Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Boschetare Dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
1310CL
Salut smile.gif

Sper sa fi postat unde trebuie:D

Vreau pe viitor sa imi antifonez dacia,si am vazut la mai multi ca au pragurile din cap pana in coada,negre huh.gif ei spun ca au "boschetat-o" sunt incepator in asa ceva,daca imi puteti explica mai bine in ce consta acest procedeu si daca il recomandati..
Muttley
De obicei se foloseste urzica. Da' daca e trecut sezonul, merg si ramuri de brad, varza, salata verde.
Se piseaza bine verziciunile pana se obtine o pasta. Asta se aplica pe praguri si contraaripi, si-n general in locurile predispuse la aparitia ruginii. In timp, din cauza oxidarii clorofilei, aceasta-si schimba culoarea-n negru, de aici coloritul intunecat.

PS: a se evita in perioada imediat urmatoare aplicarii sa se expuna masina la animale ierbivore. Mie mi-a lins pragul stang o vaca, iar din cauza limbii sale aspre, s-a luat si vopseaua in acea zona.

Succes!
aditã
radmasa.gif radmasa.gif suepeeeeeer tare radmasa.gif
vdaniel
QUOTE(Muttley @ 10 Sep 2010, 13:36)
.

PS: a se evita in perioada imediat urmatoare aplicarii sa se expuna masina la animale ierbivore. Mie mi-a lins pragul stang o vaca, iar din cauza limbii sale aspre, s-a luat si vopseaua in acea zona.

Succes!
*



Mama-asta nu o stiam / Acceasi problema si la mine, doar ca la mine a fost vorba de aripa fata stanga.

Aaaa si de roata dreapta spate- dar aici il suspectez pe GICA ( cainele) ca si-a facut nevoile pe roata
bucatzel
QUOTE(Muttley @ 10 Sep 2010, 14:36)
PS: a se evita in perioada imediat urmatoare aplicarii sa se expuna masina la animale ierbivore. Mie mi-a lins pragul stang o vaca, iar din cauza limbii sale aspre, s-a luat si vopseaua in acea zona.
*



Bre, da' pesemne voua vi se pare ca io n-am nimic mai bun de facut decat sa curat muci de pe monitor, ha? tongue.gif

On-Topic.

Boschetare.