 "-JO- -" - circuit deschis senzor jojã carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu "j o")
- 8.4 "-JC- -" - scurtcircuit senzor jojã carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu "j c")
- 8.5 "D- - - -" - absenþã semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu "d")- se þine seamã de el numai dacã existã CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102)
În caz de mai multe defecte memorate sau prezente, acestea sunt afiºate pe o singurã ºi aceeaºi linie a afiºorului.

Pentru a executa urmatoarele actiuni se apasa lung butonul RESET in timp ce sunteti in meniul de diagnosticare:
- se ºterg defectele memorate
- se reseteaza datele parþiale din CB (Km parcursi si Litri consumati - restul deriva din ele)
- se iese din secvenþa de autodiagnosticare
- se reseteaza circuitul de afisare a nivelului de combustibil (serveste la rezolvarea afisarii incorecte a volumului de combustibil din rezervor)
Apoi se aduce contactul la pozitia A sau S (stop).

Daca nu se doreste efectuarea actiunilor expuse mai sus se aduce contactul la pozitia A sau S (stop) pentru a iesi din meniul de diagnosticare si a reveni la functionarea normala a tabloului de
bord.

Dacă ai JC cauti mufa R2 dintre scaunul șoferului și prag
motanel_pufos
am facut toate alea de la diagnoza si dadea JC deci eroare de joja carburant.
o sa caut mufa aia r2
motanel_pufos
Am rezolvat problema consumului instant mergand la un electrician care a desfacut ecu si a recositorit toate conexiunile de la mufe. A fost o operatie destul de migaloasa si problematica deoarece ecu e capsulat si se desface greu. Daca nu sti ce si cum poti sa il strici de tot. Acum am scapat de problema consumului instant si a aerului conditionat care mergea cand avea el chef. Din ce am inteles, la loganurile si clio diesel exista problema asta cu conexiunile la ecu care oxideaza in timp. Ca la megane sau altele mai rasarite nu exista asa ceva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.